Που στοχεύει με επιτυχία η Αμοργός; – Τι αναφέρει η αρμόδια αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Δεσποτίδη (video);
Σημαντικό «άνοιγμα» στην αγορά των Boomers (σ.σ. έκφραση της εποχής που αναφέρεται σε όσους έχουν γεννηθεί από τη δεκαετία του 40 και του 50) έκανε η Αμοργός, στο πλαίσιο της πολυσύνθετης στρατηγικής που εφαρμόζει ο Δήμος με στόχο την προσέγγιση μεγαλύτερου εύρους επισκεπτών με ταυτόχρονη επέκταση της τουριστικής περιόδου. Χαρακτηριστικό είναι το πρόσφατο αφιέρωμα του “Boomers Daily”, του ενημερωτικού site για τους 55+ που εδρεύει στη Laguna Beach της Καλιφόρνια .
Το συγκεκριμένο άρθρο, που μόλις αναρτήθηκε πήρε 184,819 Views, προτρέπει τους αναγνώστες να επισκεφθούν “αγνώστους προορισμούς” και συνοδεύεται από το video που γυρίστηκε από τον Joerg Daiber κατά τη διάρκεια του Yperia Film Festival στην Αμοργό.
«Ο συνδυασμός δράσεων, ακόμα και στην εποχή της καραντίνας, μας έδωσε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε το νησί σε όλα τα επίπεδα και με όλους τους διαθέσιμους τρόπους» δήλωσε η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Πόπη Δεσποτίδη και πρόσθεσε: «Αξιοποιούμε κάθε ευκαιρία και είμαστε ικανοποιημένοι που ακόμα και στην εφετινή «πληγωμένη» τουριστική χρονιά βλέπουμε ότι κάθε προμελετημένη μας κίνηση είχε την αντίστοιχη απόδοση σε επίπεδο επισκεψιμότητας, πράγμα που είναι και το τελικό ζητούμενο κάθε στρατηγικής».