Νέα εκπαιδευτική μέθοδος με άμεσα αποτελέσματα: 31χρονη καθηγήτρια επιβράβευε με σεξ 16χρονο μαθητή και το «τέσσερα έγινε επτά (με άριστα το δέκα»
Δεν αποτελεί πλέον είδηση η σύλληψη καθηγήτριας που έχει ερωτική σχέση με ανήλικό μαθητή της. Ενδεχομένως να αποτελεί είδηση η σύλληψη καθηγητή να έχει σχέση με ανήλικη μαθήτρια. Γιατί όμως δημοσιεύουμε την συγκεκριμένη είδηση; Γιατί πολύ απλά έχει ενδιαφέρον η απολογία της 31χρονης ιταλίδας καθηγήτριας από την Βιτσέντζα, η οποία επικαλέστηκε εκπαιδευτικούς λόγους για την παράνομη σχέση της…
Όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα η 31χρονη Λίζα κλήθηκε από τους γονείς ενός 16χρονου μαθητή της να τον βοηθήσει ώστε να βελτιωθεί στα μαθήματα όπου ήταν αδύναμος. Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, λοιπόν, έπειτα από λίγα ιδιαίτερα μαθήματα που παρέδωσε στον νεαρό, η γυναίκα αντιλήφθηκε ότι υπήρξε ερωτική έλξη ανάμεσά τους. Έτσι, σκέφτηκε πως το ιδανικό κίνητρο για να ωθήσει τον 16χρονο να στρωθεί στο διάβασμα θα ήταν μία διαφορετικού τύπου επιβράβευση, πέραν του απλού «μπράβο».
Τα ιδιαίτερα έγιναν πιο συχνά και η επαφή τους πιο… στενή, με αποτέλεσμα η 31χρονη να μην περιοριστεί στη θεωρία, αλλά να προχωρήσει στην πρακτική εφαρμογή όσων δίδασκε. Όταν, λοιπόν, μία ημέρα οι γονείς του 16χρονου επέστρεψαν νωρίτερα στο σπίτι, βρήκαν τον γιο τους με την 31χρονη Ιταλίδα να επιδίδονται σε ερωτικές περιπτύξεις κάτω από το καυτό νερό του ντους.
Παρά την απόγνωση και τις διαμαρτυρίες του νεαρού, οι γονείς του κατέθεσαν το περιστατικό στην αστυνομία χωρίς ωστόσο να κάνουν καταγγελία εναντίον της καθηγήτριας. Η νεαρή μιλώντας στην εφημερίδα Il Giornale di Vicenza έκανε λόγο για «αμοιβαία ερωτική έλξη» και δικαιολογήθηκε υποστηρίζοντας ότι ο μαθητής της «μπορεί να είναι 16 ετών, όμως, έχει την ωριμότητα ενός 25χρονου».
Η ξανθιά, γαλανομάτα, με καμπύλες, όπως περιγράφεται από την ιταλική εφημερίδα, εξήγησε πως από τα πρώτα μαθήματα κατάλαβε ότι ο ανήλικος την «έτρωγε με τα μάτια του» και εφόσον άρεσε και στην ίδια σκέφτηκε να συνδυάσει το τερπνόν μετά του ωφελίμου, όπως λέει η ίδια.
«Δεν είχε διάθεση για διάβασμα, έτσι του υποσχέθηκα ένα βραβείο αν κατάφερνε να γράψει μία έκθεση χωρίς γραμματικά λάθη. Βραβείο, στο βραβείο…», αναφέρει η Λίζα… έγινε το κακό.
Η καθηγήτρια, η οποία μετά τη δημοσιοποίηση της υπόθεσης σκέφτεται να εγκαταλείψει την Ιταλία για να βρει δουλειά στο Ηνωμένο Βασίλειο ή τη Γερμανία, εξακολουθεί να υποστηρίζει ότι η σεξουαλική επαφή με τον 16χρονο ήταν «ένας τρόπος για να τον κάνω να μελετήσει και τα κατάφερα καθώς από το 4 τώρα παίρνει 7 (με άριστα το 10). Βέβαια, ξέρω ότι έχω κάνει λάθος, αλλά έγιναν όλα σταδιακά. Ήταν μία εκπαιδευτική μέθοδος, μεταξύ του αστείου και του πάθους της υπόθεσης».
Πηγή: protothema.gr