Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤεχνολογίαOPEN UP Communications (Στεφάνου): "Αποστολή μας να εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις"

OPEN UP Communications (Στεφάνου): “Αποστολή μας να εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις”

|

Η τεχνολογία και οι δυνατότητες που αυτή προσφέρει είναι ο αρωγός από τη μια, και η αγάπη για τον τόπο καταγωγής του η κινητήριος δύναμη από την άλλη, για να συνεχίσει την επαγγελματική του πορεία μακριά από την Αθήνα: Αυτή η πρόταση συνοψίζει εν πολλοίς την ενδιαφέρουσα περίπτωση του νέου επιχειρηματία στον κλάδο του marketing Ηλία Στεφάνου που μετά από εικοσαετή πορεία στο αντίστοιχο τμήμα γνωστού χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, πήρε την απόφαση να φύγει από την Αθήνα και να ιδρύσει τη δική του επιχείρηση παροχής 360° υπηρεσιών επικοινωνίας και marketing στη Νάξο.

Είναι ένας από τους πολλούς νέους επιχειρηματίες τον τελευταίο καιρό που αξιοποιούν τη δύναμη του internet και αποφασίζουν να συνδυάσουν το όνειρό τους για μια καλύτερη ποιότητα ζωής με παροχή υψηλής εξειδίκευσης υπηρεσιών που, τελικά, δεν έχουν και πολλά να ζηλέψουν από αυτές που προσφέρονται στην πρωτεύουσα. Εξάλλου, είναι πλέον συχνό και διαδεδομένο ακόμη και στο εξωτερικό, στελέχη από το χώρο της διαφημιστικής δημιουργίας, του εικαστικού σχεδιασμού ή της δημιουργικής κειμενογραφίας, μετά από πολυετή θητεία σε μεγάλους οργανισμούς κι εταιρείες και έχοντας ζήσει το “θόρυβο” της μεγάλης πόλης, να αποφασίζουν να εγκατασταθούν και να παράγουν από ένα λιγότερο αστικό περιβάλλον.

Ο ίδιος αφηγείται στο ΒusinessNews.gr: «Ήταν ομολογουμένως μια δύσκολη απόφαση. Έπειτα απο μια επιτυχημένη πορεία ως στέλεχος μεγάλου χρηματοπιστωτικού ομίλου στην Αθήνα, όπου για περισσότερο από δυο δεκαετίες είχα την ευκαιρία και τη δυνατότητα να αντιμετωπίσω αρκετές προκλήσεις και να αποκτήσω μια σημαντική εμπειρία, θέλησα να βρεθώ στην άλλη πλευρά του διπόλου ‘διαφημιστής-διαφημιζόμενος’, αναζητώντας μια νέα επαγγελματική ώθηση, μέσα από την ενασχόλησή μου πλέον με το ‘’χτίσιμο’’ του brand μιας επιχείρησης. Η ανάληψη του ρόλου του διαφημιστή ήταν για μένα ένα κίνητρο, για να γνωρίσω το αντικείμενο αυτό ακόμη βαθύτερα και ευρύτερα, πέρα από τους ορίζοντες ενός στελέχους marketing. Στο νέο μου αυτό επαγγελματικό ‘ταξίδι’, επέλεξα τη Νάξο, τον τοπό καταγωγής μου να είναι το σημείο αναφοράς».

Και εγένετο η OPEN UP Communications πριν από ενάμιση χρόνο και κάτι και συγκεκριμένα μέσα στην πανδημία, με μια αποστολή να φαντάζει υπέρ του δέοντος δύσκολη σε εκείνη τη φάση. Ο κ. Στεφάνου υπογραμμίζει σχετικά με την έναρξη της εταιρείας: «Προφανώς και δεν ήταν εύκολο το ξεκίνημα κι εξακολουθεί να είναι μια δύσκολη ‘αποστολή’. Η ίδρυση της OPEN UP Communications στις αρχές του 2021 συνέπεσε με την πανδημία και επηρεάστηκε από αυτήν και θεωρώ πως η πανδημία επέδρασε κι εξακολουθεί να επιδρά αρνητικά σε ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο για εντελώς διαφορετικούς λόγους: κατά τη διάρκειά της οι τοπικές επιχειρήσεις υπολειτουργούσαν, οι τζίροι είχαν μειωθεί δραματικά κι επικρατούσε μια αβεβαιότητα για το μέλλον. Τον τελευταίο έναν χρόνο, μετά τη λήξη της πανδημίας, όπου επανήλθε σε μεγάλο βαθμό η κανονικότητα, οι επιχειρήσεις είδαν θεαματική αύξηση τζίρου, λόγω της θετικής αντίδρασης του κόσμου και της εκρηκτικής αύξησης της κίνησης σε αρκετούς κλάδους και κυρίως στον τουριστικό».

«Από τα παραπάνω, γίνεται αντιληπτό πως η ανάγκη των τοπικών επιχειρήσεων για διαφήμιση ή για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, μειώθηκε σημαντικά αυτά τα δυο χρόνια, γεγονός που επηρεάζει και την πορεία της OPEN UP Communications» συμπληρώνει ο ιδρυτής της εταιρείας και τονίζει, επίσης, ότι «παρ’ όλα αυτά, το ενδιαφέρον τοπικών επιχειρήσεων για ενίσχυση της ψηφιακής τους παρουσίας κι ανάπτυξη ενός περισσότερο φιλικού προς τους καταναλωτές διαδικτυακού profile, δεδομένης της τάσης των επιχειρήσεων να εμφανίζονται εκεί όπου ‘συχνάζουν’ πλέον καθημερινά οι πελάτες τους, στο διαδίκτυο, δημιούργησε τις προϋποθέσεις για την υλοποίηση αρκετών έργων».

Πέρα από την υγειονομική κρίση, η δυσκολία, όμως, υπήρξε και στο να πείσει τους τοπικούς, εν δυνάμει πελάτες, να μάθουν άγνωστες, για τους περισσότερους από αυτούς λέξεις, όπως digital marketing και επικοινωνία: «Το να επενδύσει μια τοπική, μικρή επιχείρηση σε διαφήμιση και γενικά προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της είναι μια σημαντική κίνηση και μια απόφαση δύσκολη, δεδεμένης της έλλειψης συγκεκριμένου budget για κάτι τέτοιο. Συνεπώς, για ένα τοπικό agency που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε μικρές, οικογενειακές κατά βάση επιχειρήσεις, αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξή του η επιφυλακτικότητα, η αμφισβήτηση, η έλλειψη νοοτροπίας προσέγγισης της αγοράς με όρους marketing, η λανθασμένη πεποίθηση πως η προβολή και προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών είναι απλά κόστος κι όχι επένδυση. Αυτή είναι ίσως και η αποστολή της εταιρείας, να εμπνεύσει εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις και να τις οδηγήσει με στρατηγική και σχέδιο σε μια πορεία περαιτέρω ανάπτυξής τους, βοηθώντας τες να αναδείξουν με επαγγελματικό κι ελκυστικό τρόπο όλα όσα έχουν να προσφέρουν στην εγχώρια αλλά και στη διεθνή αγορά. Η OPEN UP Communications – όπως εξάλλου υπονοεί και το όνομά της – ήρθε στις Κυκλάδες για να στηρίξει τους ντόπιους επαγγελματίες και τις τοπικές επιχειρήσεις ώστε να ανοίξουν τους ορίζοντές τους και να αποκτήσουν εξωστρέφεια, αναγνωρισιμότητα και απήχηση, στοιχεία απαραίτητα για την μακροπρόθεσμη θετική εξέλιξή τους».

Εξάλλου, ένα από τα asset του Ηλία Στεφάνου αποδεικνύεται ότι είναι η ίδια η Νάξος, η οποία εντάσσεται, χρόνο με το χρόνο, πιο δυναμικά στον τουριστικό χάρτη, ενώ είναι πλέον και “smart island” στο πλαίσιο πρόσφατου πιλοτικού προγράμματος της Amazon: «Η Νάξος, με απαράμιλλης ομορφιάς φυσικό τοπίο, σπουδαία πολιτιστική κληρονομιά, πλούσια λαογραφική παράδοση, έντονα τοπικά ήθη κι έθιμα, ισχυρό πρωτογενή τομέα, εξαιρετικής ποιότητας γαστρονομία, εντάσσεται σιγά-σιγά, χρόνο με τον χρόνο, στον εγχώριο και διεθνή τουριστικό χάρτη. Μάλιστα, τελευταία, μπήκε και στον παγκόσμιο ψηφιακό χάρτη, με την επιλογή της από την Amazon, για μετατροπή της σε “smart island”, στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος. Η Νάξος διαθέτει όλες εκείνες τις προϋποθέσεις ώστε να καταστεί νησί-κόμβος για το τουριστικό προϊόν της χώρας και λόγω της γεωγραφικής της θέσης στο κέντρο του Νότιου Αιγαίου και εξ’ αιτίας των δυνατοτήτων που έχει να καταστεί πόλος έλξης επισκεπτών από κάθε γωνιά της χώρας και του κόσμου. Στην OPEN UP Communications γνωρίζουμε τις προκλήσεις, αλλά και τις ευκαιρίες που υπάρχουν, ώστε οι τοπικές επιχειρήσεις με το σωστό μίγμα επικοινωνίας να εξυπηρετήσουν την ανάγκη για μια βιώσιμη, κοινωνικά και περιβαλλοντικά ισορροπημένη τουριστική ανάπτυξη, όπου επισκέπτες και κάτοικοι του νησιού να απολαμβάνουν εμπειρία ζωής μέσα από ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα».

Το όραμά του για το μέλλον; Η δυναμική πορεία της εταιρείας του, έχοντας μάλιστα και στο πλευρό του σημαντικούς συνεργάτες όπως η JN Leoussis, για τα πιο απαιτητικά projects: «Η εταιρεία φιλοδοξεί να καταστεί ο τοπικός συνεργάτης κάθε επαγγελματία και επιχείρησης στον τομέα της επικοινωνίας και του marketing, κατανοώντας από ‘πρώτο χέρι’ τις εξατομικευμένες ανάγκες τους. Λειτουργώντας στην τοπική αγορά, μπορεί να εξυπηρετεί άμεσα κι από κοντά τις επιχειρήσεις και να ασχολείται με μεγαλύτερο ενδιαφέρον και προσοχή προς όφελος των πελατών της. Χωρίς πολλές χρονοβόρες διαδικασίες, άσκοπες συναντήσεις ή συνομιλίες, εμπλοκή πολλών στελεχών, ένα μικρό διαφημιστικό γραφείο με λιγότερα λειτουργικά κόστη, προσφέρει χαμηλότερες τιμές και έξοδα προβολής, αποτελώντας, με αυτόν τον τρόπο, μια οικονομική επιλογή για μια μικρή τοπική επιχείρηση».


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Αμοργός: Προκήρυξη θέσεως Επιμελητή Α’ για το Κέντρο Υγείας

Προκήρυξη θέσεως Επιμελητή Α’ για το Κέντρο Υγείας Αμοργού - Ειδικότητες και τι προσφέρει ο δήμος

Springer Reisen: Αεροπορική σύνδεση από Βιέννη σε Πάρο, Νάξο και Μήλο

Νέες συνδέσεις με τις Κυκλάδες από τη Βιέννη το καλοκαίρι του 2025

Γλυπτά Παρθενώνα: Θα έρθουν στην Ελλάδα με … δανεισμό το 2025?

Θα έρθουν τελικά πιο κοντά σε λύση Βρετανικό Μουσείο και ελληνική κυβέρνηση το 2025;

Σίκινος: Η Νεικώ πάει Λονδίνο, ποιος ο λόγος;

Η Επισκοπή Σικίνου και η Νεικώ ταξιδεύουν στη βρετανική πρωτεύουσα

Νάξος: Από την 1η Ιουνίου ξεκινάει η αεροπορική σύνδεση με Ηράκλειο

Η Νάξος μετά την Θεσσαλονίκη αποκτά αεροπορική σύνδεση και με το Ηράκλειο - Δύο φορές από την 1η Ιουνίου και έως τα μέσα Οκτωβρίου

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;

Κυκλάδες: Προκήρυξη 22 θέσεων σε 14 Κέντρα Υγείας (!!!)

Κέντρα Υγείας: 324 προσλήψεις γιατρών – Προθεσμίες και ειδικότητες - Η προκήρυξη αφορά και στις 7 Υγειονομικές Περιφέρειες (ΥΠΕ) της Ελλάδας, για 12 ειδικότητες

Αιγαίο: Τριάντα “πράσινα” έργα (ανάμεσά τους και το Τσικαλαριό) στα ελληνικά νησιά

Ηλεκτρικές διασυνδέσεις άνω των 2,5 δισ. για να βγουν τα νησιά από την απομόνωση. Ταμιευτήρες και φράγματα πολλαπλού σκοπού σε Κυκλάδες, Κρήτη, Δωδεκάνησα.

Χατζημάρκος από Νάξο: Ερχονται επενδύσεις 5 δις στην νησιωτική Ελλάδα

Γιώργος Χατζημάρκος: Το Ταμείο Απαναθρακοποίησης Νησιών φέρνει επενδύσεις 5 δισ. ευρώ στη νησιωτική Ελλάδα

Πρόταση Ημέρας: Ριγκατόνι με σάλτσα φέτας

Μία άλλη προσέγγιση στο φαγητό εκεί όπου η Ιταλία συναντά την Ελλάδα

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Ενδοκυκλαδικά: Το “Αρτεμις” κάθε Τρίτη θα ενώνει τη Σύρο με τη Παροναξία και τη Σαντορίνη

Αλλαγή στο δρομολόγιο του "Αρτεμις"... Δείτε πως θα κινείται κάθε Τρίτη

Πάρος: Ο καπετάν – Χρήστος Τζουάνης “έφυγε” από την ζωή

Στα 42 του χρόνου ο cpt Χρήστος Τζουάνης έφυγε από τη ζωή ...

Αμοργός: Εννέα μέτρα μετακινήθηκε ο υποθαλάσσιος πυθμένας και έδωσε τον σεισμό του 1956

Διεθνής ερευνητική ομάδα ρίχνει «φως» στις αιτίες του καταστροφικού σεισμού του 1956 στην Αμοργό - Τι λέει η Εύη Νομικού

Δονούσα: Ανεμογεννήτριες καλύπτουν την Καλοταρίτισσα

φωτορεαλιστικές απεικονίσεις για το πώς θα φαίνεται το συγκεκριμένο έργο στην πλήρη του ανάπτυξη (60 ανεμογεννήτριες) στη Δονούσα

Νάξος: Επίσκεψη εξπρές του Μητσοτάκη με συνοδεία αξιωματούχων σε τρία αεροπλάνα (!!!)

Τρία αεροσκάφη της Olympic Air θα μεταφέρουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τους συνοδούς του στη Νάξο – Η ώρα άφιξης και αναχώρησης

MSC: Βάζει στο πρόγραμμα την Σύρο, “βλέπει” τις υποδομές στη Σαντορίνη

MSC: Αντί για τέλη, επενδύσεις σε υποδομές για ανάπτυξη της κρουαζιέρας

Blue Star Ferries – Απεργία: Αλλαγές στα δρομολόγια, τι ώρα αναχωρούν Blue Star Paros και Αρτεμις

Τα δρομολόγια των πλοίων της Blue Star Ferries όπως διαμορφώνονται με βάση την απεργία της 20ης Νοεμβρίου