Τι είπε ο Βαγγέλης Κατσαράς – αντιδήμαρχος Τουρισμού στο Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων – για την εμπειρία στην WTM Virtual 2020, τους στόχους του Δήμου για το 2021 και τη χρήση των ψηφιακών μέσων
“Ο Δήμος Νάξου και μικρών Κυκλάδων διεκδίκησε έγκαιρα την παρουσία του χωρίς κόστος ως συν-εκθέτης του ΕΟΤ στην WTM Virtual 2020 και τελικά ήταν ένας από τους πολύ λίγους δήμους προορισμούς που έδωσαν το “παρών”. Ο δήμος ανέκαθεν αναγνώριζε τη σημασία της τεχνολογίας στην τουριστική προβολή πόσο μάλλον στην εποχή που οι τηλεδιασκέψεις είναι μονόδρομος. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως είμαστε από τους πρωτοπόρους δήμους των Κυκλάδων που διατηρούν σε επαγγελματική και συστηματική βάση ταξιδιωτικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης»…..
Ο Βαγγέλης Κατσαράς – αντιδήμαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων σε θέματα Τουρισμού και Πολιτισμού μίλησε στο H&R (Hotel & Restaurant) όπου και περιέγραψε την εμπειρία του από την συμμετοχή του δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων στη διεθνή έκθεση τουρισμού WTM 2020 στις αρχές Νοεμβρίου… Μία έκθεση που πραγματοποιήθηκε ψηφιακά δεδομένων των συνθηκών και η Νάξος (με τις Μικρές Κυκλάδες έκλεψε την παράσταση κι αυτό γιατί ήταν ένας από τους ελάχιστους Δήμους και νησιά που έδωσαν το παρών…
Αναλυτικά οι δηλώσεις του κου Κατσαρά αλλά και οι στόχοι για την επόμενη χρόνια με αναφορά και στον Λευτέρη Ελευθερίου
“Ο Δήμος Νάξου και μικρών Κυκλάδων διεκδίκησε έγκαιρα την παρουσία του χωρίς κόστος ως συν-εκθέτης του ΕΟΤ στην WTM Virtual 2020 και τελικά ήταν ένας από τους πολύ λίγους δήμους προορισμούς που έδωσαν το “παρών”. Ο δήμος ανέκαθεν αναγνώριζε τη σημασία της τεχνολογίας στην τουριστική προβολή πόσο μάλλον στην εποχή που οι τηλεδιασκέψεις είναι μονόδρομος. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως είμαστε από τους πρωτοπόρους δήμους των Κυκλάδων που διατηρούν σε επαγγελματική και συστηματική βάση ταξιδιωτικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρόσφατα, η επίσημη σελίδα facebook του προορισμού “έσπασε” το φράγμα των 31.000 φίλων σημειώνοντας εντυπωσιακή άνοδο άνω του 130% σε μικρό χρονικό διάστημα, ενώ στον ίδιο ρυθμό κινούνται και τα υπόλοιπα social media μας που φιλοξενούν και αναδεικνύουν τακτικά εύρος θεμάτων από τη Νάξο και τις μικρές Κυκλάδες” ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κατσαράς. Το ψηφιακό περίπτερο του δήμου εμπλουτίστηκε με κείμενα, φωτογραφίες με τον κ. Κατσαρά να διευκρινίζει ότι ” η πλατφόρμα της έκθεσης ήταν αρκετά λειτουργική με εύχρηστη με αποτέλεσμα να μην συναντήσουμε δυσκολίες“.
Το πλάνο για το 2021 και οι αγορές – στόχοι
Εκτός από την Μεγάλη Βρετανία, που είναι μία αγορά – στόχος για τον Δήμο Νάξου όπως και ολόκληρη η Ευρώπη “ενδιαφέρουσες συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν με tour operators από της ΗΠΑ, τη Βραζιλία και την Αυστραλία, αγορές που ανέκαθεν έδειχναν την προτίμησή τους στις Κυκλάδες” σύμφωνα με τον κ. Κατσαρά.
Ο Δήμος Νάξου με το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη μέρα, έχει ήδη μπει στη διαδικασία κατάρτισης πλάνου τουριστικής προβολής για το νέο έτος. Και όπως τόνισε: “Παραμένουμε συγκρατημένα αισιόδοξοι για μία καλύτερη τουριστική χρονιά το 2021 και ταυτόχρονα επεξεργαζόμαστε σενάρια προβολής για όλα τα ενδεχόμενα. Είναι βέβαιο πως για τον Δήμο, η τεχνολογία και η ουσιαστική επαφή με διαμορφωτές της διεθνούς κοινής γνώμης (ΜΜΕ, blogs, επαγγελματίες κλπ) θα εξακολουθήσουν να είναι χρήσιμα “εργαλεία” και για το 2021. Χαρακτηριστικά σας αναφέρω πως μετά από δημοσιογραφικό ταξίδι του Δήμου, η Νάξος κατέλαβε την πρώτη θέση ως το νησί με τις καλύτερες παραλίες για το 2020, σε λίστα της Βρετανικής εφημερίδας “Evening Standard” ενώ ανάλογα ήταν τα αποτελέσματα και σε άλλα δημοφιλή Μέσα παγκόσμιας εμβέλειας, όπως το Natioanal Geographic Traveller. Επιπλέον, μεγάλη ήταν η απήχηση που είχε στο ταξιδιωτικό κοινό το πρωτοποριακό αντι-covid τουριστικό βίντεο του Δήμου για την φετινή ιδιαίτερη σεζόν, με αφηγητή τον δημοφιλή Ναξιώτη ηθοποιό Λευτέρη Ελευθερίου”.