Κυριακή, 27 Ιουλίου, 2025
ΑρχικήΚυκλάδεςΕλλείψεις στην ασφάλεια των αεροδρομίων και τα ...γίδια στο διάδρομο της Νάξου

Ελλείψεις στην ασφάλεια των αεροδρομίων και τα …γίδια στο διάδρομο της Νάξου

|

Συναγερμός και για τα αεροδρόμια. Από τον Ιούλιο του 2022 η Κομισιόν έχει παραπέμψει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για κενά στην ασφάλεια πτήσεων. «Μύκονος, Σαντορίνη και Κως διαθέτουν μόνο έναν τεχνικό τηλεπικοινωνιών» καταγγέλλουν οι συνδικαλιστές της ΥΠΑ, που κάνουν λόγο για υποστελέχωση και στο «Ελ. Βενιζέλος».

Ο έρανος για την αγορά ηλεκτρονικού υπολογιστή και η προειδοποίηση για αιγοπρόβατα στους διαδρόμους προσγείωσης σε Ικαρία και Αστυπάλαια. 7 αερολιμένες κατεβάζουν ρολά όταν αρρωσταίνει κάποιος τεχνικός.

Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ (enikos.gr)

Ζήτημα για την ασφάλεια των αεροπορικών πτήσεων που πραγματοποιούνται στη χώρα μας, λόγω της σοβαρής υποστελέχωσης του κλάδου που παρέχει υπηρεσία πληροφοριών πτήσης, θέτουν οι συνδικαλιστές της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).

«Ας μην κοροϊδευόμαστε, δεν υπάρχει προσωπικό αυτή τη στιγμή και φανταστείτε ότι κάθε χρόνο αποχωρούν περίπου δέκα άτομα για συνταξιοδότηση. Η τελευταία πρόσληψη έγινε το 2010 και από τότε δεν έχει έρθει άνθρωπος. Αυτή τη στιγμή είμαστε 111 άτομα και πρέπει να καλύψουμε 40 αεροδρόμια», δηλώνει στη Realnews ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιακών (FISO) της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Γιώργος Κωνσταντινάκης. Ο ίδιος επισημαίνει ότι τα τελευταία 13 χρόνια η μοναδική ενίσχυση στο έμψυχο δυναμικό έγινε το 2022, με τη μετάταξη τεσσάρων ατόμων από το εσωτερικό της ΥΠΑ.

Με αφορμή τη μοιραία σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιών (FISO) ΥΠΑ κρούει τον κώδωνα του κίνδυνου για τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των τηλεπικοινωνιακών υπαλλήλων στα ελληνικά αεροδρόμια και τονίζει ότι εγείρεται πρόβλημα ασφάλειας πτήσεων.

«Όλα τα αεροδρόμια είναι υποστελεχωμένα, ακόμη και στο “Ελευθέριος Βενιζέλος” υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις. Η υποστελέχωση του κλάδου δεν ισχύει μόνο για τα κρατικά αεροδρόμια, αλλά και για τα αεροδρόμια τη διαχείριση των οποίων έχει αναλάβει η Fraport. Το κάθε αεροδρόμιο θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον τρεις με τέσσερις εργαζομένους, ώστε να βγαίνουν τουλάχιστον οι βάρδιες», σημειώνει ο Γ. Κωνσταντινάκης και τονίζει ότι η κατάσταση στο προσωπικό κατά τους καλοκαιρινούς μήνες δεν αλλάζει, παρά την αυξημένη τουριστική κίνηση.

Τα νησιά
«Πέρυσι, η Πάρος, το διάστημα από τον Ιούνιο μέχρι τον Σεπτέμβριο, είχε 1.541 κινήσεις αεροπλάνων κατά μέσο όρο μηνιαίως. Η Νάξος είχε 1.089, η Κάρπαθος 562, η Μήλος 531, η Σύρος 468. Σε αυτό το χρονικό διάστημα, η Πάρος είχε δύο άτομα για όλο αυτό το πλήθος των κινήσεων και από τα μέσα Ιουλίου και μετά προστέθηκε και άλλο ένα άτομο και έγιναν τρία. Η Κάρπαθος είχε τρία άτομα, η Μήλος ένα άτομο και σε κάποιο χρονικό διάστημα έγιναν δύο και η Σύρος το περισσότερο διάστημα ήταν με ένα άτομο. Μάλιστα, στη Σύρο είχαμε και περιστατικά λιποθυμίας από τον συνάδελφο, ο οποίος δούλευε 24 ώρες το εικοσιτετράωρο», λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιών, αναφέροντας ότι αντίστοιχη είναι και η κατάσταση σε ορισμένα από τα νησιά με τη μεγαλύτερη τουριστική κίνηση στην Ελλάδα. «Σήμερα που μιλάμε, υπάρχουν αεροδρόμια όπου δεν βγαίνουν οι βάρδιες. Στη Μύκονο, στη Σαντορίνη, στην Κω, είναι ένα άτομο όλο το 24ωρο», δηλώνει ο Γ. Κωνσταντινάκης.

Όπως τονίζουν οι συνδικαλιστές, στις περιπτώσεις που υπάρχει μόνο ένας υπάλληλος, ο εργαζόμενος «κάνει τη βάρδιά του και φεύγει, ενώ τις υπόλοιπες ώρες που απουσιάζει αναγκάζεται και στέλνει τα σχέδια πτήσης σε άλλο αεροδρόμιο που είναι ανοιχτό. Αυτό, όπως όλοι καταλαβαίνουμε, είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο». Εξηγώντας τη σπουδαιότητα της δουλειάς του κλάδου του, σημειώνει ότι πρόκειται για υπηρεσία εφάμιλλη του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας. Ο αρμόδιος υπάλληλος βρίσκεται σε πύργο ελέγχου και επικοινωνεί με το αεροσκάφος μέσω συχνότητας, δίνοντας πληροφορίες για τη μετεωρολογική κατάσταση της περιοχής, για την κατάσταση του διαδρόμου και της πίστας, καθώς και για τις κινήσεις άλλων αεροσκαφών στην περιοχή.

Ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιών (FISO) της ΥΠΑ, πέρα από την υποστελέχωση του κλάδου, καταγγέλλει σοβαρές ελλείψεις και στα συστήματα ελέγχου.

«Υπάρχει οικονομική δυσπραγία στην αγορά υλικών και ανταλλακτικών για τα συστήματα, τα οποία είναι απαραίτητα για να κάνουμε τη δουλειά μας. Αυτό δημιουργεί μεγάλες ελλείψεις. Υπάρχουν συχνότητες οι οποίες πολλές φορές δεν λειτουργούν, ενώ συχνά παρουσιάζονται τεχνικά προβλήματα στους αναμεταδότες, με αποτέλεσμα να επισκευάζονται από το προσωπικό», αναφέρει ο Γ. Κωνσταντινάκης.

Νάξος: «Έκανα έρανο!»
Για σημαντικά προβλήματα κάνει λόγο και ο γενικός γραμματέας του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιών (FISO) της ΥΠΑ και εργαζόμενος στον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου Νάξου, Κώστας Δημητρόπουλος. Μέχρι πέρυσι ήταν ο μοναδικός εργαζόμενος, ενώ ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατούσε σε ό, τι αφορά την υποστελέχωση του συγκεκριμένου αεροδρομίου είναι ότι τον Ιανουάριο του 2022 το αεροδρόμιο έκλεισε και ακυρώθηκαν οι πτήσεις, καθώς ο ίδιος διαγνώστηκε με κορονοϊό. Μάλιστα, όπως δηλώνει στην «R», γι’ αυτόν τον λόγο κλήθηκε για ανωμοτί κατάθεση από την Εισαγγελία για παρακώλυση συγκοινωνιών. «Αυτό που συνέβη ήταν για κλάματα και όχι για γέλια. Όταν κατέθεσα ότι ήμουν άρρωστος με COVID, με ρώτησαν γιατί δεν έχω ενεργήσει ώστε να έρθει και άλλο άτομο στο πόστο. Τότε τους παρουσίασα μία από τις πολλές σχετικές αναφορές που είχα στείλει στους αρμόδιους φορείς».

Αίσθηση προκαλούν όσα αναφέρει και για την ανεπάρκεια που υπάρχει τα τελευταία χρόνια στα συστήματα του πύργου ελέγχου στο αεροδρόμιο της Νάξου.

«Για να μπει ένα σύστημα “Ερμής”, που είναι μια συμβουλευτική εικόνα ραντάρ, η οποία είναι πολύ χρήσιμη για τη δουλειά μας, την οθόνη μου την έκανε δώρο ένας επιχειρηματίας του νησιού. Για τον υπολογιστή έκανα έρανο και μάζεψα λεφτά από τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Νάξου και από την Ένωση Εστίασης. Τη γραφική ύλη την αγοράζουμε μόνοι μας. Δεν σταματάμε εκεί, όμως. Το ανεμόμετρο στον αεροδιάδρομο είναι χαλασμένο περίπου έναν χρόνο, όμως είναι εκτός λειτουργίας εδώ και εννέα μήνες. Σημαντικά προβλήματα υπάρχουν και με την πυρόσβεση. Στο αεροδρόμιο είμαστε με έναν πυροσβέστη σε κάθε βάρδια.

Έχουμε κατηγορία πυρόσβεσης 4′, που σημαίνει ότι θα έπρεπε να είχαμε δύο πυροσβέστες. Δεν είναι γραφειοκρατικά ζητήματα αυτά, είναι ουσιαστικά. Δεν αργεί να γίνει το κακό», δηλώνει στην «R», ο Κ. Δημητρόπουλος.

«Προσοχή… αιγοπρόβατα!»
Οι σοβαρές ελλείψεις που παρουσιάζουν τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, όμως, δεν σταματούν εδώ. Οι συνδικαλιστές της ΥΠΑ κάνουν λόγο ακόμη και για διεθνείς προειδοποιήσεις που εκδίδονται λόγω των ανύπαρκτων περιφράξεων στα αεροδρόμια.

«Έχει εκδοθεί ΝΟΤΑΜ για το αεροδρόμιο στην Ικαρία και στην Αστυπάλαια, που προειδοποιεί τους χειριστές και εφιστά την προσοχή τους κατά τις απογειώσεις και προσγειώσεις, καθώς στον αεροδιάδρομο κυκλοφορούν αιγοπρόβατα. Είναι διεθνής προειδοποίηση… Προσοχή, γίδια. Παρόμοια είναι και η κατάσταση στο αεροδρόμιο της Νάξου. Η περίφραξη είναι κατεστραμμένη πολλά χρόνια. Είναι ανύπαρκτη. Για να καταλάβετε, ένας αγρότης είναι στο δικαστήριο γιατί την ώρα της προσγείωσης περίμενε στην άκρη του διαδρόμου να περάσει το αεροπλάνο για να πάει στο χωράφι του», δηλώνει στην «R» ο Κ. Δημητρόπουλος, ο οποίος εδώ και 30 χρόνια εργάζεται στο αεροδρόμιο της Νάξου.

Κλείνουν επτά
Για τις τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό και υποδομές, που μπορεί να αποβούν μοιραίες, ενημέρωσαν με επιστολή τους τη Δευτέρα 6 Μαρτίου τον νέο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Γιώργο Γεραπετρίτη τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιών (FISO) ΥΠΑ, επισημαίνοντας ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα τους για την αναβάθμιση των περιφερειακών και ακριτικών αεροδρομίων.

«Δύο χρόνια προσπαθούμε να πείσουμε την πρώην πολιτική ηγεσία του υπουργείου ότι οι ελλείψεις σε προσωπικό και σε υποδομές ενίοτε μπορούν να αποβούν μοιραίες», αναφέρεται στην επιστολή προς τον Γ. Γεραπετρίτη. Στην επιστολή αυτή, οι συνδικαλιστές αποκαλύπτουν ότι συνολικά επτά αερολιμένες (Σύρου, Νάξου, Ικαρίας, Μήλου, Καστελλόριζου, Καστοριάς, Κοζάνης) έχουν κλείσει λόγω ασθενείας του μοναδικού υπαλλήλου παροχής πληροφοριών πτήσης.

Ακόμη, επισημαίνουν πως πολλοί υπάλληλοι εργάζονται χωρίς ρεπό και τονίζουν τη σημασία των τμημάτων τηλεπικοινωνιών, τα οποία συνεπικουρούν το έργο του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, καθώς είναι υπεύθυνα για την αποστολή σχεδίων πτήσης, μηνυμάτων αεροναυτιλίας, ΝOTAM, ενέργειες απαραίτητες για την ασφάλεια των πτήσεων και των επιβαινόντων. «Για τις τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό, ενώ αυτές έχουν κατανοηθεί από τη διοίκηση της ΥΠΑ, αλλά και από το υπουργείο, καμία ενέργεια δεν έχει γίνει για κάλυψη με μετατάξεις και διαγωνισμό μέσω ΑΣΕΠ», τονίζεται στην επιστολή προς τον νέο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών. Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο 2021, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας έχει ενημερώσει με επιστολή του τον πρώην υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή για τα «σοβαρά και σημαντικά προβλήματα της λειτουργίας των αερολιμένων της χώρας, ειδικά των περιφερειακών, λόγω της τραγικής έλλειψης προσωπικού του κλάδου. Προβλήματα τα οποία είναι άμεσα συνυφασμένα και άπτονται της ασφάλειας των πτήσεων, αλλά και της λειτουργίας των αερολιμένων».

Για την ασφάλεια των αεροδρομίων, σχετική ανακοίνωση δημοσιοποίησε την Πέμπτη και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αερολιμενικών, εστιάζοντας στην κατάργηση των αεροπορικών Αρχών από τον πρώην υπουργό Κ. Καραμανλή.

«Ο πρώην υπουργός κύριος Καραμανλής κατάργησε όλες τις αεροπορικές Αρχές σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια, τα όργανα του κράτους δηλαδή που θα ήλεγχαν την εφαρμογή κανόνων ασφαλείας στα αεροδρόμια και της εθνικής και ευρωπαϊκής αεροπορικής νομοθεσίας. Η απουσία κρατικού ελεγκτικού μηχανισμού στα αεροδρόμια είναι αντίθετη με την ασφάλεια του πολίτη, των αερομεταφορών και γενικότερα του δημοσίου συμφέροντος και ασφαλώς είναι σίγουρο ότι δεν εξυπηρετεί τους επιβάτες και τους εργαζομένους, ούτε και το καλό της χώρας μας», τονίζεται στην ανακοίνωση.

Παραπομπή από το 2022

Στο δικαστήριο της Ε.Ε. η Ελλάδα

Τα δυσοίωνα μηνύματα για την κατάσταση των υπηρεσιών εναέριας κυκλοφορίας είχαν φτάσει από τον Ιούλιο του 2022, όταν έγινε γνωστό ότι η Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει την Ελλάδα, τη Μάλτα και τη Σλοβακία στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης επειδή δεν παρέχουν και δεν λειτουργούν υπηρεσίες ζεύξης δεδομένων για όλους τους φορείς εκμετάλλευσης κατάλληλα εξοπλισμένων αεροσκαφών που πετούν στον εναέριο χώρο ευθύνης τους.

Η χώρα μας δεν έχει εφαρμόσει τις απαραίτητες τεχνολογίες, ενώ η προθεσμία που είχαν λάβει οι πάροχοι υπηρεσιών εναέριας κυκλοφορίας για τη λειτουργία των υπηρεσιών ζεύξης δεδομένων έχει λήξει και η έλλειψη εξοπλισμού σε ορισμένα κέντρα ελέγχου εμποδίζει ουσιαστικά τους φορείς εκμετάλλευσης αεροσκαφών, οι οποίοι όφειλαν επίσης να εξοπλιστούν με την τεχνολογία αυτή, να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ζεύξης δεδομένων.

Τα συστήματα ζεύξης δεδομένων χρησιμοποιούνται για την αποστολή πληροφοριών μεταξύ αεροσκαφών και ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και συμπληρώνουν τις παραδοσιακές φωνητικές επικοινωνίες που χρησιμοποιούνται μεταξύ του πιλοτηρίου και των κέντρων ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, αυξάνοντας έτσι την ικανότητα και την ασφάλεια του ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

45 βαθμοί στη σκιά: Ο καύσωνας «ψήνει» τη Δυτική Ελλάδα – Ασφυκτική η κατάσταση και στην Αττική (πίνακας)

Από τη Σκάλα Μεσσηνίας έως την Αμφιλοχία, οι θερμοκρασίες σπάνε τα όρια – 24 σταθμοί κατέγραψαν πάνω από 42°C, σύμφωνα με το meteo.gr – Πού λειτουργεί το μελτέμι ως «καταβάτης»

Εθνική μάχη με τις φλόγες: Σπίτια καίγονται, χωριά εκκενώνονται σε 6 περιοχές της Ελλάδας

Αττική, Εύβοια, Μεσσηνία, Κύθηρα, Θεσσαλονίκη και τώρα και η Ήπειρος βρίσκονται στο έλεος της φωτιάς – Εικόνες απόλυτης καταστροφής, αγώνας επιβίωσης από πολίτες και Πυροσβεστική

Η Δονούσα και ο θησαυρός της: Η παραλία Κέδρος στις κορυφαίες παγκοσμίως

Ο Κέδρος της Δονούσας γοητεύει παγκόσμια, κατακτώντας μια θέση ανάμεσα στις ωραιότερες παραλίες του κόσμου σύμφωνα με το Forbes — ένας τόπος φυσικής μαγείας, ιστορίας και απόλυτης ηρεμίας.

Σ.Α.Ε.Κ. Νάξου στο Φιλώτι: Γεφυρώνοντας το σχολείο με την αγορά εργασίας

Ανώτερη Επαγγελματική Κατάρτιση στον τόπο μας με ειδικότητες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της Νάξου – Μια μοναδική ευκαιρία για νέους και νέες

Αμοργός – Γιορτή Ψημένης Ρακής: Μια νύχτα γεμάτη παράδοση, χορό και αρώματα του νησιού!

Το Σάββατο 26 Ιουλίου 2025 στα Κατάπολα η Αμοργός στήνει ένα γλέντι που μυρίζει ψημένη, ακούγεται σαν βιολί και χτυπάει κατευθείαν στην καρδιά του καλοκαιριού.

Η Νάξος έγινε ξανά πανεπιστημιακή πολιτεία, oλοκληρώθηκε το 22ο Θερινό Σχολείο «Μανώλης Μαρμαράς»

Για 22η συνεχή χρονιά, φοιτητές και επιστήμονες συνάντησαν τη γεωγραφία, τον πολιτισμό και τον τουρισμό στο πλαίσιο του Θερινού Σχολείου Νάξου – Φέτος με αφορμή τα 30 χρόνια του Τμήματος Γεωγραφίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Νίσυρος – Μήλος – Κίμωλος ενωμένες: Κατηγορηματικό “όχι” στη γεωθερμία υψηλής ενθαλπίας

Με ομόφωνη απόφαση της ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου, οι νησιωτικές κοινωνίες απαιτούν την εξαίρεση από κάθε σχεδιασμό εξόρυξης λιθίου, επικαλούμενες σοβαρούς κινδύνους για περιβάλλον, τουρισμό και δημόσια υγεία.

Διπλή θαλάσσια εμπειρία για παιδιά από το Naxos Water Sports με κολύμβηση & ιστιοπλοΐα!

Από 28 Ιουλίου έως 8 Αυγούστου, μικροί Ναξιώτες και επισκέπτες μαθαίνουν τα μυστικά της θάλασσας μέσα από δημιουργικά καλοκαιρινά προγράμματα.

Lennart Neubauer: Η μάχη στη Fuerteventura, ο τραυματισμός και η υπόσχεση επιστροφής

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής από τη Νάξο πάλεψε με πόνο, έγραψε την υψηλότερη βαθμολογία του event και αποχαιρέτησε την Καναρία με ένα μεγάλο “θα επιστρέψω”.

«Ζωολογικός Ήχος»: Παιδιά, τραγούδια και φαντασία στον Πύργο Μπαζαίου με τον Γιώργη Χριστοδούλου

Μια γιορτή για μικρούς και μεγάλους με τα ωραιότερα παιδικά τραγούδια για ζώα στην ελληνική γλώσσα, έρχεται την Τετάρτη 30 Ιουλίου στο Φεστιβάλ Νάξου.

“Μαχαιριά” στο λιμάνι της Νάξου: Σοβαρό επεισόδιο βίας μεταξύ νεαρών εργαζομένων

Ένα μεσημέρι του Ιουλίου μετατράπηκε σε σκηνικό τρόμου για περαστικούς και ντόπιους, όταν διαπληκτισμός ανάμεσα σε δύο υπαλλήλους γραφείου ενοικίασης εξελίχθηκε σε αιματηρό περιστατικό.

Δικαστική δικαίωση για τους κατοίκους του Καλοξύλου, ακυρώθηκε η άδεια λειτουργίας του νέου τυροκομείου της ΕΑΣ Νάξου

Μετά από μακροχρόνιο δικαστικό αγώνα, το Τριμελές Διοικητικό Εφετείο Πειραιά ακύρωσε την άδεια λειτουργίας του υπό ανέγερση τυροκομείου, δικαιώνοντας πλήρως τους περιοίκους

Όταν το GPS σε οδηγεί… σε αδιέξοδο: Τουρίστας σφήνωσε όχημα σε σοκάκι της Νάξου

Αμερικανός οδηγός ακολούθησε πιστά τις οδηγίες πλοήγησης και κατέληξε… στα στενά της Φουντάνας – Η φωτογραφία που έγινε viral και η ανάγκη για καλύτερη καθοδήγηση στους τουρίστες

Δονούσα: Ο τραυματισμός κοπέλας από ομπρέλα (!!!) αποκαλύπτει μια τρύπα στο σύστημα

Μια γυναίκα τραυματίστηκε σοβαρά σε απομονωμένη παραλία της Δονούσας και σώθηκε χάρη στην αλληλεγγύη ντόπιων και τουριστών — αλλά η πολιτεία έλειπε. Και την επόμενη φορά;

Αλυκό Νάξου: Κατεδαφίζεται το φάντασμα του ξενοδοχείου – Σώζεται το κεδροδάσος

Υπεγράφη η σύμβαση κατεδάφισης των ερειπίων στο Αλυκό – Ένα διαχρονικό «τραύμα» για τη Νάξο οδεύει προς θεραπεία μετά από δεκαετίες αδράνειας

Κυκλάδες – Ανατροπή στο τουριστικό χάρτη: Νάξος και Πάρος ανεβαίνουν, Μύκονος και Σαντορίνη «κατεβαίνουν»

Το καλοκαίρι του 2025 φέρνει ανακατατάξεις στους δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς – Η Νάξος και η Πάρος «λάμπουν» με αύξηση ζήτησης, ενώ Σαντορίνη και Μύκονος μετρούν απώλειες και ανησυχίες

Θλίψη στη Σχοινούσα: Το ύστατο χαίρε στη Ρίτα Μούρτζη από τον Σύλλογο Σχοινουσιωτών

Μια αγαπημένη παρουσία του νησιού έφυγε πρόωρα – Συγκινητικό μήνυμα αποχαιρετισμού και κάλεσμα για στήριξη στη μνήμη της

Νάξος -“Ξόβορα 2025”: Μουσικά σεμινάρια, χορός και παράδοση στην καρδιά της Απειράνθου

Από 26 έως 31 Ιουλίου, η Απείρανθος φιλοξενεί για τέταρτη χρονιά τα Ξόβορα — με δασκάλους τον Γ. Ζευγόλη, Ν. Αγγελόπουλο, Δ. Παππούλη και Στ. Γανωτή — σε ένα πενθήμερο γεμάτο μουσική, χορό, παραμύθι και εξορμήσεις

Νάξος – «Τέλος στα πρόστιμα, Δήμαρχε – Πεζοδρόμηση τώρα»: Η κραυγή μίας πόλης που πνίγεται

Αδικημένοι επαγγελματίες κρεμούν πανό αγανάκτησης στην καρδιά της Νάξου και ζητούν κάτι απλό: Ίδιους όρους για όλους.

Νάξος – Τραγαία: Όταν η προσπάθεια γράφει ιστορία, Επιτυχίες για τους μαθητές του Γενικού Λυκείου (πίνακας)

Με δάκρυα συγκίνησης, χαμόγελα και βαθιά υπερηφάνεια, οι μαθητές του ΓΕΛ Τραγαίας πέτυχαν σπουδαίες εισαγωγές στις Πανελλαδικές 2025 — αποδεικνύοντας πως τα μεγάλα όνειρα ανθίζουν και στα μικρά σχολεία