Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΕλλάδα: Στο επίκεντρο της επικαιρότητας με το Greece from home

Ελλάδα: Στο επίκεντρο της επικαιρότητας με το Greece from home

|

Η καινοτόμα πρωτοβουλία του υπουργείου Τουρισμού για να παραμείνει η Ελλάδα στο επίκεντρο (δείτε το video) 

Ολοκληρώθηκε η νέα, καινοτόμα ψηφιακή πλατφόρμα «Greece From Home», για την υλοποίηση της οποίας συνεργάστηκαν το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ, ο σύμβουλος του πρωθυπουργού, Steve Vranakis, η Marketing Greece και η Google, προκειμένου να αξιοποιηθεί τόσο από τους Έλληνες όσο και από επισκέπτες της χώρας μας για να παραμείνει ζωντανή η εμπειρία διακοπών στην Ελλάδα αλλά και να δοθεί η δυνατότητα απόκτησης δεξιοτήτων στους Έλληνες επαγγελματίες του τουρισμού καθόλη τη διάρκεια του περιορισμού στο σπίτι.

Πρόκειται για μια καμπάνια μάρκετινγκ για την ενίσχυση του brand της Ελλάδας στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού, με βασικό μήνυμα «από το σπίτι».

Το μήνυμα της καμπάνιας δεν παρακινεί για επίσκεψη στην Ελλάδα σε μεταγενέστερο χρόνο, μετά την κρίση, αλλά επικεντρώνεται μόνο στο ζήτημα της ασφάλειας όλων μέσα από το περιεχόμενο που θα προβάλλεται στην πλατφόρμα. Είμαστε σίγουροι ότι αυτή η προσέγγιση θα φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα γιατί συντονίζεται με το συναίσθημα των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης σε τηλε-συνέντευξη τύπου που παραχώρησε σήμερα στους δημοσιογράφους για την παρουσίαση της πλατφόρμας. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί το όχημα που φέρνει τη χώρα στο προσκήνιο, με καινοτόμο τρόπο, σε παγκόσμιο επίπεδο γιατί ο τουρισμός αποτελεί μια γέφυρα πολιτισμών και επιχειρούμε να αναδείξουμε την κοινωνική και ανθρωπιστική του διάσταση, όπως τόνισε ο κ. Θεοχάρης.

Η καμπάνια έχει τρεις κεντρικούς στόχους: να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα μας, να ανακαλύψουν και να εμπνευστούν από τις ομορφιές της χώρας μας και να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες – όλα αυτά μένοντας σπίτι. Στόχος είναι, είπε ο υπουργός, να συντονιστούμε στην εθνική και πανανθρώπινη προσπάθεια να κάνουμε πιο εύκολο το «Μένουμε Σπίτι», μέσα από το υλικό της πλατφόρμας να κρατήσουμε τη χώρα ζωντανή στις σκέψεις των επισκεπτών και να φτιάξουμε ένα ενιαίο αφήγημα για την επόμενη ημέρα. Ο,τι κάνουμε θα έχει στρατηγική συνέπεια και αυτό αποτελεί το πρώτο βήμα.

Η καμπάνια υλοποιήθηκε στο πλαίσιο ευρύτερων πρωτοβουλιών που συντονίζει το υπουργείο Τουρισμού, βάσει ομάδας εργασίας που συντίθεται από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Βασίζεται δε στο τρίπτυχο «βλέπω, ταξιδεύω, μαθαίνω».

Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας Greece From Home έγινε από τον Chief Creative Officer της ελληνικής κυβέρνησης, Steve Vranakis και τις δημιουργικές του ομάδες Ithaca Lab και Prinz & Co, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τη Marketing Greece και τη Google.

Θα ακολουθήσουν και άλλες πρωτοβουλίες, δήλωσε ο υπουργός, με το επόμενο πρότζεκτ της ομάδας να αφορά το τι θα γίνει την επόμενη ημέρα, ανάλογα με το πότε θα περάσει η κρίση. Ίσως είναι καιρός να δημιουργήσουμε μια ευκαιρία για ένα συντονισμένο μήνυμα από την Ελλάδα και τον ελληνικό τουρισμό, δήλωσε ο υπουργός.

Η πλατφόρμα δημιουργήθηκε μέσα σε 2 εβδομάδες με ελάχιστο κόστος και για τη διάδοση του μηνύματός της στην Ελλάδα και στο εξωτερικό θα αξιοποιηθούν τα γραφεία ΕΟΤ του εξωτερικού, οι Περιφέρειες και οι σημαντικότεροι τουριστικοί Δήμοι της χώρας και η Marketing Greece και τα γραφεία της στο εξωτερικό.

Ο ΕΟΤ θα προχωρήσει άμεσα στην online προώθηση της πλατφόρμας στοχεύοντας στις κύριες αγορές προέλευσης επισκεπτών της χώρας μας ώστε μέσω του Greece From Home να διατηρήσει τη σχέση του brand της Ελλάδας με το διεθνές κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας του ιού Covid – 19.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, επισήμανε: «Ο ελληνικός τουρισμός δηλώνει έμπρακτα παρών μέσα σε μία πρωτοφανή κρίση. Όσο οι επισκέπτες μας μένουν σπίτι, εμείς ως brand και ως προορισμός βρισκόμαστε κοντά τους, από το σπίτι μας, από την Ελλάδα, μέσω του Greece From Home». Και προσθέτει: «Με την καμπάνια Greece From Home αντιλαμβανόμαστε απόλυτα τις δύσκολες κοινωνικές και ψυχολογικές συνθήκες που έχει επιβάλλει η πανδημία σχεδόν σε όλον τον πλανήτη, γι΄αυτό και έχουμε σαν βασικό στόχο να στείλουμε ένα μήνυμα υποστήριξης σε όσους δοκιμάζονται αυτήν την περίοδο. Είναι όμως και μια στρατηγική ενέργεια στήριξης του ελληνικού τουρισμού στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την επόμενη μέρα».

«Ζούμε συγκλονιστικές στιγμές και αυτό που οφείλουμε όλοι μας να κάνουμε, είναι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η Ελλάδα και ο ελληνικός τουρισμός έχουν ανάγκη να στείλουν όσο πιο μακριά γίνεται το δικό τους μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, πως οι μέρες αυτές θα φύγουν και θα είμαστε ξανά όλοι μαζί. Μέχρι να έρθει αυτή η ώρα, προσκαλούμε το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό να ονειρευτεί από την ασφάλεια του σπιτιού του τη στιγμή που θα επισκεφθεί τη χώρα μας και θα ζήσει το ελληνικό καλοκαίρι» δήλωσε για την πρωτοβουλία η κα. Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece, που υποστηρίζει την πλατφόρμα Greece From Home με πρωτότυπο περιεχόμενο για την Ελλάδα μέσω του discovergreece.com, προβάλλοντας πολλαπλές πτυχές της χώρας και των εμπειριών που προσφέρει και δίνοντας έμπνευση στο κοινό να ονειρευτεί.

Ο τρίτος άξονας της πρωτοβουλίας Greece From Home, που αφορά στην εκπαίδευση, απευθύνεται πρωτίστως στους Έλληνες επαγγελματίες του τουρισμού και υλοποιείται με την υποστήριξη της Google, η οποία διαθέτει σημαντικά ψηφιακά εργαλεία για δωρεάν διαδραστική εκπαίδευση από το σπίτι μέσω του προγράμματος Grow Greek Tourism Online.  

Από την πλευρά της η κα. Πέγκυ Αντωνάκου, γενική διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέφερε: «Η περίοδος που διανύουμε αντιπροσωπεύει μια πρωτόγνωρη πρόκληση για την κοινωνία και την οικονομία μας. Άμεση προτεραιότητα τώρα είναι η υγεία, είναι όμως σημαντικό να συνεχίσουμε να επικοινωνούμε, να δημιουργούμε και να μαθαίνουμε. Σε αυτή την κατευθυνση στηρίζουμε αυτη την σημαντικη πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού ώστε, με τη βοήθεια της τεχνολογίας και της πλατφορμας YouTube, να αξιοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον ελληνικό τουρισμό το διάστημα που μένουμε σπιτι. Παράλληλα, ενισχύουμε πρωτοβουλίες εκμάθησης όπως το Grow Greek Tourism Online. Στόχος μας είναι ο τουριστικός κλάδος να ενδυναμωθεί με ψηφιακά εργαλεία και δεξιότητες ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί τις προκλήσεις των ημερών, αλλα  και να ενισχυθεί συνολικα για ένα ακόμη καλύτερο αύριο».

Ο υπουργός υπογράμμισε ότι στο δρόμο για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού θα αναζητηθούν τρόποι στενότερης συνεργασίας και σε περιφερειακό επίπεδο για τον τουρισμό, με βασικό όχημα το περιφερειακό συμβούλιο τουρισμού, αρχικά με ήπια εργαλεία αλλά και με πρωτοβουλίες ακόμα και σε νομοθετικό πλαίσιο. Τόνισε δε ότι το ενιαίο μήνυμα για τον ελληνικό τουρισμό πρέπει να εξειδικευθεί ανά προορισμό, κάτω από κοινή ομπρέλα η οποία θα παρουσιαστεί σύντομα.

Οι στόχοι της καμπάνιας

Αναλυτικότερα, οι στόχοι της καμπάνιας #greecefromhome είναι οι ακόλουθοι:

Βλέπω | Ο κόσμος ενθαρρύνεται και εμπνέεται να μείνει σπίτι, παραμένοντας συνδεδεμένος με τον πολιτισμό της χώρας, μέσα από το κανάλι του ΕΟΤ Visit Greece στο YouTube. Το κανάλι θα προσφέρει νέο και επιλεγμένο περιεχόμενο από Έλληνες δημιουργούς από όλο τον κόσμο και θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ελληνική μουσική, γαστρονομία, θέατρο, χορό, αθλητισμό, μόδα, καθώς και βίντεο με προορισμούς και εμπειρίες από όλη την Ελλάδα.

Ταξιδεύω | Στόχος εδώ είναι να μπορούν όλοι να «επισκέπτονται» την Ελλάδα από το σπίτι τους. Μέσα από το www.discovergreece.com δημιουργείται μια ψηφιακή πύλη με πλούσιο περιεχόμενο και συναρπαστικές ψηφιακές εμπειρίες. Τα αρχαιολογικά αξιοθέατα και τα μουσεία, τα χωριά και οι παραδόσεις, η γαστρονομία, η περιήγηση, η απόλαυση της φύσης… όλα από την ασφάλεια του σπιτιού μας. 

Μαθαίνω | Προκειμένου να ενισχύσει τις επιχειρήσεις του τουρισμού με τις κατάλληλες δεξιότητες, η πρωτοβουλία Greece From Home σε συνεργασία με το πρόγραμμα  Grow Greek Tourism Online της Google, παρουσιάζει μια σειρά νέων πρωτοβουλιών εκμάθησης από το σπίτι. Οι εκπαιδεύσεις αυτές είναι διαθέσιμες από τις 2 Απριλίου και θα προσφέρονται δωρεάν σε καθημερινή βάση. Περιλαμβάνουν διαδραστικά διαδικτυακά ομαδικά σεμινάρια, καλύπτοντας μια πληθώρα θεμάτων, από το πώς να δημιουργήσετε ένα πλάνο ψηφιακού μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας, μέχρι το πώς να εργαστείτε εξ αποστάσεως και πολλά άλλα. Προσφέρεται επίσης η δυνατότητα για κατ’ ιδίαν διαδικτυακές συναντήσεις απευθείας με έναν από τους εξειδικευμένους συνεργάτες της Google, ώστε κάθε επιχείρηση να μπορεί να λάβει προσωποποιημένες συμβουλές για την ψηφιακή της παρουσία, προσαρμοσμένες στις ανάγκες της.

Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να μάθει περισσότερες πληροφορίες και να δηλώσει συμμετοχή μέσω της σελίδας: g.co/greektourism/seminarsfromhome

Με την ολοκλήρωση των σεμιναρίων οι συμμετέχοντες θα λαμβανουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από την Google, το Υπουργείο Τουρισμού και την ΙΑΒ Ευρώπης.

Δείτε το κεντρικό βίντεο λανσαρίσματος της πλατφόρμας…


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νότιο Αιγαίο – Αστυνομία: Καλό Πάσχα μέσα από ένα υπέροχο video

"Καλό Πάσχα" μας εύχεται η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Νοτίου Αιγαίου με ένα ιδιαίτερο video

Νάξος – “Στο Λαδόχαρτο”: Πασχαλινός διαγωνισμός με κέρδος το Αρνί του Πάσχα (photo)

Ενας ξεχωριστός διαγωνισμός από το βραβευμένο κρεατοφαγείο "Στο Λαδόχαρτο" - Ποια είναι η διαδικασία

Νάξος – “Λαϊκή Συσπείρωση”: Ανακοίνωση για Πρωτομαγιά, καταγγελία για επικείμενη αύξηση δημοτικών τελών

Η ανακοίνωση που εξέδωσε η "Λαϊκή Συσπείρωση" Νάξου σχετικά με την Πρωτομαγιά - Γιατί καταγγέλλει τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Το “ευχαριστώ” στον Βασίλη Ορφανό για ένα υπέροχο τριήμερο σεμινάριο (photos)

Μέσω ανακοίνωσης η Λέσχη Μοτοσικλετιστών Νάξου (ΛΕ.ΜΟ.Ν.) ευχαριστεί τον πρωταθλητή Βασίλη Ορφανό για το τριήμερο σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης

Naxos Medical: Πρωτομαγιά με επίσκεψη από τον Πνευμονολόγο Νίκο Κουφό

Την Πρώτη Μαϊου θα βρίσκεται στη Νάξο, ο πνευμονολόγος Νίκος Κουφός και θα δεχτεί επισκέψεις στο Naxos Medical

Ελλάδα, η χώρα της αμφισβήτησης, άνευ ουδεμίας αντίρρησης. Αλλά σε λάθος κατεύθυνση

Ο Αλέκος Αρβανιτάς αναλύει την εβδομάδα που μας πέρασε... Από τις συνεντεύξεις στη τηλεόραση έως τις εκθέσεις που δείχνουν την αλήθεια για την σκληρή πραγματικότητα στην Ελλάδα Και καταλήγει με νόημα "Αν θες να μάθεις για το νερό, μη ρωτάς τα ψάρια"

Νάξος: Πασχαλινό τραπέζι με βάση την παράδοση στον «Φάρο» Αλυκού (video – photos)

Πάσχα στο «Φάρο» Αλυκού σημαίνει πάνω απ’ όλα απόλαυση … Προστάσεις που αιχμαλωτίζουν τον ουρανίσκο .... (photos)

Νάξος: Τι κάνει στο νησί μας η δημοσιογραφική ομάδα του περιοδικού Marie Claire Greece;

Με πρωτοβουλία της Μαρίας Πολυκρέτη και του Γιάννη Μαργαρίτη η δημοσιογραφική ομάδα του περιοδικύ Marie Claire Greece είναι στη Νάξο. Ποιος ο λόγος;

Σύλλογος Μονιατών Νάξου “Η Τέχνη”: Πρόσκληση να “ασβεστώσουμε τους δρόμους όπως παλιά”

Ομορφή δράση σήμερα Σάββατο του Λαζάρου από το Σύλλογο Μονιατών Νάξου "Η Τέχνη"

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Γιαννακά και Σέργης στην Μύκονο για συναντήσεις

Στην Μύκονο βρίσκονται σήμερα η Κατερίνα Γιαννακά και ο Αντώνης Σέργης για συναντήσεις ενόψει ευρωεκλογών

Νάξος – Αναβολή: Οι καιρικές συνθήκες “νίκησαν” το μπάσκετ

Αναβλήθηκε ο αγώνας Πανναξιακός ΑΟΚ - Ηλυσιακός λόγω αδυναμίας έλευσης των διαιτητών - Αύριο (όπως και ο αγώνας Πρωτέας - ΑΠΑΣ Νάξου) η αναμέτρηση την ίδια ώρα στο "Δημ. Περιστεράκης"

Νάξος: Ερχεται η τακτική συνεδρίαση Επιτροπής Τουριστικής προβολής και ανάπτυξης

Τακτική Συνεδρίαση Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης αύριο Παρασκευή - Ποια τα θέματα

Νάξος – ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Απόλυτα επιτυχημένο το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης (photo)

Η VOM ολοκλήρωσε με επιτυχία το σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης στη ΛΕ.ΜΟ.Ν Νάξου (photo)

Νάξος – Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος: Πότε ξεκινάει το Πασχαλινό ωράριο καταστημάτων

Το Πασχαλινό ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων στη Νάξο ανακοίνωσε ο Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος του νησιού (πίνακας)

Fast Ferries – Πρωτομαγιά: Εμφάνιση στη Νάξο του “Fast Ferries Andros”

Η Fast Ferries ενημερώνει για την κίνηση των πλοίων της κατά την απεργία της Πρωτομαγιάς - ΤΙ θέλει το Fast Ferries Andros στη Νάξο;

Νάξος – ΧΥΤΑ: Υπό έλεγχο και έσβησε η φωτιά

Εσβησε η φωτιά που ξέσπασε νωρίς το πρωί της Παρασκευής στο ΧΥΤΑ της Νάξου

“Νόσος Νάξος”: Ενεργοποιείται (από Νοσοκομείο Νάξου) η διαδικασία του γονιδιακού ελέγχου

Συνάντηση την περασμένη Δευτέρα (22/04) στο Δημαρχείο Νάξου με σκοπό την ενεργοποίηση της διαδικασίας γονιδιακού ελέγχου για τη "Νόσος Νάξος"

Πανναξιακός ΑΟΚ – Play offs: Ωρα τελικού (15:00) κόντρα στον Ηλυσιακό

Ο Πανναξιακός ΑΟΚ αντιμετωπίζει σήμερα τον Ηλυσιακό για τον 2ο αγώνα των πλέι οφ... (Αφίσα)

Νάξος – Ολυμπιακή Φλόγα: ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΘΛΙΨΗ για τους πολιτικούς νάνους, απρέπεια σε έναν Ναξιώτη Πρωταθλητή

Ο Στράτος Φουτάκογλου γράφει για όσα έγιναν την ημέρα της Λαμπαδηδρομίας στη Νάξο με επίκεντρο τον παραγκωνισμό του Ναξιώτη πρωταθλητή Γιάννη Ξενάκη

Νάξος: Δεν “έδεσε” το “Blue Star 2” και έφυγε για την Πάρο, αλλά ούτε εκεί έδεσε (video)

Με την ένταση των ανέμων στα 80 χιλιόμετρα την ώρα (σε ριπή ανέμου) από νότια κατεύθυνση, το "Blue Star 2" δεν έδεσε στο λιμάνι της Νάξου και μετά στη Πάρο