Τις εναλλακτικές δυνατότητες που προσφέρει στον επισκέπτη η Πάρος, χωρίς να έχει πολυσύχναστο χαρακτήρα, παρουσιάζει με ειδικό αφιέρωμα η βρετανική “Express”. Τη σύνταξη του αφιερώματος ανέλαβε η δημιουργός ταξιδιωτικού περιεχομένου Ντορότα Ουρμπανιάκ που επισκέφθηκε το νησί. Πρόσφατα, μάλιστα, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, παρουσίασε την Πάρο και σε ένα βίντεο στο TikTok.
Η λάτρης των ταξιδιών επεσήμανε ότι «δεν είναι όλα τα ελληνικά νησιά πολυσύχναστα το καλοκαίρι». Έδειξε πόσο ήσυχη ήταν η Πάρος από το πρωί μέχρι το βράδυ μια μέρα κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της και έγραψε:
«Η Πάρος είναι ένα ελληνικό νησί στο Αιγαίο Πέλαγος, περισσότερο γνωστό για τις παραλίες και τα παραδοσιακά χωριά του. Βρίσκεται στο κέντρο των Κυκλάδων και έχει πολλές χρυσαφένιες αμμουδιές, καταπράσινα βουνά και χωριά στις κορυφές των βράχων. Τα δύο κύρια χωριά είναι η Παροικιά και η Νάουσα, τα οποία βρίσκονται «στην καρδιά της νυχτερινής ζωής του νησιού». Αυτά τα χωριά είναι γεμάτα με «παραδοσιακές ταβέρνες, πολυτελή εστιατόρια και εκλεπτυσμένα μπαρ». Και προσθέτει ότι «οι τουρίστες που δεν είναι λάτρεις της δυνατής μουσικής μπορούν να περιπλανηθούν στα ήσυχα χωριά Λεύκες και Μάρπησσα».
Το βίντεο της Ντορότα στο TikTok περιλαμβάνει αποσπάσματα από την Πάρο από τις 9 το πρωί έως τις 8 το βράδυ «που τονίζουν πόσο γαλήνιο και ήσυχο είναι το νησί καθώς περπατούσε στους δρόμους και χαλάρωνε σε μια αμμώδη παραλία» σημειώνει το βρετανικό Μέσο. Επίσης, παρουσίασε τα λευκά κτίρια, ένα εστιατόριο με τραπέζια έξω δίπλα στη θάλασσα και όμορφα ζωηρά λουλούδια. Στη λεζάντα της ανάρτησής της στο TikTok έγραψε: «Λέω απλώς… δεν είναι όλα τα ελληνικά νησιά πολυσύχναστα το καλοκαίρι». Και η Express συμπληρώνει:
«Η Πάρος είναι ένας κορυφαίος προορισμός για θαλάσσια σπορ, όπως windsurfing και kitesurfing, καθώς διαθέτει ιδανικές συνθήκες ανέμου, χάρη στα Μελτέμια, τους δυνατούς, ξηρούς, βόρειους ανέμους που πνέουν στο Αιγαίο Πέλαγος κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Το νησί είναι εύκολα προσβάσιμο με αεροπλάνο από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας και με πλοίο από τα λιμάνια της Αθήνας (Πειραιάς, Ραφήνα και Λαύριο), της Μυκόνου, της Σαντορίνης και πολλών άλλων νησιών των Κυκλάδων».
Στην ενότητα σχολίων του βίντεό της στο TikTok, η Ντορότα επανέλαβε ότι «δεν είναι όλα τα ελληνικά νησιά πολυσύχναστα» και προέτρεψε τους ακολούθους της να «επιλέξουν με σύνεση». Ένας χρήστης σχολίασε: «Πρέπει να πάω το συντομότερο δυνατό» και ένας άλλος περιέγραψε την Πάρο ως «καταπληκτική».
Την Πάρο επιλέγει και ο πολυβραβευμένος ταξιδιωτικός οδηγός “Cutlure Trip” που απευθύνεται, κυρίως, στο αμερικανικό και βρετανικό κοινό και αφού εξαίρει το νησί για το ήσυχο περιβάλλον προσθέτει: «Περπατήστε μέσα σε φούξια βουκαμβίλιες κατά μήκος των στενών της πόλης της Νάουσας και ενώστε τις παρέες με τα πλήθη που χορεύουν στα νυχτερινά κέντρα. Στο χωριό Λεύκες μπορείτε να τραβήξετε μια άψογη φωτογραφία στο Instagram. Φροντίστε να επισκεφθείτε την Παναγία την Εκατονταπυλιανή, μια υπέροχη βυζαντινή πέτρινη εκκλησία στο λιμάνι της Παροικιάς, και κολυμπήστε στα διάφανα νερά της παραλίας Κολυμπήθρες, τα οποία πλαισιώνονται από εντυπωσιακούς γρανιτένιους βράχους».
Το Culture Trip ιδρύθηκε το 2011 με στόχο να εμπνεύσει τους αναγνώστες του, όπως αναφέρει, «να ξεπεράσουν τα πολιτισμικά τους όρια και να βιώσουν τι κάνει έναν τόπο, τους ανθρώπους του και τον πολιτισμό του ξεχωριστό, μοναδικό και ουσιαστικό». Σήμερα, έχει εξελιχθεί ως μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ταξιδιών με εκατομμύρια επισκέπτες του ιστότοπου κάθε μήνα ενώ οι λήψεις εφαρμογών έχουν εκτοξευθεί σε σχεδόν 3 εκατομμύρια, οι ακόλουθοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αυξηθεί σε πάνω από 8 εκατομμύρια και τα βίντεο έχουν προβληθεί περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια φορές. Οι συντάκτες του προέρχονται από σημαντικές εταιρίες, όπως οι Google, BBC, Guardian, lastminute.com, Expedia και Deliveroo που, όπως τονίζεται, όλοι τους είναι παθιασμένοι με το Πολιτιστικό Ταξίδι.
« Η Πάρος, χάρη στην ανάδειξη της πολιτιστικής της ταυτότητας, κερδίζει τις εντυπώσεις και κατακτά αγορές και ταξιδιώτες με ποιοτικές αναζητήσεις», αναφέρει ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Θοδωρής Μπιζάς και προσθέτει: «Στόχος της στρατηγικής μας είναι να επιτύχουμε τη μεγαλύτερη, δυνατή, επέκταση της τουριστικής περιόδου, προσεγγίζοντας υποψήφιους επισκέπτες με αναζητήσεις σε εναλλακτικές μορφές»