Επένδυση στο last-mile με απόκτηση της Myjobnow Delivery – Γιατί προχώρησε στην κίνηση αυτή η Skroutz
Τι; Δεν το περιμένατε; Το χάος στις ταχυμεταφορές που έχει προκληθεί κατά τη διάρκεια των lockdown ήταν ένας λόγος για να επισπευστεί το επόμενο βήμα ανάπτυξης της Skroutz.
Η διάσημη πλατφόρμα διαδικτυακών αγορών και σύγκρισης τιμών προϊόντων απέκτησε δική της εταιρεία courier, με σκοπό να κάνει η ίδια τις μεταφορές και τις παραδόσεις των ηλεκτρονικών παραγγελιών και να μειώσει την εξάρτηση της από την αποκλειστική σχέση με τρίτους συνεργάτες, τουλάχιστον για τα μεγάλα αστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Έπειτα από σχεδόν εννέα μήνες διερευνητικών επαφών και διαπραγματεύσεων, η Skroutz έκανε το βήμα για την είσοδο της πλατφόρμας και στο κομμάτι της διανομής προϊόντων – το περιβόητο «last mile» – μέσω της πλήρους εξαγοράς μίας μικρής και νέας εταιρείας στο χώρο, η οποία ονομάζεται MYJOBNOW Delivery και έχει την εμπορική επωνυμία SendX.
Η εταιρεία θα συνεχίσει να διατηρεί την συνεργασία της με τις υπόλοιπες εταιρείες courier, ωστόσο, με την συγκεκριμένη εξαγορά, διευρύνει και «καθετοποιεί» τις δραστηριότητες της, επενδύοντας σε ένα κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου το οποίο αναδείχθηκε σε μία από τις μεγαλύτερες παθογένειες κατά την διάρκεια των lockdowns.
Πρόκειται για την πρώτη εξαγορά υπηρεσίας στην οποία προχωρά η Skroutz για την επέκταση των δραστηριοτήτων της, με το τίμημα, να κυμαίνεται, σύμφωνα με πληροφορίες της Ημερησίας μεταξύ 1,5 εκατ. – 2 εκατ ευρώ.
«Το Skroutz εισέρχεται πλέον σε μία νέα εποχή. Αντιλαμβανόμενοι τις νέες συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά και με στόχο να επιταχύνουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, προχωρούμε σε καθετοποίηση και διεύρυνση των δραστηριοτήτων, παρέχοντας νέες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο “last-mile”, το τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό τμήμα στο “ταξίδι” του χρήστη στο www.skroutz.gr δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας.
Η κατάρρευση των ισχυρών εταιρειών ταχυμεταφορών, όπως της ACS και της Γενικής Ταχυδρομικής, ήταν αυτή που οδήγησε τη Skroutz στην επίσπευση της τελευταίας της κίνησης. Κι έχοντας ήδη εξασφαλίσει τη στήριξη του ισχυρού επενδυτικού ομίλου CVC, που ελέγχει πλέον ισχυρό μειοψηφικό ποσοστό, ετοιμάζεται να διευρύνει τις υπηρεσίες που παρέχει προς τα καταστήματα με τα οποία συνεργάζεται.
Η SendΧ θα εξυπηρετεί αρχικά παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου της Skroutz στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη, σταδιακά όμως θα γίνουν επενδύσεις ώστε να επεκταθεί και να διευρύνει τη δυναμική της πανελλαδικά.
Η SendX, που διατηρεί στόλο με 130 μηχανάκια και 10 βαν, διακινεί σήμερα πάνω από 2.000 παραγγελίες την ημέρα και παράγοντες της αγοράς σχολιάζουν ότι η Skroutz επέλεξε την συγκεκριμένη εταιρεία λόγω της τεχνογνωσίας της και της έγκαιρης και επιτυχημένης προσαρμογής της στον κατά πολύ αυξημένο όγκο ηλεκτρονικών παραγγελιών κατά την διάρκεια των περιοριστικών μέτρων. Σύμφωνα άλλωστε με τις ίδιες πηγές, ενδιαφέρον για την απόκτησή της εξέφρασαν ισχυροί παίκτες που δραστηριοποιούνται στον κλάδου του λιανεμπορίου.
Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα menhouse.gr