Ν. Δεληγιάννη, αντιδήμαρχος Τουρισμού: H Τήνος διαμορφώνει τη νέα της τουριστική ταυτότητα – Προσδοκίες για αύξηση ακόμη και 30% στους αλλοδαπούς επισκέπτες
Στο brand Τήνος, εστιάζει το τρίτο σε μέγεθος νησί των Κυκλάδων, χαράζοντας τουριστική πολιτική που θα της επιτρέψει το άνοιγμα σε νέες αγορές, αναδεικνύοντας εναλλακτικές δράσεις, με απόλυτο σεβασμό και στον προσκυνηματικό τουρισμό.
Όλες οι δράσεις –που έχουν ορίζοντα πενταετίας- λαμβάνουν υπόψη δύο κρίσιμες παραμέτρους, την οικονομική συγκυρία, που έχει κάνει τους Έλληνες διστακτικούς καταναλωτές, καθώς τα μερίδια της είναι υψηλά στον εσωτερικό τουρισμό, και το γεγονός ότι ο τουρισμός είναι η βασικότερη πηγή ανάπτυξης της Τήνου.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η αντιδήμαρχος, υπεύθυνη για θέματα τουρισμού κα Νατάσα Δεληγιάννη:
“Η δημοτική αρχή λοιπόν, έκανε πραγματικότητα τη δέσμευσή της για προώθηση και προβολή του νησιού μας μέσα από στοχευμένες δράσεις. Ακόμα έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Όλες οι προωθητικές δράσεις έχουν ένα ορίζοντα πενταετίας. Είχαμε να διαχειριστούμε μια μετάλλαξη, δηλαδή σεβόμενοι πάντα το γεγονός ότι το νησί μας ήταν ένας αμιγώς προσκυνηματικός προορισμός, έπρεπε να «ανοίξουμε τα φτερά μας» και σε άλλες ταυτότητες και σε άλλες αγορές”.
Μάλιστα υπογραμμίζει ότι “και οι επαγγελματίες του νησιού κατάλαβαν ότι μέσα από συνεργασίες και δράσεις θα πρέπει και εκείνοι να είναι μπροστάρηδες και να βοηθήσουν από την πλευρά τους, ώστε να αναδείξουμε για παράδειγμα το γαστρονομικό μας πλούτο, που προωθείτε μέσα από το FOOD PATHS και να καθιερωθούμε ως νησί με αθλητικά δρώμενα, προσπάθεια που παίρνει σάρκα και οστά μέσα από το TINOS RUNNING EXPERIENCE”.
Η σαιζόν για την Τήνο άνοιξε με τις καλύτερες προοπτικές, αρχής γενομένης από το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, που οι πληρότητες έφτασαν τα επίπεδα του Δεκαπενταύγουστου.
Τα στοιχεία δείχνουν άνοδο της τάξης του 30% και το πιο θετικό από όλα είναι ότι η Τήνος κερδίζει «χαμένο» έδαφος σε αλλοδαπούς τουρίστες. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πολλές κρατήσεις, ιδιαίτερα από Γάλλους και τα περισσότερα καταλύματα έχουν ήδη εξασφαλίσει υψηλή πληρότητα για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο αλλά και το πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου.
Σε ένα από τα σημεία που δίνει έμφαση η δημοτική ασρχή, όπως λέει η κα Δεληγιάννη, είναι ο επανασχεδιασμός των μονοπατιών, η σήμανση και ο καθαρισμός τους και γιατί όχι και η πιστοποίησή τους.
Το βασικότερο είναι όταν ολοκληρωθούν οι τεχνικές διαδικασίες να γίνουν προωθητικές κινήσεις σε επίπεδο διαδικτύου. Να υπάρχει δηλαδή ένας ιστοχώρος, που θα απευθύνεται αποκλειστικά στον εν δυνάμει πεζοπόρο και θα του παρέχει πρόσβαση σε χάρτες και πληροφορίες. Στόχος είναι και η δημιουργία εφαρμογής κινητών τηλεφώνων αποκλειστικά για πεζοπόρους.
“Και φυσικά θα προωθήσουμε τις ενέργειες και τις δράσεις μας με τη συμμετοχή μας σε εξειδικευμένες εκθέσεις για πεζοπορικό τουρισμό”, λέει και συνεχίζει: “Κομβικής σημασίας είναι και η εκπαίδευση όλων όσων εμπλέκονται στον τουρισμό, από τα ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, χώροι εστίασης, αλλά και τους οδηγούς ταξί, οδηγούς λεωφορείων, ξεναγούς. Η εκπαίδευση θα αφορά σε τεχνικές οδηγίες για υπηρεσίες προς τους πεζοπόρους.”
Πηγή: Tornosnews.gr