Το άνοιγμα της Τήνου προς την βρετανική αγορά μέσω διαδικτύου – Τι αναφέρει η αρμόδια αντιδήμαρχος κα Αλοιμόνου
Στη βρετανική αγορά, μετά την ισραηλινή, εστίασε αυτές τις ημέρες ο Δήμος Τήνου τις διαδικτυακές συναντήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού, στο πλαίσιο της στρατηγικής για τη διεκδίκηση του μεγαλύτερου δυνατού μεριδίου επισκεπτών εν όψει της νέας τουριστικής περιόδου.
«Προνοούμε και δρούμε» δηλώνει η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Ευγενία Αλοιμόνου και εξηγεί: «Από τις αρχές Νοεμβρίου πραγματοποιούμε συνεχώς συναντήσεις με ανθρώπους της διεθνούς τουριστικής αγοράς λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα που δημιουργούνται στις χώρες αποστολής τουριστών αλλά και τις ευκαιρίες από τα όποια ανοίγματα προβλέπονται βάσει των διμερών συμφωνιών με την Ελλάδα. Ειδικά, για τη Βρετανία, μετά τις επαφές που πραγματοποιήσαμε στις αρχές Νοεμβρίου, επιλέξαμε να στραφούμε και πάλι στους ταξιδιωτικούς κυρίως πράκτορες που διακινούν τουρίστες ηλικίας άνω των 50 ετών που, σύμφωνα με τις προβλέψεις, θα είναι οι πρώτοι που θα ταξιδέψουν αφού θα έχουν εμβολιαστεί».
Σημειώνεται ότι ο Δήμος Τήνου έχει πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα 35 συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες , δημοσιογράφους και bloggers από Ισραήλ, Βέλγιο, Ολλανδία, Αυστρία, Ηνωμένο Βασίλειο, Πολωνία, Ιταλία, Γαλλία, Βουλγαρία και Ινδία, ενώ η online παρουσίαση του προορισμού έχει συγκεντρώσει 182 μοναδικές προβολές.
Φωτογραφία: Τήνος – Δήμος Τήνου (social media)