Τρίτη, 5 Αυγούστου, 2025
ΑρχικήΘέατροΑν υπάρχει επί γης παράδεισος αυτός είναι η Νάξος

Αν υπάρχει επί γης παράδεισος αυτός είναι η Νάξος

|

Ο Λευτέρης Ελευθερίου σε μία ξεχωριστή, αποκαλυπτική συνέντευξη στο theatis.gr όπου μιλάει για την καριέρα του, τη Νάξο, τα όνειρά του και τις δύο μεγάλες θεατρικές παραστάσεις όπου πρωταγωνιστεί αυτές τις ημέρες 

Ο Λευτέρης Ελευθερίου πρωταγωνιστέι στην παράσταση Δόξαπατρη στο θέατρο Μικρό Παλλάς και αυτό στάθηκε αφορμή να τον γνωρίσουμε και να μας ξεδιπλώσει γεναιόδωρα και μιαν άλλη του, εξίσου ενδιαφέρουσα πλευρά..

Απολαύστε τον απελευθρωμένο, από τη μέχρι τώρα εικόνα του, Λευτέρη Ελευθερίου αποκλειστικά στο theatis.gr!

Της Ναταλί Τσάβεζ

Ξεκίνησες από τοπικό εργαστήριο, παρακολούθησες σεμινάρια ελευθέρων θεατρικών σπουδών και τελικά σπούδασες σε ανωτέρα δραματική σχολή. Τι κέρδισες από αυτή σου την περιπλάνηση; Άξιζε ο κόπος; Πιστεύεις στους αυτοδίδακτους ηθοποιούς ή θεωρείς απαραίτητη την εκπαίδευση;

 Σε κάθε βήμα που περιέγραψες κέρδισα και κάτι διαφορετικό. Το εργαστήριο και τα σεμινάρια με ‘φεραν σε μία πρώτη επαφή με την τέχνη του ηθοποιού. Στην αρχή προσπαθούσα να εστιάσω στο ένστικτό μου, στη διαίσθηση μου ‘ πάλευα να επιβεβαιώσω ότι στο περιβάλλον των σχολών δραματικής τέχνης μπορώ να εκφραστώ και να τολμήσω να εκτεθώ, να προσεγγίσω μέσα από προσωπικές εμπειρίες και θεωρίες την υποκριτική, να γελοιοποιηθώ, να τσαλακώσω την εικόνα μου. Παράλληλα διδάχτηκα πως να ανακαλύπτω την εκφραστική γκάμα του σώματος και της φωνής μου και πως να αφηγούμαι μια ιστορία χρησιμοποιώντας τα στο έπακρο. Στην πορεία των μαθημάτων διδάχτηκα να αλληλεπιδρώ με τους υπόλοιπους ηθοποιούς το οποίο είναι και το δυσκολότερο βήμα γιατί είμαι πολύ παρεμβατικός και ανασφαλής στην εργασία μου και ένα έργο απαιτεί να κατανοήσω συνολικά τις δυνατότητες των συναδέλφων να μάθω να διεκδικώ και να δίνω χώρο παράλληλα ώστε να δημιουργούμε τελικά ο θίασος μια αρμονική ορχήστρα που παίζει το ίδιο έργο. Ο κόπος της θεατρικής εκπαίδευσης για να απαντήσω και στην παρακάτω ερώτηση άξιζε και την συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον ενδιαφέρεται να αποκτήσει επαφή και να καλλιεργήσει τα εκφραστικά του μέσα. Το θέατρο με δίδαξε πως να αρθρώνω λόγο, να παρατηρώ την πορεία των συναισθημάτων μου, να γνωρίσω και να χρησιμοποιήσω το σώμα μου στις περιγραφές μου. Ειδικά οι επαγγελματίες που εκτίθενται σε πλήθος ανθρώπων θα βγουν πολύ κερδισμένοι με τα μαθήματα θεάτρου.

Λείπει κάτι από το ελληνικό θέατρο;

 Έχω παρακολουθήσει ελάχιστες θεατρικές παραστάσεις εκτός Ελλάδας. Δεν έχω μέτρο σύγκρισης ώστε να εκθέσω τις ελλείψεις του ελληνικού θεάτρου. Ξένοι επισκέπτες στη χώρα μας, βρίσκουν τον αριθμό των εγχώριων παραγωγών μεγάλο συγκριτικά με τον αριθμό των θεατών. Η γκάμα των θεατρικών παραστάσεων στη χώρα μας είναι επίσης εκπληκτικά μεγάλη. Παραστάσεις θεάτρου κλασικού ρεπερτορίου, θεαματικά μιούζικαλ, έργα νέων Ελλήνων συγγραφέων, νέων πειραματικών ομάδων. Με αυτό το δεδομένο μπορούμε να χαιρόμαστε που το θέατρο ανθίζει ως τρόπος καλλιτεχνικής έκφρασης των Ελλήνων ενώ οι ελλείψεις που προκύπτουν μάλλον αφορούν στην επιβίωση των καλλιτεχνών και των παραγωγών του. Συνεπώς, η βασική έλλειψη του ελληνικού θεάτρου είναι η οικονομική ευμάρεια και ασφάλεια. Μιλώντας για την Ελλάδα, χώρα που μαστίζεται από τα οικονομικά προβλήματα, χώρα γενέτειρα του θεάτρου και που βασίζεται οικονομικά στον τουρισμό θα έπρεπε να επενδύσουμε σε παραστάσεις ελληνοκεντρικής θεματολογίας που αφορούν και γίνονται κατανοητές στους ξένους θεατές.

Υπάρχει κάποιος ρόλος που θα ήθελες πολύ να υποδυθείς και δε θα σε φανταζόμασταν ποτέ σε αυτόν;

Όχι. Δυστυχώς ή ευτυχώς αγωνιώ να εκθέτω είτε σε εκπομπές είτε σε βίντεο είτε στο θέατρο χαρακτήρες που μου αρέσει να υποδύομαι. Μου αρέσει να μεταμορφώνομαι, να υποδύομαι χαρακτήρες στους οποίους παίρνει χρόνο στους θεατές να καταλάβουν ποιος είμαι. Βέβαια, εκτός αυτής της έκπληξης της μεταμόρφωσης, ένας ολοκληρωμένος ρόλος απαιτεί να τον έχω αναλύσει σε βάθος και να είμαι συνεπής με τα χαρακτηριστικά του μέχρι το τέλος του έργου.

Η δημιουργία οικογένειας σας έκανε πιο ελαστικό σχετικά με τις επαγγελματικές σας επιλογές;

Αν εννοείς ελαστικότητα το ότι έχω γίνει λάστιχο δουλεύοντας 5 δουλειές ταυτόχρονα το καταλαβαίνω. Το επάγγελμα του ηθοποιού κατά την γνώμη μου είναι συνυφασμένο με την ελαστικότητα .Ειδικά αν έχεις γίνει λίγο γνωστός ηθοποιός όπως εγώ αυτή τη στιγμή μπορεί να χτυπήσει το τηλέφωνο και να ακούσω προτάσεις συνεργασίας κάθε είδους, διαφήμιση, παρουσιάσεις προϊόντων, παραστάσεις με φίλους χωρίς έσοδα, ανάληψη σκηνοθεσίας, διδασκαλία σε σχολές, μουσικοθεατρικά νούμερα σε βραδινά μαγαζιά. Πρέπει να μου πεις ποιες θεωρείς ελαστικές επιλογές για έναν ηθοποιό για να σου απαντήσω ανάλογα γιατί η οικογένεια στηρίζεται από εμένα οικονομικά και κάθε άλλο παρά ελαστικότητα μπορώ να δείξω στις επαγγελματικές μου επιλογές αν τις ονομάσουμε πιο πεζά, χρόνο, χρήμα και ικανοποιητικό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα. Αν αλλάζει κάτι ριζικά με τον ερχομό των παιδιών αυτό είναι οι προτεραιότητες της ίδιας μου της ζωής. Έγινε προτεραιότητα η οικονομική ασφάλεια στο σπίτι. Οι επαγγελματικές μου επιλογές βασίζονται σε παραστάσεις στις οποίες κάνω αυτό που αγαπώ, διαφαίνεται το πάθος μου να υπηρετήσω το έργο και παράλληλα να προσπορίσω χρήματα στην οικογένεια.

Στο Δόξαπατρη υποδύεσαι έναν νεαρό που πάσχει από το σύνδρομο Τουρέτ. Έχεις γνωρίσει κάποιον τέτοιο άνθρωπο; Μελέτησες βιντεάκια; Πως δούλεψες το συγκεκριμένο ρόλο και βγήκε τόσο πετυχημένος;

Στο σύνδρομο Τουρέτ φαινόμενα όπως τα τικ ή η ακατάσχετη βωμολοχία είναι συχνά και τα έχουμε εντάξει στην παράσταση όμως το πολύ βασικό χαρακτηριστικό του συνδρόμου είναι η συχνότερη εμφάνισή του σε στιγμές ψυχολογικής πίεσης. Ο ρόλος του Φιλίππου είναι έμπνευση του Θοδωρή και γνωρίζει πολύ καλύτερα από μένα τον τρόπο που ήθελε να εντάξει στο έργο έναν χαρακτήρα με το συγκεκριμένο σύνδρομο. Μου ζήτησε να δω κάποια videos που πίστευε ότι αναδεικνύουν τα στοιχεία που ήθελε να φωτιστούν κατά τη διάρκεια του έργου. Κάνοντας τις δικές μου αναζητήσεις κυρίως επίσης μέσω βίντεο και εγώ ή αναγνώσεων σχετικών άρθρων στο ιντερνετ ανακάλυψα ότι το σύνδρομο Τουρέτ έχει πολλές εκφάνσεις που διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο. Την δική μου εκδοχή άλλοι την είδαν και διαφώνησαν άλλοι την είδαν και την ταύτισαν με περιπτώσεις που έχουν συναντήσει δια ζώσης. Έχω πληθωρικό χαρακτήρα επί σκηνής και προσπάθησα να επιλέξω αυτή που ενοχλεί λιγότερο την συνολική έκβαση της αφήγησης του έργου. Αν και με ενδιαφέρει να πείθεται ο θεατής ότι ο ρόλος εμφανίζει στοιχεία του συνδρόμου δεν θα ήθελα να επεκταθώ περισσότερο στα χαρακτηριστικά του γιατί είναι λεπτό ζήτημα ειδικά από επιστημονικής σκοπιάς και εγώ δεν έχω πλησιάσει την αλήθεια σε βαθμό που ο θεατής να βλέπει ντοκιμαντέρ. Στο έργο ο χαρακτήρας πρέπει να αναδείξει πολύ περισσότερα στοιχεία για την προσωπικότητά του την ψυχή του και την σκέψη του από τα φαινόμενα που με την πρώτη μάτια ονομάζουμε Τουρε ή στην ιδανική περίπτωση ο θεατής να θεωρήσει το σύνδρομο αναπόσπαστο κομμάτι της ψυχικής πίεσης του ήρωα.

Το έργο διαδραματίζεται στο κέντρο της Αθήνας και οι πρωταγωνιστές βιώνουν έντονα προβλήματα που ήρθαν μαζί με την κρίση. Εσύ που κατάγεσαι από τη Νάξο, πιστεύεις πως οι άνθρωποι εκτός πρωτεύουσας είναι έστω και λίγο καλύτερα; Υπάρχει σε αυτά τα μέρη έδαφος για καλλιτεχνική δράση αλλά και επιβίωση;

Ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδα και η Νάξος τα τελευταία χρόνια βιώνει σημαντική τουριστική ανάπτυξη που σημαίνει και οικονομική άνθιση συγκριτικά με μια ηπειρωτική επαρχεία της Ελλάδας όπου ο ορίζοντας ανάπτυξης είναι ανύπαρκτος και οδηγεί τους κατοίκους στα αστικά κέντρα. Η κρίση στο νησί δεν έγινε τόσο αισθητή και η ποιότητα ζωής βρίσκεται σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Το δε κλίμα και φυσικό περιβάλλον διαβίωσης είναι και το αντικαταθλιπτικό μου. Για να δανειστώ λόγια του Καζαντζάκη “αν υπάρχει επί γης παράδεισος αυτός είναι η Νάξος”. Η καλλιτεχνική ζωή και η αντίληψη των ανθρώπων της επαρχίας ακολουθεί τους δικούς της ρυθμούς και εξαρτάται βέβαια από τις προσλαμβάνουσες κάθε ατόμου. Εγώ προσπάθησα να αφουγκραστώ, να ασπαστώ τον τρόπο ψυχαγωγίας τους και ευτύχισα να γνωρίσω ανθρώπους που θαυμάζω τις γνώσεις τους την καλλιέργεια τους και την καλλιτεχνική αντίληψη ακόμα και αν πρόκειται για την παραδοσιακή τέχνη του νησιού. Όταν αναλαμβάνω κάποια καλλιτεχνική δραστηριότητα στην Νάξο φροντίζω να αφορά κυρίως τον ντόπιο πληθυσμό η θεματολογία ώστε τα έργα να έχουν κάποιο αντίκτυπο σε αυτά που απασχολούν τους κατοίκους. Αν αποφάσιζα να μείνω στην Νάξο σε καμία περίπτωση δεν θα περίμενα να βρω την καλλιτεχνική ποικιλία που μου προσφέρει ένα αστικό κέντρο, αντίθετα θα προσπαθούσα να εμπνευστώ από τον πλούτο της εντόπιας παραδοσιακής καλλιτεχνικής παραγωγής και να την παντρέψω με ότι μου προσέφερε η προσωπική μου τριβή με το θέατρο. Η επιβίωση ενός επαγγελματία καλλιτέχνη είναι ούτως ή άλλως σε όλα τα μέρη του κόσμου δύσκολη και απαιτεί την ελαστικότητα που προαναφέραμε προκειμένου να μην βαλτώσεις σε σκέψεις αποθαρρυντικές.

Ο κύριος ΚΙΧ και το μυστικό κουτί των ήχων. Έχεις μάθει κάτι από τα παιδιά παίζοντας σε αυτήν την παιδική παράσταση;

Κάθε παιδί είναι ένα διαφορετικό σύμπαν. Η μάθηση είναι ταυτισμένη με την παρατήρηση. Για να μάθω κάτι από τα παιδιά πρέπει να τους δώσω χρόνο να ανοιχτούν, να μιλήσουν, να τα ακούσω. Εγώ δυστυχώς με τους ρυθμούς δουλειάς μου έχω ελάχιστο χρόνο. Τα παιδιά στην παράσταση παρατηρούν τον Κιχ και όχι ο Κιχ τα παιδιά. Ένας γενικός κανόνας που έμαθα από τα παιδιά είναι να μην επαναπαύομαι ποτέ στη δεδομένη εμπιστοσύνη που μπορεί να δείχνουν οι γονείς που με εκτιμούν καλλιτεχνικά και επιλέγουν να έρθουν στην παράσταση. Για τα παιδιά είμαι ένας άγνωστος ηθοποιός που πρέπει να αποδείξει ότι υπηρετεί άριστα το έργο. Σε κάθε παράσταση προσπαθώ να μάθω να θυμάμαι πως σκεφτόμουν σαν παιδί. Ειδικά πόσο απελευθερωμένη φαντασία είχα. Με υλικά και αντικείμενα που συναντώ μπροστά μου καθημερινά, και δεν δίνω σημασία, σαν παιδί μπορούσα να φαντάζομαι τους πιο ονειρικούς κόσμους. Η φαντασία έχει γίνει το πιό σημαντικό εργαλείο στο επάγγελμά μας ειδικά αυτές τις εποχές είναι ακριβοθώρητη η πλούσια υλικοτεχνική υποστήριξη των θεατρικών παραστάσεων

Ετοιμάζεις κάτι αυτόν τον καιρό;

Για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι σε διαδικασία ετοιμασιών κάποιου project. Η οικονομική κρίση και η πατρότητα έκανε πιο διάφανη την ανάγκη μέσα μου να στραφώ προς την εκπαίδευση, προσπάθησα να βρω τρόπο να συνδυάσω την επιστημονική γνώση με το θέατρο. Αντιλήφθηκα ότι σε εποχές πολιτικοοικονομικής πενίας και απόγνωσης, χωρίς παιδεία είμαι έρμαιο της ημιμάθειας μου, θύμα φανατισμού και εκμετάλλευσής . Δεν είναι εύκολη υπόθεση βέβαια να σηκωθεί με σθένος η επιστημονική γνώση στη σκηνή όταν με το εκπαιδευτικό μας σύστημα την έχουμε ξαπλωμένη στα βιβλία τόσα χρόνια. Η συγγένεια τους βέβαια είναι μεγάλη κατά την ταπεινή μου άποψη διότι και οι δύο προσπαθούν να διερευνούν τα αίτια και τα αποτελέσματα πράξεων και φαινομένων, ανάλογα τον τομέα της επιστήμης ή την θεματολογία του θεατρικού έργου.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Αλλαγή πλοίου στη γραμμή Πειραιάς–Πάρος–Νάξος–Κουφονήσια–Κατάπολα για 6 & 13 Αυγούστου

Το “HIGHSPEED 4” θα εκτελέσει τα δρομολόγια του “HELLENIC HIGHSPEED” – Δείτε τις ώρες αναχώρησης και άφιξης

Βασιλική Κατερίνη: «Όταν τραγουδάω στο νησί μου, αυτό χτυπάει στην καρδιά!» (video)

Μια ειλικρινής συζήτηση για την οικογένεια, τη μουσική, τις ρίζες και το μέλλον μέσα από τη συχνότητα της Ραδιοφωνίας Κυκλάδων 101,3.

ΥΠΑ: Σε εξέλιξη οι αναβαθμίσεις σε αεροδρόμια Σύρου, Κυθήρων και Ιωαννίνων

Επιθεωρήσεις από τη Διοίκηση της ΥΠΑ σε κρίσιμες υποδομές της νησιωτικής και ηπειρωτικής Ελλάδας – Στόχος η αναβάθμιση λειτουργίας, αισθητικής και τουριστικής διασύνδεσης

Γ. Πολυχρονάκος: «Η Δημόσια Υγεία στις Κυκλάδες είναι ο μεγάλος ασθενής»

Καταγγελία από τον Τομεάρχη Νησιωτικής Πολιτικής του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝ.ΑΛ. για τεράστια κενά σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό στα νησιά – Προειδοποίηση για επιδείνωση το φθινόπωρο

Νάξος – Ο Γιάννης Κασιδάκης στα «Φανάρια»: Ενίσχυση με φόντο το μέλλον

Ο ΑΠ.Α.Σ. Νάξου υποδέχεται τον 20χρονο forward με εμπειρία και φιλοδοξίες – Χτίζει ομάδα που παίζει, διεκδικεί και εμπνέει!

Συρματόπλεγμα στην Πορτάρα: «Έκνομη ενέργεια» λέει ο Δήμαρχος Νάξου Δ. Λιανός (video)

Αντιδράσεις για την πρόχειρη περίφραξη στο εμβληματικό μνημείο – Τι είπε ο Δήμαρχος στην εκπομπή του OPEN και ποια μέτρα ζητά να ληφθούν άμεσα. (video)

Επίκαιρο ερώτημα αφελούς πολίτη: Ο τουρίστας βεβήλωσε την Πορτάρα; ή, οι αρχαιολόγοι την βεβηλώνουν διαχρονικά;

Εμείς βλέπουμε να εξαφανίζεται όλο  και πιο πολύ, από την αιολική ενέργεια, το κονίαμα της λιθοδομής θεμελίωσης. Μπορεί να μας διαβεβαιώσει η αρχαιολογική υπηρεσία ότι αδίκως ανησυχούμε;

«Νότες του Καλοκαιριού» στο Σαγκρί – Μουσικές διακοπές για παιδιά απόψε στα Δημήτρια

Διαδραστική μουσική εκδήλωση στο πλαίσιο των Θερινών Εργαστηρίων Μουσικής Νάξος 2025 – Από τις κατασκευές μέχρι τα τραγούδια και τα θαλασσινά παιχνίδια!

Ναός Απόλλωνα: Άμεση αντικατάσταση των συρματοπλεγμάτων με ένα καλαίσθητο καθορισμό του μνημειακού χώρου.

Ο Μιχάλης Φραγκίσκος γράφει για τον ναό του Απόλλωνα, την εικόνα που προσβάλει και τι πρέπει να γίνει ...

Μαρτυρία-στήριξη στο Νοσοκομείο Νάξου: «Χειρουργήθηκα και σώθηκα – Στηρίξτε το!»

Την ώρα που η ΠΟΕΔΗΝ καταγγέλλει ελλείψεις και «παύση χειρουργείων», ένας Ναξιώτης πολίτης μιλά για την εμπειρία ζωής στο Γενικό Νοσοκομείο Νάξου και απευθύνει έκκληση στήριξης

«Γκαζιά στο χωριό, προσγείωση στον στύλο – Ένα ακόμα crash test στους δρόμους της Νάξου»

Όταν η τουριστική ταχύτητα συναντά την επαρχιακή… στενότητα: Τροχαίο έξω από το Γαλανάδο υπενθυμίζει τι σημαίνει "δρόμοι made in 1965".

Έκτακτο: Συλλήψεις υπευθύνων αρχαιολόγων και μελών της Εφορείας Κυκλάδων για τα πλέγματα στην Πορτάρα

Ραγδαίες εξελίξεις στην υπόθεση προστασίας του μνημείου – Αντιδράσεις και επόμενες κινήσεις της Εφορείας Αρχαιοτήτων Κυκλάδων

Ο Tom Hanks στη Νάξο: Στιγμές απλότητας, χαμόγελα και μια σέλφι στην Απείρανθο

Ο χολιγουντιανός σταρ επισκέφθηκε τη Νάξο την Τετάρτη 30 Ιουλίου, ανακαλύπτοντας τη μαγεία του Σαγκρίου και της Απειράνθου – Ένα γεύμα, μια σέλφι και πολλές όμορφες αναμνήσεις

Κυκλάδες: Γυρίζουν την πλάτη στα «χρυσά» νησιά, “χαμένη” και η Αμοργός, σταθερή η Νάξος

Υψηλές τιμές και οικονομική πίεση στρέφουν Έλληνες και ξένους σε εναλλακτικούς, οικονομικότερους προορισμούς

Νάξος: Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων βάζει “όρια” στην Πορτάρα, τέλος στην ανεξέλεγκτη πρόσβαση

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων βάζει “όρια” στην Πορτάρα – Τέλος στην ανεξέλεγκτη πρόσβαση - Όταν ο σεβασμός δεν είναι αυτονόητος, η προστασία γίνεται μονόδρομος

Hellenic Highspeed: Επιχείρηση ανάσυρσης του καταπέλτη με εκσκαφέα στα Κατάπολα

Από το απόγευμα του Σαββάτου παραμένει ακινητοποιημένο το πλοίο – Επιχείρηση ανάσυρσης του καταπέλτη με εκσκαφέα στα Κατάπολα

Τρεις Καπετάνιοι, μία θάλασσα, μία φωτογραφία από τα Κουφονήσια που λέει όσα δεν ειπώθηκαν ποτέ

Μια ξεχωριστή στιγμή στα Κουφονήσια με φόντο το Αιγαίο και την αθόρυβη καθημερινή ηρωικότητα τριών αυθεντικών ναυτικών, που έγιναν συνώνυμα με την ασφάλεια, τη συνέχεια και το φιλότιμο στα νησιά μας.

Η Κέα λέει «όχι» στην τουριστική υπερβολή, το νησί αντέχει μέχρι 1.000 ακόμη κλίνες

Ο Δήμος Κέας ζητά επίσημη απαγόρευση για τα Σύνθετα Τουριστικά Καταλύματα – Στο τραπέζι το ζήτημα της φέρουσας ικανότητας και της ταυτότητας του νησιού

Προς Πώληση: Παραδοσιακή Κατοικία – Ανεμόμυλος στον Άγιο Αρσένιο Νάξου

Χαρακτηριστική κατοικία σε μοναδική τοποθεσία, με ανεξάρτητο ξενώνα, άμεση πρόσβαση σε παραλίες και εντυπωσιακή θέα προς θάλασσα και Χώρα Νάξου.

Η αλήθεια πίσω από μία φωτογραφία – Όταν το χιούμορ δεν φτάνει στην καρδιά της ιστορίας

Μια εικόνα, χίλιες λέξεις… αλλά μερικές φορές οι πιο σημαντικές λέξεις είναι αυτές που δεν ειπώθηκαν.