Κυριακή, Ιανουάριος 19, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΤουρισμός - Expedia: Αυτό το μονοπάτι ακολουθούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες πριν προβούν...

Τουρισμός – Expedia: Αυτό το μονοπάτι ακολουθούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες πριν προβούν σε κράτηση

|

Το μονοπάτι που ακολουθούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες με προορισμό την κράτηση διακοπών παρουσιάζει η έκθεση των Expedia Group και Luth Research με τίτλο «The Path to Purchase: Uncovering How Travelers Plan and Book».

Όπως αποκαλύπτει η έκθεση, πριν την επιλογή προορισμού, πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες (59%) δεν έχουν συγκεκριμένο προορισμό υπόψη ή σκέφτονται διαφορετικούς προορισμούς, ενδεικτικό του γεγονότος ότι στα πρώτα βήματα της διαδικασία έρευνας διακοπών οι ταξιδιώτες είναι ανοικτοί σε πηγές έμπνευσης.

Οι ταξιδιώτες από το Μεξικό και τις ΗΠΑ παρουσιάζοντας ως οι πιο ανοικτοί να εμπνευσθούν: Πάνω από το 80% και το 62%, αντίστοιχα, δήλωσαν ότι είναι αναποφάσιστοι για τον προορισμό. Παράλληλα, η έρευνα έδειξε ότι το 63% όσων κάνουν κράτηση για ενοικιαζόμενα σπίτια δεν έχουν υπόψη τους συγκεκριμένο προορισμό όταν λαμβάνουν την απόφαση να ταξιδέψουν.

Όσον αφορά όσους εξετάζουν πολλούς προορισμούς, το 13% δήλωσε ότι είχε, κατά μέσο όρο, υπόψη τρεις διαφορετικούς. Οι κορυφαίοι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή προορισμού τους είναι η εποχικότητα και ο καιρός (53%), το είδος του ταξιδιού, όπως διακοπές παραλίας, ενεργητικές διακοπές, city break ή κρουαζιέρα (48%), το κόστος του ταξιδιού (47%), ο τρόπος μετακίνησης στον προορισμό (46%) και η διάρκεια του ταξιδιού μέχρι την άφιξη στον προορισμό (45%).

Μόλις το 20% δήλωσε οτι οι προορισμοί που είχαν υπόψη βρίσκονταν σε παρόμοιες περιοχές, ενδεικτικό ότι οι ταξιδιώτες είναι ανοικτοί να εμπνευσθούν για προορισμούς και δεν περιορίζονται σε συγκεκριμένες περιοχές ή χώρες όταν ξεκινούν τον προγραμματισμό τους. Μάλιστα, ένας στους πέντε (19%) δήλωσε ότι οι διαφημίσεις επηρέασαν την απόφασή τους να κάνουν κράτηση διακοπών.

Κατά την αναζήτηση και ανακάλυψη προορισμών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κυριαρχικό ρόλο. Από τους ταξιδιώτες που τα χρησιμοποιούν στο μονοπάτι προς την αγορά, το 65% το κάνουν για να εμπνευσθούν για κάποιο προορισμό. Για τους Ιάπωνες ταξιδιώτες μάλιστα, τα μεσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πρωταρχική πηγή ανακάλυψης προορισμών, με το 76% να τα αξιοποιεί για να καταλήξει στον προορισμό της επιλογής του.

Εξ όσων χρησιμοποιούν τα social media στο μονοπάτι αυτό, το 40% αναζητά σε αυτά εικόνες από ταξίδια, βίντεο και περιεχόμενο φίλων και συγγενών ή influencer και διασημοτήτων. Το 35% τα χρησιμοποιεί ώστε να συγκεντρώσει σχόλια φίλων και συγγενών που αφορούν τους προορισμούς που εξετάζουν.

Κατά τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό, τα δημοφιλέστερα social media που χρησιμοποιούν οι ταξιδιώτες είναι τα Instagram (65%), Facebook (48%), YouTube (40%) και TikTok (37%).

Στην αναζήτηση πληροφοριών για έναν προορισμό, τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης, meta ταξιδιωτικές ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ακολουθούν οι ιστοσελίδες των προορισμών και τα online ταξιδιωτικά γραφεία.

Οι περισσότεροι αξιοποιούν τα online ταξιδιωτικά γραφεία και για λόγους αναζήτησης προορισμών ανεξάρτητα από το κανάλι στο οποίο θα κάνουν την κράτηση, με το 80% να επισκέπτονται κάποιο online ταξιδιωτικό γραφείο πριν την κράτηση.

Εξ όσων έκαναν κράτηση σε ιστοσελίδα ξενοδοχείου ή εφαρμογή, το 61% επισκέφθηκε κάποιο online ταξιδιωτικό γραφείο, όπως και το 52% εξ όσων έκαναν κράτηση πτήσης σε ιστοσελίδα και το 58% εξ όσων έκαναν κράτηση ενοικίασης αυτοκινήτου στο διαδίκτυο.

Aνάμεσα σε αυτούς που χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες προορισμών, το 68% το έκαναν για λόγους αναζήτησης πληροφοριών, και στην περίπτωση της Ιαπωνίας το ποσοστό τους ανεβαίνει στο 80%. Πάνω από το 40% που χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες προορισμών ανέφεραν ότι οι ιστοσελίδες τους επηρέασαν στη λήψη απόφασης.

Οσον αφορά την απόφαση για το πού θα κάνουν κράτηση διακοπών, το 49% δήλωσε ότι σημαντικός παράγοντας είναι η καλύτερη τιμή, το 31% ανέφερε την θετική προηγούμενη εμπειρία τους με ένα ταξιδιωτικό brand (το ποσοστό στις ΗΠΑ ανεβαίνει στο 37%) και το 28% αναζητεί ταξιδιωτικά brand που προσφέρουν ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.

Πηγή: https://www.tornosnews.gr

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Ελληνικά Λιμάνια: Επενδύσεις σε Αμοργό, Σίκινο, Φολέγανδρο, απουσιάζει η Νάξος

Το σχέδιο για τις επενδύσεις στα ελληνικά λιμάνια - Τι προβλέπεται για τις Κυκλάδες

Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Αγώνας κυβέρνησης – ακτοπλόων να κρατηθούν οι τιμές

Εντατική συνεργασία κυβέρνησης - ακτοπλόων με επίκεντρο το κόστος καυσίμων και τον ΦΠΑ

Ελλάδα: Πλήρης ημερών έφυγε η αγαπημένη τραγουδίστρια Καίτη Γκρέυ

Η θρυλική τραγουδίστρια, που άφησε την τελευταία της πνοή στο σπίτι της, αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα υγείας το τελευταίο διάστημα, μετά και το εγκεφαλικό που είχε υποστεί τον περασμένο Οκτώβριο.

Κεραμωτή: Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συλλόγου σε Κεραμωτή και Αθήνα

Πότε και που θα κόψει τη πρωτοχρονιάτικη πίτα του ο Σύλλογος Κεραμωτής Νάξου

Ιος – Δήμος: Το Λιμάνι της Ίου επεκτείνεται και εκσυγχρονίζεται!

Ανακοίνωση του Δήμου Ιητών για τις τελευταίες εξελίξεις με την ένταξη της αναβάθμισης του λιμανιού της Ιου σε αναπτυξιακό πρόγραμμα ύψους 11,4 εκατ. ευρώ - Τι δηλώνει ο Δήμαρχος Γκίκας Γκίκας

Ναξιακά Γράμματα: Αφιερωμένο στον Στέφανο Εμμ. Ψαρρά, πρωτοπόρο στην ίδρυση του περιοδικού

Με ενδιαφέρουσα θεματολογία και το νέο τεύχος του Περιοδικού Ναξιακά Γράμματα (πίνακας περιεχόμενων)

Νάξος – Εξωραϊστικός & Πολιτιστικός Σύλλογος Πολιχνίου: Πότε κόβει τη πρωτοχρονιάτικη πίτα του

Ο Εξωραϊστικός - Πολιτιστικός Σύλλογος Πολιχνίου Νάξου θα κόψει τη Κυριακή 26/01 τη πρωτοχρονιάτικη πίτα του

Αμερική: Γιατί το TikTok προειδοποιεί ότι θα «ρίξει μαύρο» την Κυριακή;

Ποιος είναι ο λόγος που ωθεί το TikTok να ρίξει .. μαύρο στην Κυριακή; Τι σχέση έχει με το νόμο Μπάιντεν;

Ελλάδα: Έρχεται νέο πρόγραμμα για την ενεργειακή αναβάθμιση με άτοκα δάνεια

Έρχεται νέο πρόγραμμα για την ενεργειακή αναβάθμιση με άτοκα δάνεια - Στις 45.000 οι αιτήσεις για το «Σπίτι μου ΙΙ»

Βέλγιο: Πέθανε ο σκηνοθέτης Πατρίς Βιβάνκος

Πέθανε σε ηλικία 69 ετών ο Πατρίς Βιβάνκος - Σκηνοθέτησε δύο μεγάλου μήκους ταινίες, τις «Ξενια» και «Ζωή χαρισάμενη»

Αποκλειστικό: Ο ΣΚΑΙ μετέτρεψε το λιμάνι της Νάξου σε αεροδρόμιο (video)

Απίστευτο... Ο ΣΚΑΙ μετέδωσε ρεπορτάζ από νερά που μπάζει το αεροδρόμιο της Νάξου με φωτογραφίες από το λιμάνι και μάλιστα άσκησε και κριτική (video)

Μεταφορικό Ισοδύναμο: Ερχονται αλλαγές και δη τον προσεχή Μάιο

Έρχονται αλλαγές στο Μεταφορικό Ισοδύναμο. Κατατίθεται νομοσχέδιο τον Μάιο

Νάξος – ΔΕΔΔΗΕ: Πολύωρη πρωινή διακοπή ρεύματος (17/01) στη πόλη

Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα για τέσσερις ώρες περίπου αύριο η πόλη της Νάξου... Δείτε σε ποιες γειτονιές

Εκτακτο – Κορωπί: Καίγονται τρία εργοστάσια, το ένα είναι του “Καραμολέγκου”

Εξαπλώθηκε η φωτιά στο Κορωπί – Φλόγες σε τρία εργοστάσια - Πρόκειται για δύο εργοστάσια αρτοσκευασμάτων και ένα εργοστάσιο ξυλείας

Σέριφος: Τα μεταλλεία εντάχθηκαν στο πρόγραμμα World Monuments Watch

Τα μεταλλεία Σερίφου εντάχθηκαν στα 25 μνημεία πολιτιστικής κληρονομίας στο πρόγραμμα World Monuments Watch

ΔΕΔΔΗΕ – Νάξος: Σε ποια περιοχές θα έχει διακοπή ρεύματος αύριο (15/01)

Αλλαγές στον προγραμματισμό των περιοχών όπου είχαμε σήμερα και αύριο θα έχουμε διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος

Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια: Εως 12% οι αυξήσεις στις γραμμές των Κυκλάδων, ποιος ο λόγος;

Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Ερχονται «πράσινες» αυξήσεις έως 15% - Επιβαρύνσεις από το νέο πλαίσιο της Ε.Ε. για μείωση των ρύπων στη Μεσόγειο - Τι ισχύει στις Κυκλάδες

Νάξος – Κωμιακή: “Απόκοσμο” σκηνικό με την κατσιφόρα να παραπέμπει σε ταινία θρίλερ

Πρωινό της 14ης Ιανουαρίου και η Κωμιακή εύκολα μπορεί να μεταμορφωθεί σε σκηνικό για ταινία τρόμου

Νάξος – Κεραμωτή: Εφυγε από τη ζωή ο Πατέρας Γεώργιος Φυρογένης

Εφυγε από τη ζωή ο παπά Γιώργης Φυρογένης - Πότε θα γίνει η εξόδιος ακολουθία