Απίστευτο… Μίνι περιπέτεια για 200 περίπου επιβάτες πτήσης της Ryanair από Σαντορίνη το απόγευμα της Καθαρά Δευτέρας προς Αθήνα – Εμειναν χωρίς ενημέρωση για επτά ώρες στο αεροδρόμιο, ενημερώθηκαν μέσω … Ιρλανδίας για την ακύρωση της πτήσης και τελικά έφτασαν στην Αθήνα το βράδυ της Τρίτης με πλοίο (!!!)
Μεγάλη ταλαιπωρία, ώρες αναμονής και νεύρα σπασμένα. Αυτή είναι η εικόνα των ταξιδιωτών που επέλεξαν να ταξιδέψουν στη Σαντορίνη με την Ryanair το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας. Τελικά κάθε ταξίδι με τη Ryanair είναι και μια περιπέτεια.
Το απόγευμα της Καθαράς Δευτέρας (11/03) στις 16:55 επρόκειτο να πραγματοποιηθεί πτήση από το αεροδρόμιο της Σαντορίνης προς Αθήνα. Οι κακές καιρικές συνθήκες ωστόσο, δεν επέτρεψαν την πραγματοποίηση της πτήσης 1237 της Ryanair, με τους επιβάτες να περιμένουν μάταια για ώρες κάποια επίσημη ενημέρωση από την εταιρία στο αεροδρόμιο του κυκλαδίτικου νησιού. Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει ο κ. Λεωνίδας Λάγιος στο Newsbomb.gr, οι επιβάτες έμειναν στο αεροδρόμιο για πάνω από επτά ώρες, μέχρι τις 00:30 το βράδυ, όταν και τους ανακοινώθηκε ότι η πτήση τους θα άλλαζε για την επόμενη μέρα (12/03) στις 13:25 το μεσημέρι.
Οι επτά ώρες αναμονής στο αεροδρόμιο αποδείχθηκαν Γολγοθάς για τους επιβάτες της πτήσης 1237, καθώς κανείς δεν μπορούσε να απαντήσει ούτε ποια ακριβώς είναι η πολιτική της εταιρίας σε αυτές τις περιπτώσεις, ούτε στο πού θα διανυκτέρευαν οι επιβάτες. Αξίζει να σημειωθεί πως στην εν λόγω πτήση επέβαιναν περίπου 200 άνθρωποι, ανάμεσα τους και μικρά παιδιά. Μάλιστα, μετά από πιέσεις των επιβατών οι υπάλληλοι της εταιρίας τους έδωσαν ένα τηλέφωνο στην Ιρλανδία και παραδέχθηκαν ότι σε αντίστοιχες περιπτώσεις και αυτοί επικοινωνούν με την εταιρία σε αυτό.
Υπογραμμίζεται επίσης ότι οι υπόλοιπες αεροπορικές εταιρίες, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κ. Λάγιος στο Newsbobm.gr, φρόντισαν από τις πρώτες κιόλας ώρες που είδαν ότι δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα λόγω κακοκαιρίας, για τη διαμονή των επιβατών τους, τον επαναπρογραμματισμό της πτήσης τους και την προσκόμιση voucher.
Αντίθετα, για τους επιβάτες της Rynair, η περιπέτεια ήταν σε πλήρη εξέλιξη. Οι περισσότεροι περίμεναν πως το πρωί της Τρίτης (12/03) η ταλαιπωρία θα τελείωνε. Η Ryanair όμως είχε άλλα… σχέδια. Αν και όλα έδειχναν ότι η πτήση της Τρίτης (12/03/2019) στις 13:25 προς Αθήνα θα πραγματοποιούνταν κανονικά, η εταιρία ανακοίνωσε την ακύρωση της στις 14:00. Το… κερασάκι στην τούρτα ήρθε όταν μαζί με την ανακοίνωση ακύρωσης της πτήσης, η Ryanair ενημέρωνε τους ταλαιπωρημένους επιβάτες ότι πλέον θα πρέπει να φροντίσουν μόνοι τους την επιστροφή τους. Έστειλαν μάλιστα και ένα «απολογητικό» sms στους επιβάτες δίνοντας μάλιστα την… εναλλακτική λύση να περιμένουν για την επόμενη πτήση, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε δύο μέρες!
Έτσι, κάποιοι επιβάτες της πτήσης 1237 αποφάσισαν να πάρουν το πλοίο για Αθήνα, το οποίο έφτασε στον Πειραιά λίγο μετά τις 11 το βράδυ. Με απλά ελληνικά μετά από 31 ώρες έφτασαν στον προορισμό τους… . Ο κ. Λάγιος, τόνισε πως δεν έχει υπάρξει καμία μέριμνα από την εταιρία για την κάλυψη των εξόδων της επιστροφής και την αποζημίωση των επιβατών που έπρεπε να προλάβουν άλλες πτήσεις. «Οι αλλαγές των πτήσεων λόγω των κακών καιρικών είναι λογικές καθώς κανείς δεν θέλει να κινδυνέψει», λέει ο κ. Λάγιος και προσθέτει: «Αυτό όμως που δεν είναι λογικό είναι η ταλαιπωρία που έπρεπε να υποστούν οι επιβάτες της Ryanair στη Σαντορίνη». Σύμφωνα με τον ίδιο, η επιλογή μιας low cost αεροπορικής εταιρίας δεν αποτελεί δικαιολογία για τον τρόπο αντιμετώπισης ενός τέτοιου ζητήματος, ούτε οι επιβάτες αυτών των πτήσεων είναι επιβάτες κατώτερης κατηγορίας.