Σάββατο, 7 Ιουνίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΧαμόγελα αισιοδοξίας

Χαμόγελα αισιοδοξίας

|

Με εξαιρετική απήχηση ολοκληρώθηκε η καμπάνια “Happening Now in South Aegean #greeksummer”, στα ψηφιακά μέσα 

 

Στοχεύοντας στην αναθέρμανση του τουριστικού ρεύματος και την επέκταση των κρατήσεων από τέλη Αυγούστου και μετά, στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με την Marketing Greece, εφάρμοσε και εξειδίκευσε την Εθνική Καμπάνια, “Happening Now in Dodecanese #greeksummer” και “Happening Now in Cyclades #greeksummer” με κύριες και πιο σημαντικές αγορές στόχους τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Αγγλία. 
Η τοπική καμπάνια είχε δυο κύριες θεματικές ενότητες, Κυκλάδες και Δωδεκάνησα και σταδιακή παρουσίαση όλων των νησιών της ΠΝΑΙ.  Ξεκίνησε την 1η Αυγούστου 2015 και ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, με συνολική διάρκεια 8 εβδομάδες.  Υλοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής επικοινωνίας, digital campaign, το οποίο περιελάμβανε προώθηση της καμπάνιας μέσω του discovergreece, ως κύριο θέμα για όλη την διάρκεια της καμπάνιας, προώθηση 84 συνολικά posts μέσω social media εφαρμογών, digital banners, διαφημιστικές ταινίες και αποστολή newsletter.
Η καμπάνια μέσα από χαρακτηριστικές εικόνες που προβάλουν το τουριστικό στοιχείο του Νοτίου Αιγαίου, παρουσίασε τις μοναδικές εκείνες στιγμές που προσφέρουν τα νησιά μας, το ελληνικό καλοκαίρι και η Ελλάδα εν γένει, προσκαλώντας τους επισκέπτες, να διαδώσουν μέσα από τα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης την καμπάνια και να μοιραστούν τις στιγμές και τις εμπειρίες τους από το ελληνικό καλοκαίρι. 
Η απήχηση της καμπάνιας υπήρξε εντυπωσιακή, καθώς πέτυχε πάνω από 7.000.000 θεάσεις συνολικά αλλά και σημαντικά αποτελέσματα ανά προορισμό. 
Όπως ανέφερε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα Μαριέττα Παπαβασιλείου-Βακιάνη, «η περιοχή μας, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ήταν η μοναδική που κινήθηκε γρήγορα, έδρασε άμεσα και «έτρεξε» την καμπάνια που εξειδικεύτηκε για τα νησιά της περιφέρειάς μας. Η προβολή των νησιών μας μέσα από την σύγχρονη αυτή καμπάνια στα social media και σε ψηφιακά μέσα, συνέβαλε αποτελεσματικά στο να τονωθεί το ενδιαφέρον των τουριστών προς τους προορισμούς μας, αλλά και στην αύξηση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής”. 
Ο Σεπτέμβριος κατέγραψε την αύξηση αυτή και μάλιστα αγορές που τους προηγούμενους μήνες είχαν σημειώσει απώλειες ή κυμάνθηκαν στα ίδια με τα περσινά επίπεδα όπως της Αγγλίας της Γερμανίας και της Γαλλία , χώρες στις οποίες στόχευε η καμπάνια. 
Επισημαίνεται ότι η καμπάνια “Happening Now in Greece #greeksummer, πάνω στην οποία εξειδικεύθηκε η καμπάνια για το Νότιο Αιγαίο, αποτελεί την καλοκαιρινή καμπάνια της Ελλάδας και ήταν πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με την υποστήριξη του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece, με στόχο την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής από τις κυρίες αγορές εισερχόμενου τουρισμού, όπως Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες,. 
 
Αναλυτικότερα η ανάπτυξη της τοπικής καμπάνιας για το Νοτιο Αιγαια περιλαμβάνει: 
# Προσαρμογή του γενικού concept και περιεχομένου ανά γεωγραφική περιοχή, (Κυκλάδες , Δωδεκάνησα) και ανά προορισμό (π.χ. Happening Now in Rhodes), με ειδικά εικαστικά και ανάπτυξη δημιουργικών στοιχείων. 
# Δημιουργία εικαστικών και visuals για social media , συνολικά παραγωγή 84 social media posts, ανά γεωγραφική περιοχή και ανά προορισμό / νησί. 
# Δημιουργία αντίστοιχων κειμένων για social media posts για τα post τα οποία με ειδικό λογισμικό, ανάλογα με την τοποθεσία του IP του υπολογιστή, εμφανίζονται αυτόματα στην αντίστοιχη γλώσσα ( Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά). 
# Δημιουργία δύο video “Happening Now in Cyclades” και “Happening Now in Dodecanese” για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (από πλάνα της Περιφέρειας, σε σενάριο και post production από Marketing Greece) . 
# Προώθηση καμπάνιας στο σύνολο του περιεχομένου του Discovergreece.com o Top Story & Campaign of the Month, τέσσερις εβδομάδες Κυκλάδες και τέσσερις εβδομάδες Δωδεκάνησα για Αύγουστο & Σεπτέμβριο. 
# Προώθηση Video, μέσω Youtube. 
# Ψηφιακό πλάνο προώθησης στα social media (facebook, twitter, instagram) 
# Αποστολή δυο ενημερωτικών newsletter σε B2C και Β2Β βάση αποδεκτών.
 

Πηγή: Χρήμα και τουρισμός 

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Πρώτη Ολυμπιάδα ανθρωποειδών ρομπότ στην Ολυμπία

Μια νέα εποχή για την τεχνητή νοημοσύνη και τον αθλητισμό

Εκτακτο – Olympic Air: Καθηλωμένο στο διάδρομο το αεροσκάφος λόγω προβλήματος στον κινητήρα

Εκτακτο.. Καθηλώθηκε αεροπλάνο της Olympic Air στον διάδρομο καθότι πήρε φωτιά ο κινητήρας του λίγο μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο της Νάξου

Νάξος – Σύλλογος Φιλωτιτών: Προσκύνημα στο Άγιον Όρος, μία πνευματική διαδρομή

Από το Φιλώτι στην «καρδιά» της Ορθοδοξίας – Ένα ταξίδι κατάνυξης και πνευματικής σύνδεσης με τις ιερές ρίζες της πίστης μας

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στο Άγιο Όρος, αισθητός σε πολλές περιοχές της Βόρειας Ελλάδας

Ακολούθησε δόνηση 3,8 Ρίχτερ – Δεν έχουν αναφερθεί ζημιές ή τραυματισμοί

6ο Νηπιαγωγείο Νάξου: «Όλα τα παιδιά είναι Καλλιτέχνες» (φωτογραφίες)

Μια μοναδική έκθεση ζωγραφικής από τους μικρούς δημιουργούς του νηπιαγωγείου που απέδειξαν πως η Τέχνη δεν έχει ηλικία (φωτογραφίες)

Η Σίκινος επενδύει στον βιώσιμο τουρισμό με δημιουργία οργανισμού διαχείρισης προορισμού

Υπογράφηκε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Υπουργείο Τουρισμού – Στόχος η ολοκληρωμένη και στρατηγική ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος του νησιού

ΓΕΩΘΗΡΑ ΜΑΕ: Το Ελικοδρόμιο Θηρασιάς, επανέρχεται στην υπηρεσία των πολιτών

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες αναβάθμισης – Έτοιμο να εξυπηρετήσει ανάγκες ΕΚΑΒ, Σωμάτων Ασφαλείας και Πολιτικής Προστασίας

Κατερίνα Μονογυιού: “Αναγκαία η Δίκαιη Αναμοριοδότηση των Σχολείων στις Κυκλάδες”

Παρέμβαση της Κατερίνας Μονογυιού για τη στήριξη των εκπαιδευτικών σε Θήρα και Νησιά – Έκκληση για άμεση αναθεώρηση μοριοδότησης με γνώμονα την ισότιμη εκπαίδευση

Με την Υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη συναντήθηκε ο Φίλιππος Φόρτωμας

Συζητήθηκαν εκτενώς οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα νησιά των Κυκλάδων αναφορικά με ζητήματα εκπαίδευσης

Τα νησιά της σιωπής. Εκεί όπου ακόμα μπορείς να ακούσεις τον εαυτό σου – Ηρακλειά και Σίκινος ανάμεσά τους

Κι όμως υπάρχουν ακόμα νησιά στο Αιγαίο που δεν τα έχει αγγίξει η τουριστική λαίλαπα.

Νάξος – Μέλανες: Δύο (από τους τρείς) Κούρους αναμένεται να πάρουν το δρόμο για την υπό κατασκευή Νησίδα Μουσείων

Η απόφαση για τη μεταφορά δύο εκ των τριών ημίεργων Κούρων της Νάξου σε μουσειακό χώρο ανοίγει τον δρόμο για την προστασία και ανάδειξη μοναδικών μνημείων του αρχαίου ελληνικού κόσμου.

Νάξος: Πυρκαγιά σε ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο καθοδόν προς τη Χώρα

Με ψυχραιμία και συνεργασία πολιτών και Πυροσβεστικής αποφεύχθηκε σοβαρό περιστατικό στο δρόμο Γλυνάδου – Χώρας

“Να βουίξει το Αιγαίο”: Το νέο τραγούδι του Γιάννη Βιτζηλαίου γεμίζει νησιώτικο ρυθμό το καλοκαίρι μας (video)

Θάλασσα, μελωδία και χορός ενώνονται στο νέο τραγούδι του Γιάννη Βιτζηλαίου που υπόσχεται να μας ταξιδέψει στα γαλανά νερά του Αιγαίου.

Mission (Not) Possible: Νορβηγοί, με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο από Νάξο “πιάστηκαν” στα σύνορα

ζευγάρι τουριστών αποφάσισε να... κάνει εξαγωγή ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου, αλλά το ταξίδι τους σταμάτησε λίγο πριν τη "μεγάλη έξοδο".

Κουφονήσια – “Γιορτή Ψαρά”: Μια νύχτα αφιερωμένη στους ανθρώπους της θάλασσας (video)

Παράδοση, διάλογος και κοινότητα ενώθηκαν στη Γιορτή του Ψαρά στα Κουφονήσια, με την παρουσία τοπικών αρχών και ανθρώπων που κρατούν ζωντανό το νησιωτικό μας πνεύμα.

Η 15χρονη Τόνια Κορρέ από τη Νάξο κατακτά τις πίστες των Βαλκανίων!

Με εντυπωσιακές επιδόσεις στο BMU στις Σέρρες, η νεαρή αναβάτρια ανεβαίνει στο βάθρο και στοχεύει σε διεθνείς διακρίσεις.

Νάξος – Κόρωνος: Μια προσφορά από καρδιάς στη μνήμη του Νικόλα Μανωλά

Οι γονείς των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Κορώνου Νάξου ευγνωμονεί την οικογένεια του Νικόλα Μανωλά για μια δωρεά που θα δώσει φωνή στις μαθητικές εκδηλώσεις

Θηρασία: Σημαντική ανακάλυψη (σφραγίδες) που αλλάζει την ιστορία της γραφής στο Αιγαίο

Σφραγίδες 4.500 ετών φέρνουν στο φως ένα άγνωστο κεφάλαιο επικοινωνίας και εμπορίου ανάμεσα σε Κυκλαδικά νησιά – Με προέλευση από τη Νάξο το πήλινο αγγείο

Νάξος – “Φάρος του Αλυκού”: Θαλασσινές λιχουδιές με την υπογραφή του Σταμάτη Μαργαρίτη

Μια ξεχωριστή συνεργασία με τον ψαρά Σταμάτη Μαργαρίτη και τη Φάρμα Ρότα δίνει άλλη νοστιμιά στο καλοκαίρι στο Αλυκό.

Νάξος: Η μουσική στήνει σκηνή στο Χαλκί, η Ευρωπαϊκή Γιορτή επιστρέφει για 12η χρονιά!

Ρυθμοί, χαμόγελα και παλμός στο πιο μελωδικό διήμερο του καλοκαιριού – 21 & 22 Ιουνίου, το Χαλκί γίνεται η καρδιά της μουσικής στη Νάξο.