Παραμένει τελικά στη θέση του ο Διοικητής Αεροπορίας Στρατού – Το παρασκήνιο της παραίτησης που δεν έγινε τελικά δεκτή
Φεύγει αλλά δεν φεύγει. Μένει έως να φύγει; Η ουσία είναι ότι μετά από ένα δεκάωρο φημολογίας, παραμένει στη θέση του ο Διευθυντής της Αεροπορίας Στρατού, Γιωργος Κουμεντάκος. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΓΕΣ: «Ο εν λόγω ανώτατος αξιωματικός παραμένει στην θέση του συνεχίζοντας να εκτελεί κανονικά τα καθήκοντα του, όπως έκανε ως τώρα».
Σε ανάλογη δήλωσή του ο Υπουργός Αμυνας Ν. Παναγιωτόπουλος σημειώνει: «Οι Ένοπλες Δυνάμεις ήταν, είναι και θα είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης σε κάθε εθνική δοκιμασία, χάρη στις άοκνες προσπάθειες του Προσωπικού, το οποίο εξασφαλίζει την ύψιστη επιχειρησιακή και λειτουργική επάρκεια των μέσων. Καλούμε λοιπόν όλους σε αυτές τις κρίσιμες ώρες, να είναι προσεκτικοί και να μην αναφέρονται ακόμη και με επίσημες ανακοινώσεις, σε παραιτήσεις που δεν ισχύουν».
Τριγμοί και αντιδράσεις
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι τριγμοί στην ηγεσία της Αεροπορίας Στρατού, οι οποίοι «απορροφήθηκαν» ύστερα και από παρέμβαση του Υπ. Αμύνης Ν. Παναγιωτόπουλου και επαφές με τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ Κων/νο Φλώρο, προκλήθηκαν ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα.
Τότε έγινε σαφές ότι η διαθεσιμότητα των ελικοπτέρων Σινούκ για επιχειρήσεις πυρόσβεσης ήταν πολύ χαμηλότερη της αναμενομένης.
Αμέσως η κατάσταση δημιούργησε τριβές στο ανώτατο επίπεδο της ηγεσίας του στρατεύματος.
Αποτέλεσμα ήταν τόσο ο διοικητής της Αεροπορίας Στρατού όσο και άλλα στελέχη του Στρατού Ξηράς να βρεθούν υπό πίεση.
Στην πραγματικότητα υπάρχει ένας αριθμός Σινούκ που έχουν πρόσφατα αναβαθμιστεί και στα οποία πρέπει να γίνει αλλαγή κινητήρων διότι αυτοί που φέρουν είναι παλιάς κατασκευής.
Μάλιστα, το συγκεκριμένο πρόγραμμα, πριν από μερικές εβδομάδες παρουσιάστηκε από την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του υπ. Αμύνης και εγκρίθηκε από την αρμόδια επιτροπή εξοπλιστικών της Βουλής.
Η χαμηλή διαθεσιμότητα των Σινούκ ήταν και η αιτία που ζητήθηκε η συνδρομή των Αιγυπτίων που έστειλαν δύο Σινούκ προκειμένου να συμπληρωθεί ο επιχειρησιακός αριθμός.
Σημειώνεται ότι το Σινούκ δεν είναι κρίσιμο μόνο στο μέτωπο της φωτιάς αλλά και στην ταχεία μεταφορά προσωπικού καθώς και σε αποστολές επιτήρησης.
Με πληροφορίες από τη σελίδα kathimerini.gr