Δευτέρα, 4 Αυγούστου, 2025
ΑρχικήΤαξίδιΠΝΑΙ: Δίνει 23.000 ευρώ για διαφημιστική προβολή στην Aegean Air

ΠΝΑΙ: Δίνει 23.000 ευρώ για διαφημιστική προβολή στην Aegean Air

|

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου δεν περιμένει ..  To media plan προώθησης της Περιφέρειας ξεκινάει από την Aegean Air για την διαφημιστική προβολή των Δωδεκανήσων και μάλιστα σε δύο φάσεις 

Ποσό ύψους 23.000 ευρώ θα διατεθεί από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με σκοπό τη διαφημιστική προβολή της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου στα μέσα προβολής της αεροπορικής εταιρείας Aegean Air της οποίας πρέπει να σημειώσουμε ότι το μέλλον είναι στον … αέρα (όπως και η ίδια άλλωστε στην κυριολεξία όμως) με τις φήμες να μιλούν ακόμη και για κρατική παρέμβαση.. 

Η διαφημιστική προβολή θα περιλαμβάνει:

Φάση Α’

  • Προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ( Facebook page)

Φάση Β’

  • Προβολή στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα εντός των αεροσκαφών (οθόνες) και στην ψηφιακή πλατφόρμα AEGEAN Stream
  • Προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook page)
  • Ενέργειες-Σχεδιασμός υλικών
  • Δημιουργία υλικών προώθησης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επίσης, θα διατεθεί ποσό 11.780 ευρώ με σκοπό το σχεδιασμό πλάνου προετοιμασίας υποδοχής επισκεπτών στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, που θα περιλαμβάνει:

  • Δημιουργία Εργαλείου Παρακολούθησης
  • Ανάλυση Υποδομών, Συστημάτων, Βασικών Αγορών, προϊόντων και Υπηρεσιών
  • Σχεδιασμός πλάνου εμπλουτισμού προϊόντων και υπηρεσιών, Σχεδιασμός πλάνου ενεργειών δημιουργίας νέων προϊόντων
  • Σχεδιασμός πλάνου και Συμβουλευτική Υποστήριξη για την επανατοποθέτηση του προορισμού και των προϊόντων στην αγορά. Παραγωγή εβδομαδιαίων εκθέσεων.

Τέλος, θα διατεθεί ποσό 12.400 ευρώ για την κατάρτιση σχεδίου με τους βασικούς άξονες της στρατηγικής για την online προώθηση και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου έως και το τέλος τρέχοντος έτους (2020) και θα λάβει υπ’ όψιν του:

(α) την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στις αγορές προέλευσης (origin markets) λόγω του Covid-19 
(β) το διαθέσιμο υλικό – περιεχόμενο (content) που διαθέτει σήμερα η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, και ανάλογα με το στάδιο της διαδικασίας λήψης απόφασης του δυνητικού επισκέπτη (consumer decision making journey) να διαμορφώσει βασικούς άξονες προώθησης και επικοινωνίας.

Οι άξονες αυτοί θα αποτελέσουν τις κατευθυντήριες γραμμές πάνω στις οποίες θα κινηθεί το επικοινωνιακό περιεχόμενο (communication content) που θα κληθεί να δημιουργήσει η όποια εταιρεία επικοινωνίας (digital marketing agency) αναλάβει να υλοποιήσει την καμπάνια.

Κατάρτιση media plan (πλάνου μέσων) που περιλαμβάνει την επιλογή των κατάλληλων online μέσων επικοινωνίας, τον χρονικό προγραμματισμό της καμπάνιας επικοινωνίας ανά μέσο, και την ποσοστιαία κατανομή του διαθέσιμου προϋπολογισμού μέσων, που θα καλύψει την περίοδο έως και τον Δεκέμβριο 2020.

Το media plan θα αποτελέσει τον οδηγό με βάση τον οποίο θα υλοποιηθεί η καμπάνια από την όποια εταιρεία επικοινωνίας (digital marketing agency) αναλάβει το έργο.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νάξος: Ουρολογικό Ιατρείο στο Naxos Medical την Τρίτη 5 Αυγούστου

Σύγχρονες υπηρεσίες πρόληψης και διάγνωσης από εξειδικευμένους γιατρούς στο πλευρό των κατοίκων και επισκεπτών του νησιού

Νάξος – Φιλώτι: Ο Παντελής Θαλασσινός σε μία συναυλία (05/08) που δεν πρέπει να χάσετε

Ο αγαπημένος τραγουδοποιός ανεβαίνει στο ΆθλοΘέατρο Φιλωτίου την Τρίτη 5 Αυγούστου για μια βραδιά γεμάτη συναίσθημα και μουσική παράδοση.

Καπετάν Μήτσος Σκοπελίτης: Ο θρύλος των Μικρών Κυκλάδων που ένωνε θάλασσες και καρδιές

Μια ζωή με τα χέρια στο τιμόνι και την ψυχή του δοσμένη στα νησιά – Ο άνθρωπος που δεν φοβήθηκε ποτέ τη φουρτούνα και έγινε σύμβολο αγάπης και προσφοράς για τους νησιώτες

Το ζητήσατε… το επαναλαμβάνουν – Εργαστήριο καλαθοπλεκτικής στο Βιομηχανικό Μουσείο Τομάτας «Δ. Νομικός» (video)

Μετά τη μεγάλη συμμετοχή του Ιουλίου, το εργαστήριο καλαθοπλεκτικής διοργανώνεται ξανά στις 9 & 10 Αυγούστου 2025, προσκαλώντας μικρούς και μεγάλους να γνωρίσουν από κοντά μια παραδοσιακή τέχνη της Σαντορίνης

«Δεν μεγαλώσαμε παίζοντας»: Μνήμες από τις στοές της Σερίφου

Παιδιά που μπήκαν στις «στοές του θανάτου» για να ζήσουν. Μεταλλωρύχοι που διεκδίκησαν αξιοπρέπεια με αίμα. Μαρτυρίες που δεν πρέπει να χαθούν. Η Αλεξάνδρα Χριστακάκη και ο Νίκος Μπελαβίλας ζωντανεύουν την ιστορία της Σερίφου

«Χορεύουμε συρτό στην παραλία…» – Η Νάξος γίνεται μια χορευτική αλυσίδα!

Ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων καλεί κατοίκους και επισκέπτες να ενώσουν τα βήματά τους στον παραδοσιακό Συρτό, τη Δευτέρα 4 Αυγούστου

Κλαυδία και Oge: Ρομαντική βόλτα στα σοκάκια της Νάξου (foto instagram)

Το αγαπημένο ζευγάρι της ελληνικής showbiz απολαμβάνει καλοκαιρινές διακοπές στο κυκλαδονήσι – Πιασμένοι χέρι-χέρι στη βραδινή τους βόλτα

“HELLENIC HIGHSPEED” – Αμοργός: Τι αναφέρει η ανακοίνωση του Λιμενικού, πότε σταματάει για αντικατάσταση καταπέλτη

Το ταχύπλοο συνεχίζει κανονικά τα δρομολόγιά του έως τις 5 Αυγούστου – Πώς εξελίχθηκε το περιστατικό και πότε προγραμματίζονται οι εργασίες αποκατάστασης

Κυριάκος Μητσοτάκης: «Θα διεκδικήσω τρίτη θητεία – Δεν κάνω πίσω στην αυτοδυναμία»

Ο Πρωθυπουργός μιλά εφ’ όλης της ύλης στο «Πρώτο ΘΕΜΑ» για την πολιτική, την οικονομία, τα σκάνδαλα, αλλά και την προσωπική του ζωή.

Symi On The Rocks: Το σπιτάκι του ψαρά που έγινε viral φαντασίωση του ελληνικού καλοκαιριού

Ένα λευκό σπίτι πάνω στα βράχια στη Σύμη έγινε παγκόσμια φαντασίωση – από τους influencers του Instagram μέχρι τους ρομαντικούς ταξιδιώτες που αναζητούν γαλήνη.

«Γκαζιά στο χωριό, προσγείωση στον στύλο – Ένα ακόμα crash test στους δρόμους της Νάξου»

Όταν η τουριστική ταχύτητα συναντά την επαρχιακή… στενότητα: Τροχαίο έξω από το Γαλανάδο υπενθυμίζει τι σημαίνει "δρόμοι made in 1965".

Ο Tom Hanks στη Νάξο: Στιγμές απλότητας, χαμόγελα και μια σέλφι στην Απείρανθο

Ο χολιγουντιανός σταρ επισκέφθηκε τη Νάξο την Τετάρτη 30 Ιουλίου, ανακαλύπτοντας τη μαγεία του Σαγκρίου και της Απειράνθου – Ένα γεύμα, μια σέλφι και πολλές όμορφες αναμνήσεις

Νάξος: Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων βάζει “όρια” στην Πορτάρα, τέλος στην ανεξέλεγκτη πρόσβαση

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων βάζει “όρια” στην Πορτάρα – Τέλος στην ανεξέλεγκτη πρόσβαση - Όταν ο σεβασμός δεν είναι αυτονόητος, η προστασία γίνεται μονόδρομος

Κυκλάδες: Γυρίζουν την πλάτη στα «χρυσά» νησιά, “χαμένη” και η Αμοργός, σταθερή η Νάξος

Υψηλές τιμές και οικονομική πίεση στρέφουν Έλληνες και ξένους σε εναλλακτικούς, οικονομικότερους προορισμούς

Hellenic Highspeed: Επιχείρηση ανάσυρσης του καταπέλτη με εκσκαφέα στα Κατάπολα

Από το απόγευμα του Σαββάτου παραμένει ακινητοποιημένο το πλοίο – Επιχείρηση ανάσυρσης του καταπέλτη με εκσκαφέα στα Κατάπολα

Hellenic Seaways: Το “HIGHSPEED 4” αντικαθιστά το “HELLENIC HIGHSPEED”, ποιος ο λόγος;

Αλλαγή πλοίου στη γραμμή Πειραιάς – Κυκλάδες – Κατάπολα – Επιστροφή, σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Seaways

Τρεις Καπετάνιοι, μία θάλασσα, μία φωτογραφία από τα Κουφονήσια που λέει όσα δεν ειπώθηκαν ποτέ

Μια ξεχωριστή στιγμή στα Κουφονήσια με φόντο το Αιγαίο και την αθόρυβη καθημερινή ηρωικότητα τριών αυθεντικών ναυτικών, που έγιναν συνώνυμα με την ασφάλεια, τη συνέχεια και το φιλότιμο στα νησιά μας.

Η Κέα λέει «όχι» στην τουριστική υπερβολή, το νησί αντέχει μέχρι 1.000 ακόμη κλίνες

Ο Δήμος Κέας ζητά επίσημη απαγόρευση για τα Σύνθετα Τουριστικά Καταλύματα – Στο τραπέζι το ζήτημα της φέρουσας ικανότητας και της ταυτότητας του νησιού

Αυτοδιοικητικές εκλογές: Καταργείται ο δεύτερος γύρος, εκλογές τον Νοέμβριο, Νέο όριο το 42% για εκλογή Δημάρχου

Η κυβέρνηση φέρνει ριζικές αλλαγές στον εκλογικό νόμο για δήμους και περιφέρειες – Τέλος ο δεύτερος γύρος, λιγότεροι υποψήφιοι και αλλαγές στη σταυροδοσία.

Η αλήθεια πίσω από μία φωτογραφία – Όταν το χιούμορ δεν φτάνει στην καρδιά της ιστορίας

Μια εικόνα, χίλιες λέξεις… αλλά μερικές φορές οι πιο σημαντικές λέξεις είναι αυτές που δεν ειπώθηκαν.