Αυτή τη στιγμή στο ξενοδοχείο “Μεγάλη Βρεταννία” παρουσία όλων των παραγόντων του Τουρισμού, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κος Χατζημάρκος δίνει το στίγμα της στρατηγικής για το 2016
Το Νότιο Αιγαίο αποκαλύπτεται… Σήμερα από τις 12 το μεσημέρι σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών (βλ Μεγάλη Βρεταννία) ο κόσμος του τουρισμού έχει στραμμένα το πρόσωπό του στις κινήσεις που έχει σχεδιάσει η Περιφέρεια για το φετινό καλοκαίρι που θεωρείται ότι θα σπάσει όλα τα κοντέρ σε επίπεδο επισκεψιμότητας…
Σε κεντρικό ρόλο η Περιφέρεια με τους κους Χατζημάρκο και Παπαβασιλείου (αρμόδια αντιπεριφερειάρχης) ενώ στο πάνελ ανεβαίνουν και μιλούν οι πλέον αρμόδιοι όπως η υπουργός κα Κουντουρά και ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ κος Ανδρεάδης.
Ανάμεσα στους καλεσμένους ο βουλευτής Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας κος Βρούτσης, ο Δήμαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων κος Μαργαρίτης, ο Επαρχος Νάξου και Αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού κος Μαργαρίτης και ο αντιδήμαρχος Κουφονησίου κος Φωστιέρης…
Παρουσιάζουμε τις δράσεις που έχει προγραμματίσει για το 2016 η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και στη συνέχεια θα έχουμε ρεπορτάζ για τις ομιλίες των συμμετεχόντων στο πάνελ
Η υλοποίηση του Προγράμματος βασίζεται στους παρακάτω άξονες:
-Υλοποίηση
Υλοποίηση ενεργειών Προώθησης σε B2B & B2C επίπεδο. Εκτέλεση ενεργειών τοπικής υποστήριξης
-Παραγωγή
Ανάπτυξη Εργαλείων
Δημιουργική Εκτέλεση Περιεχομένου Επικοινωνίας
-Σχεδιασμός
Σχεδιασμός Ενεργειών Επικοινωνίας & υλοποίησης καμπάνιας
Στόχος είναι η ανάδειξη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου μέσα από την υλοποίηση στοχευμένων δράσεων προβολής και επικοινωνίας, προς το διεθνές και ελληνικό κοινό.
-Στρατηγική Επικοινωνίας
Για το 2016 σχεδιάζεται η υλοποίηση καμπάνιας προβολής με στοχευμένο χρονοπρογραμματισμό ως προς την ένταση και τα μηνύματα για την επίτευξη της μέγιστης δυνατής αποτελεσματικότητας. Η καμπάνια βασίζεται σε κοινή πλατφόρμα επικοινωνίας η οποία θα αποτελέσει την επικοινωνιακή «ομπρέλα» του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Η πλατφόρμα εφαρμόζεται σε επίπεδο Περιφέρειας, αλλά και σε επίπεδο Περιφερειακών Ενοτήτων, σε επίπεδο νησιών και σε επίπεδο τουριστικών εμπειριών.
Στο σχεδιασμό των δράσεων αξιοποιούνται οι νέες τεχνολογίες για την περαιτέρω επέκταση του μηνύματος και την αποτελεσματική διείσδυση στο εκάστοτε κοινό-στόχο και τμήμα αγοράς.
Οι δράσεις επικοινωνίας στοχεύουν στις κύριες και σε ανερχόμενες αγορές του εξωτερικού και στο ελληνικό κοινό, εστιάζοντας σε ένα μίγμα ενεργειών B2C & B2B κοινού, αλλά και συγκεκριμένων τμημάτων του πληθυσμού.
Βασικό χαρακτηριστικό της υλοποίησης των δράσεων είναι ο έγκαιρος προγραμματισμός της επικοινωνίας, σύμφωνα με την ταξιδιωτική συμπεριφορά της κάθε αγοράς, που στοχεύει στην έγκαιρη διαμόρφωση προτίμησης ταξιδιού και στη δημιουργία επιθυμίας για επίσκεψη.
Ειδικότερα, στις αρχές του έτους αναπτύσσονται τα εργαλεία της καμπάνιας τα οποία θα φιλοξενήσουν και θα αποτελέσουν τη βάση προώθησης των ενεργειών προβολής.
Η προώθηση της καμπάνιας ξεκινά με ψηφιακό πλάνο προβολής που απευθύνεται στο εξωτερικό, αλλά και στο ελληνικό κοινό για να δημιουργήσει ενδιαφέρον και να δώσει ώθηση στην καμπάνια. Πλησιάζοντας την καλοκαιρινή περίοδο η καμπάνια κλιμακώνεται με ψηφιακές ενέργειες δημοσίων σχέσεων στις βασικές αγορές στόχος, παράλληλα με το πλάνο ψηφιακής διαφήμισης. Κατά την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου το πλάνο δράσεων ενισχύεται με ψηφιακούς διαμορφωτές γνώμης και υλοποίηση δημοσιογραφικών και blogger αποστολών ενώ ενισχύεται με στόχο τις κρατήσεις τελευταίας στιγμής για το «μικρό καλοκαίρι από Σεπτέμβριο και μετά.
Τα παραπάνω θα επιτευχθούν με μια σειρά δράσεων όπως αναγράφονται παρακάτω:
1 Ανάπτυξη εργαλείων ψηφιακής καμπάνιας & δημιουργική εκτέλεση
2 Πρόγραμμα Ψηφιακής Προώθησης & Διαφήμισης
3 Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
4 Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων σε διεθνές επίπεδο
5 Διαγωνισμοί σε ΜΜΕ υψηλής αξίας του εξωτερικού
6 UK Bloggers activation
7 Blogtrotters campaign 2016
8 Δημιουργία και ανάπτυξη νέου περιεχομένου
9 Καμπάνια προβολής στο Discovergreece.com
10 Online Μέτρηση & Αναφορά Αποτελεσματικότητας
11 Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις
12 Συμμετοχή σε Road Shows
13 Φιλοξενίες
14 Διαφημιστικές καταχωρήσεις
15 Συνεργασία με τουριστικούς πράκτορες και tour operators
16 Προωθητικό υλικό / αναμνηστικά δώρα
17 Διαχείριση τουριστικού blog της Διεύθυνσης Τουρισμού της ΠΝΑΙ
18 Αναβάθμιση τουριστικών portal/websites
19 Τουριστικά βίντεο και φωτογραφήσεις
20 Συνέδρια, ημερίδες, εκδηλώσεις
21 Διάφορα
22 Επίβλεψη & συμβουλευτικές υπηρεσίες
Δράση 1: Ανάπτυξη εργαλείων ψηφιακής καμπάνιας & δημιουργική εκτέλεση Για την υλοποίηση της καμπάνιας απαιτείται ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη των εργαλείων, τα οποία θα αποτελέσουν τη βάση πάνω στην οποία θα στηριχτούν και θα εξελιχθούν οι ενέργειες ψηφιακής προβολής και προώθησης.
Ειδικότερα, η καμπάνια περιλαμβάνει:
-Δημιουργική απεικόνιση & Creative Brand Story Telling
-Εφαρμογές δημιουργικών στα νησιά
-Campaign Website
– Mobile application
-Campaign video
-Θεματικά videos
-Ανάπτυξη Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Περιφέρειας
-Αναφορά αποτελεσματικότητας
Δράση 2: Πρόγραμμα Ψηφιακής Προώθησης & Διαφήμισης
Στο σχέδιο δράσης εντάσσεται η μελέτη για την υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας του τουριστικού προορισμού σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα και στοχεύοντας συγκεκριμένα προφίλ των χρηστών (online users targeting). Το πλάνο ψηφιακής διαφήμισης στοχεύει σε βασικές χώρες, όπως Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, Ολλανδία, Ιταλία, Ρωσία, Σκανδιναβικές αλλά και Ελλάδα και περιλαμβάνει:
Δράση 2.1. Programmatic media plan
Το πλάνο Programmatic αποτελεί μια μέθοδο ψηφιακής προώθησης με διαφορετικά formats αλλά και retargeting στις αγορές – στόχος, με στόχευση σε news & travel platforms ανά αγορά. Στόχος η μεγιστοποίηση των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων που τίθενται, ανά εργαλείο και αποτελούν τους δείκτες αποτελεσματικότητας (KPIs) της καμπάνιας, μέσω:
-Google Display ads
-Banner Campaign
-Social media ads
Δράση 3: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν κύριο δίαυλο επικοινωνίας και διάδρασης με το κοινό, ενώ έρευνες έχουν αποδείξει πως επηρεάζουν την απόφαση στην επιλογή προορισμού. Με την ευκαιρία υλοποίησης μια ολοκληρωμένης καμπάνιας για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου προτείνεται η ανάπτυξη Μέσων Κοινωνικής δικτύωσης τα οποία θα αποτελέσουν κεντρικό δορυφόρο του Campaign site & στη συνέχεια στο ανανεωμένο website της Περιφέρειας. Συγκεκριμένα προτείνεται η ανάπτυξη ολοκληρωμένης παρουσίας σε Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr & Youtube channel. Με όχημα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Περιφέρειας (owned social media) ενθαρρύνουμε τους χρήστες να ανακαλύψουν τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου, αναπτύσσοντας «διάλογο», παροτρύνοντας τους να συμμετέχουν σε συζητήσεις γύρω από τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου και να συμβάλλουν και οι ίδιοι με τη δημιουργία περιεχομένου που θα ανεβαίνει στα social accounts ως σημείο αναφοράς.
Στρατηγικός στόχος η δημιουργία της μεγαλύτερης online Περιφερειακής Ψηφιακής Κοινότητας υποστήριξης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στην Ελλάδα με πάνω 50.000 Facebook Fans έως το τέλος του 2016. Τα στάδια υλοποίησης της δράσης ορίζονται ως εξής:
1 Καθορισμός στρατηγικής ανάπτυξης και διαχείρισης των ΜΚΔ
2 Σχεδιασμός & ανάπτυξη (εκτέλεση και δημιουργία καναλιών)
3 Ανάπτυξη και Διαχείριση περιεχομένου (content management)
4 Δημιουργία guide για τον τρόπο διασύνδεσης και προώθησης όλων των νησιών μέσα από την Κοινότητα μελών της Περιφέρειας προς Δήμους και τοπικό τουριστικό προϊόν
Μέσω της επένδυσης στην δημιουργία ψηφιακής Κοινότητας για το σύνολο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, επιδιώκεται η αντιμετώπιση του φαινομένου διασποράς δυνάμεων, μικρών αριθμών χρηστών ανά κανάλι και δημιουργία μιας ισχυρής πλατφόρμας μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση των εμπειριών των προορισμών της Περιφέρειας, τόσο από την κεντρική διαχείριση (Περιφέρεια) όσο και μέσω της διασύνδεσης με τα νησιά.
Δράση 4: Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων σε διεθνές επίπεδο
Με στόχο τη δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας για τα τουριστικά προϊόντα της Περιφέρειας, θα οργανωθούν τα ταξίδια γνωριμίας (media & blogger trips) με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ και ειδικότερα δημοσιογράφων συνεργατών «τουριστικών στηλών» ή εντύπων
εξειδικευμένων στις ειδικές μορφές τουρισμού, παρουσιαστών τηλεοπτικών εκπομπών ή δημοσιογραφικών αποστολών ή bloggers διεθνούς κύρους.
Δράση 5: Διαγωνισμοί σε ΜΜΕ υψηλής αξίας του εξωτερικού
Ψηφιακή PR καμπάνια για την υλοποίηση διαγωνισμών σε Διεθνή μέσα με την αξιοποίηση του Δικτύου Δημοσίων Σχέσεων της Marketing Greece σε Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία. Για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου προβλέπεται η υλοποίηση 1 διαγωνισμού σε κάθε μια από τις κύριες αγορές (συνολικά 3
διαγωνισμοί), σε ραδιόφωνο ή εφημερίδα/ περιοδικό ή sites. Στόχος είναι η δημιουργία ενδιαφέροντος για τον προορισμό, την σταδιακή αύξηση της διάδρασης με το κοινό και την ενίσχυση της διάθεσης για direct bookings. Για την υλοποίηση απαιτείται η εκ των προτέρων περιγραφή της εμπειρίας που θα ζήσει ο επισκέπτης, ενώ στη συνέχεια –μέσα από τα γραφεία δημοσίων σχέσεων στις αντίστοιχες χώρες – διερευνάται το ενδιαφέρον των μέσων ενδιαφέροντος.
Δράση 6: UK Bloggers activation
Ψηφιακή tactical καμπάνια PR για την αγορά της Αγγλίας, που περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών εμπειριών όπως luxury, family, γαστρονομία, romance και χρήση # σχετικού με το concept. Στόχος: η ενίσχυση των last minute bookings κατά την περίοδο του καλοκαιριού.
Δράση 7: Blogtrotters campaign 2016
Το Blogtrotters 2016 στο Νότιο Αιγαίο σηματοδοτείται με την υλοποίηση ενός off line event, το οποίο αποτελεί την επίσημη υποδοχή των Blogtrotters στο Νότιο Αιγαίο, κατά τη διάρκεια του οποίου παρουσιάζεται το concept και οι εμπειρίες που θα ζήσουν. To event αποτελεί ευκαιρία άμεσης δημοσιότητας στις ψηφιακές πλατφόρμες των bloggers κα των ελληνικών media.
Ανάπτυξη εργαλείων προώθησης
Προβλέπεται η αξιοποίηση του campaign site και ο σχεδιασμός και ανάπτυξη ειδικής ενότητας για την καμπάνια Blogtrotters. Η ενότητα αυτή έχει τη μορφή ενός interactive map μέσα από το οποίο οι blogtrotters θα δίνουν σε πραγματικό χρόνο το στίγμα τους από το σημείο που βρίσκονται.
Πλάνο δημοσιότητας
Πλάνο ολοκληρωμένης δημοσιότητας και ψηφιακής προώθησης στους άξονες B2C και B2B
Ειδικές ενέργειες
Island hopping για τους Blogtrooters sε επιλεγμένα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου (yachting)
Δράση 8: Δημιουργία και ανάπτυξη νέου περιεχομένου
Η ψηφιακή εποχή απαιτεί τη συνεχή δημιουργία και αξιοποίηση περιεχομένου. Προβλέπεται η ανάπτυξη ταξιδιωτικών εμπειριών, η δημιουργία νέου φωτογραφικού υλικού και η παραγωγή θεματικών videos μέσα από νέα γυρίσματα εντός του 2016.
Η Περιφέρεια δημιουργεί ένα αποκλειστικό content gallery, στο οποίο θα έχει τα πλήρη δικαιώματα χρήσης και διανομής και μπορεί να αξιοποιείται από δημοσιογράφους, Bloggers, ΜΜΕ, Social media, σε ψηφιακές καμπάνιες, σε ενέργειες δημοσιότητας και δημοσίων σχέσεων.
Δράση 8.1. Ανάπτυξη κειμένων ταξιδιωτικών εμπειριών
Δράση 8.2. Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών
Δράση 8.3. Δημιουργία και παραγωγή video υλικού
Προβλέπεται η δημιουργία 5 θεματικών videos για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Η παραγωγή των videos δύναται να υλοποιηθεί από ειδικό συνεργάτη παραγωγό, εξειδικευμένο στην παραγωγή ταινιών τουριστικού περιεχομένου με στόχο να καταγραφεί η μοναδικότητα και αυθεντικότητα των περιοχών της Περιφέρειας.
Δράση 9: Καμπάνια προβολής στο Discovergreece.com
H πλατφόρμα της καμπάνιας (campaign microsite), ως «μωσαϊκό εμπειριών» της Περιφέρειας, προωθείται τόσο αυτόνομα όσο και μέσω του Discovergreece.com με ειδική φιλοξενία και προώθηση. Το σύνολο του περιεχομένου (κείμενα, photo gallery, video κλπ) θα φιλοξενηθεί στο Discovergreece.com και προωθηθεί μέσω των σελίδων του. Επιπλέον, θα γίνει προβολή στην κοινότητα μελών του Discovergreece.com (680.000 μελών) ενώ θα υλοποιηθεί ψηφιακή καμπάνια προβολής και επικοινωνίας του προορισμού και των θεματικών εμπειριών στα social media μέσα (facebook, youtube channel, twitter, instagram). Στο πλαίσιο της καμπάνιας παραδίδεται ανάλυση αποτελεσματικότητας και αναφορά.
-Φιλοξενία Περιεχομένου στο Discovergreece.com
-Προώθηση του περιεχομένου στο Discovergreece.com
-Προώθηση στην online κοινότητα μελών του DiscoverGreece.com στα social media
-Ψηφιακή καμπάνια υλοποίησης
Δράση 10: Online Μέτρηση & Αναφορά Αποτελεσματικότητας
Καθ’όλη τη διάρκεια υλοποίησης της καμπάνιας, διεξάγεται μέτρηση της αποτελεσματικότητας της με βάση τα ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια. Σκοπός είναι να προσδιοριστεί η επιτυχία της καμπάνιας με βάση τους στόχους που τέθηκαν. Ταυτόχρονα με αυτό τον τρόπο θα αξιολογείται η απόδοση της καμπάνιας και θα υλοποιούνται έγκαιρα οι αναγκαίες προσαρμογές για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος.
– Ως ποσοτικά κριτήρια ενδεικτικά αναφέρονται ο αριθμός των σχετικών σχολίων των χρηστών σε κοινωνικά δίκτυα ως αποτέλεσμα ενέργειας της καμπάνιας, o αριθμός εμφανίσεων του δημιουργικού υλικού, η επισκεψιμότητα της σελίδας της καμπάνιας, η ανταπόκριση των χρηστών σε ενέργειες της καμπάνιας.
– Ως ποιοτικά κριτήρια ενδεικτικά αναφέρονται η διαδραστικότητα με τους χρήστες, η ποιότητα και η κατεύθυνση του περιεχόμενου που δημιουργείται από χρήστες για τα νησιά, τις εμπειρίες κ.α.
Δράση 11: Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις. Η Διεύθυνση Τουρισμού της ΠΝΑΙ προτίθεται να συμμετάσχει αυτόνομα ή μέσω του ΕΟΤ σε μία σειρά από τουριστικές εκθέσεις το έτος 2016 (ανάλογα και με την ανταπόκριση των νησιών). Η ιδιαιτερότητα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με 39 νησιά που αποτελούν μοναδικούς τουριστικούς προορισμούς απαιτεί τη συμμετοχή μας σε σημαντικές τουριστικές εκθέσεις έτσι ώστε να καλυφθεί όλη η γκάμα της προβολής.
Δράση 12: Η ΠΝΑΙ πρόκειται να συμμετέχει σε Road Shows που πρόκειται να διεξαχθούν σε ευρωπαϊκές, αμερικανικές και ασιατικές χώρες:
– Τεχεράνη
-Ριάντ
-Ντουμπάι
-Κωνσταντινούπολη
-Νέα Υόρκη
-Ελσίνκι
-Βρυξέλλες
-Τελ Αβίβ
-Χερνινγκ-_ανία
-Μαϊάμι
Δράση 13: Φιλοξενίες
– Φιλοξενία ελλήνων και ξένων τουριστικών συντακτών καθώς και τουριστικών πρακτόρων και Tour Operators.
Δράση 14: Διαφημιστικές καταχωρήσεις
-Διαφημιστικές καταχωρήσεις της ΠΝΑΙ και όλων των θεματικών δράσεων της Περιφέρειας, αθλητικών, πολιτιστικών κλπ. σε infight έντυπα αεροπορικών εταιρειών που εκτελούν
δρομολόγια στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα καθώς και πτήσεων charter ξένων Tour Operators.
-Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε ΜΜΕ διεθνούς βεληνεκούς (όπως CNN, BBC, TRIPADVISOR) της ΠΝΑΙ και όλων των θεματικών δράσεων της Περιφέρειας, αθλητικών, πολιτιστικών κλπ. μέσω τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σπότ, εντύπων και διαδικτυακών ιστοτόπων.
-Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε ΜΜΕ πανελλαδικού βεληνεκούς της ΠΝΑΙ και όλων των θεματικών δράσεων της Περιφέρειας, αθλητικών, πολιτιστικών κλπ. μέσω τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σπότ, εντύπων και διαδικτυακών ιστοτόπων.
Δράση 15: Συνεργασία με τουριστικούς πράκτορες και tour operators
-Δράσεις προώθησης της ΠΝΑΙ και όλων των θεματικών δράσεων της Περιφέρειας, αθλητικών, πολιτιστικών κλπ. σε συνεργασία με ξένους τουριστικούς πράκτορες και Tour Operators (καταχωρήσεις στους επίσημους καταλόγους προορισμών).
Δράση 16: Προωθητικό υλικό / αναμνηστικά δώρα
-Δημιουργία και εκτύπωση έντυπου προωθητικού υλικού της ΠΝΑΙ και όλων των θεματικών δράσεων της Περιφέρειας, αθλητικών, πολιτιστικών κλπ. για τη διανομή του σε τουριστικές εκθέσεις.
-Προμήθεια αναμνηστικών προωθητικών προϊόντων για τη διανομή τους σε τουριστικές εκθέσεις ή στις διάφορες εκδηλώσεις, καθώς και στους προσκεκλημένους δημοσιογράφους κλπ.
-Παραγωγή-προμήθεια διαφημιστικού υλικού (έντυπα/site/τηλεόραση κλπ)
Δράση 17: Διαχείριση τουριστικού blog της Διεύθυνσης Τουρισμού της ΠΝΑΙ
-Διαχείριση τουριστικού blog και μέσων κοινωνικής δικτύωσης της Διεύθυνσης Τουρισμού της ΠΝΑΙ
Δράση 18: Αναβάθμιση τουριστικών portal /websites
-Αναβάθμιση και εμπλουτισμός του portal της Διεύθυνσης Τουρισμού της ΠΝΑΙ & αναβάθμιση των τουριστικών portal/websites των νησιών της ΠΝΑΙ
Δράση 19: Τουριστικά βίντεο και φωτογραφήσεις
– Κινηματογράφηση, βιντεοσκόπηση, δημιουργία ταινιών (βίντεο) μικρής ή μεγαλύτερης διάρκειας της ΠΝΑΙ και όλων των θεματικών δράσεων της Περιφέρειας, αθλητικών, πολιτιστικών κλπ.
Δράση 20: Συνέδρια, ημερίδες, εκδηλώσεις
-Διοργάνωση και συνδιοργάνωση με τους κατά τόπους ΟΤΑ Ά Βαθμού καθώς και με κατά τόπους τουριστικούς φορείς ημερίδων και συνεδρίων για ζητήματα τουριστικού ενδιαφέροντος.
-Δράσεις δημοσίων σχέσεων μέσω εκδηλώσεων και παράθεσης γευμάτων σε επίσημους προσκεκλημένους που πρόκειται να συμβάλλουν μέσω συνεργασιών στην προβολή του
τουριστικού προϊόντος της ΠΝΑΙ.
Δράση 21:Διάφορα
-Μεταφορά των απαιτούμενων υλικών στις τουριστικές εκθέσεις και εκδηλώσεις
-Μεταφράσεις κειμένων για τουριστική χρήση
-Αρχιτεκτονική περιπτέρων και δημιουργία μακετών
-Παραγωγή-προμήθεια αναμνηστικών δώρων για τη διανομή τους στις διάφορες εκδηλώσεις της Διεύθυνσης Τουρισμού και στους προσκεκλημένους και επισκέπτες
Δράση 22: Επίβλεψη & συμβουλευτικές υπηρεσίες
-Επίβλεψη και παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για την υλοποίηση μεμονωμένα ή κατά ομάδες των παραπάνω δράσεων από εξειδικευμένους φορείς όπως ο ΣΕΤΕ κ.α.».