Ενημερωτική εκδήλωση και γευσιγνωσία κρασιών από τη Σαντορίνη με θέμα «Time, Soil, People of Santorini» πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Μόναχο η γερμανική εταιρεία οργάνωσης εκδηλώσεων Organize Communications πραγματοποίησε, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικού Οίνου.
Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο υλοποίησης του ευρωπαϊκού προγράμματος προώθησης ποιοτικών αγροτικών προϊόντων «HEVA Volcanic Agriculture of Europe», το οποίο στοχεύει στην προώθηση των προϊόντων ΠΟΠ Soave, Soave Superiore, Lessini Durello, Santorini και Monte Veronese, ενώ υποστηρίζεται από τους επιχειρηματικούς Συνδέσμους οίνων Soave και Recioto di Soave, Lessini Durello, την Ένωση Συνεταιρισμών Θηραϊκών Προϊόντων – Santo Wines και την Ένωση για την προστασία του τυριού Monte Veronese.
Στην γευσιγνωσία, στην οποία συμμετείχαν περί τα 45 άτομα επαγγελματίες του οινικού κλάδου και της εστίασης, sommeliers, δημοσιογράφοι και εισαγωγείς τροφίμων και ποτών της εδώ αγοράς, περιελάμβανε γευστική δοκιμή 13 οίνων από τη Σαντορίνη, με παράλληλη δυνατότητα, πριν και μετά την παρουσίαση των οίνων, δικτύωσης των παρευρισκόμενων και παρουσίαση / masterclass της Γερμανίδας «Master of Wine» κας Caro Maurer. Παρουσία στην εκδήλωση είχαν οι εκπρόσωποι των ελληνικών οινοποιείων καθώς και η κα Σοφία Πέρπερα, υπεύθυνη διεθνών σχέσεων, marketing & promotion του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου.
Η κα Maurer προέβη σε αναλυτική παρουσίαση των μοναδικών χαρακτηριστικών των οίνων από τη Σαντορίνη, των ιδιαιτεροτήτων του εδάφους, χάρη στην ηφαιστειογενή σύσταση του, των ειδικών κλιματολογικών συνθηκών (εξαιρετικά χαμηλή βροχόπτωση – δυνατός άνεμος), των μεθόδων καλλιέργειας και της αρωματικής και γευστικής πολυπλοκότητας των γηγενών ποικιλιών Ασύρτικο, Αϊδάνι και Αθήρι ενώ η γευσιγνωσία περιελάμβανε 4 ελληνικά οινοποιεία που συμμετείχαν στην εκδήλωση: Estate Argyros, Gaia Wines, Santo Wines και Domaine Sigalas.
Η υλοποίηση παρόμοιων στοχευμένων δράσεων με συνέχεια και συνέπεια αναμένεται να προσδώσει προστιθέμενη αξία και πολλαπλασιαστικά οφέλη στην προβολή του ελληνικού κρασιού στη Γερμανική αγορά και να έχει θετική απήχηση στην προώθηση των εξαγωγών ελληνικών κρασιών πέραν του παραδοσιακού ελληνικού συστήματος διανομής, που απευθύνεται κυρίως στα πολυάριθμα ελληνικά εστιατόρια, τα οποία καλύπτουν το 85 % περίπου των πωλήσεων ελληνικών κρασιών στη Γερμανία.
Η ανωτέρω δράση πρόκειται να υλοποιηθεί έως τις 20 Νοεμβρίου σε Ντύσσελντορφ, Αμβούργο, Βερολίνο και Καρλσρούη.
Πηγή: https://www.tornosnews.gr