Το χρονοδιάγραμμα που έθεσε ο Υπουργός Μεταφορών κος Σπίρτζης για το αεροδρόμιο της Πάρου και το …λάθος με τον αεροδιάδρομο – Επιχειρηματικό ενδιαφέρον για τη γραμμή Αγίας Αννας – Αμπελά
Η Πάρος όπως αναφέραμε και νωρίτερα είναι στα ….πάνω της. Οι εξελίξεις τρέχουν και από την επόμενη χρονιά έχουμε την αίσθηση ότι με το πέρασμα στο νέο αεροδρόμιο, η τουριστική κίνηση θα εκτοξευτεί… Βέβαια αυτό θα λειτουργήσει ευεργετικά και για τα γειτονικά νησιά, κυρίως την Αντίπαρο ενώ και η Νάξος θα αποκτήσει μερίδιο ειδικά εάν ενεργοποιηθεί μία ακτοπλοϊκή γραμμή που εδώ και χρόνια είναι ανενεργή. Αναφερόμαστε στην γραμμή Αγίας Άννας (Νάξος) – Αμπελάς (Πάρος) για την οποία σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει επιχειρηματικό ενδιαφέρον για ενεργοποίησή της. Εάν βέβαια γίνει πραγματικότητα η συγκεκριμένη γραμμή, τότε ειδικά οι ξενοδόχοι θα κάνουν πάρτι από τη στιγμή που ο χρόνος μετακίνησης από τη Χώρα Νάξου έως το νέο αεροδρόμιο της Πάρου θα μειωθεί κατά 50%…
Ας είναι… Επιστρέφοντας στην χθεσινή επίσκεψη του υπουργού κου Σπίρτζη και στη συνάντηση στο δημαρχείο διάρκειας +90 λεπτών το παρών έδωσαν όλοι οι υπηρεσιακοί παράγοντες και αιρετοί που είχαν άμεση ή έμμεση σχέση με την Πάρο, αλλά και αρκετοί εκπρόσωποι φορέων… Εκτός από το αεροδρόμιο μπήκαν κι άλλα θέματα από τους παραβρισκόμενους όπως, το λιμάνι της Πάρου, το 2ο Δημοτικό Σχολείο και το 2ο Γυμνάσιο Παροικιάς, η βελτίωση του οδικού δικτύου Πάρου, οι ανεμογεννήτριες κ.α. Όμως με βάση την ενημέρωση από την ιστοσελίδα Parospress.blogspot.gr έχουμε σε τίτλους το χρονοδιάγραμμα σχετικά με το αεροδρόμιο του νησιού…
– 15 Μαΐου παραδίδεται ο αεροδιάδρομος και ολοκληρώνεται αυτό το έργο
– Το νέο αεροδρόμιο θα λειτουργήσει με το μισό κτήριο από τις 15 Ιουλίου 2016
– Υπολογίζουμε ότι σε δυο χρόνια θα έχει ολοκληρωθεί το 1ο κτήριο και οι υπόλοιπες υποδομές και ταυτόχρονα έχουμε κινήσει τις διαδικασίες ώστε να γίνει ένα πολύ μεγαλύτερο κτήριο για τον αεροσταθμό και αυτό το κτήριο που φτιάχνεται σήμερα να μετατραπεί σε εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο για να μπορέσει η Πάρος να επιμηκύνει και την τουριστική της περίοδο.
– Και προφανώς η Πάρος δεν είναι άγονη γραμμή. Το νέο αεροδρόμιο της Πάρου δεν θα συμπεριλαμβάνεται στις άγονες γραμμές και θα έχει ένα χαμηλό ανταγωνιστικό εισιτήριο. Δεν θα επιδοτούμε τους τουρίστες που θα έρχονται στην Πάρο. Κάποιοι αντί να φτιάξουν το αεροδρόμιο είχαν επιλέξει να δίνουν 4,5 εκατομμύρια σε συγκεκριμένη εταιρεία.
Κι επειδή έχουμε διάθεση για λίγο …χιούμορ και βλέποντας τη φωτογραφία που παραθέτουμε με τον κο Σπίρτζη να κοιτάζει τα έργα μέσω σχεδίου να τονίσουμε ότι ο …αεροδιάδρομος δεν επεκτείνεται και κυρίως δεν παραδίδεται ως έργο. Όταν λέμε για αεροδιάδρομο μιλάμε για κάτι που βρίσκεται σε ύψος τουλάχιστον 1000 μέτρων άρα δεν έχει δουλειά ο άνθρωπος για να τον κατασκευάσει. Μιλάμε πάντα για τον επίγειο διάδρομο αλλά είναι ένα από τα κλασικά λάθη που κάνουμε όλοι… Οπότε κύριε Υπουργέ καλό θα είναι να μην υποπίπτετε σ αυτό του είδους τα λάθη…