Δευτέρα, 4 Αυγούστου, 2025
ΑρχικήΚινηματογράφοςΜπερτολούτσι προς Σνάιντερ «ήθελα να νιώσει και όχι να ερμηνεύσει το βιασμό»

Μπερτολούτσι προς Σνάιντερ «ήθελα να νιώσει και όχι να ερμηνεύσει το βιασμό»

|

Ο Μπερνάντο Μπερτσολούτσι εξηγεί με τον πλέον παραστατικό τρόπο τον πραγματικό βιασμό της 19χρονης Μαρία Σνάιντερ στην τελευταία σκηνή της ταινίας «το τελευταίο τανγκό στο Παρίσι» λέγοντας ««Για να αποκτήσει κάτι νομίζω ότι πρέπει να είσαι εντελώς ελεύθερος. Δεν ήθελα η Maria να υποδυθεί τον εξευτελισμό της, την οργή της, ήθελα η Maria να νιώσει την οργή και τον εξευτελισμό. Μετά με μίσησε για όλη της την ζωή».

Το «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι» αποτελεί μια εμβληματική ταινία στην ιστορία του παγκόσμιου κινηματογράφου. Όμως οι αποκαλύψεις γύρω από την πιο γνωστή σκηνή της ταινίες, έχουν προκαλέσει οργισμένες αντιδράσεις. Ο Ιταλός σκηνοθέτης Μπερνάντο Μπερτολούτσι παραδέχτηκε πως η ερωτική σκηνή του Μπάρλον Μπράντο με την Μαρία Σνάιντερ, έγινε χωρίς τη συγκατάθεση της 19χρονης τότε πρωταγωνίστριας. Ο Μπερνάντο Μπερτολούτσι είχε προχωρήσει στη συγκεκριμένη παραδοχή το 2013, δύο χρόνια μετά το θάνατο της Μαρία Σνάιντερ, μέσω μιας συνέντευξής του στην Ταινιοθήκη της Γαλλίας. Ωστόσο η παραδοχή του δεν είχε πάρει δημοσιότητα μέχρι που αναρτήθηκε πριν από λίγες ημέρες στο διαδίκτυο και το Youtube.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η The Huffington Post, ο Μπερτολούτσι παραδέχεται ότι ο Μπράντο και ο ίδιος σκόπευαν να γυρίσουν την σκηνή του βιασμού χωρίς να πουν στην Σνάιντερ όλες τις λεπτομέρειες. Με λίγα λόγια, η συγκεκριμένη σκηνή δεν είχε την συναίνεση της ηθοποιού, η οποία ως μικρή και άπειρη τότε δεν ήξερε πως να αντιδράσει σε αυτή την παραβίαση του ψυχισμού της. Στόχος τους ήταν η ηθοποιός να ξαφνιαστεί ώστε να δοθεί περισσότερος ρεαλισμός «να νιώσει ταπεινωμένη».

Όπως λέει υπήρξε απαίσιος απέναντι στην ηθοποιό γιατί δεν της είχε αποκαλύψει τι θα συμβεί. Συνεχίζοντας αναφέρει πως ήθελε να πετύχει την αντίδρασή της «ως γυναίκα και όχι ως ηθοποιό». «Νομίζω ότι μίσησε εμένα και τον Μπράντον που δεν της το είπαμε» αναφέρει και προσθέτει χαρακτηριστικά: «Δεν ήθελα η Μαρία να ερμηνεύσει την ταπείνωση και την οργή της. Ήθελα να τα νιώσει».

Η ίδια η πρωταγωνίστρια, για την εν λόγω σκηνή, είχε εξομολογηθεί παλιότερα πως αισθάνθηκε ταπεινωμένη. Μπορεί να μην υπήρξε πραγματική διείσδυση, αλλά όπως είπε ένιωσε σαν να βιάστηκε.

 «Ένιωσα ταπεινωμένη και ήταν σαν να με βίαζαν μαζί ο Μάρλον και ο Μπερτολούτσι. Μετά τη σκηνή, ο Μάρλον δεν με παρηγόρησε ούτε καν απολογήθηκε. Μου είπε μόνο “Μαρία, μην ανησυχείς, είναι μόνο μια ταινία. Ευτυχώς ήταν μόνο μια λήψη. Ακόμα κι αν αυτό που έκανε δεν ήταν αληθινό, έκλαιγα αληθινά δάκρυα», είχε πει το 2007 η Μαρία Σνάιντερ.

Όπως είχε πει πλέον γνωρίζει πως θα έπρεπε να καλέσει αμέσως τον ατζέντη της ή τον δικηγόρο της καθώς δεν μπορείς να αναγκάσεις έναν ηθοποιό να κάνει κάτι που δεν είναι γραμμένο στο σενάριο, κάτι που όμως τότε δεν ήξερε. Σημειώνεται πως η Σνάιντερ δεν έκανε ποτέ ξανά γυμνή σκηνή σε καμία από τις κινηματογραφικές της παρουσίες.

Η ανάρτηση της παραδοχής του Μπερνάντο Μπερτολούτσι έχει προκαλέσει σάλο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οργισμένες αντιδράσεις από κοινό και καλλιτέχνες.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Πορτάρα Νάξου: Ανάγκη προστασίας ή αλλοίωση της ταυτότητας;

Έντονες αντιδράσεις από πολίτες και επισκέπτες για την τοποθέτηση συρματοπλέγματος – Η απάντηση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Κυκλάδων και τα επόμενα βήματα

Κατερίνα Γιαννακά: “Το κοτετσόσυρμα στην Πορτάρα της Νάξου”

Η εικόνα της Πορτάρας πίσω από κοτετσόσυρμα εκθέτει την πολιτεία – Δεν χρειάζονται φράχτες, αλλά στρατηγική, επιτήρηση και παιδεία

Γιάννης Λιγνός: «Η δραματοποίηση της μοριοδότησης ήταν ένας πολιτικός εμπαιγμός»

Παρέμβαση του Γ. Λιγνού για τον τρόπο που χειρίστηκαν οι κυβερνητικοί βουλευτές το θέμα της μοριοδότησης – Έμφαση στην ουσία και όχι στην επικοινωνία ζητά το ΠΑΣΟΚ.

ΓΕΩΘΗΡΑ Μ.Α.Ε.: Ανάσα για τη Θηρασιά. Ξεκίνησε η λειτουργία του ανακαινισμένου πρατηρίου καυσίμων

Μετά από χρόνια ταλαιπωρίας, οι κάτοικοι και επισκέπτες της Θηρασίας αποκτούν ξανά πρόσβαση σε βασική υποδομή, χάρη στην πρωτοβουλία της ΓΕΩΘΗΡΑ Μ.Α.Ε. και τη συνεργασία με την τοπική κοινότητα

Μάρκος Καφούρος: “Δικαιωμένοι οι μαθητές της Αμοργού, της Ανάφης της Ίου, της Θηρασιάς και της Σαντορίνης”

Έμπρακτη στήριξη στους μαθητές των σεισμόπληκτων νησιών – Ειδική ποσόστωση για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ ως αναγνώριση των δυσκολιών που βίωσαν

Παρέμβαση Φίλιππου Φόρτωμα για την προστασία της Πορτάρας Νάξου – Συνάντηση με Δ. Αθανασούλη

Ο Βουλευτής Κυκλάδων Φίλιππος Φόρτωμας συναντήθηκε με τον Δημήτρη Αθανασούλη και κατέθεσε προτάσεις για την ενίσχυση της φύλαξης και της ενημέρωσης των επισκεπτών

Κατερίνα Μονογυιού: Θεσμοθετήθηκε η ποσόστωση για τους μαθητές των σεισμόπληκτων νησιών

Μετά από παρέμβαση της Κατερίνας Μονογυιού και σε συνεργασία με την Υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, θεσπίζεται ειδικό ποσοστό 2% για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Γιώργος Λεονταρίτης: Στήριξη στην παράδοση και τις υποδομές της Σαντορίνης

Από τη γιορτή του τρύγου στο SantoWines, στις επαφές για τη βελτίωση του οδικού δικτύου

Σαντορίνη: Ειδικό ποσοστό εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για τους υποψηφίους από πληγείσες περιοχές

Ειδικό ποσοστό 2% στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για τους υποψηφίους που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

Β. Κικίλιας: “Στόχος η επιπλέον μείωση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων”

Β. Κικίλιας: «Στηρίζουμε με κάθε τρόπο την νησιωτικότητά μας- Στόχος η επιπλέον μείωση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων»

«Γκαζιά στο χωριό, προσγείωση στον στύλο – Ένα ακόμα crash test στους δρόμους της Νάξου»

Όταν η τουριστική ταχύτητα συναντά την επαρχιακή… στενότητα: Τροχαίο έξω από το Γαλανάδο υπενθυμίζει τι σημαίνει "δρόμοι made in 1965".

Ο Tom Hanks στη Νάξο: Στιγμές απλότητας, χαμόγελα και μια σέλφι στην Απείρανθο

Ο χολιγουντιανός σταρ επισκέφθηκε τη Νάξο την Τετάρτη 30 Ιουλίου, ανακαλύπτοντας τη μαγεία του Σαγκρίου και της Απειράνθου – Ένα γεύμα, μια σέλφι και πολλές όμορφες αναμνήσεις

Νάξος: Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων βάζει “όρια” στην Πορτάρα, τέλος στην ανεξέλεγκτη πρόσβαση

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων βάζει “όρια” στην Πορτάρα – Τέλος στην ανεξέλεγκτη πρόσβαση - Όταν ο σεβασμός δεν είναι αυτονόητος, η προστασία γίνεται μονόδρομος

Κυκλάδες: Γυρίζουν την πλάτη στα «χρυσά» νησιά, “χαμένη” και η Αμοργός, σταθερή η Νάξος

Υψηλές τιμές και οικονομική πίεση στρέφουν Έλληνες και ξένους σε εναλλακτικούς, οικονομικότερους προορισμούς

Hellenic Highspeed: Επιχείρηση ανάσυρσης του καταπέλτη με εκσκαφέα στα Κατάπολα

Από το απόγευμα του Σαββάτου παραμένει ακινητοποιημένο το πλοίο – Επιχείρηση ανάσυρσης του καταπέλτη με εκσκαφέα στα Κατάπολα

Hellenic Seaways: Το “HIGHSPEED 4” αντικαθιστά το “HELLENIC HIGHSPEED”, ποιος ο λόγος;

Αλλαγή πλοίου στη γραμμή Πειραιάς – Κυκλάδες – Κατάπολα – Επιστροφή, σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Seaways

Τρεις Καπετάνιοι, μία θάλασσα, μία φωτογραφία από τα Κουφονήσια που λέει όσα δεν ειπώθηκαν ποτέ

Μια ξεχωριστή στιγμή στα Κουφονήσια με φόντο το Αιγαίο και την αθόρυβη καθημερινή ηρωικότητα τριών αυθεντικών ναυτικών, που έγιναν συνώνυμα με την ασφάλεια, τη συνέχεια και το φιλότιμο στα νησιά μας.

Η Κέα λέει «όχι» στην τουριστική υπερβολή, το νησί αντέχει μέχρι 1.000 ακόμη κλίνες

Ο Δήμος Κέας ζητά επίσημη απαγόρευση για τα Σύνθετα Τουριστικά Καταλύματα – Στο τραπέζι το ζήτημα της φέρουσας ικανότητας και της ταυτότητας του νησιού

Προς Πώληση: Παραδοσιακή Κατοικία – Ανεμόμυλος στον Άγιο Αρσένιο Νάξου

Χαρακτηριστική κατοικία σε μοναδική τοποθεσία, με ανεξάρτητο ξενώνα, άμεση πρόσβαση σε παραλίες και εντυπωσιακή θέα προς θάλασσα και Χώρα Νάξου.

Η αλήθεια πίσω από μία φωτογραφία – Όταν το χιούμορ δεν φτάνει στην καρδιά της ιστορίας

Μια εικόνα, χίλιες λέξεις… αλλά μερικές φορές οι πιο σημαντικές λέξεις είναι αυτές που δεν ειπώθηκαν.