Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΤεχνολογίαOPEN UP Communications (Στεφάνου): "Αποστολή μας να εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις"

OPEN UP Communications (Στεφάνου): “Αποστολή μας να εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις”

|

Η τεχνολογία και οι δυνατότητες που αυτή προσφέρει είναι ο αρωγός από τη μια, και η αγάπη για τον τόπο καταγωγής του η κινητήριος δύναμη από την άλλη, για να συνεχίσει την επαγγελματική του πορεία μακριά από την Αθήνα: Αυτή η πρόταση συνοψίζει εν πολλοίς την ενδιαφέρουσα περίπτωση του νέου επιχειρηματία στον κλάδο του marketing Ηλία Στεφάνου που μετά από εικοσαετή πορεία στο αντίστοιχο τμήμα γνωστού χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, πήρε την απόφαση να φύγει από την Αθήνα και να ιδρύσει τη δική του επιχείρηση παροχής 360° υπηρεσιών επικοινωνίας και marketing στη Νάξο.

Είναι ένας από τους πολλούς νέους επιχειρηματίες τον τελευταίο καιρό που αξιοποιούν τη δύναμη του internet και αποφασίζουν να συνδυάσουν το όνειρό τους για μια καλύτερη ποιότητα ζωής με παροχή υψηλής εξειδίκευσης υπηρεσιών που, τελικά, δεν έχουν και πολλά να ζηλέψουν από αυτές που προσφέρονται στην πρωτεύουσα. Εξάλλου, είναι πλέον συχνό και διαδεδομένο ακόμη και στο εξωτερικό, στελέχη από το χώρο της διαφημιστικής δημιουργίας, του εικαστικού σχεδιασμού ή της δημιουργικής κειμενογραφίας, μετά από πολυετή θητεία σε μεγάλους οργανισμούς κι εταιρείες και έχοντας ζήσει το “θόρυβο” της μεγάλης πόλης, να αποφασίζουν να εγκατασταθούν και να παράγουν από ένα λιγότερο αστικό περιβάλλον.

Ο ίδιος αφηγείται στο ΒusinessNews.gr: «Ήταν ομολογουμένως μια δύσκολη απόφαση. Έπειτα απο μια επιτυχημένη πορεία ως στέλεχος μεγάλου χρηματοπιστωτικού ομίλου στην Αθήνα, όπου για περισσότερο από δυο δεκαετίες είχα την ευκαιρία και τη δυνατότητα να αντιμετωπίσω αρκετές προκλήσεις και να αποκτήσω μια σημαντική εμπειρία, θέλησα να βρεθώ στην άλλη πλευρά του διπόλου ‘διαφημιστής-διαφημιζόμενος’, αναζητώντας μια νέα επαγγελματική ώθηση, μέσα από την ενασχόλησή μου πλέον με το ‘’χτίσιμο’’ του brand μιας επιχείρησης. Η ανάληψη του ρόλου του διαφημιστή ήταν για μένα ένα κίνητρο, για να γνωρίσω το αντικείμενο αυτό ακόμη βαθύτερα και ευρύτερα, πέρα από τους ορίζοντες ενός στελέχους marketing. Στο νέο μου αυτό επαγγελματικό ‘ταξίδι’, επέλεξα τη Νάξο, τον τοπό καταγωγής μου να είναι το σημείο αναφοράς».

Και εγένετο η OPEN UP Communications πριν από ενάμιση χρόνο και κάτι και συγκεκριμένα μέσα στην πανδημία, με μια αποστολή να φαντάζει υπέρ του δέοντος δύσκολη σε εκείνη τη φάση. Ο κ. Στεφάνου υπογραμμίζει σχετικά με την έναρξη της εταιρείας: «Προφανώς και δεν ήταν εύκολο το ξεκίνημα κι εξακολουθεί να είναι μια δύσκολη ‘αποστολή’. Η ίδρυση της OPEN UP Communications στις αρχές του 2021 συνέπεσε με την πανδημία και επηρεάστηκε από αυτήν και θεωρώ πως η πανδημία επέδρασε κι εξακολουθεί να επιδρά αρνητικά σε ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο για εντελώς διαφορετικούς λόγους: κατά τη διάρκειά της οι τοπικές επιχειρήσεις υπολειτουργούσαν, οι τζίροι είχαν μειωθεί δραματικά κι επικρατούσε μια αβεβαιότητα για το μέλλον. Τον τελευταίο έναν χρόνο, μετά τη λήξη της πανδημίας, όπου επανήλθε σε μεγάλο βαθμό η κανονικότητα, οι επιχειρήσεις είδαν θεαματική αύξηση τζίρου, λόγω της θετικής αντίδρασης του κόσμου και της εκρηκτικής αύξησης της κίνησης σε αρκετούς κλάδους και κυρίως στον τουριστικό».

«Από τα παραπάνω, γίνεται αντιληπτό πως η ανάγκη των τοπικών επιχειρήσεων για διαφήμιση ή για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, μειώθηκε σημαντικά αυτά τα δυο χρόνια, γεγονός που επηρεάζει και την πορεία της OPEN UP Communications» συμπληρώνει ο ιδρυτής της εταιρείας και τονίζει, επίσης, ότι «παρ’ όλα αυτά, το ενδιαφέρον τοπικών επιχειρήσεων για ενίσχυση της ψηφιακής τους παρουσίας κι ανάπτυξη ενός περισσότερο φιλικού προς τους καταναλωτές διαδικτυακού profile, δεδομένης της τάσης των επιχειρήσεων να εμφανίζονται εκεί όπου ‘συχνάζουν’ πλέον καθημερινά οι πελάτες τους, στο διαδίκτυο, δημιούργησε τις προϋποθέσεις για την υλοποίηση αρκετών έργων».

Πέρα από την υγειονομική κρίση, η δυσκολία, όμως, υπήρξε και στο να πείσει τους τοπικούς, εν δυνάμει πελάτες, να μάθουν άγνωστες, για τους περισσότερους από αυτούς λέξεις, όπως digital marketing και επικοινωνία: «Το να επενδύσει μια τοπική, μικρή επιχείρηση σε διαφήμιση και γενικά προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της είναι μια σημαντική κίνηση και μια απόφαση δύσκολη, δεδεμένης της έλλειψης συγκεκριμένου budget για κάτι τέτοιο. Συνεπώς, για ένα τοπικό agency που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε μικρές, οικογενειακές κατά βάση επιχειρήσεις, αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξή του η επιφυλακτικότητα, η αμφισβήτηση, η έλλειψη νοοτροπίας προσέγγισης της αγοράς με όρους marketing, η λανθασμένη πεποίθηση πως η προβολή και προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών είναι απλά κόστος κι όχι επένδυση. Αυτή είναι ίσως και η αποστολή της εταιρείας, να εμπνεύσει εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις και να τις οδηγήσει με στρατηγική και σχέδιο σε μια πορεία περαιτέρω ανάπτυξής τους, βοηθώντας τες να αναδείξουν με επαγγελματικό κι ελκυστικό τρόπο όλα όσα έχουν να προσφέρουν στην εγχώρια αλλά και στη διεθνή αγορά. Η OPEN UP Communications – όπως εξάλλου υπονοεί και το όνομά της – ήρθε στις Κυκλάδες για να στηρίξει τους ντόπιους επαγγελματίες και τις τοπικές επιχειρήσεις ώστε να ανοίξουν τους ορίζοντές τους και να αποκτήσουν εξωστρέφεια, αναγνωρισιμότητα και απήχηση, στοιχεία απαραίτητα για την μακροπρόθεσμη θετική εξέλιξή τους».

Εξάλλου, ένα από τα asset του Ηλία Στεφάνου αποδεικνύεται ότι είναι η ίδια η Νάξος, η οποία εντάσσεται, χρόνο με το χρόνο, πιο δυναμικά στον τουριστικό χάρτη, ενώ είναι πλέον και “smart island” στο πλαίσιο πρόσφατου πιλοτικού προγράμματος της Amazon: «Η Νάξος, με απαράμιλλης ομορφιάς φυσικό τοπίο, σπουδαία πολιτιστική κληρονομιά, πλούσια λαογραφική παράδοση, έντονα τοπικά ήθη κι έθιμα, ισχυρό πρωτογενή τομέα, εξαιρετικής ποιότητας γαστρονομία, εντάσσεται σιγά-σιγά, χρόνο με τον χρόνο, στον εγχώριο και διεθνή τουριστικό χάρτη. Μάλιστα, τελευταία, μπήκε και στον παγκόσμιο ψηφιακό χάρτη, με την επιλογή της από την Amazon, για μετατροπή της σε “smart island”, στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος. Η Νάξος διαθέτει όλες εκείνες τις προϋποθέσεις ώστε να καταστεί νησί-κόμβος για το τουριστικό προϊόν της χώρας και λόγω της γεωγραφικής της θέσης στο κέντρο του Νότιου Αιγαίου και εξ’ αιτίας των δυνατοτήτων που έχει να καταστεί πόλος έλξης επισκεπτών από κάθε γωνιά της χώρας και του κόσμου. Στην OPEN UP Communications γνωρίζουμε τις προκλήσεις, αλλά και τις ευκαιρίες που υπάρχουν, ώστε οι τοπικές επιχειρήσεις με το σωστό μίγμα επικοινωνίας να εξυπηρετήσουν την ανάγκη για μια βιώσιμη, κοινωνικά και περιβαλλοντικά ισορροπημένη τουριστική ανάπτυξη, όπου επισκέπτες και κάτοικοι του νησιού να απολαμβάνουν εμπειρία ζωής μέσα από ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα».

Το όραμά του για το μέλλον; Η δυναμική πορεία της εταιρείας του, έχοντας μάλιστα και στο πλευρό του σημαντικούς συνεργάτες όπως η JN Leoussis, για τα πιο απαιτητικά projects: «Η εταιρεία φιλοδοξεί να καταστεί ο τοπικός συνεργάτης κάθε επαγγελματία και επιχείρησης στον τομέα της επικοινωνίας και του marketing, κατανοώντας από ‘πρώτο χέρι’ τις εξατομικευμένες ανάγκες τους. Λειτουργώντας στην τοπική αγορά, μπορεί να εξυπηρετεί άμεσα κι από κοντά τις επιχειρήσεις και να ασχολείται με μεγαλύτερο ενδιαφέρον και προσοχή προς όφελος των πελατών της. Χωρίς πολλές χρονοβόρες διαδικασίες, άσκοπες συναντήσεις ή συνομιλίες, εμπλοκή πολλών στελεχών, ένα μικρό διαφημιστικό γραφείο με λιγότερα λειτουργικά κόστη, προσφέρει χαμηλότερες τιμές και έξοδα προβολής, αποτελώντας, με αυτόν τον τρόπο, μια οικονομική επιλογή για μια μικρή τοπική επιχείρηση».


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Κουφονήσι: Τάμα με την σημαία του Αγίου Γεωργίου, “σκέπασε” το νησί

Μία από τις πιο εντυπωσιακές εικόνες στην γιορτή του Αγίου Γεωργίου, η τεραστίων διαστάσεων σημαία...

Παράνομος online τζόγος: Εσκασαν οι πρώτες μηνύσεις

Στο στόχαστρο μη αδειοδοτημένες εταιρείες διαδικτυακών τυχερών παιγνίων με παρουσία στην Ελλάδα και influencers

Πάρος – Γυμνάσιο Νάουσας: Τιμήθηκε με το πρώτο βραβείο, ποιος ο λόγος;

Πρώτο βραβείο για το Γυμνάσιο Νάουσας (Πάρος) για σποτ σχετικά με την απελευθέρωση της κατεχόμενης Κύπρου

ΠΑΣΟΚ – Ευρωεκλογές: Η επίσκεψη Ανδρουλάκη στο δήμο και η … νησιωτικότητα

Ανδρουλάκης από Σέριφο: Προτεραιότητα η ευημερία των μόνιμων πληθυσμών των νησιών

Πάρος: 47χρονος αυτοκτόνησε με καραμπίνα

Σοκ στην τοπική κοινωνία του νησιού - Τι έγινε;

Κρήτη (Ηράκλειο): Ταλαιπωρία τέλος, το “Power Jet” έφυγε προς Κυκλάδες

Μετά από τη μάχη που έδωσαν οι μηχανικοί του "Power Jet", το ταχύπλοο έφυγε από το Ηράκλειο προς τα νησιά των Κυκλάδων

Μήλος – Αιμοδοσία: 184 εθελοντές αιμοδότες, αφιέρωσαν λίγα λεπτά από το χρόνο τους

Η ανακοίνωση του Δήμου Μήλου σχετικά με την πρόσφατα εθελοντική αιμοδοσία στο νησί

Κρήτη – Ηράκλειο: Απαγόρευση απόπλου του “Power Jet”

Μηχανική βλάβη στο καταμαράν στο λιμάνι του Ηρακλείου - Απαγορεύτηκε ο απόπλους του

Πανελλαδικές 2024: Το χρονοδιάγραμμα για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

Το τελευταίο κουδούνι μαθημάτων θα ακουστεί στις 17 Μαΐου στα λύκεια και στις 29 Μαΐου στα γυμνάσια της επικράτειας

Νάξος (Μέλανες) – “Κούρος ο Ελληνας”: Πρωτομαγιά με νησιώτικο γλέντι

Νησιώτικο γλέντι στις Μέλανες της Νάξου… Τρίτη 7 Μαϊου … Με την αρωγή του Πολιτιστικού Συλλόγου “Κούρος ο Ελληνας”

Μήλος: Νέο 5αστερο ξενοδοχείο … έρχεται

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Μήλο

ΕεεεΚ Νάξου: Μία κίνηση αγάπης (μέσω ΛΕ.ΜΟ.Ν.) από την Ολγα Κομνηνού (photos)

Γ. Πρωτοπαπαδάκης για την δωρεά στο ΕΕΕΕΚ Νάξου: “Θερμά, ευχαριστούμε την κα Κομνηνού” (video)

Blue Star Ferries: Εκτακτη προσέγγιση σήμερα και αύριο στη Νάξο του “Blue Star 2”

Ενα ακόμη έκτακτο δρομολόγιο απόψε από τον Πειραιά για Πάρο - Νάξο και Σαντορίνη

Stoiximan AegeanBall Festival 2024: Ανοιξαν οι έγγραφές

Κορυφαία διοργάνωση 3Χ3 με 13 βραβεία σε πολλαπλές κατηγορίες - Το χρονοδιάγραμμα

SKY Express: Μεταφέρει το Αγιο Φως σε Σαντορίνη – Μύκονο

Πως θα μεταφερθεί το Αγιο Φως το Μεγάλο Σάββατο στις Κυκλάδες

Κυριακή Πάσχα: Στις 8.30 το βράδυ το “Blue Star Naxos” θα αφήσει τον Πειραιά για Σύρο – Παροναξία – Μικρές Κυκλάδες – Αμοργό

Ημέρες γιορτής και το Blue Star Naxos θα κινηθεί με τροποποιημένο δρομολόγιο στο δρομολόγιο της άγονης

ΕΡΤ1: «Φτάσαμε» με τον Ζερόμ Καλούτα – Ταξιδεύοντας στην Αμοργό, προβολή το Αγιο Πάσχα

ΕΤ1 «Φτάσαμε» με τον Ζερόμ Καλούτα – Ταξιδεύοντας στην Αμοργό της άγριας ομορφιάς και του απέραντου γαλάζιου - Προβολή: Κυριακή του Πάσχα

Πιτταράς – Τυροκομείο: Προσφορά γαλακτοκομικών προϊόντων σε δομές της Νάξου

Μία ακόμη κίνηση αγάπης από την επιχείρηση "Τυροκομείο Πιτταράς" προς την τοπική κοινωνία και τις δομές της

Naxos Island Tours: Μονοήμερη εκδρομή στο Κουφονήσι για την εορτή του Αγίου Γεωργίου

Μονοήμερη εκδρομή στο Κουφονήσι την Δευτέρα 6 Μαϊου για την εορτή του Αγίου Γεωργίου

Εκτακτο – Κυριακή Πάσχα: Αλλαγή ώρας αναχώρησης του Blue Star Naxos από τον Πειραιά

Το Blue Star Naxos αναμένεται να αναχωρήσει από τον Πειραιά την Κυριακή του Πάσχα στις 20:30 το βράδυ για Σύρο - Παροναξία - Μικρές Κυκλάδες