Τουριστική Επιτροπή Σύρου… Διαφημιστική προβολή μέσω των πλοίων της ακτοπλοΐας αλλά και των μεγάλων ΜΜΕ της Ελλάδας
Τη διεξαγωγή τουριστικής διαφημιστική καμπάνια μέσω ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, Mega, News 24, Open, Sea Jets, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Fast Ferries, αποφάσισαν σήμερα τα μέλη της Τουριστικής Προβολής του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης.
Συγκεκριμένα, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Παναγιώτης Κουταβάς σημείωσε ότι ο Δήμος συνεχίζει τις προσπάθειες για την τουριστική καμπάνια της Σύρου με διάφορες δράσεις, όπως και είναι η διαφημιστική καμπάνια μέσω των πλοίων που προσεγγίζουν τη Σύρο, αλλά και 25 τηλεοπτικά σποτ μεγάλης διάρκειας για τον Ιούνιο και Ιούλιο.
Η Σύρος θα φιλοξενηθεί στο περιοδικό της Sea Jets με ολοσέλιδη τετράχρωμη καταχώρηση για το τεύχος Αυγούστου – Σεπτεμβρίου 2022.
Επίσης, προγραμματίζεται προβολή του νησιού στις ακτοπλοϊκές εταιρίες Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Fast Ferries για 3μηνη προβολή με tv spot επαναλαμβανόμενα σε όλες τις οθόνες των πλοίων από την Intelligent Media.
Τέλος, στο πλαίσιο της διαφημιστικής προβολής, θα υπάρξουν άρθρα για τη Σύρο στο News 24.
Με πληροφορίες από τη σελίδα syrostoday.gr