Μετά τη Παροναξία και η Μύκονος προχώρησε σε παρέμβαση προς το ΣΑΣ για τη δρομολόγηση του Superferry στη γραμμή Ραφήνας – Μυκόνου – Νάξου και διανυκτέρευση στη Πάρο το φετινό καλοκαίρι
Το είχαμε αναφέρει εδώ https://www.naxospress.gr/article/%CF%84%CE%BF-superferry-%CE%AD%CF%81%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B1 και τρεις μέρες… Στις Κυκλάδες έχει σημάνει συναγερμός για το θέμα της …καθόδου του Superferry από την οικογένεια Στεφάνου στη Παροναξία με διανυκτέρευση στη Πάρο και με πρωινή αναχώρηση από Πάρο και Νάξο προς τη Μύκονο δίνοντας τη λύση που χρόνια ζητούσαν κυρίως ο ξενοδοχειακός κόσμος των δύο αυτών νησιών προς τη Μύκονο που αποτελεί τη βασική πύλη εισόδου – εξόδου προς το εξωτερικό ελέω αεροδρομίου…
Κι έτσι χθες στη διάρκεια της συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) – της πρώτης για το 2016 – (από τη Νάξο το παρών έδωσε ο Πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων και Επαρχος Νάξου κος Μαργαρίτης ενώ είχε στείλει και επιστολή ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων) έδωσε το παρών και η Μύκονος που είχε ως στόχο να υποστηρίξει το συγκεκριμένο αίτημα. Το θέμα το οποίο συζητήθηκε, ήταν όπως έχουμε σημειώσει η «Δρομολόγηση του νέου οχηματαγωγού και επιβατηγού Ε/Γ – Ο/Γ ‘ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ’, ως επιπλέον πλοίο στη γραμμή Ραφήνα–Κυκλάδες συμπεριλαμβανομένης σύνδεσης Μυκόνου με Παροναξία, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 4 του Ν. 2932/2001 ως ισχύει. Η σύνδεση προτίθεται να ξεκινήσει από τον Ιούνιο 2016.
Ο αντιδήμαρχος Μιλτιάδης Ατζαμόγλου εκπροσώπησε το Δήμο Μυκόνου, στο πνεύμα επιστολής που απέστειλε πρόσφατα ο Δήμαρχος Κωνσταντίνος Κουκάς προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Θοδωρή Δρίτσα στις 11 Φεβρουαρίου 2016 με θέμα «Ενδοκυκλαδική διασύνδεση των Κυκλάδων για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών».
Ο Μ. Ατζαμόγλου τοποθετήθηκε μετά την κεντρική εισήγηση του πλοιοκτήτη του νέου πλοίου κ. Δημήτρη Στεφάνου, και τόνισε τη σημασία της σύνδεσης της Μυκόνου με την Πάρο και τη Νάξο. Σημείωσε πως «το θέμα σύνδεσης της Μυκόνου με την Παροναξία είναι ένα όραμα που πρέπει να γίνει πραγματικότητα, χαρακτηρίζοντας την αναγκαιότητα αυτή πολυεπίπεδη. Η Μύκονος με το Διεθνή Αερολιμένα που διαθέτει, έχει καταστεί κομβικό σημείο για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών και επιδιώκει να αναπτύξει υποστηρικτικό ρόλο για τα γύρω νησιά τα οποία η Μύκονος δεν ανταγωνίζεται αλλά τα στηρίζει και ταυτόχρονα τα συμπληρώνει ως προορισμός. Κρίνεται λοιπόν απαραίτητη η πρωινή και η απογευματινή ακτοπλοϊκή σύνδεση της Μυκόνου με την Πάρο και τη Νάξο με αξιόπλοα επιβατηγά και οχηματαγωγά πλοία και όχι μόνο ταχύπλοα που επηρεάζονται πιο εύκολα και πιο συχνά από τις καιρικές συνθήκες. Εκτός των άλλων μια τέτοια σύνδεση προσφέρει ανάπτυξη για τον πρωτογενή τομέα παραγωγής των νησιών, αφού επιτρέπει την μεταφορά και κατά συνέπεια διάθεση κυκλαδίτικων αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων».
Υποστηρικτική στάση στην όλη εισήγηση είχε και η Κοινωφελής Δημοτική Επιχείρηση Μυκόνου ΚΔΕΠΠΑΜ. Ο αντιπρόεδρος Βαγγέλης Πελέκης παρουσίασε έκθεση με τα αποτελέσματα πωλήσεως προϊόντων μετά τη δράση «Μυκονιάτικες γεύσεις εν πλω» που αναπτύσσεται στην ακτοπλοΐα από την Επιχείρηση. Μίλησε επίσης για τη στήριξη αλλά και τις «φωνές» τοπικών παραγωγών, εμπόρων αλλά και επιχειρήσεων εστίασης που ζητούν επέκταση του προγράμματος σε άλλα νησιά και συμμετοχή στην παρουσίαση που πραγματοποιεί η δράση αυτή, την οποία οι πλοιοκτήτες θα συστηματοποιήσουν πλήρως και θα επεκτείνουν, αναγνωρίζοντας έτσι της αποτελεσματικότητά της. Και αναμένουμε το αργότερο έως το τέλος της εβδομάδας τα επίσημα αποτελέσματα αν και δύσκολα το υπουργείο θα πει όχι στη κοινή φωνή των παραγόντων από τα εμπλεκόμενα νησιά…