Κατατίθεται πρόταση από την Fast Ferries ώστε το καλοκαίρι να υπάρχει πλοίο στη γραμμή Ραφήνα – Τήνο – Μύκονο – Νάξο
Λέτε να δούμε κι άλλο συμβατικό πλοίο εκτός απ΄αυτό της Blue Star ferries να έρχεται από την Ραφήνα στη Νάξο; Πριν από τρία καλοκαίρι είχαμε τα πλοία του Στεφάνου που κάλυπταν τη γραμμή των Βορείων Κυκλάδων έως τη Νάξο. Τώρα; Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι κάτι γίνεται και μάλιστα οι ζυμώσεις είναι έντονες ενόψει μάλιστα και των δύο Συμβουλίων Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που θα διεξαχθούν τον Μάιο, με το δεύτερο κατά πάσα πιθανότητα στη Νάξο… Ας δούμε όμως τι αναφέρει η ιστοσελίδα enandro,.gr για το συγκεκριμένο θέμα αλλά και τις κινήσεις που θα γίνουν ενόψει και της χειμερινής περιόδου
“Για πρώτη φορά η ακτοπλοϊκή γραμμή μας αναβαθμίζεται τόσο πολύ. Πλέον η Άνδρος και τα άλλα δύο νησιά Τήνος και Μύκονος θα έχουν από Ραφήνα τουλάχιστον δύο πλοία ημερησίως και για όλο τον χειμώνα: ένα πρωινό και ένα απογευματινό! Φυσικά από την άνοιξη μέχρι το φθινόπωρο τα πλοία θα είναι τρία ή και τέσσερα!
Πως θα συμβεί αυτό; Η εταιρεία FastFerries του Θ. Παναγιωτάκη ζήτησε από το υπουργείο Ναυτιλίας για το νέο δρομολογούμενο «Andros Fast Ferries» τα δρομολόγια Ραφήνας-Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου και Ραφήνας-Τήνου-Μυκόνου-Νάξου για εφέτος το καλοκαίρι. Ανάλογα με το πια γραμμή θα της δώσει το υπουργείο Ναυτιλίας θα το δρομολογήσει. Όμως από τον Σεπτέμβριο τα τρία πλοία θα επικεντρωθούν στην γραμμή Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου. Και από τα τρία πάντα θα υπάρχει ένα ή δύο σε κίνηση όλο τον χρόνο ανάλογα την εποχή.
Έτσι πλέον για Άνδρο θα υπάρχουν πάντα πρωινά δρομολόγια τον χειμώνα (¨SuperFerryII¨ ή ¨Andros Fast Ferries¨). Έτσι, εναλλάξ το ένα θα είναι σε συντήρηση και το άλλο θα κάνει δρομολόγιο τον χειμώνα. Το ίδιο θα συμβαίνει και με το απογευματινό δρομολόγιο. Με δύο πλοία ενεργά η Fast Ferries θα μπορεί να προγραμματίσει να έχει ολοχρονίς πάντα ένα απογευματινό.
Με αυτά τα δεδομένα η Άνδρος θα έχει πλέον ολοχρονίς τουλάχιστον ένα πρωινό και ένα απογευματινό πλοίο.
Με δεδομένο πως και οι δύο εταιρείες της γραμμής μας, δηλαδή η Fast Ferries του Θ. Παναγιωτάκη και η Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου, είναι προσωπικές, αξιόπιστες, συνεργάσιμες και πολύ καλά οργανωμένες εταιρείες είναι προφανές πως η γραμμή μας δεν θα έχει πρόβλημα. Δύο δρομολόγια, ένα πρωινό και ένα απογευματινό, όλο τον χειμώνα πολύ λίγα νησιά έχουν στο Αιγαίο.
Τα παραπάνω πιστοποιούν πως η γραμμή Ραφήνας αναβαθμίζεται. Κάτι που δίνει νέες οικονομικές και τουριστικές δυνατότητες στο νησί μας. Στο χέρι μας είναι να αξιοποιήσουμε αυτό το πλεονέκτημα.
(ρεπορτάζ Αντώνης Σαλούβαρδος, έρευνα ¨εν Άνδρω¨)