Αντίδραση της ΕΑΔ μετά από καταγγελία τουρίστα για απουσία μέτρων σε ξενοδοχείο στην Κεφαλονιά – Τι αναφέρει στην καταγγελία του
Άμεση ήταν η αντίδραση της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας σε συνεργασία με την ΕΛΑΣ και την Γενική Γραμματεία Εμπορίου μετά από καταγγελία τουρίστα στις 12.08.2020 ο οποίος διέμενε με την οικογένειά του σε ξενοδοχείο της Κεφαλονιάς και υπέβαλε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της ΕΑΔ kataggelies@aead.gr καταγγελία για απουσία μέτρων προστασίας της επιχείρησης από τον κορωνοιό.
Όπως αναφέρει ανακοίνωση της ΕΑΔ, «ο καταγγέλλων ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι εργαζόμενοι δεν φορούσαν μάσκες, παρότρυναν τους πελάτες να πράττουν το ίδιο, δεν τηρούνταν οι οριζόμενες αποστάσεις ασφαλείας των τραπεζιών, καθώς επίσης πάνω από 25 άτομα βρίσκονταν ταυτοχρόνως στον ίδιο χώρο κατά τη διάρκεια του πρωινού. Χαρακτήρισε την επιχείρηση ως βόμβα ζητώντας την άμεση αντίδραση των Αρχών».
Κλιμάκιο της ΕΛΑΣ διενήργησε επιτόπιο έλεγχο στην επιχείρηση την ημέρα υποβολής της καταγγελίας, διαπιστώνοντας τρεις παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικής μάσκας από τους εργαζόμενους, στο εξωτερικό μπαρ και στην κουζίνα, επιβάλλοντας τα προβλεπόμενα πρόστιμα. Επιπροσθέτως, σύμφωνα με την ΕΑΔ, διαπιστώθηκε παράβαση για στέρηση βιβλιαρίου υγείας σε εργαζόμενο και ακολούθησε η αυτόφωρη διαδικασία του εργαζομένου και του ιδιοκτήτη της επιχείρησης.
«Οι έλεγχοι και η συνεργασία ΕΑΔ, ΕΛΑΣ και Γεν. Γραμματείας Εμπορίου συνεχίζονται με στόχο τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την προάσπιση του υγιούς ανταγωνισμού» επισημαίνεται στην ίδια ανακοίνωση.
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ – ΜΠΕ
Διαβάστε εδώ όλες τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από τις σελίδες του naxospress.gr
Δείτε εδώ όλες τις ειδήσεις μέσα από την πλατφόρμα του google news…