Την Ελλάδα προτείνει για το μήνα του μέλιτος των νεόνυμφων η ινδική εφημερίδα “The Economic Times”, επαινώντας τόσο τους ρομαντικούς νησιωτικούς προορισμούς (Σαντορίνη, Νάξος, Μήλος, Σέριφος) όσο και την ιστορική διάσταση της Αθήνας.
Την Ελλάδα προτείνει για το μήνα του μέλιτος των νεόνυμφων η ινδική εφημερίδα The Economic Times, επαινώντας τόσο τους ρομαντικούς νησιωτικούς προορισμούς όσο και την ιστορική διάσταση της Αθήνας.
Σε ειδικό αφιέρωμα για ταξιδιωτικούς προορισμούς για την τέλεση γάμων αλλά και για το μήνα του μέλιτος, η έγκριτη εφημερίδα του μεγαλύτερου δημοσιογραφικού ομίλου της Ινδίας, The Times Group, κάνει ειδική αναφορά στη Σαντορίνη με τα γραφικά λευκά σπιτάκια πάνω στην καλντέρα και τα ρομαντικά εστιατόρια στις ταράτσες. Ως απόδειξη μάλιστα, επισημαίνει τον παράφορο έρωτα της Αντζελίνα Τζολί για το νησί, η οποία μετά τα γυρίσματα του Tomb Raider, αγόρασε σπίτι στη Σαντορίνη.
Το δημοσίευμα προτείνει επίσης στους νεόνυμφους τη διάσημη Μύκονο, με τα ατελείωτα καταστήματα, καφέ, εστιατόρια και κλαμπ αλλά και τις πανέμορφες παραλίες.
Και συμπληρώνει τις νησιωτικές προτάσεις του με τη Νάξο, τη Μήλο και τη Σέριφο. Και ενδεχομένως η Νάξος να μπαίνει στο …. Παιχνίδι μέσα από την διαφήμιση που κέρδισε από την ταινία «”Tiger Zinda Hai” Η παραγωγή είναι της Jash Raj Films, της μεγαλύτερης εταιρείας κινηματογραφικών παραγωγών στην Ινδία, στην οποία πρωταγωνιστούν ο Salman Khan και η Katrina Kaif. Και το videoclip της ταινίας ξεπέρασε τα 365 εκατομμύρια views (!!!)
Και καταλήγει στην Αθήνα, τονίζοντας ότι αυτή η αρχαία πόλη με ιστορία 3.400 χρόνων προσφέρει ιδανικό φόντο για αλησμόνητες φωτογραφίες.