Τρίτη, 26 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤεχνολογίαAttica Group: Seasmiles Kiosks στη διάθεση των επιβατών

Attica Group: Seasmiles Kiosks στη διάθεση των επιβατών

|

H ATTICA GROUP με τα Seasmiles Kiosks, εφαρμόζει πρωτοποριακή τεχνολογία για το πρόγραμμα πιστότητας Seasmiles

Η Attica Group, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία τόσο στον επικοινωνιακό σχεδιασμό όσο και στην εμπειρία επίσκεψης του καταναλωτή εν πλω, έχει θέσει σε λειτουργία ειδικά Kiosks εξυπηρέτησης σε βασικές υπηρεσίες του προγράμματος Seasmiles, στα πλοία των εταιρειών SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS.

Πρόκειται για ένα σύστημα πρωτοποριακής τεχνολογίας το οποίο επιτρέπει την ταχύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού για την αυτόματη έκδοση κάρτας μέλους, βελτιώνοντας τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών ενώ παράλληλα, δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης με τα brands και το πρόγραμμα πιστότητας του Ομίλου.

Τα Seasmiles Kiosks συντομεύουν τη διαδικασία συλλογής δεδομένων για εγγραφή νέων μελών στο πρόγραμμα Seasmiles. Οι επιβάτες καλούνται να καταχωρήσουν σε οθόνη αφής τα απαιτούμενα στοιχεία, ώστε να εκδώσουν την κάρτα μέλους και να την παραλάβουν άμεσα ενόσω βρίσκονται επί του πλοίου, τηρώντας όλες τις διαδικασίες προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Επιπλέον, τα ήδη εγγεγραμμένα μέλη όλων των βαθμίδων (Blue, Silver, Gold) μπορούν να ενημερώνονται για τους πόντους που έχουν συλλέξει, καθώς επίσης τα μέλη της Blue βαθμίδας μπορούν να εκτυπώνουν τη φυσική κάρτα και να την παραλαμβάνουν από τo Seasmiles Kiosk.

H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 31 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

And English text 

ATTICA GROUP implements innovative technology with the Seasmiles Kiosks for its loyalty programme

True to its commitment to digitally transforming the passengers’ on-board experience and the communication with the consumer, Attica Group has launched the operation of self-serve Kiosks for its Seasmiles loyalty programme. The devices have been placed on all vessels of the brands SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES and HELLENIC SEAWAYS.

The Seasmiles Kiosks comprise innovative technology that enables faster service for the automatic issuance of the Seasmiles membership card, thus improving the overall travel experience, while at the same time creates trust in the Group’s brands and in the loyalty programme.

The Seasmiles Kiosks shorten the data collection process -fully compliant with all general data protection regulations- for the new members’ registration. Passengers are requested to follow the prompts on a touch screen, completing all necessary information for issuing the Seasmiles programme’s membership card, as to pick up the card immediately while on board.

Moreover, members already registered at all tiers (Blue, Silver, Gold) may be informed about their points balance and the Blue Tier members can print out and pick up the physical card.

Attica Group is engaged in passenger shipping through SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS and AFRICA MOROCCO LINK, operating 31 vessels providing modern, high quality transportation services in Greece and abroad. Attica’s vessels serve 60 unique destinations in 4 countries, connecting 71 ports transporting over 7 million passengers, 1 million passenger vehicles and 400,000 trucks per year.

Δελτίο Ενημέρωσης 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Κατερίνα Μονογυιού: “Σπάμε τη Σιωπή, Βάζουμε Τέλος στη Βία κατά των Γυναικών”

Η Βουλευτής Κυκλάδων παρευρέθηκε στο 5ο "Play 2 Win - Celebrity Basketball Game" που διοργάνωσε η W.I.N. Hellas, υπό την αιγίδα του Δήμου Κηφισιάς

Νάξος: Ενοικίαση καταστημάτων στη πόλη της Νάξου

Ενοικιάζονται δύο καταστήματα στη Πόλη της Νάξου ,... δείτε πληροφορίες

Ενδοκυκλαδικά – Αρτεμις: Σύνδεση Σαντορίνη – Σύρος κάθε Τετάρτη, εκτός η Νάξος από το δρομολόγιο

Νέες αλλαγές στα δρομολόγια του "Αρτεμις" έως τέλος του Δεκεμβρίου - Η Σαντορίνη έχει σύνδεση με τη Σύρο κάθε Τετάρτη αντί για Τρίτη - χάνει τη σύνδεση η Νάξος για 2ο δρομολόγιο με τη Σύρο (πίνακας)

Airbne – Ρώμη 2025: Πρόκληση για μονομαχία στο “Κολοσσαίο”

Η εμπειρία προσφέρεται δωρεάν, αλλά οι συμμετέχοντες πρέπει να φροντίσουν οι ίδιοι για τη μετακίνησή τους στη Ρώμη - Χρονοδιάγραμμα

Νάξος: Σύλληψη 65χρονου για ασέλγεια και χειρονομίες σε βάρος 33χρονης

65χρονος κατηγορείται για προσβολή της αξιοπρέπειας μιας 33χρονης - Σύλληψη

Σάμος – Ναυάγιο: βυθίστηκε σκάφος, οκτώ νεκροί εκ των οποίων έξι παιδιά

Μέχρι στιγμής έχουν εντοπιστεί 36 άτομα, ενώ έχουν απεγκλωβιστεί άλλα τρία από βραχώδη ακτή

Βέφα Αλεξιάδου: Εφυγε από τη ζωή σε ηλικία 91 ετών η αγαπημένη μαγείρισσα της τηλεόρασης

Η αγαπημένη μαγείρισσα αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα υγείας και νοσηλευόταν τον τελευταίο καιρό στο νοσοκομείο «Παπανικολάου»

Netflix: Από την 1η Δεκεμβρίου στην πλατφόρμα “Ο Ανθρωπος του Θεού”

Η ταινία «Ο Άνθρωπος του Θεού» στο Netflix από την 1η Δεκεμβρίου

Sir Colin Renfrew: Εφυγε από τη ζωή ο αρχαιολόγος που λάτρεψε την Κέρο

Αθανασούλης: Ο λόρδος Colin Renfrew, ο ανανεωτής της αρχαιολογικής επιστήμης και ο μεγαλύτερος μελετητης του κυκλαδικού πολιτισμού, δεν είναι πια μαζί μας.

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Νάξος: Από την 1η Ιουνίου ξεκινάει η αεροπορική σύνδεση με Ηράκλειο

Η Νάξος μετά την Θεσσαλονίκη αποκτά αεροπορική σύνδεση και με το Ηράκλειο - Δύο φορές από την 1η Ιουνίου και έως τα μέσα Οκτωβρίου

Ενδοκυκλαδικά: Το “Αρτεμις” κάθε Τρίτη θα ενώνει τη Σύρο με τη Παροναξία και τη Σαντορίνη

Αλλαγή στο δρομολόγιο του "Αρτεμις"... Δείτε πως θα κινείται κάθε Τρίτη

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;

Νάξος: Το “Blue Star Delos” δεν μπόρεσε να παραμείνει στο λιμάνι, έφυγε νωρίτερα για Πάρο

Το Blue Star Delos το απόγευμα του Σαββάτου δεν μπόρεσε να παραμείνει με ασφάλεια στο λιμάνι της Νάξου

Πάρος: Ο καπετάν – Χρήστος Τζουάνης “έφυγε” από την ζωή

Στα 42 του χρόνου ο cpt Χρήστος Τζουάνης έφυγε από τη ζωή ...

Blue Star Ferries: Δίωρη καθυστέρηση στην αναχώρηση του “Paros”

Στις 7.30 το απόγευμα θα αναχωρήσει σήμερα (21/11) το Blue Star Paros από τον Πειραιά για το ταξίδι στις Κυκλάδες

MSC: Βάζει στο πρόγραμμα την Σύρο, “βλέπει” τις υποδομές στη Σαντορίνη

MSC: Αντί για τέλη, επενδύσεις σε υποδομές για ανάπτυξη της κρουαζιέρας

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

Μητσοτάκης σε Λιανό “Είναι δέσμευσή μου το φράγμα αυτό επιτέλους να ολοκληρωθεί “

Τι είπε ο Μητσοτάκης για τα προβλήματα που υπάρχουν στα νησιά και δη στη Νάξο - Φθηνό ρεύμα και καλό, ποιοτικό, καθαρό νερό για τα νησιά μας