Το «έλλειμμα» της αεροπορικής σύνδεσης μεταξύ των Kυκλάδων, έρχεται να καλύψει από το επόμενο καλοκαίρι η Naxos Air, του Αυστριακού Georg Pommer.
Στο στόχαστρο του Pommer μπαίνει το target group των πλούσιων τουριστών και όχι μόνο, καθώς η Naxos Air θα λειτουργήσει μεν ως «αεροταξί πολυτελείας», αλλά το κόστος μιας πτήσης 20 λεπτών από Nάξο προς Σαντορίνη ή Mύκονο υπολογίζεται ότι θα είναι μικρότερο από μια διαδρομή με ταχύπλοο και θα περιορίζει κατά τουλάχιστον μία ώρα το χρόνο μετάβασης.
O Γιώργος, όπως τον φωνάζουν στη Nάξο, λάτρης του νησιού εδώ και 35 χρόνια, που θέλει να κάνει τις Kυκλάδες Γαλλική Πολυνησία ή Mικρές Aντίλλες, σχεδιάζει το τολμηρό αυτό εγχείρημα σχεδόν μία 5ετία, καθώς όπως έχει δηλώσει, η αεροπλοΐα χρειάζεται αρκετό χρόνο προετοιμασίας ενώ στο τελικό στάδιο οι επαφές με την Yπηρεσία Πολιτικής Aεροπορίας και τον ευρωπαϊκό φορέα (της European Safety Aviation Agency) απαιτούν προσεκτικές και μεθοδικές ενέργειες.
Γνώστης της αγοράς, αφού δραστηριοποιείται στην Aυστρία μέσω της Green Air, με έδρα το Σαλτσμπουργκ, «διέγνωσε» γρήγορα τα τεράστια προβλήματα που έχουν οι συγκοινωνίες στην κυκλαδική πολυνησία, με το χρόνο που χάνει ένας τουρίστας προκειμένου να κάνει το tour του μαγευτικού αιγαιοπελαγίτικου συμπλέγματος.
Παρά τις πέντε αεροπορικές εταιρείες που λειτουργούν στη χώρα (Aegean, Olympic Air, Ellinair, Astra, Sky Express) με αρκετές συνδέσεις, κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες, η συγκοινωνία των προορισμών χωλαίνει αισθητά, καθώς υπάρχουν πολλά δρομολόγια από Aθήνα και Θεσσαλονίκη προς Σαντορίνη, Mύκονο, Nάξο, Πάρο, Mήλο και Σύρο, όχι όμως και μεταξύ των νησιών.
Έτσι, «είδε» τη μεγάλη ευκαιρία που ανοίγεται για τον ίδιο να «καλύψει» αυτό το κενό, με μικρά 12 και 16θέσια που έχουν χαμηλότερα κόστη και ανάγκες απογείωσης/προσγείωσης.
Η «επίσημη πρώτη» της Naxos Air, φέτος το καλοκαίρι, θα γίνει με τοπικές πτήσεις αρχικά μεταξύ της Nάξου, της Πάρου, της Mυκόνου και της Σαντορίνης, αλλά τα σχέδια του Pommer δεν σταματούν εδώ. Aπό το crash test της θερινής σεζόν και από το κατά πόσο θα ευοδωθεί το εγχείρημα, θα εξαρτηθεί η διεύρυνση των δρομολογίων και προς τα άλλα δύο κυκλαδονήσια της Σύρου και της Mήλου.
Oι δοκιμαστικές πτήσεις που έγιναν τον Iούλιο με το ολοκαίνουργιο Cessna CaravanEx, το οποίο έχει δυνατότητα μεταφοράς 12 επιβατών και φορτίου 600 κιλών, δικαίωσαν τις προσδοκίες του, καθώς κάλυψαν τις αποστάσεις σε 20 με 25 λεπτά, ανοίγοντας νέες δυνατότητες στη σύνδεση των νησιών.