Μετά από τρεις ημέρες που έμεινε δεμένο στο Λαύριο, το Andros Jet ανεχώρησε πριν από λίγο για τις Κυκλάδες για να μπει κανονικά στα δρομολόγια με αρχή την … άγονη Σαντορίνης: Ανάφη – Θήρα – Θηρασιά – Ιος- Σίκινο – Φολέγανδρο – Νάξο – Πάρο – Σύρο
Η απαγόρευση απόπλου αποτελεί παρελθόν… Και το Andros Jet είναι και πάλι στα νερά των Κυκλάδων μετά από τρεις ημέρες που παρέμεινε δεμένο στο λιμάνι του Λαυρίου…
Όπως είναι γνωστό, το απόγευμα της Τετάρτης υπήρξε καταγγελία (άραγε από ποιον) και όταν το ταχύπλοο επέστρεψε από το δρομολόγιο του (Κέα – Κύθνο – Σύρο – Τήνο – ‘Άνδρο), ο πλοίαρχος και τα μέλη του πληρώματος βρέθηκαν μπροστά σε κλιμάκιο επιθεώρησης πλοίων του κεντρικού λιμεναρχείου Λαυρίου, με τη συνδρομή επαγγελματία δύτη και στελεχών του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων… Μέχρι εδώ καλά. Το παράξενο όμως είναι ότι η καταγγελία μιλούσε για φθορές που με την πρώτη ή και την δεύτερη ή και την τρίτη ματιά δεν είναι εύκολο κανείς να τις εντοπίσει… Κάτι που κατανοεί κανείς όταν διαβάσει το σχετικό δελτίο ενημέρωσης από το Κεντρικό Λιμεναρχείο «εντοπίστηκαν εκδορές χρώματος των ελασμάτων του εξωτερικού περιβλήματος σε αμφότερες τις γάστρες του πλοίου, παραμορφώσεις ελασμάτων εξωτερικού περιβλήματος της αριστερής γάστρας του πλοίου, στρεβλώσεις των πρυμναίων σταθεροποιητικών πτερυγίων σε αμφότερες τις γάστρες του πλοίου, ρηγμάτωση και στρέβλωση των ελασμάτων στεγανού χώρου άνωθεν του πρωραίου σταθεροποιητικού πτερυγίου (T-Foil) αριστερής γάστρας του πλοίου».
Και στη συνέχεια είχαμε τη σύλληψη με την διαδικασία του αυτόφωρου του πλοιάρχου του πλοίου, οποίος μάλιστα και φέρεται να έχει παραιτηθεί… Και το ερώτημα παραμένει «ποιος προχώρησε και γιατί στην καταγγελία;» Και βέβαια αφού είχε τόσες ζημιές και μάλιστα σε σημεία που είναι κάτω από τη θάλασσα πως διορθώθηκαν χωρίς να μετακινηθεί το σκάφοε σε δεξαμενή; Τρεις μέρες έμεινε δεμένο το πλοίο, δεν υπήρξε αναπλήρωση και σήμερα έγινε γνωστό ότι ξεκίνησε και πάλι στα δρομολόγιά του. Λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι αναχώρησε από το Λαύριο για την Ανάφη όπου και θα ξεκινήσει την … άγονη Σαντορίνης ήτοι Ανάφη (ώρα αναχώρησης στις 4 το απόγευμα) – Σαντορίνη – Θηρασιά – Ίο – Σίκινο – Φολέγανδρο – Νάξο – Πάρο – Σύρο…
Οι πληροφορίες επίσης αναφέρουν ότι στο πλοίο υπάρχει νέος καπετάνιος (ο τρίτος από τις αρχές της τουριστικής περιόδου) ενώ για να αναχωρήσει το πλοίο θα έχει λάβει το σχετικό πιστοποιητικό αξιοπλοΐας από τον αρμόδιο νηογνώμονα που έχει και την ευθύνη για το πλοίο… Εμείς απλά ευχόμαστε καλό ταξίδι στο ταχύπλοο…
Να σημειώσουμε ότι στο διάστημα που το πλοίο έμεινε δεμένο στο Λαύριο υπήρξαν δεκάδες σχόλια και μεταφέρουμε ένα εξ αυτών που σημειώνει ανάμεσα στα άλλα ” Ποιος αποφάσισε να μείνουν τα άγονα νησιά μας χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση; Τι ακτοπλοϊκή σύνδεση έχουν τώρα τα ΚΑΤΑΠΟΛΑ Η ΣΧΥΝΟΥΣΑ Η ΔΟΝΟΥΣΑ Η ΑΝΆΦΗ ΚΑΙ ΤΌΣΑ ΑΛΛΑ; Γιατί κάναμε επιστήμη τις λακκούβες και τις γραντζουνιες και μάλιστα εκτός κουφαριου που κάνεις δεν γνωρίζει που ποτέ και πως εγιναν; Ολα τα πλοια που κινούνται στα τουριστικά μέρη αυτής της χώρας είναι από κάτω γυαλί; Και βέβαια η πιο βασική ερώτηση: γιατί τρεις μέρες δεν υπήρξε αντικατάσταση του πλοίου και έμειναν χωρίς επικινωνία τα νησιά;.”