Οι Λειψοί ποντάρουν στο Ολλανδικό κοινό (κυρίως γυναίκες) ενώ προβάλλουν τις ομορφιές του νησιού και μέσω των σταθμών του ΜΕΤΡΟ στην Αθήνα – Τι δηλώνει ο Δήμαρχος Λειψών κος Μάγγος για τις κινήσεις αυτές
Δυναμικά υποδέχεται τη σεζόν ο Δήμος Λειψών με δύο στοχευμένες δράσεις προβολής για την Ελλάδα και το εξωτερικό σε συνεννόηση με τους επαγγελματίες του νησιού, Δημοτικούς Συμβούλους και εξειδικευμένη εταιρία Τουριστικού Μάρκετινγκ.
Σε συνέχεια της στοχευμένης παρουσίασης του Δήμου σε επιλεγμένο κοινό ταξιδιωτικών πρακτόρων και δημοσιογράφων στην Ολλανδία τον Μάρτιο σε συνεργασία με το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών και την προϊσταμένη κ Ελένη Σκαρβέλη, διοργανώθηκε το διάστημα 4-6 Μαΐου 2019, η επίσκεψη της Ολλανδής blogger, κυρίας Linda Van Andel. Η κα Andel εκπροσωπεί το δημοφιλές και μοντέρνας αισθητικής blog www.lindaswholesomelife.nl με 12.000 μοναδικούς επισκέπτες που απευθύνεται στο νεανικό γυναικείο κοινό το οποίο ενδιαφέρεται για ταξίδια, υγιεινή ζωή, οικολογία και εναλλακτικές προτάσεις ταξιδιών και διατροφής.
Το γυναικείο κοινό είναι ιδιαίτερα δυναμικό στην Ολλανδία σε ό,τι αφορά sτις επιλογές προορισμών, τόσο για τις μεμονωμένες επισκέψεις, όσο και τις οικογενειακές και αποτελεί προτεραιότητα της στρατηγικής μάρκετινγκ όλων των σύγχρονων προορισμών. Η κα Andel που ξεναγήθηκε από τους Δημοτικούς Συμβούλους κ.κ. Κωνσταντίνο Μπουράκη και Βούλα Κάβουρα είχε την ευκαιρία να ανακαλύψει το πανέμορφο χωριό των Λειψών και τις γραφικές εκκλησίες, να γευτεί μοναδικά τοπικά εδέσματα και φυσικά να μαγευτεί από τον εξωτισμό της φύσης και των δαντελωτών ακτών του νησιού της θεάς Καλυψούς.
Ταυτόχρονα με τις δράσεις για το εξωτερικό, ξεκίνησε εντός της πρώτης εβδομάδας του Μαΐου, η επιτυχημένη καμπάνια του Δήμου σε πολυσύχναστους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ Αθηνών που οργανώνεται με τη βοήθεια του κ. Μπουράκη. 31 φωτεινά πλαίσια στους 17 σημαντικότερους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ θα «φιλοξενούν» για δύο εβδομάδες τις τέσσερις νέες μακέτες του Δήμου που εντυπωσιάσουν με το μοντέρνο εικαστικό, το νέο φωτογραφικό υλικό και το πρωτότυπο ή ανανεωμένο κείμενο τους. «Πρωταγωνιστές» της καμπάνιας θεωρούνται η σύνδεση με τις περιπέτειες του Οδυσσέα, οι δεκάδες ανέγγιχτες εξωτικές παραλίες και τα μικρά νησάκια, τα τοπικά προϊόντα, η ποιότητα υπηρεσιών και ο εκλεκτός κόσμος που προτιμά τον προορισμό για τις διακοπές του.
Αξίζει να σημειωθεί πως εν όψει της νέας σεζόν, οργανώθηκε έγκαιρα συγκέντρωση επαγγελματιών με πρωτοβουλία του Δημάρχου κ. Φώτη Μάγγου και τη συμμετοχή Δημοτικών Συμβούλων και εκπροσώπων φορέων. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να παρουσιαστούν κάποιες από τις δράσεις προβολής που έχουν δρομολογηθεί για τους επόμενους μήνες καθώς και οι ανάγκες που θα προκύψουν για φιλοξενίες δημοσιογράφων κορυφαίων ΜΜΕ διεθνούς βεληνεκούς, ενώ τα εύσημα δόθηκαν από τη Δημοτική Αρχή σε όσες τοπικές Τουριστικές επιχειρήσεις έχουν στηρίξει μέχρι σήμερα ενεργά όλες τις πρωτοβουλίες του Δήμου Λειψών για Τουριστική προβολή σύγχρονων προδιαγραφών. «Ξεπερνάμε τα εμπόδια, σκεφτόμαστε δημιουργικά, και κάθε χρόνο γινόμαστε καλύτεροι προκειμένου να εδραιώσουμε τους Λειψούς στον Τουριστικό χάρτη των ποιοτικών Ελληνικών προορισμών τόσο για την εγχώρια όσο και τη διεθνή αγορά», δήλωσε ο Δήμαρχος Λειψών κ. Μάγγος.
Δελτίο Τύπου