Από τις πιο σημαντικές ειδήσεις της ημέρας, το γεγονός ότι ο Βασίλης Ορφανός όχι μόνο γίνεται …λεμόνι αλλά θα δώσει και το παρών στην εκδήλωση ADVENTURE RALLY στην πρώτη μεγάλη γιορτή μηχανοκίνητου αθλητισμού της χρονιάς
Βασίλης Ορφανός… Μπορεί για τους περισσότερους να μην λέει τίποτα το όνομα, όμως για τους ειδήμονες, τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού το όνομα αυτό αγγίζει τα όρια του θρύλου. Και το πιο σημαντικό όλων; Σύμφωνα με την ενημέρωση από την Λέσχη Μοτοσικλετιστών Νάξου (ΛΕΜΟΝ) ο Βασίλης Ορφανός είναι και …λεμόνι αλλά και το πιο hot όνομα στην ανοιξιάτικη εκδήλωση ADVENTURE RALLY που θα γίνει στη Νάξο και θα καλέσει τους καλύτερους στο χώρο του Enduro…
Μάλιστα όπως διαβάζουμε «Ο Ορφανός Βασίλης γνωστός σε όσους παρακολουθούν την πορεία του Paris Dakar θα είναι κοντά μας στην εκδήλωση του ADVENTURE RALLY και οχι μόνο αφού του έγινε πρόταση να γίνει επίτιμο μέλος της λέσχης μας και ειναι τιμή και χαρά για εμάς που αποδέχτηκε την πρόταση μας και επιθυμεί να είναι κοντά στη ΛΕ.ΜΟ.Ν και στην πορεία της από εδώ και πέρα. Στην εκπομπή μας στο Ραδιόφωνο την Τρίτη θα τον παρουσιάσουμε και θα μιλήσουμε για όλα».
Βιογραφικό
Και για να γνωρίζετε τι εστί «Ορφανός»; Ιδού το βιογραφικό του «Ο Βασίλης Ορφανός γεννήθηκε στις 23 Ιανουαρίου 1973 στην Αθήνα. Γρήγορα κατάλαβε ότι αυτό που τον γοήτευε πιο πολύ απ’ οτιδήποτε άλλο ήταν η αγωνιστική εμπλοκή με τις εκτός δρόμου μοτοσυκλέτες και οι συγκινήσεις που γεννούσε. Συνειδητοποίησε αρκετά νωρίς τι ήθελε να κάνει στη ζωή του, έτσι μετά από 5 εγχώριους τίτλους ως πρωταθλητής Ελλάδος (1991, 1995,1996,1997,1998), δοκίμασε τις δυνάμεις του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro όπου κατάφερε να διακριθεί τερματίζοντας 15ος το 1995 και 12ος το 1997.
Ακολούθησε η πρώτη θέση σε αγώνα του πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος Enduro το 1998, καθώς ένα χάλκινο και ένα ασημένιο μετάλλιο στην “Ολυμπιάδα” του Enduro ISDE σε Πορτογαλία και Γαλλία αντίστοιχα.
Κορυφαία διάκριση στην καριέρα του, ο τερματισμός και η νίκη στη παρθενική του εμφάνιση στο DAKAR του 2003, στην κατηγορία των 400 cc, όπου για πρώτη φορά η Ελληνική Σημαία κυμάτισε στο βάθρο του δυσκολότερου αγώνα rally raid του κόσμου.
Ακολουθούν οι συμμετοχές στα DAKAR 2004, 2005, 2008, 2009, 2011.
Το 2004 στη 2η συμμετοχή του και ενώ βρίσκεται στην τρίτη θέση της κατηγορίας των 450 cc, μια σπασμένη πίσω ανάρτηση στην μοτοσυκλέτα του, τον οδηγεί σε πτώση και εγκατάλειψη με σπασμένο ακρώμιο.
Το 2005 αγωνίστηκε για τρίτη συνεχόμενη φορά στην έρημο Σαχάρα, διασχίζοντας την κλασική διαδρομή με τερματισμό στο Dakar της Σενεγάλης (Lac – Rose, 5ος/ 450 cc).
Το 2008 ο αγώνας ακυρώνεται μετά από τρομοκρατική απειλή και οι οργανωτές τον μεταφέρουν στη Λατινική Αμερική (Αργεντινή -Χιλή).
Το 2009 τερματίζει στο Buenos – Aires της Αργεντινής (40ος/ 450 cc) μετά από άλλη μία περιπετειώδη προσπάθεια.
Το 2011 συμμετέχει για 5η φορά στο DAKAR με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και μηχανολογική υποστήριξη. Όμως τρεις ημέρες πριν τη λήξη του αγώνα, ένα ηλεκτρικό πρόβλημα του στερεί τη χαρά του τερματισμού.
Παράλληλα με την αγωνιστική του πορεία ολοκληρώνει τις σπουδές του ως Μηχανολόγος στο ΤΕΙ Πειραιά και ξεκινάει την επαγγελματική του σταδιοδρομία.
Από το 2001 έως το 2004 εργάζεται στην κατασκευαστική εταιρεία “ΆΚΤΩΡ ΑΤΕ” και από το 2005 μέχρι το 2008 στην εταιρεία μοτοσυκλετών της “Aprillia Hellas” ως υπεύθυνος αγωνιστικού τμήματος.
Ακολουθεί η συνεργασία του με τον αρχιτέκτονα Δημήτρη Κορρέ (μια γνωριμία που ξεκινά το 1991), με τη δημιουργία και κατασκευή ενός πρωτοποριακού τετρακίνητου οχήματος παντός εδάφους.
Από το Φεβρουάριο έως το Σεπτέμβριο του 2011, ολοκληρώθηκε η συνεργασία του με τη “Youth Stream” (εταιρεία που διοργανώνει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross) ως υπεύθυνος Logistics.
Η συνεργασία του Βασίλη με το ΚΟRRES Project και η προσφορά του στην ολοκλήρωση του 4ου πρωτότυπου αυτοκινήτου παντός εδάφους συνεχίζεται από τον Οκτώβριο του 2011 έως και σήμερα».