Δημοσιεύτηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Τήνου για το 2020 … Δίνει έμφαση στην αύξηση επισκεψιμότητας, στην επέκταση της τουριστικής περιόδου και στην ανάδειξη των εμπειριών που προσφέρει μόνο η Τήνος
Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2020 ενέκρινε ο Δήμος Τήνου, το οποίο χαρακτηρίζεται από τη δράση αναφορικά με τους τομείς της αναγνωρισιμότητας, της αύξησης της επισκεψιμότητας, την επέκταση της τουριστικής περιόδου και την ανάπτυξη μοναδικών εμεπιριών για τους επισκέπτες του νησιού.
Αναλυτικά, το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Τήνου, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις εξής δράσεις:
– Έρευνα ικανοποίησης του τουριστικού κοινού , online και offline. Η έρευνα θα έχει διάρκεια 20 ημέρες , από τα μέσα Ιουνίου έως και το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου. Τα σημεία επαφής με την έρευνα θα είναι ξενοδοχεία, συνεργαζόμενα πρακτορεία τουρισμού και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση.
– Δημιουργία περιεχομένου και έντυπου υλικού στα αγγλικά, για θεματικές κατηγορίες τουριστικού προϊόντος όπως οικογενειακές διακοπές, σπορ και δράση, πολιτισμός και παράδοση, ρομαντικές διακοπές και γάμος, γαστρονομία, ως εργαλείο προώθησης στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και τις επαφές με πράκτορες και δημοσιογράφους. Τα έντυπα έχουν φωτογραφικό υλικό και περιγραφικό κείμενο ,ενώ με QR code παραπέμπουν για περισσότερες πληροφορίες στη αντίστοιχη σελίδα του ιστότοπου.
– Δημιουργία πληροφοριακού χάρτη με πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό.
– Ενδυνάμωση της καμπάνιας Τήνος. Η Μούσα του Αιγαίου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
– Δημιουργία εφαρμογής ψηφιακού ξεναγού η οποία θα αναγνωρίζει το σημείο που βρίσκεται ο χρήστης και του δίνει ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με αυτό, ενώ λειτουργεί και εκτός σύνδεσης στο internet. Στόχος των διαδρομών είναι να παρουσιαστεί το τουριστικό και πολιτιστικό πρόσωπο της Τήνου.
– Δημιουργία video 360 μοιρών.
– Πρόσκληση της ομάδας των Greek Instagrammers στην Τήνο, παραμονή και φιλοξενία 30 μελών της ομάδας για 3 ημέρες. Οι προσκεκλημένοι bloggers, photographers, vbloggers και instagrammers αποθανατίζουν με το φακό τους πτυχές του νησιού και παράγουν περιεχόμενο. Το περιεχόμενο αξιοποιείται με προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου, με έκθεση σε ανοικτούς χώρους κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, με δημιουργία έκθεσης σε επιλεγμένο χώρο στην Αθήνα και με Mobile έκθεση επιλεγμένων έργων σε ενέργειες που θα υλοποιηθούν από το Δήμο εκτός Ελλάδας.
– Διαφημιστική προβολή μέσω καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προβολή θεματικών βίντεο στα πλοία, διοργάνωση θεματικών παρουσιάσεων σε ευρωπαϊκές χώρες.
– Ειδική παρουσίαση της Τήνου στην Κίνα τον Απρίλιο και τον Μάιο.
– Διοργάνωση ημερίδων και εκδηλώσεων όπως Φεστιβάλ Πεζοπορίας για την ανάδειξη των μονοπατιών. Στόχος είναι η 3ήμερη εκδήλωση να αποτελέσει θεσμό που θα διεξάγεται παράλληλα με το Tinos Food Paths. Οι πεζοπορικές διαδρομές διανθίζονται με εμπειρίες που προβάλλουν τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τη φύση και την αυθεντικότητα των χωριών της Τήνου. Επιπλέον, διοργάνωση των Tinos cycling routes. Σε έναν προορισμό που συνδυάζει την ομορφιά του φυσικού τοπίου, με πολιτιστικά στοιχεία, τη γαστρονομία, την τέχνη και τη δράση, ξεκινά στα τέλη του Σεπτεμβρίου η ποδηλατική εξερεύνηση. με πηγή έμπνευσης τη Μούσα του Αιγαίου.
Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα “tornosnews.gr”