Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΤήνος: μελέτη για σχέδιο μάρκετινγκ

Τήνος: μελέτη για σχέδιο μάρκετινγκ

|

Ανακοινώθηκε το σχέδιο δράσης του Δήμου Τήνου για την προσεχή τουριστική περίοδο (2016) που περιλαμβάνει συμμετοχή σε εκθέσεις, διοργάνωση ημερίδων και θεματικών παρουσιάσεων στο εξωτερικό 

Η Τήνος είναι ένα από τα νησιά των Κυκλάδων που καταβάλει μεγάλες προσπάθειες για να μπορέσει να διεκδικήσει όλο και μεγαλύτερη πίτα στο κομμάτι του Τουρισμού ανάμεσα στα υπόλοιπα νησιά του Νομού, Ποντάρει στον θρησκευτικό και γαστρονομικό τουρισμό αλλά δεν είναι αρκετά. Και πρόσφατα εγκρίθηκε το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του Δήμου Τήνου για το έτος 2016 που δείχνει ότι γίνεται μία οργανωμένη δουλειά και σε ..βάθος χρόνου (με βάση τη μελέτη που αναμένεται να ανατεθεί) ώστε η Τήνος να ανοίξει όσο γίνεται περισσότρες αγορές και να προσελκύσει επισκέπτες από διαφορετικές χώρες και με ποικόλα ενδιαφέροντα.  

To πρόγραμμα, σύμφωνα με την με αριθ. 6/2015 απόφαση της Τουριστικής Επιτροπής, έχει ως εξής:

1.- ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ/ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Προτείνεται η ισχυροποίηση της επικοινωνίας τόσο της νέας σελίδας του Δήμου όσο και η ανάπτυξη της στρατηγικής επικοινωνίας μέσω του Facebook.

2. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ

Σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ στο εξωτερικό θα γίνουν σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις-παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων και κοινού για να γνωρίσει τις παροχές της περιοχής με συνεργασία επιχειρήσεων.

Διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων σε δύο πόλεις του εξωτερικού, όπου θα παρουσιαστεί η Τήνος σε δημοσιογράφους τουριστικών εντύπων και t’os. Προτείνονται το Παρίσι και το Μιλάνο.

3. ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ-ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό.

4. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ

Συνέχιση της λειτουργίας του ήδη οργανωμένου γραφείου τύπου για αποστολή δελτίων κλπ. στα ΜΜΕ εσωτερικού.

5. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Προτείνεται η συμμετοχή σε εκθέσεις :

Grekland Panorama στην Σουηδία (Φεβρουάριος 2016) καθώς και σε εκθέσεις που θα ανακοινωθούν και θα συμμετέχουν η Περιφέρεια και ο ΕΟΤ.

6. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΜΕΡΙΔΩΝ / ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή του τόπου επιβάλλει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ορισμένων θεματικών εκδηλώσεων και ημερίδων. Συνεπεία αυτού προτείνεται η πρόβλεψη κονδυλίου για την με κάθε τρόπο (συμμετοχή / χορηγία κλπ.) συνδιοργάνωση με επαγγελματικούς και τοπικούς ή άλλους φορείς εκδηλώσεων πολιτιστικών, μουσικών, εικαστικών εκθέσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου. Οργάνωση εκδηλώσεων με έμφαση στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού όπως πεζοπορία, καταδύσεις, αναρρίχηση κλπ κυρίως σε μήνες χαμηλής επισκεψιμότητας.

7. ΠΑΡΑΓΩΓΗ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΛΙΚΟΥ/ PRESS KIT

Για την υποστήριξη όλων των δράσεων προβολής αξιολογείται το υπάρχον δημιουργικό υλικό (photo gallery, videos, μακέτες εντύπων, οδηγοί κ.λ.π.) και είτε θα γίνουν επανεκτυπώσεις (με κάποιες μικρές αλλαγές/προσθήκες) είτε θα παραχθούν από την αρχή νέα υλικά (ενδεικτικά χάρτες και λοιπό υλικό σε σύγχρονη μορφή είτε και σε ηλεκτρονική μορφή.

Στα νέα «έντυπα» θα πρέπει να υπάρχει όσο το δυνατό ισορροπημένη παρουσίαση των προορισμών και των προσφερόμενων προϊόντων. Στο έντυπο θα πρέπει να αναγράφεται εμφανώς η ιστοσελίδα, η οποία αποτελεί το βασικό εργαλείο από το οποίο θα μπορεί να αντλεί περισσότερες πληροφορίες ο ενδιαφερόμενος. Το έντυπο θα διανέμεται σε όλα τα ξενοδοχεία – καταλύματα – Δήμος εκθέσεις κλπ. Θα πρέπει να υπάρχει έκδοση τουλάχιστον στα Αγγλικά και να αναρτάται στην ιστοσελίδα του δήμου/θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα σε εκτυπώσιμη μορφή. Ειδική μορφή αυτού του υλικού θα ενσωματωθεί σε ειδική συσκευασία (σε usb) ώστε να χρησιμοποιηθεί ως press kit.

8. ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

Αντικείμενο του έργου / ενέργειας θα είναι η εξέταση και η ανάλυση των ακόλουθων ζητημάτων:

-ανάλυση μάρκετινγκ με βάση τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προορισμού, μετά και από την αναγνώριση και ανάλυση των τουριστικών υποδομών και δυνατοτήτων του προορισμού (έρευνα κι ανάλυση στοιχείων  συγκέντρωση των χαρακτηριστικών που μπορούν να συντελέσουν στην δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας και πρότασης αξίας για το προϊόν/προορισμό.

-ανάλυση των κυριότερων ισχυρών και αδύναμων σημείων του προορισμού

-ανάλυση που αποσκοπεί στην διαπίστωση τυχόν αδυναμιών ώστε να προταθούν λύσεις που θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα στρατηγική τοποθέτηση και δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας για το προϊόν, ώστε να ξεχωρίζει από ανταγωνιστικά προϊόντα/προορισμούς και να προσελκύει τα κατάλληλα κοινά στόχους.

-ορισμός των ελκυστικότερων αγορών στόχων και τμημάτων αγοράς, με βάση την προσδοκώμενη κερδοφορία και σε σχέση με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων του προορισμού σχεδιασμός και προσδιορισμός επικοινωνιακών και προωθητικών ενεργειών

-παρουσίαση των θεματικών και εμπειριών που ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προορισμού, τους στόχους και την ελκυστικότητα του τμήματος αγοράς που απευθύνονται.

Η άνω μελέτη θα ανατεθεί σε εμπειρογνώμονα με την συνεργασία του ΣΕΤΕ και των φορέων του (με τους οποίους θα υπογραφεί σχετικό Μνημόνιο Συνεργασίας), οι οποίοι (Ινστιτούτο ΣΕΤΕ Κλπ.) έχουν ολοκληρώσει το Σχέδιο Τουριστικού Προϊόντος σε επίπεδο Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που περιλαμβάνει τους άξονες ενσωμάτωσης όλων των νησιών.

Πηγή: tornosnews.gr 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Σύμπλευση: “Η καρδιά μας χτυπά στα νησιά για 10 χρόνια” (απολογισμός)

10 ΧΡΟΝΙΑ +ΠΛΕΥΣΗ 10 χρόνια η καρδιά μας χτυπάει στα νησιά - Τι έγινε στην εκδήλωση (photos)

Σίκινος: Νεικώ και Επισκοπή “έκλεψαν” τη παράσταση στο Λονδίνο

Η Νεικώ και η Επισκοπή Σικίνου πρωταγωνίστησαν σε μια διάλεξη στο Λονδίνο - Η τοποθέτηση του Δημήτρη Αθανασούλη

Ιος: Πράξεις αγάπης σε όσους έχουν ανάγκη από τον Δήμο Ιητών

Πράξεις αγάπης ενόψει εορτών από τον Δήμο Ιητών - Ποιοι βοήθησαν

ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia: Συντριβή (86-57) από τον Αμύντα στο τέλος του πρώτου γύρου

Συντριβή για τον ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia στην Αττική από τον Αμύντα (86-57) στο φινάλε του πρώτου γύρου - Ξεκινάει από τη Κρήτη (Αναγέννηση) η προσπάθεια παραμονής στη κατηγορία

Νάξος – Αγερσανί: Πωλείται επιχείρηση (μίνι μάρκετ)

Ενα από τα πιο παλιά μίνι μάρκετ στον Αγιο Αρσένιο πωλείται - Δείτε πληροφορίες

Πάρος – Μάρπησσα : Συνελήφθη 16χρονος για επίθεση με μαχαίρι σε 2 αδέρφια

Συνελήφθη ο 16χρονος δράστης του αιματηρού περιστατικού στη Μάρπησσα της Πάρου - Αναζητούνται εμπλεκόμενοι (video)

Πρόταση Ημέρας – Καστοριά: Χοιρινό με λάχανο αρμιά και άρωμα … Κεφαλονιάς

Το χοιρινό με την αρμιά και το κόκκινο πιπέρι είναι παραδοσιακό χριστουγεννιάτικο φαγητό που δεν λείπει από τα γιορτινά τραπέζια κυρίως στην Δυτική Μακεδονία - Πρόταση από Κεφαλονιά

Φολέγανδρος – Καταδυτικός τουρισμός: Αίτημα δήμου για κρατική ενίσχυση

Υποβολή αιτήματος από τον Δήμο Φολεγάνδρου για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

Πανναξιακός ΑΟΚ – Καρακατσάνης: “Κίνητρο για εμάς το αήττητο του Ιωνικού”

Ο Πανναξιακός ΑΟΚ υποδέχεται το μεσημέρι της Κυριακής (22/12) τον αήττητο Ιωνικό Νικαίας στο ντέρμπι πρωτοπόρων και ο προπονητής Αντρέας Καρακατσάνης καταθέτει τις σκέψεις του

Γ. Βλασερός: “Το Νοσοκομείο της Σαντορίνης «νοσεί σοβαρά»”

Η τοποθέτηση του γιατρού Γιάννη Βλασερού σχετικά με την πορεία του Νοσοκομείου Σαντορίνης... - οι παρατηρήσεις του και οι προτάσεις του

Εκτακτο – Blue Star Ferries: Στις 4 το απόγευμα του Σαββάτου θα αναχωρήσει το Delos από Πειραιά (!!!)

Λόγω καιρικών συνθηκών η Blue Star Ferries προχώρησε σε ανακοίνωση σχετικά με την αλλαγή ώρας του δρομολογίου του Blue Star Ferries - Τι αλλάζει

Νάξος: Συνεργασία Βασαλάκη – Πιτταρά και έρχεται το πρώτο τυποποιημένο κρέας στην αγορά

Λανσάρει η Νάξος το δικό της τυποποιημένο κρέας στην αγορά - Ποιοι συνεργάζονται

Νάξος: Ανοιξαν οι ουρανοί τη Κυριακή και “πνίγηκαν” οι Τρίποδες

Εντονη Βροχόπτωση χθες Κυριακή στη Νάξο - Εικόνες που σοκάρουν στις Τρίποδες (vfideo)

Νάξος: Δάκρυα για τον 38χρονο Νίκο που έφυγε νωρίς

Θλίψη στους κατοίκους της Νάξου για τον θάνατο του 38χρονου Νίκου, ο οποίος έγινε γνωστό σήμερα ότι έφυγε από τη ζωή

“Ναυτικός της χρονιάς”: Βραβεύτηκαν οι πλοίαρχοι του Blue Star Paros, ποιος ο λόγος;

GREEK SHIPPING AWARDS 2024: Ο Cpt Σταμάτης Καλφαμανώλης και ο Cpt Μιχάλης Λιγνός τιμήθηκαν με το βραβείο του ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Εφυγε από τη ζωή ο Ναξιώτης ηθοποιός Δημήτρης Ημελλος

Πέθανε σε ηλικία 57 ετών, ο ηθοποιός Δημήτρης Ημελλος, με καταγωγή από τη Νάξο

Νάξος: Ανοίγει σήμερα τις πύλες του το «Άλσος των Χριστουγέννων»!

Με φαντασία, δημιουργικότητα και άρωμα γιορτινό, το Άλσος των Χριστουγέννων είναι έτοιμο να χαρίσει σε όλους μοναδικές στιγμές που θα μείνουν αξέχαστες.

Νάξος – Καλόξυλος: Αύριο Κυριακή (22/12) το τελευταίο αντίο στον 38χρονο Νίκο Βασαλάκη

Αύριο Κυριακή (22/12) η εξόδιος ακολουθία του Νίκου Βασαλάκη στον Καλόξυλο Νάξου

Νάξος: Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου ανοίγεις τις πόρτες το “Αλσος των Χριστουγέννων” (video)

Πρεμιέρα για το "Αλσος των Χριστουγέννων" την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου - Ανοιγμα με video όπου ακούγεται ο Ναξιώτης ηθοποιός Γιάννης Φραγκίσκος να καλεί το κόσμο