Πόσα και ποια είναι τα βήματα ώστε να μπορέσετε να προωθήσετε σωστά την επιχείρησή σας
Σήμερα, υπάρχουν τόσες πολλές πλατφόρμες και τρόποι προώθησης μιας επιχείρησης, όμως, μόνο οι καλύτεροι έμποροι ξέρουν πώς να προσδιορίσουν ποιες θα μεγιστοποιήσουν την προσπάθειά τους, στον προϋπολογισμό που θέλουν.
Της Μίνας Κοκορέλη
Ακολουθεί μια λίστα με συμβουλές για τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας, που θα ταιριάζει σε οποιοδήποτε προϋπολογισμό ή μορφή επιχειρηματικής δραστηριότητας.
1. Χρησιμοποιήσετε τις πλατφόρμες μάρκετινγκ για να δημιουργήσετε διαφημίσεις
Το βίντεο είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μορφές διαφημίσεων στο διαδίκτυο και μία από τις πιο συναρπαστικές. Οι κινούμενες εικόνες είναι πιο εντυπωσιακές και διασκεδαστικές για τους θεατές ακόμα και αν έχετε ένα βαρετό, φαινομενικά, λογιστικό γραφείο στην Αθήνα. Όσο αποτελεσματικό και αν είναι το βίντεο, η παραγωγή παραδοσιακών διαφημίσεων με βίντεο είναι χρονοβόρα και δαπανηρή για την παραγωγή και την αποτελεσματική στόχευση.
Οι διαφημίσεις βίντεο μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως διαφημίσεις μάρκας, περιεχόμενο ιστοσελίδας και δημοσιεύσεις κοινωνικών μέσων. Μιμούνται την ίδια τεχνική αφήγησης όπως και τα Instagram Stories, κάνοντάς τα να μοιάζουν λιγότερο με τις διαφημίσεις και περισσότερο σαν τις γνήσιες συστάσεις ενός φίλου.
Αυτό το ύφος του μάρκετινγκ με βίντεο μπορεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν μέσω των online προωθητικών ενεργειών με έναν εύκολο και οικονομικά αποδοτικό τρόπο.
2. Αποκτήστε δωρεάν δημοσιότητα υποστηρίζοντας μια αιτία
Όταν σκέφτεστε τρόπους προώθησης εκτός σύνδεσης για να προβάλετε τη μικρή σας επιχείρησή, μερικές φορές πρέπει να γίνετε δημιουργικοί, ειδικά αν προσφέρετε μια βαρετή υπηρεσία όπως για παράδειγμα ένας τεχνικός Αθήνα. Η δωρεάν δημοσιότητα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε το όνομά σας στην κοινότητα. Η χορηγία ενός ομαδικού γεγονότος ή η βοήθεια μιας καλής αιτίας μπορεί να σας δώσει την ελεύθερη προσοχή των μέσων ενημέρωσης.
Επικοινωνήστε με τις τοπικές εφημερίδες, την τηλεόραση ή τον ραδιοφωνικό σας σταθμό και ενημερώστε τους για το τι κάνετε στην κοινότητά σας. Μοιραστείτε ενδιαφέροντα γεγονότα σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας και γιατί ξεκινήσατε την επιχείρησή σας.
3. Ξεκινήστε μια καμπάνια απευθείας πωλήσεων B2B
Ενώ άλλοι τύποι επιχειρήσεων μπορεί να έχουν άλλες βέλτιστες μεθόδους μάρκετινγκ, για ένα δικηγορικό γραφείο στην Αθήνα για παράδειγμα η άμεση επικοινωνία B2B από την ομάδα συντονισμού επιχειρηματικής ανάπτυξης μπορεί να λειτουργήσει πιο αποδοτικά. Το μυστικό της ανάπτυξης μια επιχείρησης είναι να εκπαιδεύει τους ανθρώπους να αναπτύσσουν ηγεσία από την πρώτη μέρα. Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη εμπιστοσύνης, άδειας, επιμονής, εξουσίας κτλ.
4. Γίνετε μια πηγή εμπιστοσύνης στις ομάδες του Facebook
Πολλοί άνθρωποι συμμετέχουν σε αυτές τις ομάδες του Facebook και πηγαίνουν κατευθείαν για την πώληση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους. Η ομάδα δεν το εκτιμά, επομένως είτε θα σας αγνοήσουν είτε οι διαχειριστές απλά θα σας διώξουν από την ομάδα. Αντί να κάνετε κάτι τέτοιο, προσφέρετε πληροφορίες, μελέτες περιπτώσεων αν είστε ένας δικηγόρος στη Θεσσαλονίκη, ενημερώσεις για τη βιομηχανία, εργαλεία και στρατηγικές στην εξειδικευμένη θέση σας, που θα ωφελήσουν την ομάδα. Μπορείτε να το κάνετε αυτό για ένα σύντομο χρονικό διάστημα μέχρι να μάθετε πώς να ολοκληρώσετε την υπηρεσία “X” που παρέχετε χωρίς να πουλήσετε κανέναν για τίποτα.
5. Ξεκινήστε μια “Εθνική Ημέρα … ME
Ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε τη μικρή επιχείρησή σας είναι να δημιουργήσετε μια “Εθνική Ημέρα … ME”. Δεν υπάρχουν κανονισμοί ή περιορισμοί στη δημιουργία αυτών των εκδηλώσεων, έτσι μπορείτε να δημιουργήσετε μια “Εθνική Ημέρα της {επιχείρησης ή της υπηρεσίας}\”. Είναι ένας δημιουργικός, μοναδικός τρόπος για να προωθήσετε εσάς και την εταιρεία σας.