Τις πολλαπλές επιλογές που προσφέρει η Ελλάδα μαζί με τις ευχές για το Νέο Έτος παρουσιάζει εφαρμογή σε μορφή e- book που ήδη αποστέλλεται σε δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες του εξωτερικού με στόχο να συνδυαστεί με επίκαιρη διαδικτυακή καμπάνια.
Με αυτόν τον ευρηματικό τρόπο, η Πάρος, η Μήλος, η Τήνος, η Ελαφόνησος, η Αρχαία Ολυμπία και το ξενοδοχειακό συγκρότημα Thermae Sylla στην Αιδηψό, ξεφεύγουν από τα τετριμμένα και απευθύνονται σε όλες τις διεθνείς επαφές από τις κατά καιρούς γνωριμίες μέσω εκθέσεων ή και διαδικτυακών συναντήσεων.
Η ιδέα της MTC GROUP , που δημιούργησε τη συγκεκριμένη εφαρμογή, στηρίχτηκε στο σκεπτικό της επιλογής προορισμών που διαθέτουν ιδανικά τοπία με ιστορία, τέχνη, πολιτισμό, θαλάσσιες δραστηριότητες και παροχές ευεξίας.