Στη διάρκεια της WTM 2018 η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου παρέλαβε το Βραβείο καλύτερου ντιζάιν περιπτέρου – Το πρόγραμμα προβολής για το επόμενο διάστημα
Με τους καλύτερους οιωνούς έκλεισε η φετινή έκθεση WTM 2018 στο Λονδίνο. Κι αυτό γιατί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου απέσπασε το βραβείο Καλύτερου Ντιζάιν Περιπτέρου στα βραβεία Best Stand Awards.
Οι κριτές της επιτροπής αξιολόγησης των βραβείων θεώρησαν ότι το περίπτερο της Περιφέρειας ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή. Οι κριτές ήταν οι Nicola Macdonald, συντάκτης στο Exhibition News, Beryl Preuschmann, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της TRIPorganiser, Bill Richards, επίσημος συνεργάτης της Tourism Research & Marketing και Russell Smith, διευθύνων σύμβουλος της Intuitive Design.
Και όπως τόνισε ο Macdonald «Μόλις είδαμε το περίπτερο, αμέσως ξεχώρισε σε σχέση με τα υπόλοιπα. Έχει ιδιαίτερα όμορφο ντιζάιν, σαν αγορά όπου οι επισκέπτες αγοράζουν προορισμούς ενώ διαθέτει μια φιλόξενη ατμόσφαιρα και αποτελεί ένα καλό μέρος για επαγγελματικές συναντήσεις» ενώ ο Richards πρόσθεσε: «Πιστεύω ότι θα μπορούσε να αποτελεί μοντέλο χρήσης χώρου, είναι πολύ απλό».
Παράλληλα, διαμόρφωσε τις βασικές δράσεις στις οποίες θα στηριχθεί το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019. Οι δράσεις που δρομολογούνται, μεταξύ άλλων, αφορούν στα εξής:
– Παραγωγή διαφημιστικών videos της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος και των προορισμών της περιφέρειας. Το video υλικό που θα δημιουργηθεί, θα αναδεικνύει με μοντέρνα εικαστική και σύγχρονη τεχνική επεξεργασία τη μοναδικότητα και αυθεντικότητα του προορισμού μέσα από την προβολή χαρακτηριστικών σημείων, θεματικών αξόνων του τουριστικού προϊόντος, στιγμών και εμπειριών καλοκαιριών διακοπών και προορισμών.
– Δημιουργία τράπεζας φωτογραφικού υλικού με φωτογράφιση σε επιλεγμένα σημεία- προορισμούς. Η θεματολογία της φωτογράφισης βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως αποτυπώνονται στο Marketing Plan της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
– Παραγωγή Videos για τις ανάγκες προβολής της προσεχούς τουριστικής περιόδου από υπάρχουσες τράπεζες και πηγές πλάνων με εικαστική επιμέλεια.
– Εικαστική και δομική αναβάθμιση του τουριστικού Portal της περιφέρειας με στόχο την ανάδειξη της επίσημης τουριστικής ιστοσελίδας ως κεντρικό όχημα ψηφιακών δράσεων προώθησης του τουριστικού προϊόντος, την ανταπόκριση στις νέες ψηφιακές συνήθειες και συμπεριφορές των χρηστών, την αξιοποίηση των νέων τεχνολογικών δυνατοτήτων, των σχεδιαστικών τάσεων και του περιεχομένου.
– Σχεδιασμός και ανάπτυξη του Blog της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
– Δημιουργική απεικόνιση, creative brand story telling. Η στρατηγική περιεχομένου εφαρμόζεται με τη δημιουργία ιστοριών -τίτλος και ιστορία εμπειρίας- με στόχο την ανάδειξη του κάθε προορισμού και των εμπειριών που προσφέρει χρησιμοποιώντας ως όχημα την πλατφόρμα επικοινωνίας “Aegean Islands. Like no Other”. Τα μηνύματα, αναπτύσσονται στο ύφος και τη στρατηγική περιεχομένου που θα καθοριστεί από τις ανάγκες της καμπάνιας, και αποτυπώνονται δημιουργικά για περαιτέρω ανάδειξη των προορισμών.
– Επικαιροποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, με στόχο την ενίσχυση της κοινότητας, την ανάδειξη του νέου concept, την προώθηση περιεχομένου και την διάδοση των μηνυμάτων προβολής στη ψηφιακή κοινότητα.
– Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου δημοσιότητας
– Πλάνο προβολής και δημοσιότητας του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε διεθνούς, εθνικής και τοπικής εμβέλειας ΜΜΕ με ιδιαίτερη βαρύτητα στην προβολή μέσω ΜΜΕ μεγάλης διείσδυσης στην παγκόσμια τουριστική αγορά όπως το CNN, το BBC, το Travel Channel.
– Εκπόνηση μελετών τουριστικής κίνησης και προφίλ τουριστών.
– Ενέργειες Προώθησης B2B.
– Εκπόνηση μελέτης ανάλυσης της ψηφιακής φήμης, μέσα από ειδικές πλατφόρμες μέτρησης, με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων αποτελεσματικότητας των προωθητικών ενεργειών καθώς και την παροχή στοιχείων αντίληψης του κοινού στόχος για την αξία των brands.
– Φιλοξενίες ξένων και Ελλήνων ταξιδιωτικών συντακτών καθώς και εκπροσώπων από Tour Operators.
– Συνεργασία με τουριστικούς πράκτορες και tour operators.
– Δράσεις προώθησης όλων των θεματικών δράσεων της περιφέρειας, αθλητικών, πολιτιστικών κλπ. σε συνεργασία με ξένους τουριστικούς πράκτορες και Tour Operators με καταχωρήσεις στους επίσημους καταλόγους προορισμών.
– Δημιουργία και εκτύπωση έντυπου προωθητικού υλικού όλων των θεματικών δράσεων της περιφέρειας, αθλητικών, πολιτιστικών κλπ. για τη διανομή του σε τουριστικές εκθέσεις.
– Συνέδρια, ημερίδες, εκδηλώσεις , αθλητικές και πολιτιστικές διοργανώσεις.
Δελτίο Τύπου – πληροφορίες από την ιστοσελίδα tornosnews.gr