Ανακοίνωση εξέδωσε η Sky Express σχετικά με όσα έγιναν πριν, μετά και κατά τη διάρκεια της πτήσης GQ260 από Αθήνα προς Κεφαλλονιά
Οι πτήσεις εσωτερικού χαρακτηρίζονται ως …ρουτίνας κι αυτό γιατί είναι σύντομες σε χρονική διάρκεια (όχι μεγαλύτερη από 30 λεπτά) και σπάνια υπάρχουν προβλήματα… Μία από τις σπάνιες φορές ήταν και αυτή της πτήσης GO260 από Αθήνα προς Κεφαλλονιά και .. επιστροφή. Μία πτήση που ήταν προγραμματισμένη για τις 17.45 από το «Ελ. Βενιζέλος» αλλά έφυγε με καθυστέρηση και είχε ως αντίπαλο τις κάκιστες καιρικές συνθήκες.
Αποτέλεσμα; Να επιστρέψει αρχικά στην Αθήνα, να έχουμε διαμαρτυρίες από επιβάτες που μίλησαν και την χαρακτήρισαν ως πτήση τρόμου και τελικά με μεταβούν οι επιβάτες στον προορισμό τους με μέριμνα της Sky Express Μάλιστα, η αεροπορική εταιρεία προχώρησε σε ανακοίνωση όπου καταθέτει την άποψή της και τονίζει ότι όλα έγιναν με βάση τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας.
Ας δούμε τι αναφέρει σχετικά «Αναφορικά με την πτήση GQ260 από Αθήνα προς Κεφαλλονιά, το Γραφείο Τύπου της Sky Express, διευκρινίζει τα ακόλουθα: Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Αθηνών, με τελικό προορισμό την Κεφαλλονιά, με 50 επιβαίνοντες.
Μετά την απογείωση του από την Αθήνα το βράδυ της Κυριακής, ο κυβερνήτης ανέφερε τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας. Ως εκ τούτου, ο κυβερνήτης βάσει των πρωτοκόλλων ασφαλείας τόσο της κατασκευάστριας εταιρίας του αεροσκάφους, όσο και των Αρχών και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ζήτησε άδεια επιστροφής στο αεροδρόμιο των Αθηνών, η οποία λόγω έντονων καιρικών συνθηκών κατά την προσέγγιση, διήρκησε παραπάνω από το συνηθισμένο.
Η εταιρία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος, ενώ όλη η επιχείρηση διεξήχθη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας».