Η Σαντορίνη κάνει το … όνειρο πραγματικότητα για τουρισμό όλο το χρόνο, δώδεκα μήνες ανοιχτά και το νησί των Κυκλάδων θα έχει 140 ξενοδοχεία ανοιχτά τον τελευταίο μήνα του χρόνου
Το όνειρο έγινε πραγματικότητα… Πριν από έναν χρόνο, τον Δεκέμβριο του 2015 στο Μουσείο της Ακρόπολης, ο Δήμος Σαντορίνης είχε παρουσιάσει την εκδήλωση «Σαντορίνη, προορισμός όλο το χρόνο» με τον Δήμαρχο Θήρας Νίκος Ζώρζο να εστιάζει στην ορθολογική διαχείριση του πλούτου της Σαντορίνης. Και όπως είχε τονίσει τότε «το νησί του Ηφαιστείου δέχεται επιβάρυνση στις υποδομές του, από τον αυξανόμενο αριθμών των τουριστών κάθε χρόνο, αλλά και από τη χωρίς στρατηγική υλοποίηση των επενδύσεων». Και όπως είχε προσθέσει: «Η φέρουσα ικανότητα του νησιού έχει προβλήματα. Ένας στόχος είναι να οριοθετηθεί το πλαίσιο για τη βιώσιμη ανάπτυξη με προστασία του περιβάλλοντος. Η απλή λογική ανάπτυξη των υποδομών δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα, αλλά μπορεί να το επιβαρύνουν».
Και ανάμεσα στις πρωτοβουλίες ήταν η πρωτοβουλία για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Αποτέλεσμα; Εκατό ξενοδοχεία του νησιού θα ήταν ανοιχτά τον χειμώνα, με τις εμπορικές μονάδες του νησιού να συνδράμουν σε αυτή την προσπάθεια. Μάλιστα, από κοντά και η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά που είχε τονίσει «η Σαντορίνη θα αποτελέσει παράδειγμα, ενθαρρύνοντας και άλλους προορισμούς να επενδύσουν στον 12μηνο τουρισμό».
Και φτάσαμε στο …σήμερα. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος των ξενοδόχων του νησιού Μανόλης Καραμολέγκος επισήμανε ότι ο μήνας Οκτώβριος είναι ο καλύτερος όλων των εποχών ενώ η χρονιά έχει επιμηκυνθεί έως και τα μέσα Νοεμβρίου. Οι πτήσεις γίνονται κανονικά στην Σαντορίνη με μεγάλες πληρότητες, τονίζει ο κ. Καραμολέγκος, ενώ ιδιαίτερα ενθαρρυντικά είναι τα νέα και για τους υπόλοιπους μήνες του έτους. Είναι χαρακτηριστικό ότι τον Δεκέμβριο θα είναι ανοιχτά 140 ξενοδοχεία, ενδεικτικό της δυναμικής που έχει ο προορισμός στους ταξιδιώτες από όλα τα μέρη του κόσμου.
Το θαύμα της Σαντορίνης…μόνο τυχαίο δεν είναι, σημειώνει ο κ. Καραμολέγκος, τονίζοντας ότι οι επικοινωνιακές δράσεις προβολής του νησιού που εκκίνησαν δυναμικά το 2013 αποδίδουν καρπούς. «Μάλιστα, μόνο τα κόστη διαμονής των δημοσιογράφων από όλον τον κόσμο ανέρχονται σε 250.000 ευρώ» αναφέρει και καταλήγει: «Τώρα αποδίδουν όλες αυτές οι ενέργειες».