Κυριακή, 15 Ιουνίου, 2025
ΑρχικήΤεχνολογίαΚυκλάδες - Ν. Συρμαλένιος: Η ερώτηση για την στελέχωση των μικρών αεροδρομίων...

Κυκλάδες – Ν. Συρμαλένιος: Η ερώτηση για την στελέχωση των μικρών αεροδρομίων και η απάντηση του Καραμανλή (video)

|

Νίκος Συρμαλένιος: «Θα προχωρήσουν επιτέλους οι μόνιμες προσλήψεις της ΥΠΑ για να λειτουργήσουν με ασφάλεια τα νησιωτικά περιφερειακά αεροδρόμια;» – Η απάντηση του Καραμανλή με τις άμεσες προσλήψεις και συζήτηση (video)

Την ανάγκη να καταστούν τα αεροδρόμια των μικρών νησιών λειτουργικά και ασφαλή μέσω άμεσων μόνιμων προσλήψεων του αναγκαίου προσωπικού στην ΥΠΑ, τόνισε ο βουλευτής Κυκλάδων Νίκος Συρμαλένιος, μιλώντας στη συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής, κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης με θέμα: «Τραγικές ελλείψεις της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) στα μικρά νησιωτικά αεροδρόμια ενόψει της τουριστικής περιόδου».

Ο Νίκος Συρμαλένιος ρώτησε τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνο Αχ. Καραμανλή κατά πόσο προτίθεται η κυβέρνηση, μέχρι την οριστική κάλυψη των υπηρεσιών με μόνιμες προσλήψεις, να διασφαλίσει την αξιοπιστία λειτουργίας των αεροδρομίων, τουλάχιστον με μεταθέσεις και μετακινήσεις ή και μετατάξεις όπως έχει ζητήσει ο Σύλλογος Υπαλλήλων της Πολιτικής Αεροπορίας.

Ακολουθεί η πλήρης ομιλία του Νίκου Συρμαλένιου:

 «Στις 21 Οκτωβρίου του 2021 καταθέσαμε ερώτηση προς το Υπουργείο σας σχετικά με τις τραγικές ελλείψεις της ΥΠΑ σε προσωπικό σε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων νησιωτικά αεροδρόμια, ανάμεσά τους και στις Κυκλάδες και ιδιαίτερα εκείνα της Σύρου, της Νάξου και της Μήλου. Οι απαντήσεις που πήραμε ουσιαστικά δεν απαντάνε στο πρόβλημα της έλλειψης στελεχών, ιδιαίτερα για εκείνες τις θέσεις των μοναδικών εξουσιοδοτημένων υπαλλήλων του πύργου ελέγχου για παροχή πληροφοριών πτήσεων, και αυτές οι ελλείψεις οδήγησαν σε ματαιώσεις δρομολογίων. Εάν παραδείγματος χάριν, ο μοναδικός υπάλληλος δηλώσει ασθένεια, ακυρώνεται το δρομολόγιο και τρέχετε την τελευταία στιγμή να βρείτε μία λύση ανάγκης, δηλαδή μία λύση εμβαλωματική για να μπορέσει να λειτουργήσει το αεροδρόμιο. Το είχαμε αυτό, πέραν από τα παλαιότερα περιστατικά, περίπου ένα μήνα πριν και στο αεροδρόμιο της Νάξου και πριν από τρεις ημέρες είχαμε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα στο Αεροδρόμιο της Μήλου.

Μας στέλνετε, λοιπόν, από τα γειτονικά αεροδρόμια ή από το κέντρο έναν υπάλληλο με καθυστέρηση, για να λειτουργήσει το αεροδρόμιο και αυτό βεβαίως, με ταλαιπωρία για τους επιβάτες, οι οποίοι είχαν κλείσει ήδη τις πτήσεις για να πετάξουν. Καταλαβαίνετε ότι αυτό δεν μπορεί να εξασφαλίσει λειτουργικά και ασφαλή αεροδρόμια, ιδιαίτερα στα μικρότερα νησιά.

Υπάρχουν πάρα πολλά αιτήματα, τα οποία έχουν τεθεί από τον Σύλλογο Υπαλλήλων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και για μετατάξεις και για μόνιμες προσλήψεις για να λειτουργήσουν τα αεροδρόμια. Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί, κύριε Υπουργέ, και μάλιστα όταν λέμε ότι είμαστε μία χώρα που περιμένουμε την τουριστική περίοδο, η τουριστική περίοδος επίκειται –βεβαίως, ο πόλεμος ήταν εκτός προγράμματος, όλα τα σημάδια έδειχναν ότι θα έχουμε μία πάρα πολύ καλή περίοδο, θα δούμε τώρα πως θα εξελιχθούν τα πράγματα-  αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα αεροδρόμια και τη χειμερινή περίοδο που η κίνηση είναι μικρότερη πρέπει να κλείνουν εάν δηλώνει ασθένεια ο ένας και μοναδικός εξουσιοδοτημένος υπάλληλος για τις πληροφορίες πτήσεων.

Έτσι, λοιπόν, το ερώτημα είναι: Πρώτον, προτίθεστε επιτέλους να προχωρήσετε σε άμεσες μόνιμες προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού στην ΥΠΑ, έτσι ώστε να γίνουν και αυτά τα αεροδρόμια λειτουργικά και ασφαλή; Δεύτερον, προτίθεστε μέχρι την οριστική κάλυψη των υπηρεσιών με μόνιμες προσλήψεις να διασφαλίσετε την αξιοπιστία λειτουργίας των αεροδρομίων, τουλάχιστον με μεταθέσεις και μετακινήσεις ή και μετατάξεις όπως, επαναλαμβάνω, έχει ζητήσει ο Σύλλογος Υπαλλήλων της Πολιτικής Αεροπορίας;

Η απάντηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών

«Κύριε συνάδελφε, σας ευχαριστώ πολύ για την ερώτησή σας, γιατί είναι πραγματικά επίκαιρη και θα σας εξηγήσω γιατί το λέω αυτό. Διότι, για μία ακόμη φορά νομίζω ότι οι εξελίξεις μας έχουν προσπεράσει όλους.

Έρχεστε σήμερα για να συζητήσουμε ένα θέμα που όντως είναι υπαρκτό και αρκετά σημαντικό, για το οποίο, όμως, έχουμε ξεκινήσουμε να δίνουμε λύσεις. Πριν απαντήσω στην ερώτησή σας –για να γίνει, κύριε Πρόεδρε, απολύτως σαφές- θα μου επιτρέψετε να κάνω μία ευρύτερη αναφορά στα θέματα της ΥΠΑ. Στην ΥΠΑ έχουμε δύο κατηγορίες υπαλλήλων που ασχολούνται με τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας, οι οποίοι είναι οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας που επανδρώνουν τα κυρίως μεγάλα αεροδρόμια και οι λεγόμενοι AFIS -σε αυτούς αναφέρεται ο κ. Συρμαλένιος- οι οποίοι ανήκουν στον κλάδο της παροχής πληροφοριών πτήσεων, ειδικά εκπαιδευμένοι από την ΥΠΑ γι’ αυτόν τον σκοπό και επίσης, στελεχώνουν τα περιφερειακά αεροδρόμια, ιδίως τους χειμερινούς μήνες. Είναι ένα χρόνιο πρόβλημα αυτό και το γνωρίζετε, που απασχολεί την ΥΠΑ εδώ και καιρό και όντως σε μερικές περιπτώσεις είναι υποστελεχωμένες αυτές οι υπηρεσίες.

Αυτή είναι η κατάσταση που παραλάβαμε και σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται άλλωστε και η καινοτόμος κίνηση που είχαμε κάνει και είχαμε ψηφίσει το ’19 με το άρθρο 31/4647, στο οποίο για πρώτη φορά καθιερώνουμε το μπόνους αποδοτικότητας στο ελληνικό δημόσιο, συνδυάζοντας τις μισθολογικές παροχές των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας με την απόδοση της αεροναυσιπλοΐας και τη μείωση των καθυστερήσεων. Και δεν σταματάμε σ’ αυτά. Στο πλαίσιο αυτό έχουμε προχωρήσει σε αυτό που η δική σας κυβέρνηση απέτυχε παταγωδώς να κάνει, στον διαχωρισμό μεταξύ της ΥΠΑ και της ΑΠΑ, κάτι το οποίο είναι απαίτηση της EASA εδώ και χρόνια και η Ελληνική Δημοκρατία είχε καθυστερήσει, λόγω της προχειρότητας με την οποία είχε νομοθετήσει ο ΣΥΡΙΖΑ εδώ και πολλά χρόνια.

Πάμε, όμως, να δούμε, γιατί είναι επίκαιρη η ερώτησή σας  και πώς έρχεται αυτή τη στιγμή να διαψεύσει την κατηγορία, αν θέλετε ότι δεν έχουμε κάνει τίποτα.

Αγαπητέ, κύριε συνάδελφε, χθες στο νομοσχέδιο που ψηφίσαμε για τις πρότυπες προτάσεις υπάρχει ένα άρθρο, το άρθρο 30, με το οποίο επανεργοποιήσαμε τον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, προκειμένου να προχωρήσουμε στην πρόσληψη τριάντα πέντε ατόμων. Εσείς πόσες προσλήψεις είχατε κάνει στην ΥΠΑ; Είχατε κάνει μηδέν προσλήψεις. Εμείς, λοιπόν, τι κάνουμε τώρα;

Εμείς παίρνουμε τους επιλαχόντες του τελευταίου διαγωνισμού για να επιταχύνουμε τη διαδικασία του ΑΣΕΠ. Έχουν ελεγχθεί τα πτυχία τους, έχουν μοριοδοτηθεί και μπορούν να προσληφθούν άμεσα. Και θα προσληφθούν άμεσα μέσα στους επόμενους μήνες.

Σταματάμε εδώ; Όχι. Ξεκινάμε εντός του έτους μετά από συνεννόηση με το Υπουργείο Εσωτερικών την πρόσληψη ενενήντα τριών ελεγκτών επιπλέον, πάγιο αίτημα το οποίο έχει ο Σύλλογος των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, έτσι ώστε να καλύψουν τις οργανικές τους θέσεις και επίσης, επιταχύνουμε τις διαδικασίες για να βγει και η προκήρυξή τους εντός του έτους.  Κι όχι μόνο αυτό, αλλά σε αυτήν την προκήρυξη θα έχουμε και τριάντα AFIS, οι οποίοι θα στελεχώνουν τα περιφερειακά αεροδρόμια.

Nα πούμε και κάτι άλλο που δείχνει την δεν θα έλεγα υποκρισία, αλλά δείχνει, αν θέλετε, μια ασυνεννοησία που υπάρχει, αγαπητέ συνάδελφε. Το άρθρο αυτό χθες ο εισηγητής σας δεν το ψήφισε για τις προσλήψεις και τώρα έρχεστε εσείς – προφανώς δεν το γνωρίζετε, αλλά στο ίδιο κόμμα ανήκετε- και κουνάτε το δάχτυλο στην Κυβέρνηση ότι δεν κάνει τίποτα για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα.

Ερωτώ, λοιπόν, και είναι ρητορικό το ερώτημα. Πώς είναι από τη μία δυνατόν να μας κατηγορείτε ότι δεν κάνουμε προσλήψεις; Εδώ να πω κάτι. Οι προσλήψεις δεν είναι η καραμέλα και η ασπιρίνη για όλα μας τα ζητήματα. Διότι και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας έχουν μια υποχρέωση να δουλεύουν τις ώρες που πρέπει να δουλεύουν. Διότι άκουσα και πριν την ερώτηση, κύριε Πρόεδρε, και στα θέματα της υγείας. Κάθε φορά που υπάρχει οποιαδήποτε έλλειψη, η Αντιπολίτευση φωνάζει για προσλήψεις. Και η αλήθεια είναι η εξής. Εσείς πόσες προσλήψεις κάνατε στην ΥΠΑ;  Μηδέν. Όχι μόνο αυτό, αλλά εχθές είχατε την ευκαιρία να υπερψηφίσετε αυτό το άρθρο για τους τριάντα πέντε και δεν το κάνατε.

Επομένως, θέλω εδώ να τονίσω ότι τουλάχιστον για να συνεννοηθούμε σε αυτήν την Αίθουσα συμφωνώ με την ερώτησή σας. Όντως υπάρχει ένα πρόβλημα και βρίσκουμε λύσεις. Στη δευτερολογία μου θα σας πω και τι κάνουμε άμεσα αυτήν τη στιγμή για να καλύψουμε το πρόβλημα».

 Η δευτερολογία του Νίκου Συρμαλένιου

«Κατ’ αρχήν, κύριε Υπουργέ, θέλω να πω ότι εσείς θα έπρεπε να επικεντρωθείτε πολύ περισσότερο στο πρόβλημα το οποίο λέτε ότι θα μας αναφέρετε στη δευτερολογία εάν και κατά πόσον έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες προσλήψεων. Είπατε για κάποιες και αυτό είναι θετικό, εάν υπάρχει. Ένα αυτό.

Το δεύτερο είναι ότι εν πάση περιπτώσει το πρόβλημα είναι χρόνιο. Όντως είναι χρόνιο, αλλά να μην ξεχνάτε ότι εμείς προσλήψεις με τον κανόνα ένα προς δέκα –δέκα αποχωρούν και ένας προσλαμβάνεται- και πέντε αποχωρούν, ένας προσλαμβάνεται, που έγινε από την 1/1/2019 μετά που βγήκαμε από τα μνημόνια χάρη στις θυσίες του ελληνικού λαού και χάρη στην πολιτική της δικής μας κυβέρνησης, τότε καταφέραμε να μπούμε από το 2019 στη διαδικασία να μπορούμε να κάνουμε ουσιαστικές προσλήψεις. Επομένως, όντως έχετε δίκιο. Δεν υπήρχαν τότε προσλήψεις.

Αλλά θέλω να σας ρωτήσω: Σε τελευταία ανάλυση, πόσες πτήσεις είχαν ματαιωθεί τα χρόνια εκείνα από τα μικρά νησιωτικά αεροδρόμια και πόσες πτήσεις ματαιώθηκαν τώρα; Τουλάχιστον τον τελευταίο ένα-ενάμιση χρόνο έχουν ματαιωθεί αρκετές πτήσεις και από την Ικαρία και από τη Μήλο και από τη Νάξο. Επανειλημμένως δημιουργείται αυτό το πρόβλημα. Και δεν μπορούμε να λέμε ότι όντως το πρόβλημα είναι χρόνιο και να μην το αντιμετωπίζουμε εν όψει της τουριστικής περιόδου και εν όψει του ότι έχουμε μια χώρα που σε αυτά τα νησιά έχει αυξημένη κίνηση και επιβατικού κοινού μόνιμου πληθυσμού αλλά και επιβατικού κοινού τουριστών που έρχονται από την άνοιξη μέχρι το φθινόπωρο.

Εν πάση περιπτώσει, εγώ θεωρώ θετικό να ξεκινήσουν επιτέλους. Αναγνωρίστε το πρόβλημα αυτό και μην κάνετε συνεχώς αντιπολίτευση στην Αντιπολίτευση. Αναγνωρίσετε ότι το πρόβλημα είναι υπαρκτό και δεν μπορεί ένας υπάλληλος της ειδικότητας που είπατε του ελέγχου των πτήσεων, που είναι η δεύτερη κατηγορία από τους υπαλλήλους που είπατε της ΥΠΑ, εάν αρρωστήσει ή αν συμβεί κάτι, να αντικαθίσταται από έναν άλλο υπάλληλο που έρχεται από το κέντρο, που έρχεται από την Αθήνα επειγόντως για να μπορέσουν να λειτουργήσουν τα αεροδρόμια. Αυτό είναι το πρόβλημα και επιτέλους θα πρέπει να χαραχθεί μια μεσομακροπρόθεσμη πολιτική προσλήψεων μόνιμου προσωπικού έτσι ώστε τα αεροδρόμιά μας να μπορέσουν να είναι ασφαλή και λειτουργικά».

Η δευτερολογία του υπουργού

«Ευτυχώς αναγνωρίζετε και εσείς με τη τοποθέτησή σας ότι χθες έγινε ένα λάθος; Ρητορικό είναι το ερώτημα. Να ρωτήσετε τον κ. Γιαννούλη γιατί δεν το ψήφισε. Τριάντα πέντε άνθρωποι θα έρθουν σε τρεις μήνες και αυτές οι προσλήψεις είχαν να γίνουν επί πάρα πολλά χρόνια. Τώρα μην μπαίνουμε σε μια λογική «εμείς δεν μπορούσαμε να προσλάβουμε και εσείς προσλάβατε», γιατί θα σας απαντήσω ότι εσείς μας βάλατε στο μνημόνιο του ’15, ενώ λέγατε ότι θα το σκίσετε με ένα άρθρο. Μην πάμε σε αυτήν την κουβέντα.

Ξέρετε όμως κάτι; Στην πολιτική έχει πολύ μεγάλη σημασία, γιατί όλοι κρινόμαστε, αν θέλετε, από τα έργα μας και τα λόγια μας, τι λέμε προεκλογικά και τι πράττουμε μετεκλογικά. Μην πάμε, λοιπόν, σε αυτήν την κουβέντα γιατί -πιστέψτε με- θα είστε στη δυσάρεστη θέση να απολογείστε για κάτι που μπορεί να σας ξεπερνά.

Πάμε, λοιπόν, επί της ουσίας. Κρατάω το κωμικοτραγικό να έρχεται ένας Βουλευτής σήμερα να μου κάνει ερώτηση γιατί δεν κάνω προσλήψεις, όταν χθες έκανα με το άρθρο 30 και ο ΣΥΡΙΖΑ το καταψήφισε. Αυτό είναι στα όρια του κωμικοτραγικού. Θα μπορούσατε τουλάχιστον να την είχατε αποσύρει την ερώτησή σας, αλλά ούτε συνεννοείστε μεταξύ σας.

Πάμε, λοιπόν, στο επίμαχο θέμα, γιατί αυτό νομίζω ότι δεν αφορά τον ευρύτερο κόσμο που όντως -έχετε απόλυτο δίκιο- αντιμετωπίζει προβλήματα στο αεροδρόμιο. Τι θα κάνουμε τώρα. Ήδη έχω δώσει εντολή ώστε η ΥΠΑ να προχωρήσει στην εκπαίδευση τεσσάρων υπαλλήλων του συγκεκριμένου κλάδου για να καλύψουμε και να έχουμε μεταθέσεις για να μην έχουμε προβλήματα ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Οι εν λόγω τέσσερις μετατάχθηκαν στην ΥΠΑ ήδη από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης. Εντός των επόμενων μηνών ολοκληρώνεται η εκπαίδευσή τους ώστε να είναι σε θέση να ενισχύσουν επικουρικά τους περιφερειακούς αερολιμένες. Την τουριστική περίοδο θα βρίσκονται στη θέση τους. Επίσης, εξετάζουμε τη δυνατότητα αυτήν τη στιγμή για μετάταξη δεκαπέντε επιπλέον υπαλλήλων από τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης ώστε να ενταχθούν και αυτοί στην AFIS.

Κύριε συνάδελφε, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΥΠΑ, όπως πολύ καλά είπατε στην πρωτολογία σας, είναι γνωστά σε όλους μας εδώ και χρόνια. Εμείς, λοιπόν, δίνουμε λύσεις άμεσες με τις μεταθέσεις αυτών των υπαλλήλων, μεσοπρόθεσμες με το άρθρο που ψηφίσαμε χθες, το άρθρο 30, για να πάρουμε άμεσα τριάντα πέντε ελεγκτές, συν η προκήρυξη που θα βγει εντός των επόμενων μηνών για ενενήντα πέντε ελεγκτές και τριάντα πέντε AFISO. Επομένως, ναι, για να απαντήσω στο ερώτημά σας, υπάρχει βραχυπρόθεσμος σχεδιασμός, μεσοπρόθεσμος σχεδιασμός και μακροπρόθεσμος σχεδιασμός, κάτι το οποίο δεν έχει γίνει εδώ και χρόνια.

Και να κλείσω, κύριε Πρόεδρε, διότι πολύ σωστά είπε ο κύριος συνάδελφος ότι είχαμε ένα πρόβλημα σε διάφορα αεροδρόμια την περίοδο αυτή που αρρώστησε ένας AFISO και το αεροδρόμιο έπρεπε να κλείσει μέχρι να μεταφέρουμε έναν άλλον ελεγκτή για να καλύψει αυτήν τη διαδικασία. Έγινε πρώτη φορά αυτό; Όχι, δεν έγινε πρώτη φορά. Και για να αφήσουμε, λοιπόν, αυτές τις μικροκομματικές σκοπιμότητες, διότι όντως έγινε και στη δική μας διακυβέρνηση, εγώ θα σας καταθέσω στα Πρακτικά και θα σας θυμίσω ότι τον Δεκέμβριο του ’18 επί των δικών σας ημερών είχαμε ακριβώς το ίδιο φαινόμενο, δηλαδή στη Μήλο ακυρώθηκε πτήση. Εσείς τι κάνατε γι’ αυτό; Από το ’18 μέχρι το ’19 κάνατε κάτι; Προσλάβατε υπαλλήλους; Όχι. Μεταθέσατε υπαλλήλους; Όχι. Είχατε σχεδιασμό; Λοιπόν, υπάρχει και ένα όριο σε αυτήν την πολιτική φάρσα. Δηλαδή μας κατηγορείτε για κάτι το οποίο εσείς ποτέ δεν κάνατε κι εμείς επιτέλους βρίσκουμε μία λύση για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που όντως είναι υπαρκτά».

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Στέλλα Τσουνέλλη – Φουτάκογλου: Η τελευταία κεντήστρα της παράδοσης στη Χώρα της Νάξου

Από τη Μικρά Ασία στη Νάξο, η κυρία Στέλλα υφαίνει με βελόνα και νήμα τις μνήμες, τις ρίζες και την ψυχή ενός τόπου που δεν ξεχνά.

Ίος: Το αιγαιοπελαγίτικο νησί–μύθος στη μάχη για ένα βιώσιμο μέλλον

Ανάμεσα στην άγρια ομορφιά και την τουριστική ανάπτυξη, η Ίος καλείται να ισορροπήσει την ψυχή της με τις προκλήσεις της εποχής — με όπλα τη φύση, την τέχνη και τους ανθρώπους της.

Νάξος: Ποια είναι η γεύση της; Από την πατάτα και το τυρί έως την … παπιλώνα

Από τα τυριά και τις πατάτες μέχρι το ζαμπόνι και το κίτρο, η Νάξος παραμένει αυθεντική γαστρονομική δύναμη, σε μια εποχή που η αυτάρκεια γίνεται πολυτέλεια.

Ροζέ Μιλλιέξ: Ο Γάλλος που αγάπησε τη Νάξο – Μια ωδή στην «πλούσια καρδιά» του νησιού

Ένα ξεχωριστό αφιέρωμα στη σχέση του Γάλλου φιλέλληνα Ροζέ Μιλλιέξ με τη Νάξο, μέσα από το συγκινητικό του άρθρο του 1957. Αφιέρωμα στη μνήμη του Δημήτρη Ήμελλου.

ΑΟ Μυκόνου: Εξι αποχωρήσεις και “Ευχαριστούμε τους πρωταγωνιστές της ανόδου”

Ο Α.Ο. Μυκόνου αποχαιρετά έξι παίκτες που συνέβαλαν καθοριστικά στην ιστορική άνοδο – Λόγια τιμής και ευγνωμοσύνης από τη διοίκηση

ΕΟΠΥΥ: Κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων υψηλού κόστους από αύριο (16/06), ανακούφιση για 139.000 ασθενείς

Ξεκινά τη Δευτέρα (16/06) η πρωτοποριακή υπηρεσία διανομής ΦΥΚ στο σπίτι – Δωρεάν, εύκολη διαδικασία, χωρίς αναμονές στα φαρμακεία

Κόρωνος (Λυώνας) – Αντώνης Παπακωνσταντής: Έφυγε ξαφνικά, αλλά θα μείνει για πάντα δίπλα μας

Μια συγκινητική αποχαιρετιστήρια ανάρτηση του Γιώργου Κουφόπουλου για τον αγαπημένο φίλο, συνοδοιπόρο και πρώην πρόεδρο του συλλόγου

Εληξε σήμερα η προθεσμία για τον καθαρισμό οικοπέδων: Από 16 Ιουνίου ξεκινούν αυστηροί έλεγχοι

Ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας υπενθυμίζει την υποχρέωση καθαρισμού και απομάκρυνσης υπολειμμάτων – «Ευθύνη όλων η προστασία ζωών και περιουσιών»

Μύκονος: Δις ισόβια σε 50χρονο για τον κατ’ εξακολούθηση βιασμό των ανήλικων διδύμων κορών του

Απόφαση-σοκ από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Σάμου – Ο δράστης κακοποιούσε τα ίδια του τα παιδιά για χρόνια, σύμφωνα με τις καταθέσεις

Θεσσαλονίκη–Σύρος: Sold out η νέα πτήση της Aegean και σκέψεις παράτασης

Πολύ πάνω από τις προσδοκίες οι κρατήσεις στη νέα αεροπορική σύνδεση – Σκέψεις για παράταση πέραν του Σεπτεμβρίου

Ν. Πιτταράς: “Το ότι χτίζουν όπου να ’ναι, το ότι βάζουν τσάπες μέσα στη θάλασσα και βγάζουν τα βράχια, είναι κατάντια για τη Νάξο”

Οι αγρότες της Νάξου πιέζονται από τον υπερτουρισμό, που απορροφάει ολοένα και περισσότερους υδάτινους πόρους και επεκτείνεται με τη δόμηση. Μπορεί να βρεθεί ισορροπία; Η «Κ» μίλησε με όλες τις πλευρές της τοπικής κοινωνίας

Κόρωνος (Λυώνας) – Αντώνης Παπακωνσταντής: Έφυγε ξαφνικά, αλλά θα μείνει για πάντα δίπλα μας

Μια συγκινητική αποχαιρετιστήρια ανάρτηση του Γιώργου Κουφόπουλου για τον αγαπημένο φίλο, συνοδοιπόρο και πρώην πρόεδρο του συλλόγου

Δέκα σχολεία των Κυκλάδων περιμένουν διευθυντή, θέση ευθύνης και καρδιάς (πίνακας)

Ανοιχτή η προκήρυξη για τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να στελεχώσουν τις σχολικές μονάδες νησιών όπως η Νάξος, η Σίφνος, η Κύθνος και η Μύκονος ως διευθυντές (πίνακας)

Νάξος – Βαραμέντη Στάθυ: “Ένας χρόνος χωρίς τον Κώστα μας”

Μια συγκινητική ανοιχτή επιστολή (συνάμα κάλεσμα ενόψει του ετήσιου μνημόσυνου) της συζύγου του, Βαραμέντης Στάθυ, για τον άνθρωπο που σημάδεψε με την καλοσύνη, τη γενναιοδωρία και την αγάπη του τις ζωές όλων μας

Αθήνα – Σύνταγμα: Θρήνος για τον Ανδρέα Κυριακόπουλο

Η ανακοίνωση της ProSport για τον ξαφνικό θάνατο του εκλεκτού συνεργάτη – «Το κενό του είναι δυσαναπλήρωτο, καλό ταξίδι φίλε…»

Τραγωδία στην Πάρο: Συνελήφθησαν οι γονείς βρέφους 5 μηνών που έχασε τη ζωή του

Υπόθεση θανάτου βρέφους συγκλονίζει την Πάρο – Σε εξέλιξη η έρευνα των Αρχών για τις συνθήκες του περιστατικού και τις ευθύνες των γονέων.

Νάξος – Αεροδρόμιο: Επιστροφή στη κανονικότητα, αλλά μας έμεινε “αμανάτι” το αεροσκάφος (!!!)

Ένα περιστατικό που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε κρίση, μετατράπηκε σε απόδειξη επαγγελματισμού και ετοιμότητας. Η επόμενη ημέρα βρίσκει το νησί να μετρά την ωριμότητά του ως τουριστικός προορισμός πρώτης γραμμής.

ΔΕΔΔΗΕ – Νάξος: Διακοπή ρεύματος μεθαύριο Παρασκευή 13 Ιουνίου, ποιες περιοχές επηρεάζονται

Προγραμματισμένες εργασίες του ΔΕΔΔΗΕ από τις 09:30 έως τις 12:30 – Προειδοποίηση για πρόωρη επαναφορά ρεύματος

Europa Nostra: Διεθνής διάκριση για τον Πύργο “Κάμπονες 1615” στη Νάξο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Ένα ζωντανό σύμβολο πολιτιστικής αναγέννησης και βιώσιμης αποκατάστασης από τις Κυκλάδες ανάμεσα στα κορυφαία παραδείγματα ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς για το 2025

Συρματοπλέγματα στον Λυώνα και η επικείμενη (14/06) επίσκεψη Μενδώνη στη Νάξο

Κάτοικοι καταγγέλλουν αυθαίρετη περίφραξη αιγιαλού και προσβολή ιστορικού μνημείου – Σιωπή από τις Αρχές εν αναμονή της επίσκεψης της Υπουργού Πολιτισμού