Η γραφειοκρατία του Υπουργείου Παιδείας κρατάει τυπικά κλειστό το Β2 του 2ου Γυμνασίου Νάξου – “Καθαρές” όλες οι εξετάσεις του μαθητή – Το πραγματικό πρόβλημα της παιδείας που αδυνατεί να κατανοήσει η Κυβέρνηση
Αχ αυτή η γραφειοκρατία… Ανίκητη στην Ελλάδα. Ότι κι εάν κάνει ο αρμόδιος υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης, ο υπάλληλος θα κάνει αυτό που θεωρεί σωστό… Αποτέλεσμα; Ένα σχολείο στη Νάξο να είναι εγκλωβισμένο στην χαρτούρα…
Τι εννοούμε; Πολύ απλά από χθες το πρωί στην επίσημη λίστα του Υπουργείου Παιδείας όσον αφορά τα σχολεία που είναι κλειστά στο σύνολό τους ή τμήματά τους, υπάρχει το όνομα του 2ου Γυμνασίου Νάξου (βλ Β2 έως 12/10)…
Από το Γυμνάσιο Νάξου έγινε άμεσα το αίτημα για άρση αναστολής από τη στιγμή που έγινε γνωστό ότι το αποτέλεσμα του μοριακού δείγματος ήταν αρνητικό. Όμως, είπαμε, η γραφειοκρατία ανίκητη..
«πόλεμος» χαρτούρας… Ποιο έγγραφο είναι το σωστό. Να επικοινωνήσει το σχολείο με όλα τα αρμόδια υπουργεία ώστε να συγκεντρωθεί ο φάκελος και όχι να ενημερωθούν αυτόματα οι δημόσιες υπηρεσίες όπως ονειρεύεται ο Υπουργός κος Πιερρακάκης…
Κι όμως ακόμη και σήμερα, 24 ώρες από το αίτημα άρσης αναστολής, το σχολείο υποτίθεται έχει τμήμα σε αναστολή (συνολικά 147 σχολεία και τμήματα σε Πανελλαδικό επίπεδο).
Και το αναφέρουμε αυτό γιατί ο μαθητής που βρέθηκε στο επίκεντρο της επικαιρότητας για το λόγο αυτό είναι … καθαρός, το ίδιο και όλα τα μέλη της οικογένειάς του μετά από λεπτομερή έλεγχο…
Παράλληλα, τα μαθήματα γίνονται κανονικά μέσω του συστήματος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, οι γονείς είναι ενημερωμένοι για όσα έχουν γίνει και το μόνο πρόβλημα είναι … το Υπουργείο που ζει στο δικό του συννεφάκι…
Και λέμε για το δικό του συννεφάκι, γιατί δεν μπορεί να αντιληφθεί τα ουσιαστικά προβλήματα στην εκπαίδευση σήμερα.. Κινείται και συμπεριφέρεται σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα στη ζωή μας.
Τα κενά στους εκπαιδευτικούς παραμένουν. Τα ίδια και στα πρόσωπα που αναλαμβάνουν την καθαριότητα και το υπάρχων προσωπικό στα σχολεία κάνει όλο και περισσότερες εργασίες, αναλαμβάνουν μεγαλύτερη ευθύνη απ’ ότι μπορούν και αυτό δημιουργεί αρκετά ζητήματα στην καθημερινότητα των σχολείων.. .
Η κα Κεραμέως υπερήφανη χθες έλεγε « μετά από τρεις εβδομάδες λειτουργίας των σχολείων, οι μαθητές που έχουν βρεθεί θετικοί στον κορωνοϊό είναι το 0,017% του συνόλου, οι εκπαιδευτικοί το 0,033%, τα τμήματα σχολείων που παραμένουν κλειστά για προληπτικούς λόγους είναι στο 0,33% του συνόλου των τμημάτων, και τα σχολεία που παραμένουν κλειστά για προληπτικούς λόγους στο 0,1% του συνόλου».
Μπράβο και συγχαρητήρια… Όμως, το πρόβλημα είναι ότι το Υπουργείο είναι τα κρούσματα στην Αττική και την εν γένει διασπορά κι αυτό γιατί με βάση τους καταλόγους που δίνονται καθημερινά ελάχιστα είναι τα σχολεία εκτός Αττικής που είναι κλειστά λόγω κρουσμάτων. Κάτι που δεν συνάδει με το 0,33% του συνόλου που δίνεται με κάθε επισημότητα…
Επίσης, ξεχνάει ότι οι μαθητές στα τμήματα των σχολείων δεν είναι 17 όπως αναφέρει με χαμόγελο αλλά τουλάχιστον 25 ενώ στη Νάξο έχουμε τμήματα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση που φτάνουν και στα 28 παιδιά… Ούτε προ κορωνοϊού τέτοιες εικόνες.
Το υπουργείο αρέσκεται να ρίχνει στο …κουβά της ενημέρωσης τα σχολεία της Αττικής με αυτά των Ανατολικών Κυκλάδων πχ όπου βλέπουμε ελάχιστους μαθητές. Αποτέλεσμα; Να κατεβαίνει ο μ.ο. των μαθητών. Αυτό είναι τεράστιο λάθος. Το ίδιο κάνει και με τους εκπαιδευτικούς, με τις καθαρίστριες…
Και οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί έχουν πολλούς ρόλους πλέον… Μέχρι και γιατροί είναι… Και όμως όλοι τους έχουν απέναντι…. Μήπως κυρία Κεραμέως να δούμε την ουσία των προβλημάτων και όχι την βιτρίνα για χάρη των αριθμών;