Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤαξίδιΝότιο Αιγαίο - Υδροπλάνα: Με 90 ευρώ από Αλιμο στην Τήνο ή...

Νότιο Αιγαίο – Υδροπλάνα: Με 90 ευρώ από Αλιμο στην Τήνο ή Πάτμο

|

Τι λέει ο ισχυρός άνδρας της Hellenic Seaplanes, Νίκος Χαραλάμπους για τα υδροπλάνα και την επόμενη ημέρα: Μέχρι 90€ το κόστος πτήσης με υδροπλάνο – Δρομολόγια από Αλιμο για Τήνο και Πάτμο – Αρση της απομόνωσης μικρών νησιών, όπου δεν είναι δυνατή η κατασκευή αεροδρομίων

Ετοιμη να ανοίξει τα «φτερά» της από το 2022 είναι η Hellenic Seaplanes, για τα πρώτα της ταξίδια με υδροπλάνο από Άλιμο σε Πάτμο και Τήνο σε πρώτη φάση και στη συνέχεια σε δεκάδες νησιωτικούς και τουριστικούς προορισμούς (Σποράδες, Εύβοια και Πελοπόννησο) όλης της χώρας.

Οπως αποκάλυψε στην «Ημερησία» ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Νικόλας Χαραλάμπους, μέσα στο 2022 θα αδειοδοτηθούν κι άλλα υδατοδρόμια που θα ενισχύσουν το εθνικό δίκτυο, δίνοντας «σάρκα και οστά» στην φιλοδοξία του να να ενώσει την Ελλάδα με υδροπλάνα.

Ήδη η Hellenic Seaplanes έχει πραγματοποιήσει διερευνητικές επαφές με αεροπορικές εταιρείες ώστε να διαμορφωθεί ένα κοινό εισιτήριο με το οποίο θα μπορούσε ένας επιβάτης να ξεκινήσει το ταξίδι του από αεροδρόμιο και να καταλήξει σε ένα υδατοδρόμιο, ενώ το κόστος 34’ με κόστος μιας πτήσης 45 λεπτών δεν θα ξεπερνά τα 90  ευρώ.

Οδεύουμε αισίως προς το 2022 και ακόμη πάνω από 90 υδατοδρόμια στη χώρα μας είναι σε διαδικασία αδειοδότησης και υλοποίησης. Θεωρείτε πως θα προλάβουν να λειτουργήσουν στην εκκίνηση της τουριστικής σεζόν;

Τα υδατοδρόμια που απαρτίζουν το δίκτυο υδατοδρομίων που δημιουργείται στην Ελλάδα και ενισχύεται καθημερινά με νέα αιτήματα από δήμους και λιμενικά ταμεία, βρίσκονται σε διαφορετική φάση εξέλιξης και ετοιμότητας το ένα με το άλλο.

Δεδομένου ότι η αγορά και οι κλάδοι των υδροπλάνων και των υδατοδρομίων βρίσκονται ακόμα σε αναπτυσσόμενη φάση, η Hellenic Seaplanes θα αξιοποιήσει στην προσεχή τουριστική σεζόν όλα τα υδατοδρόμια που είναι πλήρως αδειοδοτημένα και έτοιμα να φιλοξενήσουν τα υδροπλάνα και συγκεκριμένα τις υποδομές στον Άλιμο, στην Τήνο και στην Πάτμο, με του Βόλου, των Σποράδων, της Εύβοιας και της Πελοποννήσου να ακολουθούν. Από εκεί και έπειτα όσα υδατοδρόμια ολοκληρώνονται θα προστίθενται στο πτητικό πλάνο της εταιρείας.

Είναι δεδομένο ότι μέσα στο 2022 θα δούμε και άλλα υδατοδρόμια να κόβουν το νήμα της αδειοδότησης και να ενισχύουν ουσιαστικά το εθνικό δίκτυο υδατοδρομίων. 

Πώς αποφάσισε η Hellenic Seaplanes να επενδύσει στην Ελλάδα, δεδομένου ότι ο τομέας της αδειοδότησης υδατοδρομίων είχε «κολλήσει» εδώ και αρκετά χρόνια;

Με γνώμονα ότι τα 6000 νησιά μας αποτελούν κύριο μορφολογικό χαρακτηριστικό του ελληνικού χώρου αλλά και ότι κανένα ελληνικό ηπειρωτικό μέρος δεν απέχει από τη θάλασσα παραπάνω από 137 χιλιόμετρα, οδήγησαν τη Hellenic Seaplanes στο να φτιάξει ένα πλάνο κατασκευής υδατοδρομίων σε προορισμούς που χρειάζονται ενίσχυση στο διαθέσιμο μεταφορικό δίκτυό τους ή σε περιοχές που έχουν περιορισμένες μεταφορικές επιλογές.

Πρωταρχικός στόχος της εταιρίας είναι η ανάπτυξη και δημιουργία των κατάλληλων σύγχρονων υποδομών με σκοπό την παροχή της απαιτούμενης επιχειρησιακής υποστήριξης τόσο στα υδροπλάνα όσο και τα υδατοδρόμια. Προτεραιότητά μας είναι να ενισχύσουμε τη συνδεσιμότητα των νησιών μεταξύ τους καθώς και να προσφέρουμε τις απαραίτητες υπηρεσίες ως απάντηση στην αυξανόμενη ζήτηση για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, που μπορεί να συναντήσει και να απολαύσει ο τουρίστας σε όλα τα σημεία της χώρας μας.

Μπορεί η γραφειοκρατία και μετέπειτα η εμφάνιση του κορονοϊού να δημιούργησαν εμπόδια στην αδειοδοτική διαδικασία των υδατοδρομίων, παρόλα αυτά η κυβέρνηση με τη στάση της και το νέο νομοσχέδιο έδειξε έμπρακτα ότι είναι αρωγός του όλου project των υδατοδρομίων και της επανεμφάνισης των υδροπλάνων στις ελληνικές θάλασσες.

H απλοποίηση των διαδικασιών που απαιτούνται, ελαχιστοποίησε τους χρόνους που απαιτούνται για να φτάσει ένα υδατοδρόμιο στην τελική φάση αδειοδότησης και πλέον μπορούμε να πούμε ότι η φιλοδοξία μας να ενώσουμε την Ελλάδα με υδροπλάνα αρχίζει και παίρνει «σάρκα και οστά». 

charalambous.jpg

Υπάρχει κυβερνητικό σχέδιο δημιουργίας βάσεων για πυροσβεστικά υδροπλάνα στα νησιά, ώστε να υπάρχει αμεσότητα ανταπόκρισης σε περίπτωση πυρκαγιάς. Θέλετε να μας μιλήσετε για την δική σας εμπλοκή σε αυτό;

Έχουν πραγματοποιηθεί ήδη συναντήσεις με τον κ. Χαρδαλιά και τη διοίκηση του Πυροσβεστικού Σώματος Ελλάδας, με κεντρικό θέμα συζήτησης τη δημιουργία ενός παράλληλου δικτύου μονάδων υδροπλάνων πυρόσβεσης σε υφιστάμενα και μελλοντικά υδατοδρόμια και τους περαιτέρω τρόπους συμβολής των υδροπλάνων στην καθημερινότητα της ελληνικής πραγματικότητας.

Η Hellenic Seaplanes έχοντας διερευνήσει πολλούς τύπους υδροπλάνων έως τώρα και μελετήσει πιθανές τροποποιήσεις τους ώστε να προσφέρουν στην υπηρεσία του πολίτη, πέρα από εμπορικές πτήσεις μπορεί να συνεισφέρει στη σχεδίαση και δημιουργία εξειδικευμένου πλάνου που αφορά βάσεις υδροπλάνων πυρόσβεσης σε όλη την Ελλάδα σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς.

Επίσης μπορεί να βοηθήσει και στη διαμεσολάβηση και προμήθεια των κατάλληλων υδροπλάνων που θα συνεισφέρουν αποτελεσματικά σε επιτυχημένες προσπάθειες κατάσβεσης πυρκαγιών αλλά και διάσωσης πολιτών σε άλλα ακραία καιρικά φαινόμενα.

Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα της πτήσης με υδροπλάνο, σε σύγκριση με το αεροπλάνο; Θα λειτουργεί συμπληρωματικά προς τα υφιστάμενα μέσα;

Το υδροπλάνο αποτελεί το μέσο αυτό που προσφέρει αμεσότητα στη μεταφορά, ταχύτητα, ασφάλεια, που προσφέρει προσιτές οικονομικά πτήσεις και συμβάλει στην άρση της απομόνωσης μικρών αλλά και μεγαλύτερων νησιών, όπου δεν είναι δυνατή η κατασκευή αεροδρομίων, ενώ η μεταξύ τους ακτοπλοϊκή σύνδεση είναι δυσχερής, ειδικά κατά τη χειμερινή περίοδο. Αυτά τα γνωρίσματα κάνουν το υδροπλάνο ανταγωνιστικό μέσο.

Σε αντίθεση με το αεροπλάνο, το υδροπλάνο δεν πετάει πολλά μέτρα πάνω από τη θάλασσα, είναι πιο φιλικό προς το περιβάλλον, μπορεί να προσγειωθεί σε πολλές περιπτώσεις και στο έδαφος ενώ τροποποιείται πολύ εύκολα και γρήγορα εξυπηρετώντας ανάγκες cargo, αεροδιακομιδής ασθενών, πυρόσβεσης κλπ.

Η όλη φιλοσοφία της χρήσης των υδροπλάνων και των υδατοδρομίων βασίζεται στην απλοποίηση των κινήσεων και των διαδικασιών που απαιτούνται σε σχέση με την πτήση με αεροπλάνο, καθώς και στην μείωση του χρόνου που απαιτείται για έναν επιβάτη να καταναλώσει, από την ώρα που θα αγοράσει το εισιτήριό του μέχρι τη στιγμή που θα βρεθεί στους αιθέρες και την ταχύτητα άφιξής του στον προορισμό που επιθυμεί.

Παρόλα αυτά, δεν ξεχνάμε ποτέ ότι το υδροπλάνο θα αποτελέσει για την ελληνική αγορά ένα συμπληρωματικό μέσο των αεροπλάνων και των πλοίων καθώς η χωρητικότητά του δεν υπερβαίνει τα 19 άτομα έναντι των δύο προαναφερθέντων μέσων μεταφοράς που μπορούν να εξυπηρετήσουν πολλαπλάσια των επιβατών υδροπλάνου.

Ήδη η Hellenic Seaplanes έχει πραγματοποιήσει διερευνητικές επαφές με αεροπορικές εταιρείες ώστε να διαμορφωθεί ένα κοινό εισιτήριο με το οποίο θα μπορούσε ένας επιβάτης να ξεκινήσει το ταξίδι του από αεροδρόμιο και να καταλήξει σε ένα υδατοδρόμιο, αποδεικνύοντας έτσι ότι το υδροπλάνο μπορεί να εξελιχθεί σε μια ποιοτική συμπληρωματική προσθήκη, ένα «χρηστικό εργαλείο» που θα συνεισφέρει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και στην πραγματική διασύνδεση της νησιωτικής με την ηπειρωτική Ελλάδα.

Η εταιρεία σας θα κάνει μόνο προγραμματισμένες πτήσεις ή θα μπορεί κάποιος ιδιώτης να ναυλώσει ένα υδροπλάνο προκειμένου να τον μεταφέρει στον προορισμό του; Πόσο προσιτές θα είναι οι τιμές και στις δύο περιπτώσεις; Θα υπάρχουν υδροπλάνα ταξί;

Στο πτητικό πλάνο της Hellenic Seaplanes περιλαμβάνονται τόσο οργανωμένες πτήσεις όσο και ναυλωμένες, όπως επίσης και πτήσεις περιηγητικές-τουριστικές πάνω από σημαντικά αξιοθέατα, αεροδιακομιδής ασθενών και μεταφοράς εμπορευμάτων.

Το κόστος για τις charter πτήσεις δεν θα ξεπερνάει το κόστος της αντίστοιχης υπηρεσίας αερομεταφοράς επιβατών με ελικόπτερο ενώ όσον αφορά τις προγραμματισμένες πτήσεις με υδροπλάνα, ενδεικτικά ένα ταξίδι με απόσταση 170 χλμ, θα καλύπτεται σε 34’ με κόστος περίπου 85 ευρώ.

Όπως καταλαβαίνετε το κόστος θα κυμαίνεται αναλόγως των χρονικών αποστάσεων που καλύπτουν τα υδροπλάνα όπως επίσης και της ζήτησης που έχει το εκάστοτε δρομολόγιο. Παρά ταύτα η Hellenic Seaplanes οργανώνει το πλάνο της κατά κύριο λόγο με γνώμονα πτήσεις που δεν θα ξεπερνούν τα 45’ και κατά συνέπεια το κόστος θα έχει εκ των πραγμάτων ταβάνι γύρω στα 90 ευρώ.

Το προσιτό κόστος χρήσης του υδροπλάνου συγκαταλέγεται στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ως μεταφορικό μέσο, αφού η επιλογή τους επιτρέπει πτήσεις value for mοney και γρήγορα ταξίδια για έναν επιβάτη.

Σε πρόσφατες ανακοινώσεις της εταιρείας σας είχατε αναφέρει ότι είναι έτοιμη να λειτουργήσει η πλατφόρμα κρατήσεων για τις πρώτες πτήσεις με υδροπλάνα της Hellenic Seaplanes, από την άνοιξη του 2022. Ισχύει το χρονοδιάγραμμα και ποιοι θα είναι οι πρώτοι σας προορισμοί;

Μαζί με τις πρώτες πτήσεις μας στην τουριστική σεζόν του 2022, ο επιβάτης θα μπορεί να κλείσει εύκολα και γρήγορα το εισιτήριό του μέσω του συστήματος κρατήσεων της Hellenic Seaplanes. Πρόκειται για πλατφόρμα που ετοιμάζουμε και την βελτιστοποιούμε συνεχώς εδώ και καιρό και ανυπομονούμε να τη συστήσουμε μπροστά στους επιβάτες και τους συνεργάτες τουριστικούς πράκτορες.

Μέσω του συστήματος κρατήσεων ο επιβάτης θα μπορεί να μάθει τις διαθέσιμες ημερομηνίες και ώρες για ταξίδια με υδροπλάνο από Άλιμο σε Πάτμο και Τήνο σε πρώτη φάση καθώς θα προστεθούν και οι επόμενοι προορισμοί που θα αποκτήσουν υδατοδρόμιο μετέπειτα, ενώ θα μπορεί να στείλει φόρμα ενδιαφέροντος και για charter αερομεταφορά στον προορισμό που επιθυμεί, επιλέγοντας μεταξύ μίσθωσης αεροπλάνου, ελικοπτέρου ή υδροπλάνου.

Πόσες θέσεις έχει ένα υδροπλάνο; Έχει πλήρωμα (εκτός από τον πιλότο); Οι επιβάτες θα πρέπει να είναι εμβολιασμένοι ή να έχουν κάνει rapid test το τελευταίο 24ωρο, όπως συμβαίνει με τις αεροπορικές πτήσεις;

Τα υδροπλάνα που εξετάζουμε εμείς ως αεροπορική εταιρεία διαθέτουν διμελές πλήρωμα που αποτελείται από κυβερνήτη και συγκυβερνήτη και η τυπική εμπορική διαμόρφωση τους εξυπηρετεί την αερομεταφορά 9 έως 19 επιβατών.

Τα υδροπλάνα θα ακολουθήσουν το πρωτόκολλο προστασίας που ισχύει και στις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρείες έχοντας ως κύριο μέλημα την ασφάλεια όλων των
επιβατών υδροπλάνου καθώς και του προσωπικού και του κόσμου που θα κινείται εντός των υδατοδρομίων.

ydroplano.jpg

Ο δικός σας στόλος πόσα πτητικά μέσα περιλαμβάνει; Θα είναι μόνο ιδιόκτητα ή και μισθωμένα;

Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι έχουμε εντοπίσει τα αεροσκάφη που χρειαζόμαστε για τις πρώτες πτήσεις μας, βρισκόμαστε σε συνεχείς διαπραγματεύσεις και συζητήσεις για συνδυασμό αγοράς και ενοικίασης υδροπλάνων και το προσεχές διάστημα θα μπορούμε να προχωρήσουμε σε επίσημες ανακοινώσεις.

Ο αριθμός των αδειοδοτημένων υδατοδρομίων μέχρι τις αρχές του 2022 και ο ρυθμός που αυτά οδηγούνται προς κατασκευή άρα και εμπορική αξιοποόηση για να φιλοξενήσουν υδροπλάνα, θα αποτελέσει τον κύριο παράγοντα εάν θα προχωρήσουμε στην ένταξη 2 ή 4 υδροπλάνων στο δυναμικό της Hellenic Seaplanes. Εργαζόμαστε συστηματικά και μεθοδευμένα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Πρόσφατα ανακοινώσατε κάποιες συνεργασίες σε εμπορευματικές μεταφορές, ηλεκτροκίνηση και συνδυαστικά ταξίδια. Θέλετε να μας πείτε περισσότερα;

Για εμάς στην Hellenic Seaplanes, το υδροπλάνο δεν αποτελεί άλλο ένα μέσο μεταφοράς, αλλά ένας ποικιλόμορφος τρόπος μετακίνησης που μπορεί να προσδώσει προστιθέμενη αξία στον επιβάτη επιλέγοντάς το, αλλά και εμπειρίες μοναδικές όπως της γρήγορης και ασφαλής μετακίνησης, της θέας πετώντας πολύ κοντά σε αξιοθέατα που θαυμάζει κ.α.

Για αυτό φροντίζουμε να ενισχύουμε τις υπηρεσίες που θα προσφέρουμε στον επιβάτη μας με οφέλη που μας προσφέρει η στρατηγική συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις και εταιρίες.

Με το βλέμμα στο μέλλον και την καλπάζουσα ανάπτυξη που επιδεικνύει η αγορά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η Hellenic Seaplanes θα πορευτεί μαζί με τη Future
Electric και την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Τazzari ,της οποίας αποτελεί εμπορικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα, προσφέροντας ενοικιαζόμενα ηλεκτροκίνητα οχήματα στους επιβάτες που θα επιλέγουν τα υδατοδρόμιά της.

Ταυτόχρονα η αεροπορική εταιρεία, εστιάζοντας στο κενό που υπάρχει στην προσφορά ταχείας μεταφοράς εμπορευμάτων στην Ελλάδα, προχώρησε με τη σύναψη συνεργασίας με την Probotek προσφέρoντας στους πελάτες των δύο εταιρειών μια ολοκληρωμένη υπηρεσία για τη μεταφορά των προϊόντων τους, που θα παρέχεται από τη νέα γενιά drones μεγάλης απόστασης της PROBOTEK, τα οποία θα δύνανται να παρέχουν γρήγορες υπηρεσίες παράδοσης σε ανταγωνιστικό κόστος.

Οι συνδυαστικές πτήσεις και η δημιουργία ελκυστικών τουριστικών προϊόντων αποτελεί άλλη μία προτεραιότητα της εταιρείας και αυτό επιβεβαιώνεται με τη συνεργασία της Hellenic Seaplanes με την εταιρεία αερομεταφοράς IFLY.

Συγκεκριμένα στο πλαίσιο της εν λόγω συνεργασίας αποκτά άμεση λειτουργία η παροχή συνδυαστικών υπηρεσιών υδροπλάνων, αεροπλάνων και ελικοπτέρων των δύο εταιριών μέσα από το σύστημα κρατήσεων της Hellenic Seaplanes, δημιουργώντας έτσι ολοκληρωμένα τουριστικά προϊόντα και στοχεύοντας στην αύξηση της επιβατικής κίνησης με τα πτητικά τους μέσα.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νάξος: Ενοικίαση γκαρσονιέρας στον Αγιο Πολύκαρπο

Ενοικίαζεται γκαρσονιέρα στον Αγιο Πολύκαρπο έξω από τη πόλη της Νάξου

Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) να πάρει την εξουσία από τα χέρια του ανθρώπου;

Σύμφωνα με τον ιδρυτή της PauseAI, ισχυρά συστήματα ΑΙ όπως το ChatGPT θα μπορούσαν σύντομα να γίνουν πιο έξυπνα από τους ανθρώπους ή ακόμη και να τους χειραγωγήσουν.

Πότε καταβάλλεται το δώρο Χριστουγέννων και πόσα χρήματα δικαιούνται οι εργαζόμενοι

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Δώρο Χριστουγέννων και πώς μπορείτε να υπολογίσετε οnline το ποσό που δικαιούστε

Σαντορίνη: Ο Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος Θήρας για την κανονιστική κοινόχρηστων χώρων

Αντιδράσεις για τις αυξήσεις στα τέλη κατάληψης κοινόχρηστων χώρων, της τάξης του 500% για τραπεζοκαθίσματα και κατάληψη κοινόχρηστου χώρου

Νάντια Σαλτερή: “Για άλλη μια φορά η Ν.Δ “ξεχασε” να μας πει την αλήθεια”

Η Ν.Δ για μια ακόμα φορά, κατά την συνήθη πρακτική της επιλέγει να παρουσιάζει μια δική της πραγματικότητα, πανηγυρίζοντας και στήνοντας «φιέστες», για  αυτά που πέτυχε ο Νίκος Ανδρουλάκης

Νικ. Πιτταράς: “Με αγάπη και υπομονή ωριμάζει το τυρί μας γιατί είναι …ζωντανό” (video)

Η παρουσία του Νίκου Πιτταρά στην εκπομπή "Καλημέρα" του ΣΚΑΙ όπου μίλησε για την πορεία της τυροκομικής μονάδας αλλά και την διάκριση των Ναξιώτικων τυριών στον διαγωνισμό World Cheese Awards 2024 (video)

Νάξος: Το “Blue Star Delos” δεν μπόρεσε να παραμείνει στο λιμάνι, έφυγε νωρίτερα για Πάρο

Το Blue Star Delos το απόγευμα του Σαββάτου δεν μπόρεσε να παραμείνει με ασφάλεια στο λιμάνι της Νάξου

Καιρικές Συνθήκες: Στα 121 χιλιόμετρα την ώρα (ριπές) η ένταση ανέμου στην Κάρυστο (πίνακας)

Οι Κυκλάδες χθές Σάββατο βίωσαν μία παράξενη εμπειρία με την ένταση των ανέμων να περνάνε και τα 100 χιλιόμετρα την ώρα.. (πίνακας)

Κυκλάδες: Βλέποντας από ψηλά την Κύθνο

Απολαύστε το απίστευτο τοπίο του πανέμορφου νησιού των Κυκλάδων.

National League 1: Ο Λιανός τιμώρησε τον ΑΠΑΣ και νίκη για τον ΟΦΗ στη Νάξο

Ο ΟΦΗ επέστρεψε στις νίκες επικράτησε στη Νάξο του ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia με 63-60 - Ανησυχία στους Ναξιώτες για τον Οικονομόπουλο - Επόμενη αναμέτρηση εντός έδρας με Εσπερο Καλλιθέας

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Νάξος: Από την 1η Ιουνίου ξεκινάει η αεροπορική σύνδεση με Ηράκλειο

Η Νάξος μετά την Θεσσαλονίκη αποκτά αεροπορική σύνδεση και με το Ηράκλειο - Δύο φορές από την 1η Ιουνίου και έως τα μέσα Οκτωβρίου

Ενδοκυκλαδικά: Το “Αρτεμις” κάθε Τρίτη θα ενώνει τη Σύρο με τη Παροναξία και τη Σαντορίνη

Αλλαγή στο δρομολόγιο του "Αρτεμις"... Δείτε πως θα κινείται κάθε Τρίτη

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;

Πάρος: Ο καπετάν – Χρήστος Τζουάνης “έφυγε” από την ζωή

Στα 42 του χρόνου ο cpt Χρήστος Τζουάνης έφυγε από τη ζωή ...

Δονούσα: Ανεμογεννήτριες καλύπτουν την Καλοταρίτισσα

φωτορεαλιστικές απεικονίσεις για το πώς θα φαίνεται το συγκεκριμένο έργο στην πλήρη του ανάπτυξη (60 ανεμογεννήτριες) στη Δονούσα

Νάξος: Το “Blue Star Delos” δεν μπόρεσε να παραμείνει στο λιμάνι, έφυγε νωρίτερα για Πάρο

Το Blue Star Delos το απόγευμα του Σαββάτου δεν μπόρεσε να παραμείνει με ασφάλεια στο λιμάνι της Νάξου

Νάξος: Επίσκεψη εξπρές του Μητσοτάκη με συνοδεία αξιωματούχων σε τρία αεροπλάνα (!!!)

Τρία αεροσκάφη της Olympic Air θα μεταφέρουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τους συνοδούς του στη Νάξο – Η ώρα άφιξης και αναχώρησης

MSC: Βάζει στο πρόγραμμα την Σύρο, “βλέπει” τις υποδομές στη Σαντορίνη

MSC: Αντί για τέλη, επενδύσεις σε υποδομές για ανάπτυξη της κρουαζιέρας