ο Δήμος Μήλου φρόντισε να συνδυάσει την ανάδειξη των μοναδικών τοπίων με την εμβολιαστική διαδικασία που προχωράει με ταχείς ρυθμούς εκπέμποντας μήνυμα ασφάλειας για τους επισκέπτες.
Μετά το «μπαράζ» των θετικών δημοσιευμάτων, η Μήλος σημείωσε μια ακόμα επιτυχία προσεγγίζοντας δυναμικά και την αγορά της Άπω Ανατολής.
Φιλοξενώντας αποστολή της δημόσιας τηλεόρασης της Ιαπωνίας ΝΗΚ, ο Δήμος Μήλου φρόντισε να συνδυάσει την ανάδειξη των μοναδικών τοπίων με την εμβολιαστική διαδικασία που προχωράει με ταχείς ρυθμούς εκπέμποντας μήνυμα ασφάλειας για τους επισκέπτες.
Ήδη, το κυκλαδίτικο νησί συμπεριλήφθηκε σε δύο εκπομπές, ακόμα και στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού που πέρα από τις ομορφιές του κάλυψε και το εμβολιαστικό κέντρο με τον ίδιο τον Δήμαρχο κ. Μανώλη Μικέλη να εμβολιάζεται και με δηλώσεις του να τονίζει την αναγκαιότητα της διαδικασίας που αποτελεί το «διαβατήριο» για την επαναλειτουργία της τουριστικής κίνησης.
Στα ίδια ρεπορτάζ μίλησαν και επισκέπτες του νησιού που εκδήλωσαν τον ενθουσιασμό τους για την παρουσία τους εκεί μετά την πολύχρονη αναμονή μέχρις ότου επιτραπούν τα ταξίδια.
Η στρατηγική του Δήμου Μήλου εναρμονίζεται πλήρως με τις επιταγές των καιρών που επιβάλουν, πέρα από την προβολή των σημαντικών στοιχείων του τουριστικού προϊόντος κάθε περιοχής, την ανάδειξη της υγειονομικής θωράκισης που αποτελεί στην εποχή μας βασικό κίνητρο για την πραγματοποίηση ενός ταξιδιού.
Άλλωστε, αυτά τα μηνύματα είχαν την ευκαιρία να εκπέμψουν και οι εκπρόσωποι του Δήμου στις διαδικτυακές συναντήσεις που είχαν σε εντατικό ρυθμό από τον περασμένο Νοέμβριο με παράγοντες της ταξιδιωτικής αγοράς από όλες τις χώρες από τις οποίες αντλεί επισκέπτες η Μήλος, υπερβαίνοντας σε αριθμό τις εκθεσιακές συμμετοχές, πράγμα που συνεχίζεται ακόμα και στις μέρες μας προκειμένου να διασφαλιστεί η μεγαλύτερη δυνατή επέκταση της τουριστικής περιόδου.
Δελτίο Τύπου