Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑπόψειςΠερί ακαδημιών και … οι αμαρτίες τους

Περί ακαδημιών και … οι αμαρτίες τους

|

Τμήματα υποδομών.. Μία παράξενη ιστορία για τον Πανναξιακό ΑΟΝ που προσπαθεί να βρει τα βήματά του αλλά δυστυχώς οι κινήσεις που κάνει μέσω των εκάστοτε διοικήσεων αποσπασματικές και χωρίς … όραμα για το μέλλον 

Συνέχειας βόλεϊ … Ε τι να κάνουμε τελείωσε η σεζόν όσον αφορά το βόλεϊ και είπαμε να γκρινιάξουμε λίγο. Καιρό δεν είχαμε; Και το πιο εντυπωσιακό είναι ότι γκρινιάζουμε ενώ έχει ολοκληρωθεί η απόλυτη υπέρβαση για την γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Πανναξιακού ΑΟΝ…

Κι τι εννοούμε υπέρβαση; Ότι πολύ απλά επτά ουσιαστικά αθλήτριες τράβηξαν το ζόρι μίας ολόκληρης χρονιάς και φτάνοντας στο όριό τους ή πιο σωστά ξεπερνώντας το, κατάφεραν να αγωνιστούν σε δύο τελικούς κάτι που δεν έχει προηγούμενο: στο κύπελλο στην Γλυφάδα όπου ίδρωσαν τον Ολυμπιακό καθότι προηγήθηκαν με 1-0 σετ και στο 3ο πήγαν έως το … πόντο αλλά εκεί μπήκε …χέρι και το παιχνίδι τελείωσε. Στον τελικό του πρωταθλήματος και σε μία σειρά αγώνων τις περισσότερες φορές το φαβορί κερδίζει. Όμως, ο Πανναξιακός θα μπορούσε να είχε κερδίσει το 2ο παιχνίδι στη Νάξο. Θα μπορούσε. Έφτασε μία ανάσα. Αλλά δεν άντεξε…

Και πιο το «ευχαριστώ»; Ένα μισοάδειο γήπεδο και τα κορίτσια να αποχωρούν ως κυνηγημένα. Λες και ήταν αυτά που έβαλαν το πιστόλι στο κεφάλι κάποιου και του είπαν «ερχόμαστε στη Νάξο και θέλουμε αυτό και εκείνο»… Δεν το έκαναν, αλλά ένιωσαν έτσι όταν καθισμένες στο κατάστρωμα του πλοίου άφησαν πίσω τους το νησί της Νάξου. Δεν ξέρουμε εάν πήραν μαζί τους την εικόνα του νησιού επιλέγοντας τη διαδρομή του Λοτ ή έκαναν το λάθος να γυρίσουν το κεφάλι για μία τελευταία ματιά. Όχι δεν έγιναν στήλη άλατος, αλλά όπως λέει και μία τούρκικη παροιμία (σ.σ. από την ταινία «Πολίτικη Κουζίνα») όταν «είσαι σε σταθμό αναχώρησης μην γυρίσεις ποτέ πίσω το κεφάλι. Σε διαφορετική περίπτωση θα …επιστρέψεις»…  Και κάποιες θα επιστρέψουν… Όχι απαραίτητα για να αγωνιστούν αλλά για διακοπές χαχαχαχαχα

Αυτά για τις κοπέλες… Για τα αγόρια και το μπάσκετ θα τα πούμε αργότερα. Όταν και τυπικά θα ολοκληρώσουν οι υποχρεώσεις τους. Κι αυτό γιατί έχουμε και το ντέρμπι της Κυριακής με την Σαντορίνη. Ένα παιχνίδι που θεωρητικά είναι αδιάφορο αλλά όταν μιλάμε για ντέρμπι Κυκλάδων όλα είναι ξεχωριστά και βέβαια δεν υπάρχουν φαβορί και αουτσάιντερ…

Όμως, περνάμε στον τομέα… ακαδημίες. Κι εδώ βέβαια σηκώνει πολύ κουβέντα και σίγουρα θα υπάρχουν διαφορετικές απόψεις… Καλοδεχούμενες όλες από τη στιγμή που ο καθένας από εμάς έχει τη δύναμη να εκφράσει την γνώμη του και η οποία είναι απόλυτα σεβαστή. Και οπωσδήποτε λαμβάνεται υπόψη στην κουβέντα που κάνουμε…

Ακαδημίες λοιπόν. Και το πρώτο λάθος που έγινε όταν ξεκίνησε η προσπάθεια για να φύγει η Νάξος από τα τοπικά πρωταθλήματα ήταν ο …διαχωρισμός. Τα κορίτσια βόλεϊ και τα αγόρια …μπάσκετ. Αποτέλεσμα; Δύο τμήματα που είχαν επιτυχίες και μάλιστα είχαν τη δύναμη να έχουν αξιοπρεπή παρουσία στα Κυκλαδικά πρωταθλήματα να ..χαθούν σε βάθος χρόνου. Και μόλις φέτος να έχουμε και πάλι προσπάθεια ανασύστασης του γυναικείου μπάσκετ. Και να σκεφτεί κανείς ότι ουσιαστικά… καταργήθηκε το γυναικείο μπάσκετ με την ομάδα πρωταθλήτρια Κυκλάδων.

Επιστρέφουμε στις ακαδημίες λοιπόν. Αποφασίστηκε ο διαχωρισμός. Με την παρουσία του Γιώργου Δερμάτη τη πρώτη χρονιά το γυμναστήριο γέμισε… Έφτασε κάποια στιγμή να έχει ακόμη και 150 κορίτσια. Και απ’ αυτά τα κορίτσια ήταν δεδομένο ότι κάποια στιγμή θα έβγαιναν ένα ή δύο… Είναι αποδεδειγμένο άλλωστε. Και όντως βγήκαν αφού σήμερα από εκείνη τη φουρνιά υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις αθλήτριες που έκαναν φέτος προπονήσεις με την μεγάλη ομάδα. Το εάν μπορούν να κάνουν το κάτι περισσότερο είναι μία άλλη κουβέντα από τη στιγμή που το σχολείο και η ακαδημαϊκή εκπαίδευση έχει πάντα το πρώτο λόγο.

Και η πρώτη χρονιά ήταν όμορφη. Ναι υπήρχε πρόβλημα όσον αφορά την λειτουργία του γηπέδου από τη στιγμή που τα τμήματα ήταν πολλά και ουσιαστικά δεν υπήρχε διαχωρισμός ηλικιών , κάτι απαραίτητο για την σωστή εκμάθηση στα βασικά του βόλεϊ αλλά … Η δεύτερη χρονιά στο ίδιο μήκος κύματος αλλά μετά κάτι χάλασε. Και άρχισε η μουρμούρα. Ειδικά όταν ανεβήκαμε στην Α1 κατηγορία. Και άρχισαν οι κόντρες. Ξεκίνησαν από ψηλά, τέθηκε θέμα προπονητή ή υπεύθυνου ακαδημιών και χάθηκε η μπάλα. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι δεν θα κρίνουμε το εάν ο Δερμάτης ή ο Φραγκίσκος ή όποιος άλλος ανέλαβε την λειτουργία των Ακαδημιών είναι καλός ως προπονητής και ως άνθρωπος. Αυτό που μας ενοχλεί είναι ότι δημιουργήθηκε μία ολόκληρη κουβέντα γύρω από τον προπονητή και φτάσαμε σε ένα σημείο να έχουμε τους γονείς απέναντι στη διοίκηση. Αποτέλεσμα; Να χαλάσει το καλό κλίμα που υπήρχε. Και εδώ πρέπει να πούμε ότι οι γονείς θα πρέπει να καταλάβουν ότι υπάρχουν όρια. Δεν μπορούν να υποκαθιστούν την διοίκηση. Εάν θεωρούν ότι αδικούνται, τότε μπορούν να διαμαρτυρηθούν και στη συνέχεια ή να αποδεχτούν την άποψή της διοίκησης ή να αποχωρήσουν. Το να δημιουργούν στρατόπεδα μόνο καλό δεν κάνει. Όπως και δεν έκανε. Και προσέξτε. Το λάθος δεν είναι ουσιαστικά των γονιών αλλά της διοίκησης που άφησε να άγετε και να φέρετε ένα θέμα (προπονητής ή υπεύθυνος ακαδημιών) που θα μπορούσε να το λήξει άμεσα. Και έφτασε σε ένα σημείο πριν από δύο χρόνια να αλλάξει τέσσερις προπονητές σε μία χρονική περίοδο (!!!!)

Η άποψή μου; Θα προτιμούσα μία συνεργασία όλων των προπονητών… Με τον εκάστοτε προπονητή της 1ης ομάδας, της γυναικείας δηλαδή, να έχει τον εποπτικό ρόλο και στους υπόλοιπους να λειτουργούν ως πυραμίδα. Κι αυτό γιατί μόνο από μία συλλογική δουλειά θα μπορούσαν οι …μικρές να φτάσουν έως την 1η ομάδα. Όλα τα άλλα μοντέλα είναι καταδικασμένα να αποτύχουν. Εάν δεν υπάρχει συνεργασία, τότε χάνεται η μπάλα. Και θα μου πείτε ότι αυτή είναι η εύκολη λύση. Και δεν θέλω να πάρω θέση υπέρ του ενός ή του άλλου. Μα το ζήτημα ποτέ δεν ήταν ουσιαστικά για το εάν θα ήταν ο ένας ή ο άλλος στην άκρη του πάγκου ή στη θέση του υπεύθυνου. Το θέμα πάντα ήταν και είναι η συνεργασία. Κι αυτή δεν υπάρχει. Και αυτό είναι ευθύνη της Διοίκησης που απέτυχε ακόμη και να δει …εμπορικά τις ακαδημίες.  Με αποτέλεσμα να έχει διπλή ήττα: και να βλέπει τις ακαδημίες να υπολειτουργούν αλλά και να μην βάζει χρήματα στα ταμεία της…

Αλλά είπαμε έχουμε και …συνέχεια την επόμενη εβδομάδα… 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νάξος: Ενοικίαση γκαρσονιέρας στον Αγιο Πολύκαρπο

Ενοικίαζεται γκαρσονιέρα στον Αγιο Πολύκαρπο έξω από τη πόλη της Νάξου

Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) να πάρει την εξουσία από τα χέρια του ανθρώπου;

Σύμφωνα με τον ιδρυτή της PauseAI, ισχυρά συστήματα ΑΙ όπως το ChatGPT θα μπορούσαν σύντομα να γίνουν πιο έξυπνα από τους ανθρώπους ή ακόμη και να τους χειραγωγήσουν.

Πότε καταβάλλεται το δώρο Χριστουγέννων και πόσα χρήματα δικαιούνται οι εργαζόμενοι

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Δώρο Χριστουγέννων και πώς μπορείτε να υπολογίσετε οnline το ποσό που δικαιούστε

Σαντορίνη: Ο Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος Θήρας για την κανονιστική κοινόχρηστων χώρων

Αντιδράσεις για τις αυξήσεις στα τέλη κατάληψης κοινόχρηστων χώρων, της τάξης του 500% για τραπεζοκαθίσματα και κατάληψη κοινόχρηστου χώρου

Νάντια Σαλτερή: “Για άλλη μια φορά η Ν.Δ “ξεχασε” να μας πει την αλήθεια”

Η Ν.Δ για μια ακόμα φορά, κατά την συνήθη πρακτική της επιλέγει να παρουσιάζει μια δική της πραγματικότητα, πανηγυρίζοντας και στήνοντας «φιέστες», για  αυτά που πέτυχε ο Νίκος Ανδρουλάκης

Νικ. Πιτταράς: “Με αγάπη και υπομονή ωριμάζει το τυρί μας γιατί είναι …ζωντανό” (video)

Η παρουσία του Νίκου Πιτταρά στην εκπομπή "Καλημέρα" του ΣΚΑΙ όπου μίλησε για την πορεία της τυροκομικής μονάδας αλλά και την διάκριση των Ναξιώτικων τυριών στον διαγωνισμό World Cheese Awards 2024 (video)

Νάξος: Το “Blue Star Delos” δεν μπόρεσε να παραμείνει στο λιμάνι, έφυγε νωρίτερα για Πάρο

Το Blue Star Delos το απόγευμα του Σαββάτου δεν μπόρεσε να παραμείνει με ασφάλεια στο λιμάνι της Νάξου

Καιρικές Συνθήκες: Στα 121 χιλιόμετρα την ώρα (ριπές) η ένταση ανέμου στην Κάρυστο (πίνακας)

Οι Κυκλάδες χθές Σάββατο βίωσαν μία παράξενη εμπειρία με την ένταση των ανέμων να περνάνε και τα 100 χιλιόμετρα την ώρα.. (πίνακας)

Κυκλάδες: Βλέποντας από ψηλά την Κύθνο

Απολαύστε το απίστευτο τοπίο του πανέμορφου νησιού των Κυκλάδων.

National League 1: Ο Λιανός τιμώρησε τον ΑΠΑΣ και νίκη για τον ΟΦΗ στη Νάξο

Ο ΟΦΗ επέστρεψε στις νίκες επικράτησε στη Νάξο του ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia με 63-60 - Ανησυχία στους Ναξιώτες για τον Οικονομόπουλο - Επόμενη αναμέτρηση εντός έδρας με Εσπερο Καλλιθέας

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Νάξος: Από την 1η Ιουνίου ξεκινάει η αεροπορική σύνδεση με Ηράκλειο

Η Νάξος μετά την Θεσσαλονίκη αποκτά αεροπορική σύνδεση και με το Ηράκλειο - Δύο φορές από την 1η Ιουνίου και έως τα μέσα Οκτωβρίου

Ενδοκυκλαδικά: Το “Αρτεμις” κάθε Τρίτη θα ενώνει τη Σύρο με τη Παροναξία και τη Σαντορίνη

Αλλαγή στο δρομολόγιο του "Αρτεμις"... Δείτε πως θα κινείται κάθε Τρίτη

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;

Πάρος: Ο καπετάν – Χρήστος Τζουάνης “έφυγε” από την ζωή

Στα 42 του χρόνου ο cpt Χρήστος Τζουάνης έφυγε από τη ζωή ...

Δονούσα: Ανεμογεννήτριες καλύπτουν την Καλοταρίτισσα

φωτορεαλιστικές απεικονίσεις για το πώς θα φαίνεται το συγκεκριμένο έργο στην πλήρη του ανάπτυξη (60 ανεμογεννήτριες) στη Δονούσα

Νάξος: Το “Blue Star Delos” δεν μπόρεσε να παραμείνει στο λιμάνι, έφυγε νωρίτερα για Πάρο

Το Blue Star Delos το απόγευμα του Σαββάτου δεν μπόρεσε να παραμείνει με ασφάλεια στο λιμάνι της Νάξου

Νάξος: Επίσκεψη εξπρές του Μητσοτάκη με συνοδεία αξιωματούχων σε τρία αεροπλάνα (!!!)

Τρία αεροσκάφη της Olympic Air θα μεταφέρουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τους συνοδούς του στη Νάξο – Η ώρα άφιξης και αναχώρησης

MSC: Βάζει στο πρόγραμμα την Σύρο, “βλέπει” τις υποδομές στη Σαντορίνη

MSC: Αντί για τέλη, επενδύσεις σε υποδομές για ανάπτυξη της κρουαζιέρας