Οι κινήσεις που κάνει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγίου ενόψει της τουριστικής σεζόν με στόχο την ανάδειξη νησιών κυρίως των Δωδεκανήσων
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου λίγο πριν την έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν προχωρεί σε στοχευμένες δράσεις προβολής ώστε να προσελκύσει επισκέπτες για τα νησιά που βρίσκονται στο χώρο ευθύνης της… Η βάση είναι τα νησιά των Δωδεκανήσων όπου έχουμε πέντε κινήσεις που φτάνουν έως την …Βραζιλία και με την ελπίδα ότι η φετινή χρονιά θα είναι καλύτερη από την προηγούμενη όπου έσπασαν τα …κοντέρ από τις αφίξεις των ξένων επισκεπτών…
Ειδικότερα:
1) Ενέκρινε τη συμμετοχή της στη φιλοξενία στο νησί της Αστυπάλαιας εκπροσώπων ταξιδιωτικών γραφείων, δημοσιογράφων και bloggers από την Ευρώπη και τη Βραζιλία στα τέλη Απριλίου με αρχές Μαΐου.
2) Ενέκρινε τη συμμετοχή της στη διοργάνωση ταξιδίου για την μεταφορά και φιλοξενία στην Κω περίπου 20 δημοσιογράφων και 150 ταξιδιωτικών πρακτόρων από τη Πολωνία τέλη Απριλίου με αρχές Μαΐου.
3) Ενέκρινε τη συμμετοχή της στη διοργάνωση ταξιδίου μίας δημοσιογράφου και ενός φωτογράφου του ιταλικού ταξιδιωτικού περιοδικού Bell΄ Εuropa οι οποίοι θα μεταβούν στη Λέρο και την Πάτμο τον Μάιο. Το περιοδικό θα έχει δωδεκασέλιδο αφιέρωμα για τη Λέρο και τη Πάτμο στο τεύχος Ιουλίου.
4) Ενέκρινε τη συμμετοχή της στη διοργάνωση ταξιδιού για τη φιλοξενία στη Ρόδο περίπου 15 Ρώσων δημοσιογράφων στο πλαίσιο του έτους ελληνορωσικής φιλίας 2016 με σκοπό την ανάδειξη της Ρόδου ως θρησκευτικού προορισμού. Το ταξίδι θα πραγματοποιηθεί τις ημέρες των εορτών του Πάσχα μεταξύ 20 Απριλίου και 8 Μαΐου. 5) Ενέκρινε τη διαφημιστική καταχώρηση της Περιφέρειας στο περιοδικό της Αυστρίας UG – Unsere Generation το οποίο απευθύνεται σε Αυστριακούς τρίτης ηλικίας οι οποίοι τα δύο τελευταία χρόνια επισκέπτονται μαζικά το νησί της Ρόδου σε περιόδους μη αιχμής συμβάλλοντας ουσιαστικά στις προσπάθειες επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου.
Πηγή: Tornosnews.gr