Ραντεβού με κοινό, επαγγελματίες και κορυφαία ΜΜΕ για το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων στη διάρκεια της έκθεσης Τουρισμού ΒΙΤ 2020 που έγινε στο Μιλάνο – Τι αναφέρει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Β. Κατσαράς
«Συμμετέχουμε στοχευμένα σε επιλεγμένες εκθέσεις Τουρισμού με τριπλό στόχο, την ενημέρωση του κοινού, την ουσιαστική επαφή με τον Ιταλικό Τύπο και τη δημιουργία κατάλληλων συνθηκών για νέες συνεργασίες. Αξιολογούμε τα μηνύματα που δεχόμαστε από τις αγορές και ταυτόχρονα εστιάζουμε στην οργάνωση ποιοτικών δράσεων προβολής για την ανάδειξη των προορισμών μας για επίσκεψη ακόμη και εκτός της τουριστικής σεζόν»… Ποιος το αναφέρει αυτό και γιατί; Ο λόγος στον αντιδήμαρχο Τουρισμού Βαγγέλη Κατσαρά και με αφορμή την παρουσία του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων στην διεθνή έκθεση Τουρισμού BIT 2020 που πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο το τριήμερο 9 – 11 Φεβρουαρίου… Και οι προσδοκίες από την παρουσία της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων ενόψει της νέας τουριστικής χρονιάς, ιδιαίτερα υψηλές. Οι Ιταλοί άλλωστε αγαπάνε τα νησιά μας…
Ας δούμε τι αναφέρει χαρακτηριστικά το δελτίο ενημέρωσης από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων
“Ιδιαίτερα παραγωγικό αποδείχθηκε το τριήμερο 9-11 Φεβρουαρίου στο Μιλάνο για το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων που συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού BIT 2020 στο μοντέρνο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Με ξεχωριστό stand στην πρόσοψη του μεγάλου περιπτέρου της Περιφέρειας οι εκπρόσωποι του Δήμου υποδέχτηκαν δεκάδες ενδιαφερόμενους που εξέφρασαν την επιθυμία να ταξιδέψουν στο μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων αλλά και τα μικρά και πολύτιμα «μαργαριτάρια» που το «κοσμούν». Οι επισκέπτες ενημερώνονταν για τις ειδικές μορφές τουρισμού, το περιπατητικό δίκτυο, τις δυνατότητες εξερεύνησης από νησί σε νησί, τις καταδύσεις, τη γαστρονομία και το εύρος υπηρεσιών.
Σημειώνεται πως το δημοφιλές καρναβάλι της Νάξου συγκαταλέχτηκε στις πιο συχνές ερωτήσεις των εν δυνάμει ταξιδιωτών παρά το γεγονός πως πραγματοποιείται εκτός τουριστικής αιχμής. Όπως επισήμαναν έγκριτοι φορείς όπως το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας που συμμετείχε την ίδια περίοδο σε εξειδικευμένες δράσεις, ο Ιταλός τουρίστας δεν είναι πλέον μόνο «ήλιος – θάλασσα – διασκέδαση» αλλά αναζήτα ποιοτικούς προορισμούς με ειδικά ενδιαφέροντα.
Με τη βοήθεια ειδικών, ακολούθησαν τις επόμενες δύο ημέρες της έκθεσης, προγραμματισμένες επαφές με διεθνή τουριστικά δίκτυα, τουριστικά πρακτορεία, Ιταλούς ταξιδιωτικούς συντάκτες, συγγραφείς ταξιδιωτικών οδηγών, επηρεαστές ταξιδίου και lifestyle, φωτογράφους μόδας και τουριστικών προορισμών καθώς και δημοσιογράφους που μεταξύ άλλων συνεργάζονται με δημοφιλή ΜΜΕ όπως La Repubblica, Marie Claire, In Viaggio, Bell’Europa και περιοδικά με ειδική θεματολογία για γάμους, ιστιοπλοΐα, επαγγελματίες – ταξιδιωτικά γραφεία. «Συμμετέχουμε στοχευμένα σε επιλεγμένες εκθέσεις Τουρισμού με τριπλό στόχο, την ενημέρωση του κοινού, την ουσιαστική επαφή με τον Ιταλικό Τύπο και τη δημιουργία κατάλληλων συνθηκών για νέες συνεργασίες. Αξιολογούμε τα μηνύματα που δεχόμαστε από τις αγορές και ταυτόχρονα εστιάζουμε στην οργάνωση ποιοτικών δράσεων προβολής για την ανάδειξη των προορισμών μας για επίσκεψη ακόμη και εκτός της τουριστικής σεζόν», σχολιάζει σχετικά με το σκεπτικό συμμετοχής στις εκθέσεις, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Βαγγέλης Κατσαράς”.