Σάββατο, 3 Μαΐου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΕλλάδα - ΕΟΤ: «greekend: End your week like a Greek» (video)

Ελλάδα – ΕΟΤ: «greekend: End your week like a Greek» (video)

|

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) παρουσίασε την Πέμπτη τη νέα καμπάνια η οποία εστιάζει στους ελληνικούς προορισμούς που είναι ιδανικοί για αποδράσεις το Σαββατοκύριακο

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) παρουσίασε την Πέμπτη τη νέα καμπάνια η οποία εστιάζει στους ελληνικούς προορισμούς που είναι ιδανικοί για αποδράσεις το Σαββατοκύριακο. Στόχος της είναι να προσελκύσει πιο πολλούς επισκέπτες από το εξωτερικό στις πόλεις που έχουν υποστεί τουριστικές απώλειες εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού. 

Με κεντρικό μήνυμα το «greekend: End your week like a Greek» και υπογραφή το motto της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας «All you want is Greece», η νέα καμπάνια παρουσιάζει την όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα «greekend».

«Η καμπάνια για το greekend – το ελληνικό Σαββατοκύριακο – στοχεύει να προωθήσει ένα πλήρες τουριστικό προϊόν, το οποίο μπορεί εύκολα να ανταγωνιστεί άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς στην Ευρώπη και να προωθήσει ελληνικές πόλεις που προσφέρουν εμπειρίες γαστρονομίας, διασκέδασης, πολιτισμού, αναψυχής και ποιοτικές υπηρεσίες φιλοξενίας» είπε ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης 

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη συστήνονται ξανά στο κοινό ως δύο μεγάλες πόλεις ιδανικές για το πιο «ζωντανό» city-break. Σε πρώτο πλάνο παρουσιάζεται ο καλός καιρός, οι μικρές αποστάσεις και οι αναρίθμητες επιλογές φαγητού, ποτού και διασκέδασης που μας επιτρέπουν να περνάμε σχεδόν όλο το Σαββατοκύριακο έξω από το σπίτι.

Μέσα από την καμπάνια προβάλλεται η πιο γοητευτική πλευρά της ζωής στις μεγάλες πόλεις, αυτή που κάθε επισκέπτης μπορεί να απολαύσει ένα Σαββατοκύριακο. Οι πρωταγωνιστές ξυπνούν σε μια ηλιόλουστη πόλη κι έχουν όλο τον χρόνο μπροστά τους για να γνωρίσουν τις ομορφιές της: μουσεία, περίπατοι, βόλτες στην παραλία, καφές στα υπαίθρια καφέ, νόστιμο φαγητό, τέχνες, shopping, συναντήσεις και γνωριμίες,  διασκέδαση, ένα σαββατοκύριακο που τα έχει όλα!

Ένα υπέροχο weekend γεμάτο ξεχωριστές δραστηριότητες, τόσο μοναδικά ελληνικό, που σχεδόν δικαιούται να έχει το δικό του όνομα. Το greekend* είναι μια υπέροχη εμπειρία να ζήσει κανείς και να γνωρίσει τις πιο όμορφες πλευρές της πόλης. Ένα σαββατοκύριακο ξέγνοιαστο είναι αυτό που έχει λείψει σε όλους μετά από τις δύσκολους μήνες της πανδημίας. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι πόλεις που το προσφέρουν απλόχερα. 

Η νέα διαφημιστική καμπάνια το ΕΟΤ θα έχει αρχικά διάρκεια δύο σχεδόν μήνες και θα προβληθεί, σε πρώτο στάδιο, σε δέκα χώρες που έχουν δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα κατά τη διάρκεια του έτους.

Στόχος της καμπάνιας «City Break» είναι να καθιερωθεί το νέο concept greekend* και να εμπλουτιστεί και με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο City Βreak.

O Υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας επεσήμανε: «Το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ ξεκινούν σήμερα καμπάνια για το City Break με την οποία προσκαλούμε ξανά τους επισκέπτες να ανακαλύψουν τις γνωστές και άγνωστες γωνιές των ελληνικών πόλεων. Η εκκίνηση γίνεται με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, φωτίζοντας τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, το εμπόριο, τη διασκέδαση, τα ξενοδοχεία μας, και φυσικά τα απόλυτα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, το κλίμα και τους ανθρώπους τους. Τα ξενοδοχεία πόλεων και ειδικά στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη έχουν πληγεί από τις επιπτώσεις της πανδημίας. Η καμπάνια αυτή είναι η πρώτη μιας σειράς δράσεων που θα υλοποιήσουμε, ώστε να προσκαλέσουμε τους επισκέπτες να απολαύσουν, με ασφάλεια, ένα αυθεντικό ελληνικό Σαββατοκύριακο στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας».

Ο κ. Φραγκάκης σημείωσε: «Η πανδημία έχει επηρεάσει αρνητικά τον τουρισμό των πόλεων. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα τις έχει ζημιώσει δυσανάλογα σε σχέση με άλλους ταξιδιωτικούς προορισμούς της χώρας μας. Γι’  αυτό και ένας από τους βασικούς άξονες της στρατηγικής του ΕΟΤ είναι η προβολή στο εξωτερικό των ελληνικών πόλεων, οι οποίες έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν μοναδικές City Break εμπειρίες. Η καμπάνια για το greekend*, το ελληνικό weekend, έχει σαν στόχο να προβάλλει ένα ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν, το οποίο δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από άλλους γνωστούς προορισμούς τριημέρου της Ευρώπης. Να προβάλλει ελληνικές πόλεις που προσφέρουν εμπειρίες γαστρονομίας, διασκέδασης, πολιτισμού, αναψυχής και ποιοτικών υπηρεσιών φιλοξενίας. Θέλω να ευχαριστήσω όλους εκείνους που εργάστηκαν σκληρά για να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που παρουσιάζουμε σήμερα και πρώτα από όλους το Ίδρυμα Ωνάση για την ευγενική του χορηγία».

Πηγή: EOT 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Καθολική Εκκλησία: Το πρώτο παγκάρι με POS είναι γεγονός στην Αθήνα (video)

Το ζήτησαν οι τουρίστες, το έκανε πράξη η Εκκλησία - Σε ποιο ναό τοποθετήθηκε (video)

Νάξος – Λαϊκή Συσπείρωση: Αντιδράσεις για το ΠΔ 129/2025, “Απαξιώνουν τις μικροϊδιοκτησίες στους οικισμούς”

Η Λαϊκή Συσπείρωση Νάξου καταγγέλλει ότι με το νέο Προεδρικό Διάταγμα χιλιάδες ιδιοκτήτες μικρών οικοπέδων χάνουν το δικαίωμα δόμησης, οδηγώντας σε συγκέντρωση γης στα χέρια λίγων

Ακίνητα: Εως το 2026 η έκπτωση φόρου για τις δαπάνες ανακαίνισης

Το μπόνους σε ιδιοκτήτες είναι 3.200 ευρώ τον χρόνο για διάστημα πέντε ετών

Ακτοπλόοι: Μειώστε τον ΦΠΑ και φτιάξτε επιτέλους λιμάνια

Ακτοπλόοι: Σταθερά εισιτήρια παρά την πίεση – Ζητούν μείωση ΦΠΑ και λύσεις για λιμάνια και στόλο

Αμοργός – Πρωτομαγιά στα Θολάρια: Το χωριό που γίνεται σαλόνι… και “εξαφανίζει” πόρτες

Μια Πρωτομαγιά γεμάτη λουλούδια, γέλια, φαγητό και ένα παράξενο νυχτερινό έθιμο στα σοκάκια της Αμοργού: καρέκλες, τραπέζια και… εξώπορτες αλλάζουν θέση κάτω απ’ το φως του φεγγαριού.

Μύκονος: Ξεκινούν οι εργασίες συντήρησης στο παλαιό λιμάνι

Αναβαθμίζεται ο χώρος του παλαιού λιμένα για την καλύτερη εξυπηρέτηση επιβατών κρουαζιέρας – Έκκληση για προσοχή στην κυκλοφορία πεζών και ΑμεΑ.

Φίλ. Φόρτωμας: Φέρνει στη Βουλή το ζήτημα οριοθέτησης των οικισμών των Κυκλάδων

Ο Φίλιππος Φόρτωμας φέρνει στη Βουλή το ζήτημα οριοθέτησης των οικισμών των Κυκλάδων

Νέο Ψηφιακό Εργαλείο Καρδιολογικής Υποστήριξης για τα Νησιά: Υπογραφή Σύμβασης στη Χάλκη

Η εφαρμογή eCARDIO τίθεται στη διάθεση γιατρών σε απομακρυσμένες νησιωτικές δομές, αναβαθμίζοντας την αντιμετώπιση επειγόντων καρδιολογικών περιστατικών – με αφετηρία τη Χάλκη και τιμή στον Δημήτρη Κρεμαστινό.

Πρόταση Ημέρας: Σκιουφιχτά με δίκταμο, λουίζα και ελαιόλαδο

Ανοιξη και οι μακαρανόδες έχουν την τιμητική τους.. Απλές γρήγορες και ιδιαίτερα εύγευστες δημιουργούν ένα ποταμό γεύσεων στον ουρανίσκο

Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων – Φυτεύει το Μέλλον: Συμμετοχή στη Διεθνή Πρωτοβουλία “75UN–75 Trees”

Με δενδροφυτεύσεις και δράσεις περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, ο Δήμος ενώνει τις δυνάμεις του με το ΕΚΠΑ, την τοπική κοινωνία και την παγκόσμια προσπάθεια για έναν πιο πράσινο πλανήτη.

Νάξος – Κινητοποίηση στη ΔΟΥ: Διαμαρτυρία επαγγελματιών για το ψηφιακό πελατολόγιο (video)

Επιχειρηματίες και επαγγελματίες από τη Νάξο διαμαρτύρονται για ένα μέτρο που χαρακτηρίζουν άδικο και ανεφάρμοστο – «Επιβαρύνει αδικαιολόγητα τις μικρές επιχειρήσεις», δηλώνει ο Κ. Φαρκώνας.

Αμοργός – Νέα Πνοή: Κίνδυνος απαξίωσης της περιουσίας από το Π.Δ. 129/2025

Ο κίνδυνος απώλειας οικοδομησιμότητας στους οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων προκαλεί αναστάτωση και έντονες αντιδράσεις στην Αμοργό - Δελτίο Τύπου από την παράταξη "Νέα Πνοή"

Κυκλάδες: Κατασκευαστικά παράδοξα σε Πάρο – Σέριφο προκαλούν αντιδράσεις

Δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις σε νησιά των Κυκλάδων οι οποίες προκάλεσαν τις αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών

Κίνηση για τη Προστασία των Νησίδων – Νάξος: “Όχι στη θυσία της Δονούσας”, έρχονται ενημερωτικές συναντήσεις

Δύο εκδηλώσεις στη Νάξο για την απειλή που συνιστούν τα πλωτά αιολικά στη Δονούσα και οι νέες ανεμογεννήτριες στο Αιγαίο - Πότε και Που ;

Blue Star Naxos: Ο Cpt Πολυχρόνης Ραπτάκης μιλά για τη ζωή στη θάλασσα και τις δυσκολίες της ακτοπλοΐας (video)

Ο cpt Πολυχρόνης Ραπτάκης άνοιξε την καρδιά του στην κάμερα της ΕΡΤ3, περιγράφοντας τη μοναξιά του ναυτικού και τα προβλήματα των λιμενικών υποδομών. (video)

Κουφονήσι: Μπαίνει νέο πλοίο; από 3 Ιουνίου το πρωινό δρομολόγιο του Blue Star Naxos

Ενημέρωση από τον ΣΤΕΚ για τις φετινές συνδέσεις, τις ανησυχίες των επαγγελματιών και τις επερχόμενες ανακοινώσεις της Hellenic Seaways – Blue Star Ferries σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Κουφονησίου

Blue Star Ferries: Τροποποίηση δρομολογίων σε πλοία προς Βόρειο Αιγαίο και Δωδεκάνησα

Με την ένταξη των ανέμων να αγγίζει και τα 9 μποφόρ έχουμε τροποποίηση δρομολογίων από τον Πειραιά προς Δωδεκάνησα και Βόρειο Αιγαίο

Δυτικές Κυκλάδες: Ανεκτέλεστο το αυριανό δρομολόγιο του “Αικατερίνη Π”

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π. : Ανεκτέλεστο το δρομολόγιο την Δευτέρα 28/4 κι επιστροφή την Τρίτη 29/4 λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

Νάξος – Μέλανες: Πρωτομαγιά με παραδοσιακό γλέντι

Την Πέμπτη 1η Μαΐου 2025, η Νάξος γιορτάζει την άνοιξη με μουσική, χορό και γεύσεις στη σκιά του αρχαίου Κούρου.

Μ. Καπίρης: Ως “Κλοπή” χαρακτηρίζει το ΠΔ που απαγορεύει την οικοδόμηση σε μικρούς οικισμούς

Σφοδρή αντίδραση από τον περιφερειακό Σύμβουλο Μιχάλη Καπίρη για το ΠΔ που "παγώνει" την οικοδόμηση σε οικόπεδα ακόμα και εντός νόμιμων οικισμών κάτω των 2.000 κατοίκων