Το 2018 η ηλεκτρονική πύλη των Κυκλάδων, e-kyklades.gr, προσέλκυσε 675.000 επισκέπτες από 185 χώρες – Ποια νησιά βγήκαν πρώτα στις αναζητήσεις
Το 2018 η ηλεκτρονική πύλη των Κυκλάδων, e-kyklades.gr, προσέλκυσε 675.000 επισκέπτες από 185 χώρες. Οι 4900 επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν αξιοποιήσει έως τώρα τη δυνατότητα δωρεάν προβολής, δέχθηκαν συνολικά περίπου 5,7 εκατομμύρια προβολές, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση. Αυτό προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία τα οποία έχουν αναρτηθεί στην ηλεκτρονική σελίδα του Επιμελητηρίου Κυκλάδων. Η κάθε μία επιχείρηση με εταιρική προβολή είχε την ευκαιρία να προβάλλει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της σε 1393 επισκέπτες κατά μέσο όρο. Από όλους τους κλάδους που προβάλλονται, οι επιχειρήσεις διαμονής σημείωσαν τα υψηλότερα νούμερα με μέσο όρο 1908 επισκέψεις, ενώ στις δύο πρώτες θέσεις βρίσκονται τα καταλύματα της Κιμώλου με 4562 προβολές και των Κουφονησίων με 4903 προβολές.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Επιμελητηρίου, “ο Κυκλαδίτης επιχειρηματίας έχει, με αυτό τον τρόπο, στα χέρια του ένα δυνατό εργαλείο που απευθύνεται στις διεθνείς αγορές και του δίνει αποδεδειγμένα τη δυνατότητα να προωθήσει την επιχείρησή του, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, σε όλο τον κόσμο”.
Παρακάτω παρουσιάζεται ο αριθμός των προβολών ανά κλάδο:
Διαμονή: 3,2 εκατομμύρια click
Εστίαση: 1 εκατομμύριο click
Μεταφορές/Ενοικιάσεις: 460.000 click
Διασκέδαση: 385.000 click
Τοπικά Προϊόντα: 382.000 click
Δραστηριότητες: 251.000 click
Εμπορικές επιχειρήσεις: 80.000 click
Από τα παραπάνω προκύπτει, όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, ότι το e-kyklades.gr δημιουργεί online κινητικότητα, την οποία διοχετεύει απευθείας στις επιχειρήσεις, καθώς σημειώθηκαν 400.000 προβολές στις προσωπικές ιστοσελίδες των επιχειρήσεων, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση κατά 57% σε σχέση με το 2017.
Υπενθυμίζεται ότι το Επιμελητήριο Κυκλάδων δημιουργεί για κάθε επιχείρηση-μέλος το δικό της mini website, όπου μπορεί να προβάλει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της μέσα από πλούσιο περιεχόμενο που περιλαμβάνει κείμενο περιγραφής, φωτογραφίες, αναλυτικά στοιχεία επικοινωνίας, ενσωμάτωση εταιρικού βίντεο, λογότυπο, ψηφιακό χάρτη κ.ά. Στο www.e-kyklades.gr υπάρχουν 10.000 σημεία ενδιαφέροντος για τον επισκέπτη, καθώς και πληροφορίες για τις 4900 επιχειρήσεις που προβάλλονται σε 8 διαφορετικές γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ιταλικά, ισπανικά, ρωσικά και κινέζικα)».
Εμπιστοσύνη και ανταπόδοση
Όπως σημείωσε ο υπεύθυνος Διαδικτυακής Πύλης του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, κ. Παναγιώτης Θεοδωράκης, η αλματώδης αύξηση στη ροή της επισκεψιμότητας προς τις ιστοσελίδες των επιχειρήσεων, μέσω του e-kyklades.gr, οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ενημέρωση των στοιχείων τους στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου. Εξήγησε δε, πως αρκετές επιχειρήσεις, μέσα στον προηγούμενο χρόνο, προχώρησαν είτε σε ανανέωση των ιστοτόπων τους, είτε σε δημιουργία, καθώς έως τότε, είτε δεν διέθεταν, είτε προωθούσαν κάποια σελίδα τους σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου οι επισκέπτες της διαδικτυακής πύλης του Επιμελητηρίου να έρχονται σε επαφή μαζί τους. Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, αυξήθηκαν οι επιχειρήσεις, οι οποίες μερίμνησαν για την ηλεκτρονική τους προβολή σε δικό τους ιστότοπο, με αποτέλεσμα, η βάση δεδομένων της πύλης του Επιμελητηρίου να εμπλουτιστεί και οι επισκεψιμότητα να αυξηθεί με μεγάλους ρυθμούς.
Σύμφωνα με το αρμόδιο στέλεχος, αποτελεί επιταγή της σύγχρονης αγοράς η επένδυση των επιχειρήσεων στη δημιουργία διαδικτυακού “σπιτιού”, μέσω του οποίου δημιουργείται εξωστρέφεια, ενώ έχουν τη δυνατότητα να έρχονται άμεσα σε επαφή με τους υποψήφιους πελάτες. Μάλιστα, μέσω της διαδικτυακής πύλης του Επιμελητηρίου, η οποία βρίσκεται ιδιαίτερα υψηλά, σύμφωνα με τα ειδικά εργαλεία μέτρησης της δημοτικότητας των ιστοσελίδων, τόσο σε επίπεδο αποτελεσμάτων αναζήτησης, όσο και σε επίπεδο επισεψιμότητας, οι επιμέρους ιστοσελίδες των τοπικών επιχειρήσεων έχουν τη δυνατότητα να επωφελούνται από αυτή και κατά συνέπεια να μεταφέρεται προς αυτές μέρος της συνολικής δημοτικότητας του e-kyklades.gr. “Το γεγονός, ότι το διαδίκτυο μπαίνει ολοένα και περισσότερο και στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων, συντελεί στην αύξηση και των μελών του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, έναντι ενός πολύ μικρού κόστους, της συνδρομής και από κει και πέρα επωφελούνται της προβολής”.
Ο κ. Θεοδωράκης επεσήμανε επιπλέον, ότι η δυναμική αυτή της διαδικτυακής πύλης του Επιμελητηρίου, διαφαίνεται κυρίως στη δημοτικότητα, που καταγράφεται στα στατιστικά, για τις επιχειρήσεις μικρότερων νησιών, όπως η Κίμωλος ή το Κουφονήσι, δεδομένου, ότι τοπικά, δεν υπάρχει πληθώρα δυνατοτήτων προώθησης αυτού του βεληνεκούς.