Δευτέρα, 21 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΑιγαίοΠΝΑι: Έκτακτη διαφημιστική καμπάνια για την Σαντορίνη

ΠΝΑι: Έκτακτη διαφημιστική καμπάνια για την Σαντορίνη

|

Σε ειδική συνεδρίαση του σήμερα το Περιφερειακό Συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου ενέκρινε την υλοποίηση έκτακτης διαφημιστικής καμπάνιας για την τουριστική προβολή της Σαντορίνης, ύψους 600.000 ευρώ.

Η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου στο Υπουργείο Τουρισμού, με τη συμμετοχή της Υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννης, του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου καθώς και του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ, Ανδρέα Φιορεντίνου και του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Σαντορίνης, Αντώνη Παγώνη.

Σύμφωνα με την εισήγηση του Περιφερειάρχη, που ψηφίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο, η Περιφέρεια, σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της Σαντορίνης, προχωρά άμεσα στην υλοποίηση μιας εξ ολοκλήρου ψηφιακής καμπάνιας, βασισμένης στις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες προγραμματιστικού μάρκετινγκ (programmatic marketing) και με χρήση εργαλείων βασισμένων στην απόδοση (performance-driven), με σκοπό τη στοχευμένη ενίσχυση της ζήτησης για τον προορισμό.

Ο κ. Χατζημάρκος δήλωσε σχετικά: Σε συνεννόηση με την Υπουργό Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, Ανδρέα Φιορεντίνο, τον Δήμαρχο Θήρας, Νίκο Ζώρζο και όλους τους φορείς του νησιού, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αξιοποιεί για ακόμη μία φορά ό,τι πιο σύγχρονο στο ψηφιακό τουριστικό οικοσύστημα, θέτοντας τη Σαντορίνη στο επίκεντρο της παγκόσμιας τουριστικής προσοχής, με στρατηγική ακρίβεια και μεθοδολογική υπεροχή. Με συνεργασία και σύμπνοια, οδηγούμε έναν ώριμο τουριστικό προορισμό και ένα μοναδικό μέρος του πλανήτη μας σε μία ακόμα εξαιρετική τουριστική περίοδο.

Τι περιλαμβάνει 

Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια της Περιφέρειας απευθύνεται σε οκτώ χώρες: σε Η.Π.Α., Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία και Πολωνία. Οι εν λόγω χώρες καλύπτουν το 80% της αεροπορικής κίνησης στο νησί, καθώς και το 70% των απευθείας κρατήσεων στα καταλύματα διαμονής όλων των ειδών.

Οι συγκεκριμένες χώρες αποτελούν προκαταρκτική επιλογή και θα οριστικοποιηθούν ανάλογα με τις υποδείξεις του πλάνου μέσων που θα καταρτίσει εξειδικευμένη εταιρεία λαμβάνοντας υπόψη και τα τελευταία δεδομένα της αγοράς.

Η καμπάνια σχεδιάστηκε με γνώμονα τα πρότυπα του τουριστικού marketing βασισμένα στα δεδομένα (data-driven ) με προηγμένες τεχνικές κατηγοριοποίησης κοινού (audience segmentation), ενσωματώνοντας δείκτες παρακολούθησης της απόδοσης σε πραγματικό χρόνο που θα επιτρέπουν την δυναμική βελτιστοποίηση κατά την εξέλιξή της για μέγιστη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα.

Ειδικότερα, η καμπάνια περιλαμβάνει:

(α) προγραμματική διαφήμιση με στόχευση του κοινού μέσω συμπεριφορικών χαρακτηριστικών, γεωγραφική τοποθεσία (geo-location) και συνάφεια με το περιεχόμενο (contextual relevance),

(β) προγραμματική τηλεοπτική διαφήμιση τύπου adsmart, η οποία συνδυάζει συμπεριφορική στόχευση μέσω κατηγοριοποίησης κοινών (Mosaic Groups) σε τηλεθεατές που κάνουν συχνά διακοπές, ενώ παράλληλα πραγματοποιούν μέσω καρτών υψηλές δαπάνες και αγορές ταξιδιών, (γ) διαφήμιση στο δίκτυο πωλήσεων & διανομής του τουριστικού προϊόντος τόσο μέσω online ταξιδιωτικών πρακτόρων όσο και μέσω επιλεγμένων tour operators,

(δ) διαφήμιση σε πλατφόρμες metasearch,

(ε) native διαφήμιση, και

(στ) πολυεπίπεδη προβολή σε TikTok, Instagram και Facebook τόσο μέσω οργανικών και επί πληρωμή αναρτήσεων όσο και μέσα από influencers.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

BBC για Σαντορίνη: «Could an almighty eruption destroy a dreamy Greek island?»

Το BBC News πέρασε μια μέρα στο βρετανικό πλοίο Discovery που κάνει έρευνες στην Καλντέρα

Βατικανό: Εκοιμήθη ο Πάπας Φραγκίσκος

Τη Δευτέρα του Πάσχα σε ηλικία 88 ετών έφυγε από τη ζωή ο Πάπας Φραγκίσκος

Σύρος: Άνοιξαν οι εγγραφές για το μοναδικό Stoiximan AegeanBall Festival 2025!

Η αναμονή τελείωσε και η αγαπημένη σου μπασκετική απόδραση βρίσκεται μόνο μερικά κλικ μακριά, από τον προγραμματισμό σου

Πάρος: Έρχεται το 4th Paros Way και θα συναρπάσει!

Στις 24 -25 Μαΐου 2025 η Πάρος φιλοξενεί το 4th Paros Way και αναμένεται να συναρπάσει τους συμμετέχοντες.

ΠΟΕΔΗΝ: Στα ύψη το κόστος στέγασης για τους γιατρούς στα νησιά

Τα νησιά γεμάτα επισκέπτες αλλά άδεια από γιατρούς – Στα ύψη το κόστος στέγασης για υγειονομικούς - Κραυγή αγωνίας από την ΠΟΕΔΗΝ

Ελλάδα: Έρχονται νομοσχέδια για την αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου

Τα νομοσχέδια θα θέσουν νέες βάσεις για το καθεστώς που διέπει την καταγραφή και διαχείριση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας

Νάξος: Εφυγε από τη ζωή ο τραπεζικός Νίκος Ι. Μαργαρίτης

Εφυγε από τη ζωή ο Νίκος Ι. Μαργαρίτης - Η κηδεία θα γίνει την Τετάρτη 10:30 στο νεκροταφείο Ζωγράφου στον Ιερό Ναό Κωνσταντίνου και Ελένης

Σε απόγνωση οι Ευρωπαϊκές αεροπορικές. Πως η αύξηση των επιβατών δημιουργεί προβλήματα

Το φαινόμενο των αυξανόμενων καθυστερήσεων σε πτήσεις απειλεί να εκτροχιάσει την καλοκαιρινή περίοδο και τις ισολογιστικές επιδόσεις εταιρειών στην Ευρώπη.

Βενετία: Ο φόρος δεν αποθαρρύνει τον υπερτουρισμό

Για δεύτερη χρονιά εφαρμόζεται ο «φόρος εισόδου» στη Βενετία, όμως ούτε οι QR κωδικοί ούτε τα τέλη φαίνεται να φρενάρουν το φαινόμενο του υπερτουρισμού.

Πάσχα στην Ελλάδα: Ταξίδι στα έθιμα και τις παραδόσεις του τόπου μας

Από τα γνήσια νησιώτικα γλέντια σε Κέα και Όλυμπο Καρπάθου, μέχρι τον Εσπερινό της Αγάπης που ψάλλεται στην Τσακώνικη γλώσσα στο Λεωνίδιο και το ψήσιμο του οβελία στους λάκκους στην Αμφίκλεια

Αμοργός: Με πυροτεχνήματα και λουλούδια, η υποδοχή του “Express Skopelitis” (video)

Αργά το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης (15/04) το Express Skopelitis μετά από σαράντα και πλέον ημέρες έφτασε στα Κατάπολα - δείτε την υποδοχή από τους κατοίκους (video)

Νάξος: Ενα ακόμη ξενοδοχείο 4 αστέρων “έρχεται” στο νησί

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Νάξο

Φιλώτι: Εφυγε από τη ζωή ανήμερα της ονομαστικής του εορτής ο Λεωνίδας Ανωμερίτης

Ο ΣΦΕΑ αποχαιρετά τον συναγωνιστή του Λεωνίδα Δ. Ανωμερίτη - Μεγάλη Πέμπτη η κηδεία του στο κοιμητήριο της Νέας Σμύρνης

Πρέβελης: Το πλοίο που αγαπήθηκε και μισήθηκε όσο κανένα άλλο

Το "Πρέβελις" βρίσκεται στην Ελευσίνα, έτοιμο για το τελευταίο του ταξίδι προς τη Τουρκία και μία αναπληρώτρια καθηγήτρια στην Ανάφη μοιράζεται τις σκέψεις της για το πλοίο

Νάξος – Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου την Μεγάλη Παρασκευή (video)

Νάξος - Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου στο Καστράκι στην Παναγία Γρηγορούσα (χρονοδιάγραμμα)

Νάξος – Airbnb: Εσοδα σε ετήσια βάση που αγγίζουν και τα 33.000 ευρώ (!!!)

Σύμφωνα με στοιχεία από το τελευταίο 12μηνο, νησιωτικοί προορισμοί, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, προσφέρουν τα υψηλότερα έσοδα στην Ελλάδα, με ετήσιο τζίρο ανά καταχώρηση που ξεπερνά τις 43.000 ευρώ.

Naxos Vibe: Οι σεισμοί στη περιοχή της Σαντορίνης και η “απάντηση” της Νάξου

Πώς οι Σεισμοί στη Σαντορίνη Επηρέασαν τις Κρατήσεις και Πώς η Νάξος Απαντά με Μια Δυνατή Σεζόν

Κυκλάδες – Πάσχα: “Κόντρες” μεταξύ SeaJets και Attica Group για τα έκτακτα δρομολόγια

«Η ενέργεια της Attica δεν αποτελεί απλώς μία επιθετική επιχειρηματική κίνηση, αλλά μια ευθεία υπονόμευση του κοινωνικού ρόλου της ακτοπλοΐας και πλήγμα στην νησιωτικότητα», δηλώνει ο Όμιλος Sea Jets - Η απάντηση της Attica Group

Αμοργός- Χοζοβιώτισσα: Ένας μοναχός, ένα παιδί, μια εικόνα χίλιες λέξεις

Πολύς κόσμος επιλέγει τους Ιερούς χώρους των μοναστηριών για να ζήσει τις μέρες της Μ. Εβδομάδας και του Πάσχα σιωπηλά και ήρεμα όπως ακριβώς αρμόζει στη μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης.

Νάξος – Γ. Βρούτσης: πρωινός καφές με τους Μανωλά – Σιόβα

Ο Υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης βρίσκεται στη Νάξο και απολαμβάνει τον πρωινό του καφέ με τους Κώστα Μανωλά και Δημήτρη Σιόβα