Η Νάξος μέσα από ένα καταπληκτικό βίντεο διάρκειας 24 λεπτών με τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών του νησιού – Μία πρωτοβουλία που σίγουρα αξίζει κανείς να την προσέξει ιδιαίτερα
Μεγάλη κουβέντα γίνεται κάθε χρόνο για την τουριστική προβολή του νησιού της Νάξου και του Δήμου γενικότερα. Οι περισσότεροι περιμένουμε τα πάντα από το Δήμο. Είτε αυτό έχει να κάνει με την καθαριότητα, είτε με την διαφημιστική προβολή είτε με ζητήματα καθημερινότητας. Όμως, εν έτη 2016 και με την οικονομική κρίση να έχει δυστυχώς κυρίαρχο ρόλο στη ζωή μας, η ιδιωτική πρωτοβουλία γιγαντώνεται. Κι αυτό ενδεχομένως να είναι και από τα πιο θετικά σημεία αυτής της κρίσης.
Βλέπουμε στη Νάξο να ανοίγουν επιχειρήσεις που χαρακτηρίζονται ως …ψαγμένες. Που απευθύνονται σε συγκεκριμένο target group αναδεικνύοντας την ιδιαιτερότητα του νησιού. Βλέπουμε επιχειρηματίες που δεν διστάζουν να πιάσουν το φτυάρι και να καθαρίσουν τα φύκια από τη παραλία μπροστά από το μαγαζί τους. Και σήμερα, είδαμε και κάτι ακόμη που μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση.
Στον … αέρα σηκώθηκε ένα πολύ καλό βίντεο που επιχειρεί να μας δείξει την Νάξο μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών. Με πρωτοβουλία των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από τις επιχειρήσεις Banana, «Πατατόσπορος», Island και του Wedding Naxos, το συνεργείο του Touristorama.com βρέθηκε τον περασμένο Αύγουστο στη Νάξο. Επί τρεις εβδομάδες έγιναν γυρίσματα σε κάθε γωνιά του νησιού. Η αρχική σκέψη ήταν να πραγματοποιηθεί ένα ντοκιμαντέρ, με θέμα χωριά και σημεία της Νάξου που ενδεχομένως να μην τα γνωρίζουμε ούτε κι εμείς. Περιοχές όπως το Σκεπόνι που σε ένα βράδυ χάθηκε ή εκκλησίες με ιδιαίτερη ιστορία όπως ο Άγιος Σώζων.
Όμως, όταν το υλικό άρχισε να τρέχει, μπήκαν και δεύτερες σκέψεις. Κι έτσι δημιουργήθηκε ένα βίντεο που βλέπετε σήμερα και μοιάζει ως ένα ταξίδι στη Νάξο που όλοι γνωρίζουμε την καλοκαιρινή περίοδο. Αλλά όπως αναφέραμε ενώ πρωταγωνιστής είναι ο Φώτης Καρύδας στην ουσία αυτοί που μιλάνε είναι οι ίδιοι οι επιχειρηματίες. Και δεν είναι λίγοι. Τουλάχιστον πενήντα…
Και το καλύτερο είναι ότι έρχεται και το δεύτερο μέρος. Ένα πραγματικό ντοκιμαντέρ. Το μοντάζ ολοκληρώνεται σε λίγες εβδομάδες. Και το θέμα θα είναι η … άλλη Νάξος. Αυτή που θέλουμε να γνωρίσουμε. Αυτή που ζει ανάμεσά μας αλλά ελάχιστοι πραγματικά ξέρουμε τα μυστικά της. Και πάλι η ιδιωτική πρωτοβουλία έχει τον πρώτο λόγο. Ίσως εν τέλει αυτές οι κινήσεις να αποτελούν μονόδρομο. Το ευχάριστο όμως είναι ότι έχουν ανταπόκριση και σιγά σιγά οι λίγοι γίνονται πολλοί. Ίσως ήρθε ο καιρός που η Νάξος θα μάθει να λειτουργεί και ομαδικά…
Πηγή: Touristorama.com