Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΤουρισμός - Expedia: Αυτό το μονοπάτι ακολουθούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες πριν προβούν...

Τουρισμός – Expedia: Αυτό το μονοπάτι ακολουθούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες πριν προβούν σε κράτηση

|

Το μονοπάτι που ακολουθούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες με προορισμό την κράτηση διακοπών παρουσιάζει η έκθεση των Expedia Group και Luth Research με τίτλο «The Path to Purchase: Uncovering How Travelers Plan and Book».

Όπως αποκαλύπτει η έκθεση, πριν την επιλογή προορισμού, πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες (59%) δεν έχουν συγκεκριμένο προορισμό υπόψη ή σκέφτονται διαφορετικούς προορισμούς, ενδεικτικό του γεγονότος ότι στα πρώτα βήματα της διαδικασία έρευνας διακοπών οι ταξιδιώτες είναι ανοικτοί σε πηγές έμπνευσης.

Οι ταξιδιώτες από το Μεξικό και τις ΗΠΑ παρουσιάζοντας ως οι πιο ανοικτοί να εμπνευσθούν: Πάνω από το 80% και το 62%, αντίστοιχα, δήλωσαν ότι είναι αναποφάσιστοι για τον προορισμό. Παράλληλα, η έρευνα έδειξε ότι το 63% όσων κάνουν κράτηση για ενοικιαζόμενα σπίτια δεν έχουν υπόψη τους συγκεκριμένο προορισμό όταν λαμβάνουν την απόφαση να ταξιδέψουν.

Όσον αφορά όσους εξετάζουν πολλούς προορισμούς, το 13% δήλωσε ότι είχε, κατά μέσο όρο, υπόψη τρεις διαφορετικούς. Οι κορυφαίοι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή προορισμού τους είναι η εποχικότητα και ο καιρός (53%), το είδος του ταξιδιού, όπως διακοπές παραλίας, ενεργητικές διακοπές, city break ή κρουαζιέρα (48%), το κόστος του ταξιδιού (47%), ο τρόπος μετακίνησης στον προορισμό (46%) και η διάρκεια του ταξιδιού μέχρι την άφιξη στον προορισμό (45%).

Μόλις το 20% δήλωσε οτι οι προορισμοί που είχαν υπόψη βρίσκονταν σε παρόμοιες περιοχές, ενδεικτικό ότι οι ταξιδιώτες είναι ανοικτοί να εμπνευσθούν για προορισμούς και δεν περιορίζονται σε συγκεκριμένες περιοχές ή χώρες όταν ξεκινούν τον προγραμματισμό τους. Μάλιστα, ένας στους πέντε (19%) δήλωσε ότι οι διαφημίσεις επηρέασαν την απόφασή τους να κάνουν κράτηση διακοπών.

Κατά την αναζήτηση και ανακάλυψη προορισμών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κυριαρχικό ρόλο. Από τους ταξιδιώτες που τα χρησιμοποιούν στο μονοπάτι προς την αγορά, το 65% το κάνουν για να εμπνευσθούν για κάποιο προορισμό. Για τους Ιάπωνες ταξιδιώτες μάλιστα, τα μεσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πρωταρχική πηγή ανακάλυψης προορισμών, με το 76% να τα αξιοποιεί για να καταλήξει στον προορισμό της επιλογής του.

Εξ όσων χρησιμοποιούν τα social media στο μονοπάτι αυτό, το 40% αναζητά σε αυτά εικόνες από ταξίδια, βίντεο και περιεχόμενο φίλων και συγγενών ή influencer και διασημοτήτων. Το 35% τα χρησιμοποιεί ώστε να συγκεντρώσει σχόλια φίλων και συγγενών που αφορούν τους προορισμούς που εξετάζουν.

Κατά τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό, τα δημοφιλέστερα social media που χρησιμοποιούν οι ταξιδιώτες είναι τα Instagram (65%), Facebook (48%), YouTube (40%) και TikTok (37%).

Στην αναζήτηση πληροφοριών για έναν προορισμό, τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης, meta ταξιδιωτικές ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ακολουθούν οι ιστοσελίδες των προορισμών και τα online ταξιδιωτικά γραφεία.

Οι περισσότεροι αξιοποιούν τα online ταξιδιωτικά γραφεία και για λόγους αναζήτησης προορισμών ανεξάρτητα από το κανάλι στο οποίο θα κάνουν την κράτηση, με το 80% να επισκέπτονται κάποιο online ταξιδιωτικό γραφείο πριν την κράτηση.

Εξ όσων έκαναν κράτηση σε ιστοσελίδα ξενοδοχείου ή εφαρμογή, το 61% επισκέφθηκε κάποιο online ταξιδιωτικό γραφείο, όπως και το 52% εξ όσων έκαναν κράτηση πτήσης σε ιστοσελίδα και το 58% εξ όσων έκαναν κράτηση ενοικίασης αυτοκινήτου στο διαδίκτυο.

Aνάμεσα σε αυτούς που χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες προορισμών, το 68% το έκαναν για λόγους αναζήτησης πληροφοριών, και στην περίπτωση της Ιαπωνίας το ποσοστό τους ανεβαίνει στο 80%. Πάνω από το 40% που χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες προορισμών ανέφεραν ότι οι ιστοσελίδες τους επηρέασαν στη λήψη απόφασης.

Οσον αφορά την απόφαση για το πού θα κάνουν κράτηση διακοπών, το 49% δήλωσε ότι σημαντικός παράγοντας είναι η καλύτερη τιμή, το 31% ανέφερε την θετική προηγούμενη εμπειρία τους με ένα ταξιδιωτικό brand (το ποσοστό στις ΗΠΑ ανεβαίνει στο 37%) και το 28% αναζητεί ταξιδιωτικά brand που προσφέρουν ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.

Πηγή: https://www.tornosnews.gr

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νάξος – Νοσοκομείο: Ερχεται από τη Σύρο, γιατρός Ουρολόγος για 15 ημέρες

Γιατρός Ουρολόγος έρχεται στο νοσοκομείο Νάξου για δύο εβδομάδες τον Οκτώβριο

Σαντορίνη – Santo Wines: Αποκαλυπτήρια γλυπτού με τη σφραγίδα του Νίκου Κατρή

Πότε και που θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια έργου του Νίκου Κατρή

ΕΡΤ 1 – “Φτάσαμε”: Με τον Ζερόμ Καλούτα ανακαλύπτουμε την Μήλο (video)

«Φτάσαμε» με τον Ζερόμ Καλούτα στη Μήλο - Στο νησί με τις 75 παραλίες και τα γραφικά ψαροχώρια (video)

Εκτακτο – Νάξος: Πρόκληση πυρκαγιάς σε περιοχή των Τριπόδων (video)

Φωτιά σε εξέλιξη στην περιοχή Ορκού στην Νάξο - Παρουσία και ελικοπτέρων (video)

Σίφνος: Ψεύτικη ληστεία με λεία 130.000 ευρώ (!!!)

Υπάλληλος των ΕΛΤΑ υπεξαίρεσε πάνω από 130.000 ευρώ και σκηνοθέτησε τη ληστεία

Αιγαίο: 163 μετανάστες εντοπίστηκαν το τελευταίο 24ωρο

Τουλάχιστον 163 παράτυποι μετανάστες περισυνελέγησαν το τελευταίο 24ωρο

Νάξος – Naxos Medical: Ιατρείο αύριο (28/09) από τον γιατρό Νευρολόγο Ευάγγελο Κουρεμένο

Πότε και που θα βρίσκεται αύριο Σάββατο ο γιατρός - νευρολόγος Ευάγγελος Νευρολόγος

Ισπανία (Μάλαγα): Τέσσερις κανόνες που πρέπει να τηρούν οι τουρίστες, αλλιώς πρόστιμο (!!!)

Μάλαγα Vs Υπερτουρισμός: Οι 4 κανόνες που πρέπει να τηρούν οι τουρίστες – Πρόστιμα έως 750 στους παραβάτες

Βρούτσης για σκάφη αναψυχής: “Μηδενική φορολόγηση στα σκάφη έως 7 μέτρα”

Γιάννης Βρούτσης: «Στο πλευρό των νησιωτών η Κυβέρνηση με τη μηδενική φορολόγηση των σκαφών έως 7 μέτρα»

ΣΕΤΕ: Αποκάλυψη της πρωτοβουλίας METRON Sustainable Tourism

Την πρωτοβουλία METRON Sustainable Tourism παρουσίασε η διοίκηση του ΣΕΤΕ

Fast Ferries: Μία ανάσα από την αγορά των “Διονύσιος Σολωμός” και “Αδαμάντιος Κοραής”

Αλλαγές στην Ελληνική Ακτοπλοία .. Το μπάσιμο της Fast Ferries. Σήμερα Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου ολοκληρώνεται το deal...

Airbnb 2023 – Νάξος και Μικρές Κυκλάδες: Εφτασαν τις 12.000 κλίνες έναντι 8 χιλιάδων κλινών στα ξενοδοχεία (!!!)

Εννέα νησιά στην Ελλάδα που διέλυσαν κάθε έννοια ανταγωνισμού στη σχέση Airbnb και ξενοδοχεία (!!!)

16ο Φεστιβάλ “Ν. Τσελεμεντές”: Τα φώτα έσβησαν, μα η Σίφνος πάντα λάμπει..!! (video & photos)

Η Σίφνος κάθε χρόνο καλεί τα υπόλοιπα νησάκια των Κυκλάδων, καλεί φίλους από όλη την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό να παντρέψουν γεύσεις και παραδόσεις, να γίνουν ένα, να περάσουν ένα τριήμερο αφιερωμένο στη φιλοξενία, τα ήθη, τα έθιμα.

TasteAtlas – Σκληρά τυριά: Στη 2η θέση του κόσμου η Γραβιέρα Νάξου

Ανάμεσα στο 100 κορυφαία τυριά του κόσμου, το ταξιδιωτικό site TasteAtlas συγκαταλέγει 12 ελληνικά τυριά διαφορετικών ειδών και προελεύσεων - Ποια είναι από τις Κυκλάδες

Zante Ferries: “Επεισοδιακή” συνεδρίαση και αναμονή για την πώληση των “Σολωμός” και “Κοραής”

Η παρέμβαση της Levante ferries με ανεβασμένη προσφορά κατά 3 εκατ. ευρώ ανέβασε τους τόνους στην γενική συνέλευση

Εκτακτο – Νάξος: Πρόκληση πυρκαγιάς σε περιοχή των Τριπόδων (video)

Φωτιά σε εξέλιξη στην περιοχή Ορκού στην Νάξο - Παρουσία και ελικοπτέρων (video)

Σίφνος: Ληστεία στο κέντρο της Απολλωνίας (!!!)

Πρωτοφανές για την Σίφνο η ληστεία που έγινε σήμερα το μεσημέρι στη Σίφνο και συγκεκριμένα στο κέντρο της Απολλωνίας κοντά στον χώρο στάθμευσης από...

Αμοργος – Ενωση Ξενοδόχων: Εντονη γραπτή διαμαρτυρία για τα δρομολόγια

Επιστολή διαμαρτυρίας για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από την Ένωση Ξενοδόχων Αμοργού

Νάξος – Λιμεναρχείο: Η παρουσία του αντιδημάρχου Βαγγέλη Κατσαρά για εξηγήσεις και η επόμενη ημέρα

Η επίσημη ανακοίνωση από το Λιμενικό Σώμα σχετικά με τον πνιγμό της 73χρονης στον Αγιο Γεώργιο Νάξου και η παρουσία ενώπιον του Εισαγγελέα, του αντιδημάρχου Βαγγέλη Κατσαρά