Τετάρτη, 30 Ιουλίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΠΝΑΙ: Σε 12 χώρες στοχευμένα τρέχει η νέα τουριστική καμπάνια

ΠΝΑΙ: Σε 12 χώρες στοχευμένα τρέχει η νέα τουριστική καμπάνια

|

Ψηφιακή και παραμετροποιημένη με στόχο τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα –  Τη Δευτέρα 13 Ιουλίου διανέμεται το περιεχόμενο της, προσαρμοσμένο ανά νησί, στους 34 Δήμους της Περιφέρειας και στην επιχειρηματική κοινότητα του Νοτίου Αιγαίου

Η νέα διαφημιστική καμπάνια για τους προορισμούς του Νότιου Αιγαίου, που τρέχει ήδη σε δώδεκα χώρες του εξωτερικού, προστίθεται στη μεγάλη μάχη που δίνουν φέτος όλοι οι φορείς, οι επαγγελματίες, οι απασχολούμενοι στον Τουρισμό αλλά και όλοι οι κάτοικοι των νησιών του Νότιου Αιγαίου. Οι σκοποί, οι στόχοι, η στρατηγική, το concept και τα μέσα υλοποίησής της είχαν παρουσιαστεί από την Novus Mind, στην ευρεία σύσκεψη φορέων, που είχε πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου στην Περιφέρεια, και είχαν τύχει ομόφωνης αποδοχής από όλους τους συμμετέχοντες φορείς.

H νέα διαφημιστική καμπάνια αποτελεί την πρώτη φάση ενός συνολικότερου προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που καλύπτει χρονικά έως και τον Ιούνιο του 2022. Ο προϋπολογισμός των ήδη σχεδιασμένων δράσεων του συνολικού προγράμματος ανέρχεται σε 1.385.000 €.  Η συγκεκριμένη πρώτη φάση της καμπάνιας, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, διαρκεί έως και τις αρχές Οκτωβρίου 2020. Η δεύτερη φάση ξεκινά την 1η Αυγούστου, τρέχει παράλληλα με την πρώτη και εκτείνεται μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2020, ενώ η τρίτη φάση ξεκινά, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του διαγωνισμού, τον Ιανουάριο του 2021 και καλύπτει με δράσεις προβολής έως και τον Ιούνιο 2022. Ο διεθνής διαγωνισμός για την επιλογή του αναδόχου υλοποίησης της τρίτης φάσης είναι ήδη σε εξέλιξη, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών την 24η Ιουλίου 2020.

Κύριο χαρακτηριστικό του όλου σχεδιασμού είναι η δυναμική του μορφή και η ευελιξία. Σε μία περίοδο, όπου δεν υπάρχουν όλες οι απαντήσεις και τα δεδομένα αλλάζουν σε καθημερινή βάση, τόσο οι επιμέρους στόχοι όσο και οι αγορές και δράσεις αναπροσαρμόζονται στα νέα στοιχεία, που αναδύονται κάθε φορά, ανάλογα με την εξέλιξη της πανδημίας. Για το σκοπό αυτό, μεριμνά η συνεργασία της Περιφέρειας με τη διεθνή εταιρεία συμβούλων τουρισμού Horwath HTL, η οποία και τροφοδοτεί συστηματικά και σε συνεχή βάση με τα δεδομένα και τις τάσεις των αγορών-στόχων τον συνολικό (επανα)σχεδιασμό.

Ειδικότερα, η πρώτη φάση της νέας διαφημιστικής εκστρατείας, που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, έχει βασιστεί σε έναν ενδελεχή και τεχνοκρατικό προσδιορισμό του προφίλ των τουριστών που δυνητικά θα μπορούσαν να ταξιδέψουν εκτός της χώρας διαμονής τους. Το προφίλ αυτό βασίστηκε όχι μόνο σε δημογραφικά χαρακτηριστικά αλλά κυρίως σε συμπεριφορικά και ψυχογραφικά (lifestyle) χαρακτηριστικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη προδιαθέσεις και αντιλήψεις σχετικά με τον Covid-19 όπως και τυχόν απρόβλεπτους παράγοντες.  Στόχος αυτής της ανάλυσης ήταν να προσδιοριστούν με μεγαλύτερη σαφήνεια τα κοινά-στόχοι, και συνεπώς τα μηνύματα της καμπάνιας να είναι σχεδιασμένα ακριβώς στα μέτρα των δυνητικών τουριστών. Πρακτικά, αυτό σημαίνει καλύτερη στόχευση και μεγαλύτερη αποδοτικότητα των πόρων της καμπάνιας, άρα καλύτερη αξιοποίηση των πόρων της Περιφέρειας.

Η διαφημιστική καμπάνια τρέχει σε 12 χώρες – γεωγραφικές αγορές, οι οποίες και έχουν επιλεγεί με έναν συνδυασμό τριών παραμέτρων: (1) Σημαντικότητα της αγοράς για το Νότιο Αιγαίο, με βάση τις αφίξεις των προηγούμενων ετών, (2) τρέχουσα κατάσταση στην συγκεκριμένη χώρα σε σχέση με την εξέλιξη την πανδημίας αλλά και τους περιορισμούς διεθνών ταξιδιών είτε από τη συγκεκριμένη χώρα είτε από την Ελλάδα, και (3) όγκος αναζητήσεων για ταξίδια στην Ελλάδα και προοπτικές εξέλιξης του.

H καμπάνια υλοποιείται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, πρόκειται δηλαδή για μία ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια. Για να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητά της, η επιλογή των χρηστών που βλέπουν τις διαφημίσεις γίνεται με βάση συγκεκριμένα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά: Για παράδειγμα, ο χρήστης θα δει την καμπάνια μόνο εάν βρίσκεται σε χώρα, με διασύνδεση με την Ελλάδα και έχει αναζητήσει πληροφορίες για έναν ανταγωνιστικό προορισμό της Μεσογείου ή διαμονή ή πτήσεις για οποιοδήποτε από τα 50 νησιά της Περιφέρειας. Τέτοιου είδους στόχευση ακριβείας επιτυγχάνεται με τη χρήση ειδικών εργαλείων, που προγραμματίζουν τη διανομή των διαφημίσεων μέσω εξειδικευμένων αλγόριθμων, που είναι σε θέση να εντοπίζουν με ακρίβεια χρήστες του διαδικτύου που πληρούν τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

Την Δευτέρα 13 Ιουλίου, η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου που καλύπτει όλα τα νησιά της Περιφέρειας,  Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, προσαρμοσμένη ανά νησί-προορισμό, διανέμεται στους 34 Δήμους της Περιφέρειας καθώς και στην επιχειρηματική κοινότητα του Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου να αποκτήσει το σύνολο των ενδιαφερομένων τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής του μήνα

Το Γραφείο Τύπου

 

Διαβάστε εδώ όλες τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από τις σελίδες του naxospress.gr

Δείτε εδώ όλες τις ειδήσεις μέσα από την πλατφόρμα του google news…


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Island Hopping à la Αμερικανικά: Οι τουρίστες επιλέγουν πολυνησιακές διαδρομές με “καρδιά” τις Κυκλάδες

Από τη Μύκονο και τη Νάξο μέχρι τη Μήλο και την Ίο, οι τουρίστες του 2025 επιλέγουν εμπειρία πολλαπλών σταθμών αντί για μονοδιάστατες διακοπές – Στο προσκήνιο το αυθεντικό και το λιγότερο προβεβλημένο.

Εκεί που γεννήθηκε η “Όμορφη Πόλη” – Χώρος πολιτισμού και μνήμης η οικία του Μίκη Θεοδωράκη στα Χανιά

Η απόφαση του ΚΣΝΜ ανοίγει τον δρόμο για την πλήρη αποκατάσταση του ιστορικού κτηρίου, το οποίο θα λειτουργήσει ως χώρος πολιτισμού και μνήμης

Καλοκαιρινό γλέντι στην Κεραμωτή με τον Λευτέρη Βαζαίο, Ραντεβού στις 8 Αυγούστου!

Μια αυγουστιάτικη νύχτα γεμάτη μουσική, χορό και νιώματα από τον Σύλλογο Κεραμιωτών Νάξου, με τη συνοδεία του παραδοσιακού συγκροτήματος του Λευτέρη Βαζαίου.

Ελλάδα: Δώδεκα ακτές χάνουν τη «Γαλάζια Σημαία» για το 2025. Ποιες είναι

Αποσύρθηκαν από τον διεθνή κατάλογο λόγω πλημμελούς οργάνωσης και μη συμμόρφωσης με τα κριτήρια ασφάλειας και εξυπηρέτησης λουομένων.

Σίκινος: Πολιτισμός και βιοποικιλότητα με τη σφραγίδα του Cycladic Identity

Ολοκληρώθηκαν δύο νέα προγράμματα του Cycladic Identity στη Σίκινο Ψηφιακή εφαρμογή «Μονοπάτια Πολιτισμού Σίκινος» & «Καταγραφή και ανάδειξη της χλωρίδας της Σικίνου»

Δονούσα: Το ναυάγιο «ΩΡΙΩΝ» αποκτά φωνή μέσα από μια νέα ενημερωτική πινακίδα

Στον όρμο του Κέδρου, ένα πλοίο-φάντασμα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου διηγείται πλέον την ιστορία του σε ντόπιους και ταξιδιώτες

“Η Νάξος παράγει, εξαιρετικό μέλι”: Ο Ι. Ματζάκος μιλάει για τον “θαυμαστό κόσμο της μέλισσας” (video)

Ο έμπειρος μελισσοκόμος μιλά για τη ζωή στην κυψέλη, την τέχνη της μελισσοκομίας και τη σημασία της τοπικής παραγωγής, λίγο πριν την ομιλία του στην Κωμιακή.

“Μαζί ομορφαίνουμε το χωριό μας”, εθελοντική δράση βαψίματος στα σοκάκια του Σαγκρίου

Οι κάτοικοι του Σαγκρίου δίνουν το παράδειγμα με χρώμα, χαμόγελο και συλλογική διάθεση

Naxos Medical: Τα προγραμματισμένα ιατρεία για τον Αύγουστο 2025

Ουρολόγοι, αγγειοχειρουργός, νευρολόγος, πνευμονολόγος, πλαστικός χειρουργός και άλλες ειδικότητες έρχονται στη Νάξο – Κλείστε έγκαιρα το ραντεβού σας

Ξεκίνησαν οι εγγραφές μέσω ΕΣΠΑ σε παιδικούς σταθμούς, ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠΑμεΑ του Δήμου Νάξου

Από 30 Ιουλίου έως 14 Αυγούστου 2025 η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για τη φιλοξενία παιδιών και ΑμεΑ σε δομές δημιουργικής απασχόλησης – Τι προβλέπει το πρόγραμμα

Δικαστική δικαίωση για τους κατοίκους του Καλοξύλου, ακυρώθηκε η άδεια λειτουργίας του νέου τυροκομείου της ΕΑΣ Νάξου

Μετά από μακροχρόνιο δικαστικό αγώνα, το Τριμελές Διοικητικό Εφετείο Πειραιά ακύρωσε την άδεια λειτουργίας του υπό ανέγερση τυροκομείου, δικαιώνοντας πλήρως τους περιοίκους

Νάξος: Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων βάζει “όρια” στην Πορτάρα, τέλος στην ανεξέλεγκτη πρόσβαση

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων βάζει “όρια” στην Πορτάρα – Τέλος στην ανεξέλεγκτη πρόσβαση - Όταν ο σεβασμός δεν είναι αυτονόητος, η προστασία γίνεται μονόδρομος

Δονούσα: Ο τραυματισμός κοπέλας από ομπρέλα (!!!) αποκαλύπτει μια τρύπα στο σύστημα

Μια γυναίκα τραυματίστηκε σοβαρά σε απομονωμένη παραλία της Δονούσας και σώθηκε χάρη στην αλληλεγγύη ντόπιων και τουριστών — αλλά η πολιτεία έλειπε. Και την επόμενη φορά;

Νάξος – Τραγαία: Όταν η προσπάθεια γράφει ιστορία, Επιτυχίες για τους μαθητές του Γενικού Λυκείου (πίνακας)

Με δάκρυα συγκίνησης, χαμόγελα και βαθιά υπερηφάνεια, οι μαθητές του ΓΕΛ Τραγαίας πέτυχαν σπουδαίες εισαγωγές στις Πανελλαδικές 2025 — αποδεικνύοντας πως τα μεγάλα όνειρα ανθίζουν και στα μικρά σχολεία

Αμοργός: Ένταση και επεισόδια στο πανηγύρι της ψημένης ρακής μετά από πολιτικό σύνθημα

Απρόσμενη τροπή πήρε το παραδοσιακό γλέντι στα Κατάπολα, όταν συνθήματα υπέρ της Παλαιστίνης προκάλεσαν αντιδράσεις, λογομαχίες και τελικά, διακοπή της γιορτής.

Πολεοδομική επανεκκίνηση σε Αντίπαρο και Μικρές Κυκλάδες: Νέα Ειδικά Σχέδια για Ηρακλειά, Σχοινούσα, Κουφονήσια και Δονούσα

Με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, ξεκινά ένα ολιστικό πολεοδομικό σχέδιο που αλλάζει το αναπτυξιακό τοπίο σε πέντε νησιά των Κυκλάδων

“Μαχαιριά” στο λιμάνι της Νάξου: Σοβαρό επεισόδιο βίας μεταξύ νεαρών εργαζομένων

Ένα μεσημέρι του Ιουλίου μετατράπηκε σε σκηνικό τρόμου για περαστικούς και ντόπιους, όταν διαπληκτισμός ανάμεσα σε δύο υπαλλήλους γραφείου ενοικίασης εξελίχθηκε σε αιματηρό περιστατικό.

Hellenic Seaways: Το “HIGHSPEED 4” αντικαθιστά το “HELLENIC HIGHSPEED”, ποιος ο λόγος;

Αλλαγή πλοίου στη γραμμή Πειραιάς – Κυκλάδες – Κατάπολα – Επιστροφή, σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Seaways

Οι ψίθυροι της πέτρας: Η γλυπτική …ποίηση του Γιάννη Φραντζέσκου στον Καλόξυλο

Ο πολυδιάστατος Ναξιώτης δημιουργός σε μια μοναδική έκθεση γλυπτικής, ακολουθώντας το κάλεσμα των λίθων και της μνήμης – 26 και 27 Ιουλίου στην αίθουσα «Δρακούλη»

Πανελλαδικές 2025: «Πνοή» επιτυχίας για τους μαθητές της Νάξου

Μαθητές και μαθήτριες του φροντιστηρίου «ΠΝΟΗ» στη Νάξο διακρίνονται στις Πανελλαδικές εξετάσεις – Πού πέρασαν και τι βαθμούς συγκέντρωσαν