Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΠΝΑΙ: “THE AEGEAN ISLANDS Your real summer. Like no other”

ΠΝΑΙ: “THE AEGEAN ISLANDS Your real summer. Like no other”

|

Το καλοκαίρι στα νησιά του Αιγαίου, είναι το πραγματικό καλοκαίρι και είναι μοναδικό –  Η νέα καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου αγκαλιάζει προσωποποιημένα όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων

Σε 12 χώρες και συγκεκριμένα, σε Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Γαλλία, Ολλανδία, Πολωνία, Βέλγιο, Φιλανδία, Δανία, Αυστρία, Ελβετία και Τσεχία, τρέχει η νέα ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που αγκαλιάζει προσωποποιημένα όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων.

Η νέα ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, βασίστηκε στην μελέτη των εταιρειών-συμβούλων της Περιφέρειας, Novus Mind και HOWARTH, στην οποία τεκμηριώθηκε όλη η στρατηγική και τα μηνύματα επικοινωνίας, ενώ διαδικαστικά υλοποιείται από την Marketing Greece. 

«Το καλοκαίρι στα νησιά του Αιγαίου είναι το πραγματικό καλοκαίρι και είναι μοναδικό», είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, που αξιοποιεί τόσο το μήνυμα της προηγούμενης καμπάνιας των προορισμών του Νότιου Αιγαίου, αυτό της μοναδικότητας (Aegean Islands. Like no other), όσο και το μήνυμα της εθνικής καμπάνιας για το «ελληνικό καλοκαίρι», ως ιδέα. Χρησιμοποιεί αμιγώς ψηφιακά μέσα, ενώ ο εντοπισμός των κοινών-στόχων επιτυγχάνεται με τη χρήση ειδικών εργαλείων, που προγραμματίζουν τη διανομή των διαφημίσεων μέσω εξειδικευμένων αλγόριθμων, που είναι σε θέση να εντοπίζουν με ακρίβεια χρήστες του διαδικτύου που πληρούν συγκεκριμένα δημογραφικά, συμπεριφορικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά, όπως αυτά έχουν καθορισθεί από την στρατηγική της καμπάνιας.

thumbnail_kos_banner.jpg

«Ο covid-19 δεν διέκοψε την πορεία της προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο εξωτερικό, αλλά την ανακατεύθυνε καλώντας όλους μας να γίνουμε πιο προσαρμοστικοί και πιο αποτελεσματικοί», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος για τη νέα καμπάνια συμπληρώνοντας ότι η «Στρατηγική επιλογή αυτής της Περιφερειακής αρχής υπήρξε ανέκαθεν να αφήνει στους ειδικούς την προβολή και διαφήμιση των τουριστικών προορισμών. Πολύ περισσότερο σήμερα, σε αυτές τις δύσκολες εποχές, που βαδίζουμε πάνω σε κινούμενη άμμο, η επιλογή αυτή δικαιώνεται και είναι πλέον επιτακτική ανάγκη να στηριχθούμε σε ό,τι πιο σύγχρονο και επιστημονικά ορθό υπάρχει διαθέσιμο, ώστε να αυξηθεί στο μέγιστο δυνατό η αποτελεσματικότητα των πόρων που δαπανούμε και να κερδίσουμε ένα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από μία μικρότερη πίτα».

Ως προς το ΣΚΕΠΤΙΚΟ, η διαφημιστική καμπάνια, βάσει της μελέτης, στηρίζεται στο ότι το ταξίδι των φετινών καλοκαιρινών διακοπών αποτελεί αναμφισβήτητα μια μορφή «απόδρασης» από το lockdown και τις αρνητικές εμπειρίες της πανδημίας. Όμως, εξ ορισμού, αφού το ταξίδι αφορά καλοκαιρινές διακοπές, το κυρίαρχο στοιχείο ενός τέτοιου ταξιδιού – τουλάχιστον στη Δυτική Ευρώπη – σχετίζεται με την αναζήτηση του χαρακτηριστικού, που αναμφίβολα απουσιάζει από την εκεί καθημερινότητα: Του ήλιου και της θάλασσας. Και συνεπώς, τα συμπληρωματικά και δευτερεύοντα συστατικά ενός ταξιδιού διακοπών, όπως πολιτισμός, γαστρονομία, περιπέτεια αποτελούν συνεπακόλουθα. Η μελέτη θεωρεί ως δεδομένο ότι, αν υπάρχει ένα μόνο κύριο συστατικό προϊόντος που διαφοροποιεί τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, και όλα τα ελληνικά νησιά, στο μυαλό του καταναλωτή – έτσι όπως τα αντιλαμβάνεται εκείνος και όχι όπως ορίζει η στρατηγική της Περιφέρειας – από εναλλακτικούς κοντινούς στον καταναλωτή προορισμούς, εγχώριους ή διεθνείς, στους οποίους μπορεί να μεταβεί χωρίς αεροπλάνο, είναι το συστατικό του Ήλιου & της Θάλασσας, σε άρρηκτο συνδυασμό με τη μοναδικότητα του ελληνικού νησιώτικου τοπίου. Η μελέτη καταλήγει ότι, δεδομένου του διαθέσιμου προϋπολογισμού, της χρονικής στιγμής, και των κρίσιμων ιδιαιτεροτήτων της περιόδου, η καμπάνια πρέπει να εστιάσει την προσοχή του δυνητικού αγοραστή στο βασικό προϊόν, στον πυρήνα του προϊόντος (core product) που προσφέρουν τα ελληνικά νησιά, δηλαδή αυτό του ήλιου και της θάλασσας, όμως σε καθοριστικό συνδυασμό με τη μοναδικότητα του τοπίου τους, ώστε να αναδειχθεί η μοναδικότητα των νησιών του Νοτίου Αιγαίου.

Η παραδοχή αυτή σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ξεφεύγει από την γενικότερη αναπτυξιακή στρατηγική της να προωθήσει τις εναλλακτικές μορφές, να ενισχύσει την μείωση της εποχικότητας και τον εμπλουτισμό του προϊόντος. Απλά σημαίνει ότι η συγκεκριμένη, πρώτη φάση, της νέας καμπάνιας, τη δεδομένη χρονική στιγμή πρέπει να βασιστεί σε αυτό το συστατικό του προϊόντος μας, αφού αυτό ήδη υπάρχει στο μυαλό του καταναλωτή ως κυρίαρχο και αδιαμφισβήτητα μοναδικό σε σχέση με τις επιλογές που έχει διαθέσιμες αυτή τη στιγμή: να κάνει καλοκαιρινές διακοπές στην χώρα του ή σε κάποιον κοντινό προορισμό, όπου θα μεταβεί με αυτοκίνητο. Το καλοκαίρι στα νησιά του Αιγαίου δεν είναι το ίδιο, και συνεπώς δεν πρέπει και να φαίνεται το ίδιο, με το καλοκαίρι, που για παράδειγμα ένας Γερμανός θα ζήσει στις παραλιακές περιοχές της Mecklenburg-West Pomerania, Stralsund, Wismar και Rostock. «Το καλοκαίρι στα νησιά του Αιγαίου είναι το πραγματικό καλοκαίρι και είναι μοναδικό».  

thumbnail_rhodes_banner.jpg

Με τα παραπάνω ως δεδομένα, στόχοι της πρώτης φάσης της διαφημιστικής καμπάνιας είναι: (1) Να τοποθετήσει τα νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, ως Aegean Islands στο σετ των επιθυμητών προορισμών διακοπών του κοινού – στόχου, (2) να τα τοποθετήσει στο μυαλό τους ως μοναδικά, και (3) να τοποθετήσει το Αιγαιοπελαγίτικο νησιώτικο καλοκαίρι ως το «πραγματικό καλοκαίρι».

Με βάση τα παραπάνω το ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ της καμπάνιας είναι το: “THE AEGEAN ISLANDS. Your real summer. Like no other”. To συστατικό του μηνύματος “Like No Other” αξιοποιεί το υπάρχον μήνυμα της μοναδικότητας, που εμπεριέχεται στην προηγούμενη, από το 2016, καμπάνια της Περιφέρειας, για να αναδείξει και τώρα, περισσότερο από ποτέ τη μοναδικότητα των νησιών του Νότιου Αιγαίου, όσο και τη μοναδικότητα του καλοκαιριού στα νησιά του Νότιου Αιγαίου.

Ως προς τη ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΤΟΧΕΥΣΗΣ, η μελέτη, αφού περιγράφει τα δεδομένα της υφιστάμενης κατάστασης, στηρίζεται σε ένα θεωρητικό υπόβαθρο που συνθέτουν διάφορα μοντέλα αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών, για να επανακαθορίσει από μηδενική βάση, λόγω της επίδρασης του Covid-19, τόσο τις παραμέτρους που επιδρούν στην απόφαση όσο και τα κοινά-στόχους της καμπάνιας. Αναλύει τα διάφορα είδη αποφάσεων που καλείται να πάρει, φέτος, ο δυνητικός επισκέπτης και εξειδικεύει σε εκείνα που μπορούν σε κάποιο βαθμό να επηρεαστούν από την καμπάνια. Στη συνέχεια συνθέτει ένα αναλυτικό προφίλ των δυνητικών επισκεπτών, όπου εκτός από τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά κάνει μια εκτενή περιγραφή (profiling) τεσσάρων ομάδων με διαφορετικά ψυχογραφικά (lifestyle) χαρακτηριστικά ως προς τον τρόπο που ο Covid-19 θα επιδράσει τη λήψη απόφασης τους σχετικά με το ταξίδι διακοπών: Τους Καμικάζι, τους Life Goes On,  τους Holidays are a must, και τους Wait & See. Προσδιορίζει επίσης μια σειρά από συμπεριφορικές παραμέτρους, οι οποίες, και αυτές μαζί με τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά θα καθορίσουν τελικά, αν ο τουρίστας ταξιδέψει για διακοπές άμεσα (early fliers), σχετικά νωρίς (early majority), σχετικά αργά (late majority) ή αν τελικά πολύ αργότερα ή και τελικά αναβάλλει το ταξίδι διακοπών του (Laggards 21).

Τα ΜΕΣΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ της καμπάνιας είναι αμιγώς ψηφιακά, αφού η καμπάνια τρέχει μέσω animated banners διαφόρων μεγεθών σε εκατοντάδες ιστότοπους σε κάθε χώρα, οι οποίοι επιλέγονται αυτόματα από αλγόριθμους, ανάλογα με τα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά των χρηστών που τους επισκέπτονται. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι φωτογραφίες που επιλέχθηκαν στα banners είναι από iconic landmarks των νησιών, ώστε οι χρήστες να έχουν σημαντικές πιθανότητες να προσδιορίσουν ότι αυτό που βλέπουν είναι Ελλάδα.

Με τη νέα καμπάνια της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου αγκαλιάζονται προσωποποιημένα ΟΛΑ τα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων, αφού ήδη από το 2016, οπότε και μπήκε σε τελείως νέα βάση η προβολή του Ν. Αιγαίου, πρωταγωνιστής δεν είναι η Περιφέρεια αλλά τα νησιά-προορισμοί της, με την ιδιαίτερη και μοναδική ταυτότητα και προσωπικότητα του καθενός από αυτά. 

Το Γραφείο Τύπου

 

Διαβάστε εδώ όλες τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από τις σελίδες του naxospress.gr

Δείτε εδώ όλες τις ειδήσεις μέσα από την πλατφόρμα του google news…


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Πένυ Ρόγκα: Ανακοίνωσε ότι έχει καρκίνο και σημειώνει “Η μάχη μόλις ξεκίνησε”

Η λίμπερο του Παναθηναϊκού, Πέννυ Ρόγκα, γνωστοποίησε ότι έχει καρκίνο και έχει ξεκινήσει χημειοθεραπεία

Πάσχα χωρίς γιατρούς και νοσηλευτές στη νησιωτική χώρα

Παρά τα όποια κίνητρα που ανακοινώνονται τα νησιά στην Ελλάδα δεν έχουν επαρκές νοσηλευτικό προσωπικό - Τι φταίει;

Εκτακτο – Μεγάλη Πέμπτη: Αλλαγή ώρας αναχώρησης του Blue Star Naxos από τον Πειραιά

Το Blue Star Naxos αναμένεται να αναχωρήσει από τον Πειραιά απόψε Μεγάλη Πέμπτη στις 20:30 το βράδυ για Σύρο - Παροναξία - Μικρές Κυκλάδες

SKY Express: Μεταφέρει το Αγιο Φως σε Σαντορίνη – Μύκονο

Πως θα μεταφερθεί το Αγιο Φως το Μεγάλο Σάββατο στις Κυκλάδες

Πιτταράς – Τυροκομείο: Προσφορά γαλακτοκομικών προϊόντων σε δομές της Νάξου

Μία ακόμη κίνηση αγάπης από την επιχείρηση "Τυροκομείο Πιτταράς" προς την τοπική κοινωνία και τις δομές της

Νάξος – Kerras Cruises: Εκδρομή στο Κουφονήσι για την εορτή του Αγίου Γεωργίου

Μονοήμερη εκδρομή από τη Νάξο προς Κουφονήσι για τον εορτασμό του Αγίου Γεωργίου

Νάξος – Μεγάλη Πέμπτη: Η Κωμιακίτισσα θα κάνει το βάψιμο των αυγών με ρίζες από το Καψάλι

Μικρές ιστορίες από την Μεγάλη Εβδομάδα μέσα από το Σύλλογο Γυναικών Κωμιακής

Νάξος – Κόρωνος: Τα πασχαλινά έθιμα της «ρουκάνας» και της μεταφοράς των εικόνων

Μέσω του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ μεταφέρθηκαν σε όλη την Ελλάδα τα έθιμα της Κορώνου

Νάξος – Μέλανες: Αγία Παρασκευή και οι “Περιφάνες” κάνουν την εμφάνισή τους (video)

Παραδοσιακό δρώμενο «περιφάνες» στις Μέλανες. Μεγάλη Παρασκευή 2 Μαϊου 2024, μετά τον εσπερινό. Ιερός Ναός Αγίων Αποστόλων. Πολιτιστικός Σύλλογος Κοινότητας Μελάνων Νάξου «Κούρος ο Έλληνας»

Νάξος – Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου την Μεγάλη Παρασκευή (video)

Νάξος - Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου στο Καστράκι στην Παναγία Γρηγορούσα (χρονοδιάγραμμα)

Μήλος: Νέο 5αστερο ξενοδοχείο … έρχεται

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Μήλο

Νάξος – ΧΥΤΑ: Υπό έλεγχο και έσβησε η φωτιά

Εσβησε η φωτιά που ξέσπασε νωρίς το πρωί της Παρασκευής στο ΧΥΤΑ της Νάξου

Blue Star Ferries: Εκτακτη προσέγγιση σήμερα και αύριο στη Νάξο του “Blue Star 2”

Ενα ακόμη έκτακτο δρομολόγιο απόψε από τον Πειραιά για Πάρο - Νάξο και Σαντορίνη

“Νόσος Νάξος”: Ενεργοποιείται (από Νοσοκομείο Νάξου) η διαδικασία του γονιδιακού ελέγχου

Συνάντηση την περασμένη Δευτέρα (22/04) στο Δημαρχείο Νάξου με σκοπό την ενεργοποίηση της διαδικασίας γονιδιακού ελέγχου για τη "Νόσος Νάξος"

Stoiximan AegeanBall Festival 2024: Ανοιξαν οι έγγραφές

Κορυφαία διοργάνωση 3Χ3 με 13 βραβεία σε πολλαπλές κατηγορίες - Το χρονοδιάγραμμα

Νάξος – “Λαϊκή Συσπείρωση”: Ανακοίνωση για Πρωτομαγιά, καταγγελία για επικείμενη αύξηση δημοτικών τελών

Η ανακοίνωση που εξέδωσε η "Λαϊκή Συσπείρωση" Νάξου σχετικά με την Πρωτομαγιά - Γιατί καταγγέλλει τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

ΚΕ.ΔΑ.Σ.Υ. Νάξου: Πάει στη βουλή με παρέμβαση του Φίλιππου Φόρτωμα

Ο Φίλιππος Φόρτωμας φέρνει στη Βουλή το στεγαστικό πρόβλημα του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Νάξου

ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia – Play Offs: Φινάλε στο όνειρο, ήττα στην Βούλα και αποκλεισμός

Ο ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia πάλεψε αλλά πνίγηκε στην άμυνα του Πρωτέα Βούλας - Ηττα στον 3ο αγώνα 66-55 και με 2-1 ήττες έμεινε εκτός συνέχεια - Το σχόλιο της διοίκησης για το φετινό ταξίδι της Ναξιώτικης Ομάδας

Play Offs: Ε όχι έτσι, να αποκλειστείς από τον τελικό Πανναξιακέ (!!!)

Απίστευτη εξέλιξη στον σημερινό αγώνα με τον Ηλυσιακό... Δέχτηκε σερί 12 -1 στις τελευταίες φάσεις και έχασε 67-65... Με ψηλά το κεφάλι αποχαιρετά τα πλέι οφ η ομάδα του Πανναξιακού ΑΟΚ

Πανναξιακός ΑΟ: Πρώτη θέση στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Στίβου στη Μήλο (επιδόσεις)

Συγχαρητήρια στην ομάδα στίβου για την 1η θέση στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Στίβου